Press Start: Πόσες ώρες θέλετε να διαρκεί ένα game;

Hot
Γιώργος Λόλας
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 1
Press Start: Πόσες ώρες θέλετε να διαρκεί ένα game;

Press Start: Πόσες ώρες θέλετε να διαρκεί ένα game;

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Το replayability και το value for money.

Από την μια έχουμε games όπως τα Brothers: A Tale of Two Sons και Portal που διαρκούν περίπου τρεις ώρες και από την άλλη τα The Witcher 3: Wild Hunt και Elder Scrolls V: Skyrim, τα οποία για να τα ολοκληρώσεις στο 100%, απαιτούν να αφιερώσεις πάνω από 100 ώρες. Ποια είναι η ιδανική διάρκεια ενός video game όμως;

Την εποχή που μεσουρανούσαν τα coin-ops, τα games που μπορούσες να παίξεις είχαν κατά μέσο όρο διάρκεια περίπου μισή ώρα. Έτσι, ακόμα και αν δεν είχες αρκετό ελεύθερο χρόνο, είχες την ευκαιρία να ολοκληρώσεις ένα από αυτά δίχως να σκέφτεσαι τον χρόνο που απαιτείται για να φτάσεις στα end credits του εκάστοτε παιχνιδιού. Σήμερα, ο μέσος όρος ολοκλήρωσης ενός video game βρίσκεται κάπου στις 6-10 ώρες για τα περισσότερα FPS και Action games, με τον αριθμό να φτάνει πολλές φορές κοντά σε τριψήφιο νούμερο στα RPG.

Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδέσει την διάρκεια ενός game με την αξία του. Ένας τίτλος που κοστίζει 60 ευρώ και διαρκεί κάτω από πέντε ώρες, πολύ πιθανόν να λάβει αρνητικές κριτικές, ειδικά αν δεν προσφέρει το απαραίτητο replayability. Στον αντίποδα, games μεγάλης διάρκειας χαίρουν καλύτερης αντιμετώπισης, αφού νιώθεις ότι τα λεφτά σου… πιάνουν τόπο. Σίγουρα όμως υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένα μικρής διάρκειας game μπορεί να σου προσφέρει μια αξιομνημόνευτη εμπειρία.

Εσείς ποια πιστεύετε ότι είναι η ιδανική διάρκεια ενός game; Καθορίζεται η αξία των games από την συνολική τους διάρκεια; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Τι θα παίξετε φέτος, PES 2017 ή FIFA 17; (Γιώργος Λόλας)
Τρίτη: Στον Πάγκο - Pro Evolution Soccer 2017 2o Live (Μάνος Γρυπάρης)

Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
21/9/16: Survival Horror Games: 3rd Person ή 1st Person; (Παναγιώτης Πολυδεύκης – Shikabane_Hime7)
23/9/16: Warcraft Adventures: Οι περιπέτειες του Thrall όπως δεν τις έχουμε ξαναδεί (Παναγιώτης Τσιάτσος - Professor_Severus_Snape)
23/9/16: Toby: Ο πιο γλυκός διάβολος (Παναγιώτης Τσιάτσος - Professor_Severus_Snape)

User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
20/9/16: Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear (Δημήτρης Χρυσανθακόπουλος - Dimchryss)

