Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

SNES (Super NES): Γενική συζήτηση

More
29 Jun 2017 21:22 #200701 by Βασίλης
πολυ ωραιο το Mouse!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2017 19:50 - 05 Jul 2017 13:52 #200976 by Angel
Κυκλοφόρησε ο Χαμένος Τίτλος


Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Michel Ancel, δημιουργός της σειράς Rayman, έφερε στην δημοσιότητα ένα πρώιμο πρωτότυπο για το πρώτο Rayman παιχνίδι που τελικά δε κυκλοφόρησε ποτέ στην κονσόλα του SNES. Είχαν περάσει μάλιστα 24 ολόκληρα χρόνια από τότε που εμφανίστηκε τελευταία φορά και τα screenshots αυτού ανέβηκαν στο αντίστοιχο προφίλ στο Instagram. Ωστόσο, ο game developer Omar Cornut ανέβασε το πρωτότυπο αυτό στο Dropbox, δίνοντας ελεύθερη πρόσβαση σε αυτό για όλους.

Ο παραπάνω κύριος Cornut είναι όπως είπαμε game developer και ιδρυτής του στούντιο Lizardcube. Όταν ρωτήθηκε πώς έλαβε το αντίγραφο του πρώιμου σταδίου του παιχνιδιού ισχυρίστηκε πως του τα έδωσε ο Ancel. Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Απλά το ζήτησα από τον Michel τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά και ο ίδιος μου επέτρεψε να το δανειστώ και να το μεταβιβάσω σε εσάς.»

Ο Cornut έχει διατηρήσει ψηφιακά και άλλα games στο παρελθόν, εστιάζοντας κυρίως στην 8-bit εποχή της Sega. Όλα αυτά τον μετέφεραν και στην δουλειά του σκηνοθέτη για το πιο πρόσφατο έργο του που είναι το Wonder Boy: The Dragon’s Trap remake, έναν τίτλο που ανήκει κανονικά στο Sega Master System και κυκλοφόρησε το 1989.

Το πρωτότυπο του Rayman μπορεί να παιχτεί σχεδόν σε όλους τους SNES emulators. Παρά την ομορφιά του, την ιστορική σημασία του και την βαθιά νοσταλγία που προκαλεί, το παιχνίδι απέχει πολύ από τον χαρακτηρισμό του ολοκληρωμένου παιχνιδιού. Το αρχείο προς λήψη έχει μέγεθος μόλις 1MB και περιέχει μια στατική περιοχή χωρίς εχθρούς η αντικείμενα, ωστόσο η μικρή εξερεύνηση του είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα για τους retro gamers.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
Last edit: 05 Jul 2017 13:52 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2020 00:57 #233491 by Giorgos Tsolaridis
Η Japan Retro Game Association δίνει δώρο 100 SNES
Σε οικογένειες της χώρας, λόγω κορωνοϊού


Η Japan Retro Game Association (Ιαπωνική Ομοσπονδία Retro Games), δίνει δώρο 100 κονσόλες SuperNES, σε ισάριθμες οικογένειες της Ιαπωνίας, λόγω του κορωνοϊού.

Η 16-bitη κονσόλα είναι κατά πολλούς και η καλύτερη όλων των εποχών που έχει βγάλει η Nintendo με games...διαμάντια. Οι οικογένειες θα λάβουν μαζί με την κονσόλα ένα χειριστήριο και τα games Donkey Kong Country και Final Fantasy 6. Με αυτές τις δύο επιλογές σίγουρα θα κάνουν καιρό να βγούνε από το σπίτι!

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα στο Twitter, οι οικογένειες θα πρέπει να συμπληρώσουν μια φόρμα μέχρι τις 26 Απριλίου. Δικαίωμα αίτησης έχουν οικογένειες με παιδιά κάτω των 16 ετών και εφόσον συμφωνούν να πληρώσουν τα μεταφορικά. Οι 100 νικήτριες οικογένειες θα αποφασιστούν με κλήρωση. Η αποστολή των SNES θα γίνει στις 27 Απριλίου.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Aug 2020 04:40 #237634 by Giorgos Tsolaridis
Modder μετέφερε το Sonic the Hedgehog στο SNES
Ανταλλαγή μασκότ.


Πως θα ήταν αν το Sonic the Hedgehog “έτρεχε” σε ένα SNES; Πως γίνεται να τρέξει ο κώδικάς του στο 16μπιτο σύστημα της Nintendo; Μετά από 29 χρόνια, επιτέλους έχουμε την απάντηση.

Ο TiagoSC, προγραμματιστής για το Mega Drive, δημοσίευσε ένα tech demo στα forums του NesDev, δείχνοντας την τρίτη πίστα του Green Hill Zone. Έχουμε δει αρκετές απόπειρες μεταφοράς και ανταλλαγής “μασκότ”, ωστόσο αυτό που ξεχωρίζει τον TiagoSC από τους υπόλοιπους, είναι ότι το project αυτό είναι βασισμένο στον original κώδικα του Sonic και τροποποιημένο ώστε να τρέχει όσο καλύτερα γίνεται στο SNES.


