- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;
Press Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;
HotPress Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;
Πληροφορίες
Το hype κάνει την ζημιά.
Πολλές φορές θα έχετε παρατηρήσει ότι παιχνίδια που ανακοινωθεί και περιμένουμε καιρό για την κυκλοφορία τους, αποδεικνύονται συνήθως κατώτερα των περιστάσεων.
Το συγκεκριμένο φαινόμενο παρατηρείται και σε ανακοινώσεις για κυκλοφορίες ενός παιχνιδιού σε άλλες μορφές ή κονσόλες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ανεβασμένο hype που είχε δημιουργήσει η Blizzard για μια επερχόμενη ανακοίνωση όσον αφορά το Diablo. H εταιρία είχε ανακοινώσει ότι κάτι μεγάλο ετοιμαζόταν για το Blizzcon 2018 και έτσι οι fans του παιχνιδιού περίμεναν με αρκετή ανυπομονησία. Έτσι όταν έφτασε η ώρα της ανακοινώσεις οι εκπρόσωποι της εταιρίας ανακοίνωσαν στο κοινό την κυκλοφορία του Diablo Immortals για κινητά τηλέφωνα. Προφανώς και ότι είχε στο μυαλό της η Blizzard απέτυχε αφού το κοινό όχι μόνο δεν ενθουσιάστηκε αλλά σχεδόν γιούχαρε τους directors. Μια παρόμοιε ιστορία συνέβη και το Layers of Fear 2 αλλά και το Ghost Recon Breakpoint. Είχαμε δει ηθοποιούς να ανακοινώνουν την συμμέτοχη τους άλλους να κάνουν πολύ κολακευτικές δηλώσεις για τα παιχνίδια, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις το κοινό περιμένει ένα νέο game ανάλογο με το prequel. Όπως όλα δείχνουν η μεγάλη αναμονή και το συνεχόμενο ανέβασμα του παιχνιδιού δεν βοηθούν παρά καταστρέφουν μια προσπάθεια. Πολλές εταιρίας βιάζονται να κυκλοφορήσουν ένα παιχνίδι και έτσι πετούν πάρα πολλές πληροφορίες στο κοινό ώστε να το κρατήσουν ζεστό. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Να περιμένουμε ένα τρομερό και ανεπανάληπτο παιχνίδι και να φτάνει στα χέρια μας μια μισοτελειωμένη και προχειροφτιαγμένη δουλεία με bugs και glitches που εξοργίζουν.
Βεβαια η περίπτωση του Death Stranding ήταν κάπως διαφορετική. Οι κριτικές είναι αμφιλεγόμενες και τα σχόλια ανάμικτα. Η σίγουρο ότι η αναμονή για την νέα προσπάθεια του Hideo Kojima ήταν μεγάλη. Ίσως και αυτό να κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον στο κοινό, καθώς το παιχνίδι αυτό είναι η πρώτη δουλεία του ιδιοφυούς developer μετά από την προδοσία της KONAMI προς το πρόσωπο του. Το αν αξίζει ή δεν αξίζει θα το δείξει ο χρόνος. Κριτικές που καταπιάνονται από τους μηχανισμούς του παιχνιδιού που δεν βολεύουν κάποιους δεν είναι και τόσο τρομερές. Εάν από πού κυκλοφορεί έχει ελάχιστα λάθη, τρομερό σενάριο και σχεδιασμό τότε καλό θα είναι να κάνουμε υπομονή. Παρ΄όλα αυτά το ανεβασμένο στα ύψη hype του κοινού αλλά και των δημοσιογράφων για το Death Stranding φαίνεται για αρχή να του έκανε κακό, καθώς μερικοί βρίσκουν και την αφορμή να κράξουν κάτι που πάντα τους ήταν αδιάφορο.
Τελικά είναι καλό μια εταιρία να ανακοινώνει την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του; Απαντήστε μας εντός του άρθρου και πείτε μας την άποψη σας.
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.
Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start : eFootball PES20 vs. FIFA20eFootball PES20 vs. FIFA20
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!