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 Professor_Severus_Snape (Level28) 26/09/2016 13:59
Κατά την άποψή μου, για να χαρακτηριστεί αξιοπρεπής η διάρκεια ενός τίτλου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 8 ώρες. Ωστόσο θα ήθελα τα games να διαρκούν τουλάχιστον 15. Για το 99% των indie games αυτό αποτελεί σχεδόν όνειρο θερινής νυκτός, ωστόσο μια εταιρία που απασχολεί εκατοντάδες εργαζομένους δεν έχει δικαιολογία. Δεν ξέρω αν πρόκειται απλώς για εξοικονόμηση πόρων και χρόνου ή τίθεται και θέμα έμπνευσης, πάντως είναι φως φανάρι ότι οι εταιρίες ενδιαφέρονται να πιάσουν ένα συγκεκριμένο όριο διάρκειας, το οποίο περιορίζεται όλο και περισσότερο σε μονοψήφιο αριθμό ωρών. Γι' αυτό πιστεύω σταθερά ότι τα RPG είναι το genre που μπορεί να αναπτύξει όχι απλώς μια πολύ μεγάλη ιστορία, αλλά έναν ολόκληρο κόσμο, όπου όλοι οι χαρακτήρες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και ο πρωταγωνιστής να εξελιχθεί. Πραγματικά, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια αυτών των games, τόσο το καλύτερο, αρκεί να μην το ξεχειλώνουν με τρόπο που αλλοιώνει την ποιότητά τους. Συνεπώς και οι 100 ώρες είναι θεμιτές. Στον αντίποδα, όταν έχεις games όπως το Brothers: A Tale of Two Sons, Limbo και άλλα εξαιρετικά indies, μπορείς εύκολα να τους συγχωρήσεις τη μικρή διάρκεια, εφόσον βέβαια η τιμή διάθεσής τους δεν ξεφεύγει αναλογικά.
#2 +1 Miatakias (Level16) 26/09/2016 14:02
Εγω εχω σταματισει να ασχολουμαι με παιχνιδια περιορισμενου χρονυ ή που τερματιζονται εδω και πολλα χρονια.. Δηλαδη για κανεναν λογο δεν θα εδινα 40,50,60 ευρω για να παιξω ενα παιχνιδι που διαρκει 10-20 ή ακομα και 70 ωρες.. Παιζω κυριως online multi που ουσιαστικα τα παιζεις μεχρι να τα βαρεθεις πχ σε παιχνιδια σαν το battlefield ή στο chivalry medievil warfare γραφω περιπου 400-500 ωρες σε racing οπως το grid autosport 'η NFS hot persuit αλλες τοσες ή local multi με φιλους pes , fifa , nba2k που γραφεις ατελειοτες ωρες,Στο GTA 5 που το εχω εναμιση χρονο μονο παιξει ηδη 550 ωρες και το κοντερ θα γραψει παρα πολλες ακομα... Αλλα αυτο με την διαρκια ειναι κατι πολυ σχετικο , ειναι αναλογος τον χρηστη ποσες ωρες εχει στην διαθεση του , την οικονομικη του κατασταση (κατα ποσο δηλαδη μπορει συχνα να ξοδευει χρηματα για καινουργια παιχνιδια χωρις να τα παιζει και παρα πολυ), τον τροπο που αντιλαμβανεται καποιος το gaming αλλα και την τιμη του παιχνιδιου (για παραδηγμα εχω λατρεψει indie games σαν το Limbo αλλα δεν το εχω παιξει παραπανω απο 15 ωρες αφου ειναι ενα παιχνιδι που το τερματιζεις μια φορα και μετα το παρατας αλλα η τιμη του ειναι αναλογα χαμηλη οποτε ισα βαρκα ισα πανια...
#3 +1 Akis 7 (Level20) 26/09/2016 14:07
Πιστευω 12 με 15 ωρες ειναι η καταλληλη διαρκεια.Και αρκετο για να το ευχαριστηθεις και οχι πολυ μεγαλο για να σε κουρασει...Βεβαια ειναι αναλογα και το game.Εαν ειναι GTA οι 15 ωρες ειναι μηδαμινες.Αλλα γενικα στα περισσοτερα οι 12 με 15 ωρες αρκουν!!
#4 +1 Shikabane_Hime7 (Level29) 26/09/2016 14:27
Πολύ ενδιαφέρον θέμα! Πιστεύω ότι η τιμή ενός παιχνιδιού θα πρέπει να έχει σχέση και με τη διάρκεια του, δηλαδή ΝΑΙ θα πρέπει να καθορίζεται η τιμή από την διάρκεια. Το να δίνουμε σε indie games όπως το Brothers: A Tale of Two Sons και το Among the Sleep 15 ευρώ για διάρκεια 3 ωρών το πολύ το θεωρώ κοροιδία. Το replayability βέβαια είναι βασικό στοιχείο σε τέτοια παιχνίδια. ΠΧ το Oxenfree κοστίζει 19,99 και το πρώτο playthrough κρατάει περίπου 5 ώρες. Για να κάνεις όμως όλα τα achievements, να δεις όλα τα μυστικά και όλους τους διαφορετικούς τερματισμούς οι συνολικές ώρες ξεπερνούν τις 20 κάτι που για εμένα προσωπικά δικαιολογεί τα 20 ευρώ που κοστίζει, πέρα από το αξιόλογο στόρυ του. Πιστεύω θα πρέπει να αναγράφεται σε κάθε παιχνίδι ο μέσος όρος διάρκειας του νορμάλ playthrough του. Ακριβώς όπως γίνεται και στα επιτραπέζια που αναγράφουν πέρα από τις γενικές πληροφορίες και το πόσο περίπου διαρκεί πχ 2-4 ώρες ή 30 λεπτά. Δεν είναι δυνατόν να σκάμε 15-20 ευρώ για ένα παιχνίδι και να κρατάει 2 ή 3 ώρες. Αν όμως γνωρίζουμε από πριν το πόσο περίπου κρατάει τότε θα έχουμε καλύτερη εικόνα για το αν πρέπει να δώσουμε τα λεφτά που ζητάει. Συνήθως αυτό το μαθαίνουμε από τα reviews βέβαια, αλλά θεωρώ θα έπρεπε να αναγράφεται και στις γενικές πληροφορίες του παιχνιδιού.