Υπάρχουν δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα Sonic games, πρώτο είναι η ταχύτητα που κινείται το περιβάλλον και δεύτερο τα physics του Sonic. Αμφότερα είναι αναγκαία για την σωστή Sonic-εμπειρία και είναι κάτι το οποίο το tech demo του TiagoSC φαίνεται να έχει καταφέρει. Οι δύο αυτές κονσόλες είναι ίδιες σε κάποια μέρη και εντελώς διαφορετικές σε άλλες. Διαφέρουν στο εύρος των χρωμάτων, στην ανάλυση που απεικονίζουν και άλλα πολλά. Αυτές είναι λεπτομέρειες τις οποίες ο TiagoSC έπρεπε να λάβει υπόψη.

Ακόμη, οι διαφορές ανάμεσα στους CPU των δύο κονσολών, τόσο ως προς την αρχιτεκτονική τους, όσο και ως προς τις ταχύτητες, αποτέλεσε ένα σοβαρό εμπόδιο στην μεταφορά του Sonic στο SNES. Πάραυτα, βλέπουμε ότι το tech demo δεν έχει σοβαρά προβλήματα που να αλλοιώνουν την συνολική εμπειρία. O TiagoSC δημιούργησε το συγκεκριμένο tech demo ως μέρος του project του, στο οποίο προσπαθεί να αναπτύξει το δικό του game engine για το SNES.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Nov 2020 18:31 #241569 by Giorgos Tsolaridis
Το ακυρωμένο prototype Green Lantern για το SNES
Βίντεο από το Game History Secrets.


Το Game History Secrets δημοσίευσε βίντεο με gameplay από το prototype Green Lantern για το SNES, το οποίο εν τέλει ακυρώθηκε.

Πολλά games έχουν ακυρωθεί πριν ακόμα ολοκληρωθούν και κάποια είναι πιο γνωστά από τα υπόλοιπα. Ακόμα και τώρα υπάρχουν κάποια games τα οποία ήταν άγνωστο ότι αναπτύσσονταν και κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά. Ο Liam Robertson, ο οποίος ασχολείται με την ιστορία των video games αποκάλυψε για πρώτη φορά αποσπάσματα από το Green Lantern game που ήταν να κυκλοφορήσει το 1994 για SNES από την Ocean Software.


Όπως μπορείτε να δείτε και στο παραπάνω βίντεο, γίνεται αναφορά και στις πολλές αλλαγές για το ακυρωμένο prototype, οι οποίες ήταν αποτέλεσμα λαθών της Ocean ή διαφόρων συμβάντων στην DC Comics την περίοδο εκείνη. Για παράδειγμα ο Hal Jordan ήταν αρχικά ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού αλλά αυτό άλλαξε αφού συνέβη κάτι αντίστοιχο και στην ιστορία του κόμικ.

Αρχικά ήταν σχεδιασμένο ως Platform με Puzzle αποσπάσματα, εν τέλει το gameplay κατέληξε με στοιχεία side-scrolling Shoot em’ up σαν τα Contra και Gunstar Heroes, όταν ασχολήθηκε με αυτό ένας προγραμματιστής και αυτή είναι η έκδοση που βλέπουμε και στο βίντεο. Τελικά το Green Lantern game απορρίφθηκε και με την έλευση του αρχικού PlayStation και την μεταστροφή των games σε 3D.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2020 12:04 #242615 by Giorgos Tsolaridis
Ηλεκτρονικός εγκατέστησε ray tracing σε SNES
Δηλώνει ότι ήταν εφικτό εκείνη την εποχή.


O μηχανικός software και game developer Ben Carter βρήκε ένα τρόπο να καταφέρει να δουλέψει ray tracing σε ένα SNES.

Τα games του SNES χρησιμοποιούσαν ένα chipset το οποίο βρισκόταν μαζί με την κασέτα, για να καταφέρει η κονσόλα να έχει ορισμένες λειτουργείες, όπως το Super FX που έδινε ισχύ στο αρχικό Star Fox. Ο Carter δημιούργησε ένα chip, το οποίο αποκαλεί SuperRT και επιτρέπει στο SNES να έχει ray tracing.



Το βίντεο του Carter μας δείχνει με αρκετές λεπτομέρειες για το τι είναι ικανό το SuperRT, το οποίο ουσιαστικά δουλεύει όπως το Super FX, δηλαδή αναπαριστά τη σκηνή και την διοχετεύει στον επεξεργαστή του SNES, σε γλώσσα που καταλαβαίνει. Τα πολλά καλώδια που φαίνονται στο βίντεο, βρίσκονται εκεί για επιτρέπουν στην πλακέτα του SuperRT να έχει το σωστό ρεύμα.

