- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Μήπως οι εταιρείες ανάπτυξης μας εξαπατούν για να δοκιμάσουμε τα games τους πληρώνοντας;
Press Start: Μήπως οι εταιρείες ανάπτυξης μας εξαπατούν για να δοκιμάσουμε τα games τους πληρώνοντας;
HotΓιώργος Λόλας
Press Start: Μήπως οι εταιρείες ανάπτυξης μας εξαπατούν για να δοκιμάσουμε τα games τους πληρώνοντας;
Πληροφορίες
Οι παγίδες του Early Access.
Η διασφάλιση της ποιότητας στα video games ή αλλιώς το Quality Assurance, είναι μια από τις πιο κρίσιμες και απαραίτητες διαδικασίες κατά την διάρκεια της ανάπτυξης ενός video game. Παλαιότερα, όλες οι εταιρείες ανάπτυξης είχαν μια εκτεταμένη ομάδα για αυτό τον σκοπό, παρόλα αυτά πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Ουσιαστικά, την θέση των εσωτερικών game testers έχουμε αναλάβει εμείς οι ίδιοι οι gamers, αφού καλούμαστε να δοκιμάσουμε τα games που κυκλοφορούν σε πρώιμη μορφή και να μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας και το feedback στις εταιρείες. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων μάλιστα, αυτή η διαδικασία γίνεται αφού έχουμε πληρώσει για να αποκτήσουμε πρόσβαση στην Early Access έκδοση του εκάστοτε παιχνιδιού στο Steam ή στην περίπτωση των κονσολών, κάνοντας pre-order τα games που μας ενδιαφέρουν για να έχουμε πρόσβαση σε αποκλειστικές beta.
Όπως είχαμε συζητήσει και παλαιότερα μέσω της στήλης (δείτε εδώ και εδώ), το Early Access είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τα μικρά development houses που χρησιμοποιούν το Early Access ώστε να έχουν έσοδα για την περαιτέρω ανάπτυξη του παιχνιδιού τους. Τι γίνεται όμως όταν κάποιες εταιρείες εκμεταλλεύονται την ετικέτα του Early Access; Πολύ απλά, πληρώνουμε για να δώσουμε feedback ώστε να βελτιωθεί το εκάστοτε game. Μάλιστα, δεν ήταν λίγες οι φορές που οι developers χρησιμοποίησαν το Early Access για γρήγορο κέρδος, αφήνοντας τα games τους στο στάδιο του Early Access επ’ άπειρον. Μια από τις πιο πρόσφατες περιπτώσεις ήταν το The Culling, το οποίο ενώ τελικά ακυρώθηκε, απέκτησε πρόσφατα και ένα sequel! Σε άλλες περιπτώσεις συναντάμε το hyped Godus του Peter Moluneux, το The War Z, το Towns και το Earth: Year 2066. Μια περίεργη κατάσταση ισχύει επίσης για το Bless Online, αλλά για αυτό θα συζητήσουμε εκτενώς στο σχετικό review που θα ανέβει μέσα στις επόμενες ημέρες.
Εσείς πιστεύετε ότι πλέον πληρώνουμε για να δοκιμάσουμε games; Μας εκμεταλλεύονται οι εταιρείες ανάπτυξης; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Με ποιους χαρακτήρες από games θα πηγαίνατε διακοπές; (Γιώργος Λόλας)
Τρίτη: Epic Fail - Clickbait 4: E3 2018 (Μάνος Γρυπάρης)
Πέμπτη: Στον Πάγκο - FIFA 19: Προβλέψεις για 20 παίκτες που θα αυξήσουν το rating τους (Γιάννης Σιδηρόπουλος)
Πέμπτη: Console Wars - Game Poll 1: PC ή κονσόλες; (Μάνος Γρυπάρης)
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Comments
Σε γενικές γραμμές, πιστεύω η αγορά του gaming θα ήταν καλύτερη χωρίς ΕΑ.