- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους
Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους
HotΓιώργος Λόλας
Press Start: Games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους
Πληροφορίες
Ενδιαφέρονται τελικά οι developers για τους gamers ή μόνο για την τσέπη τους;
Έχω καιρό να γκρινιάξω, οπότε ήρθε πάλι η ώρα να το κάνω. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι πολλά games κυκλοφορούν πριν την ώρα τους και οι developers μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν νοιάζονται καθόλου για εμάς τους gamers και ότι το μόνο που σκέφτονται είναι πώς θα γεμίσουν τις τσέπες τους με ζεστό παραδάκι.
Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι νέο, αλλά βλέπω ότι το hype που δημιουργείται γύρω από κάποια games αντί να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης προς τους developers για να βελτιώσουν όσο περισσότερο γίνεται τα games τους πριν την κυκλοφορία τους, λειτουργεί κατά μας. Έτσι, οι developers εκμεταλλεύονται το hype ξέροντας ότι ακόμα και αν ρίξουν στην αγορά έναν μισοτελειωμένο τίτλο, τα έσοδά τους θα είναι και πάλι τεράστια. Τον περασμένο Δεκέμβριο κυκλοφόρησε το PlayerUnknown’s Battlegrounds κουβαλώντας αρκετά bugs, ενώ δεν έχει γίνει το απαραίτητο optimization με αποτέλεσμα οι απαιτήσεις του σε υπολογιστική ισχύ να είναι αρκετά μεγαλύτερες από το αναμενόμενο. Τι κι αν συμβαίνουν όλα αυτά όμως, συνεχίζει να πουλάει σαν να μην υπάρχει αύριο.
Τον μήνα που διανύουμε κυκλοφόρησε και το Kingdom Come: Deliverance, το οποίο έως αυτή την στιγμή έχει περίπου 3000 αρνητικά reviews στο Steam. Αν και η Warhorse κατάφερε να δημιουργήσει έναν σαγηνευτικό κόσμο, τα bugs που αναφέρονται είναι πολλά, υπάρχει loading παντού, ακόμα και στις συζητήσεις με τους NPCs, ενώ τα textures αργούν να φορτώσουν. Λογικά, με την κυκλοφορία μερικών patches τα περισσότερα προβλήματα θα διορθωθούν, είναι όμως αυτή η λύση; Η δυνατότητα να διορθώσουν οι developers προβλήματα μετά την κυκλοφορία των games τους τελικά λειτουργεί περισσότερο καταστροφικά, αφού όλες οι εταιρείες ανάπτυξης βασίζονται σε αυτό και δεν δείχνουν κανενός είδους ενδιαφέρον για εμάς τους gamers.
Τα παραπάνω παραδείγματα δεν είναι τα μόνα των τελευταίων ετών. Τραγική ήταν επίσης η κατάσταση για τα Final Fantasy XIV (το οποίο μάλιστα χρειάστηκε να δημιουργηθεί ξανά από την αρχή), Total War: Rome II, Batman: Arkham Knight, Age of Conan, Battlefield 4 και Assassin’s Creed Unity, μεταξύ άλλων. Οι developers δεν φαίνεται να μαθαίνουν από τα λάθη τους και τελικά η μόνη λύση φαίνεται να είναι το... embargo και η μη αγορά games κατά τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας τους. Εννοείται φυσικά ότι πλέον η προπαραγγελίες δεν θα έπρεπε να γίνονται από κανέναν.
Εσείς πώς αισθάνεστε για τα games που κυκλοφορούν πριν την ώρα τους; Ενδιαφέρονται τελικά οι developers για εμάς τους gamers ή βλέπουν μόνο την τσέπη τους; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Ποια games θα χαρίζατε στο άλλο σας μισό για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου; (Γιώργος Λόλας)
Κυριακή: Editorial - WTF News 13: Τρελό καρναβάλι (Μάνος Γρυπάρης)
Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
15/2/18: 18 Wheeler American Pro Trucker (Omnibot)
16/2/18: Μικρά και μεγάλα ονόματα (TheReaper)
Γράψτε το δικό σας blog και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld
User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας user review και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Comments
Όσο για τις προπαραγγελίες, μόνο σε συλλεκτικές. Ακόμη χτυπιέμαι που δεν πρόλαβα να παραγγείλω το Shadow of the Colossus...
Εγώ πιστεύω οτι δεν φταίει πάντα ο developer,όταν υπάρχει συνεργασία με κάποιον publisher μπορεί κάλιστα να φταίει ο Publisher.Όμως είναι και περιπτώσεις κάποιων indie devs που βολεύονται με το early access,παίρνουν τα λεφτά του κόσμου και μετά τον γράφουν στα @@ τους.
Αλλά δε θέλω να τους βάζω όλους στο ίδιο καζάνι γιατί υπάρχουν και ευσυνείδητοι developers.