Ο Carter δήλωσε ότι όλο αυτό ήταν εφικτό την εποχή που το SNES κυκλοφορούσε στην αγορά, όμως θα είχε πολύ υψηλό κόστος.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:09 #261726 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix εξετάζει περισσότερες HD-2D επανεκδόσεις SNES games




Το HD-2D αναφέρεται στον συνδυασμό HD 3D σκηνικών και pixel art.

Η Square Enix εξετάζει το ενδεχόμενο να προβεί σε περισσότερες HD-2D επανεκδόσεις των SNES games της.

Το στυλ HD-2D αναφέρεται στον συνδυασμό HD 3D σκηνικών και pixel art, που έγινε δημοφιλές από το Octopath Traveller και το επερχόμενο Triangle Strategy. Οι developers του Triangle Strategy, όπως αναφέρει το site Famitsu , επιβεβαίωσαν σε ραδιοφωνική εκπομπή της Square Enix ότι ο πρόεδρος Yosuka Matsuda θέλει τα SNES games να ξαναγίνουν με αυτό το καλλιτεχνικό στυλ. Το Live A Live έχει ήδη προγραμματιστεί για ένα τέτοιο remake , όπως ανακοινώθηκε στην πρόσφατη παρουσίαση του Nintendo Direct - ένα video game που μέχρι τώρα έχει κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία.



O παραγωγός Tomoya Asano δήλωσε: "Ο πρόεδρος μας διέταξε να χρησιμοποιήσουμε περισσότερο το HD-2D, οπότε αποφασίσαμε να σκεφτούμε τα remake παλαιότερων τίτλων. Έτσι παρατάξαμε πιθανούς τίτλους και σκεφτήκαμε ποιοι θα μπορούσαν να γίνουν σε HD-2D και τους φέραμε στον πρόεδρο. [Η λίστα περιλάμβανε] τίτλους που κυκλοφόρησαν από την Square και την Enix για το Super Famicom - αυτούς που ήταν κατάλληλοι για HD-2D, αυτούς που ήταν ακατάλληλοι για αυτό και αυτούς που ήταν αδύνατο να παιχτούν, όπως τα mahjong games . Τους παρατάξαμε όλους και κάναμε μια παρουσίαση που έδειχνε ότι το Live A Live ήταν το πιο κατάλληλο. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε το ActRaiser".

Το ActRaiser έχει ήδη κυκλοφορήσει στο Switch ως HD remaster ActRaiser Renaissance, αν και δεν χρησιμοποιεί το ίδιο artstyle. Η Square Enix έχει επίσης τροποποιήσει τη σκηνή της όπερας στο pixel remaster του Final Fantasy 6 σε παρόμοιο στυλ. Το Triangle Strategy αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 4 Μαρτίου. Ο πρόλογός του είναι διαθέσιμος ήδη και πρόκειται για ένα περίπλοκο αργό video game πολιτικής ίντριγκας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jan 2024 10:36 #274569 by Nikos Georgopoulos
YouTuber έφτιαξε ένα Nintendo PlayStation prototype μόνος του




Η κονσόλα που δεν κυκλοφόρησε ποτέ.

Το Nintendo PlayStation ήταν μία prototype κονσόλα στην εποχή όπου η Nintendo είχε καλέσει την Sony για συνεργασία, ζητώντας της μια αναβαθμισμένη έκδοση του SuperNES που θα δεχόταν CD. Τελικά οι δύο εταιρείες δεν τα βρήκαν, αλλά έμειναν διάφορες prototype κονσόλες (μονοψήφιος αριθμός), οι οποίες σήμερα έχουν αξία...300.000 δολάρια!

Ένας YouTuber είπε να γλιτώσει ένα τέτοιο ποσό κι έτσι έφτιαξε το...Nintendo PlayStation μόνο του. Ουσιαστικά πήρε ένα SuperNES και του πρόσθεσε την λειτουργία του να δέχεται CD.



Βέβαια η λειτουργία εδώ είναι εντελώς διαφορετική, αφού ουσιαστικά ο χρήστης δεν παίζει SuperNES games με CD, αλλά αντίθετα ο YouTuber έβαλε ένα Sony PlayStation μέσα σε ένα SuperNES! Έκανε δηλαδή...το ανάποδο!

Δείτε το πραγματικό Nintendo PlayStation prototype για να καταλάβετε την διαφορά. Ουσιαστικά είναι ένα SuperNES με Ιαπωνικό μενού που δέχεται CD.



Προφανώς το να φτιάξει κάποιος ένα SuperNES με το software της εποχής είναι κάτι που ίσως θα του έπαιρνε χρόνια. Ωστόσο ακόμα κι έτσι η προσπάθεια του YouTuber είναι σημαντική και αξιοσέβαστη, αφού απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις hardware.

Please Log in or Create an account to join the conversation.