Βέβαια το θέμα της διάρκειας είναι ανάλογα και το genre. Όπως αναφέρει και το κείμενο άλλος ο μέσος όρος ενός action, άλλος ενός RPG. Η διάρκεια για μένα παίζει μεγάλο ρόλο σε συνδυασμό πάντα με αυτό που σου προσφέρει. Αν το παιχνίδι είναι καλό τότε αν κρατάει αρκετές ώρες σου προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία που πολλές φορές δεν θέλεις να τελειώσει. Συμφωνώ όμως σε αυτό που λέει ο Προφέσορας παραπάνω, η μεγάλη διάρκεια είναι θεμιτή αρκεί να μην το τραβάνε πολύ και αλλοιώνεται η ποιότητα του παιχνιδιού όσον αφορά το στόρυ.
#5 +1 Efane (Level24) 26/09/2016 15:32
Η διάρκεια των παιχνιδιών για μένα πρέπει να είναι 15-20 ώρες. Αν είναι 12 δεν θα χαλαστώ αλλα για λιγότερες ώρες θα κοιτάξω και την τιμή του και φυσικά θα το αποκτήσω όταν βγει σε έκπτωση.
#6 +1 Blood Prince (Level30) 26/09/2016 15:50
Εγώ πάντως πιστεύω πως για την αξία ενός παιχνιδιού δεν παίζει ρόλο φυσικά μόνο η διάρκεια αλλά παίζει ρόλο και το replayability το οποίο του προσδίδει αντοχή στον χρόνο,όπως το Skyrim.Το αναφέρω αυτό γιατί υπάρχουν games με μεγάλη διάρκεια αλλά χωρίς replayability.

Επιπλέον παίζει ρόλο και το πόσο δύσκολο είναι.Γιατί αν ένα game απαιτεί πολλές ώρες για τερματισμό ενώ παράλληλα είναι πολύ δύσκολο δεν είναι και το ιδανικό για την πλειοψηφία των gamers.

Από την άλλη υπάρχουν παιχνίδια με αρκετά μικρή διάρκεια αλλά με ένα απο τα κορυφαία σενάρια που κάνουν το gamer να επιθυμεί να παίξει περισσότερο.Τέτοια παραδείγματα αποτελούν το Inside αλλά και επεισόδια απο το Life is Strange τα οποία κυκλοφόρησαν ως ξεχωριστά.

Οπότε η διάρκεια απο μόνη της δεν είναι καθοριστικός παράγοντας για την αξία ενός παιχνιδιού.

Αρκετά ενδιαφέρον το θέμα το οποίο πραγματεύεται η στήλη Press Start και σήμερα.
#7 +1 Asxetoss (Level19) 26/09/2016 18:02
Προσωπικά θα ήθελα ένα παιχνιδι που έχει ένα campain να διαρκεί 15-20 ώρες και αν θελήσεις να το πας 100 % να αφιερώσεις 40 ώρες max .Τώρα και εγώ είμαι απο αυτούς που όταν θα αγοράσουν ενα τίτλο o οποιος θα κοστίζει πάνω από 30-40 ευρώ σίγουρα θα κοιτάξω αν μου προσφέρει ένα 15 ωρο παιχνιδιού τουλάχιστον.
#8 +2 DimutriKs (Level16) 26/09/2016 18:52
Για εμένα δεν παίζει ρόλο το πόσες ώρες θα διαρκεί ένα παιχνίδι άλλα το τι ώρες θα είναι αυτές. Ένα παιχνίδι με διάρκεια 20 ώρες που είναι κουραστικό και επαναλαμβανόμενο είναι προτιμότερο από ένα γεμάτο παιχνίδι που διαρκεί μόλις 8 ώρες? Το πόσες ώρες θα διαρκεί ένα παιχνίδι εξαρτάται και από το τι προσφέρει. Τα περισσότερα games και δη τα indie έχουν μικρή διάρκεια γιατί δεν έχουν πόρους, χρήματα η ότιδηποτε άλλο για να φτιάξουν ένα παιχνίδι με ικανοποιητική διάρκεια που να μην κουράζει και να μην έχει πολλά τεχνικά προβλήματα. Όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα κάκο καθώς στον λίγο χρόνο που θα αφιερώσεις θα μπεις στον κόσμο του παιχνίδιου και ένα δυνατό σενάριο και καλοστυμένο gameplay θα σε αφήσει με σκέψεις και συναισθήματα που θα σου μείνουν και για ποιο μετά από όταν θα τελειώσεις το παιχνίδι. Η διάρκεια του παιχνιδιού συνδέεται και άρτια με το είδος του παιχνιδιού. Τα rpg παιχνίδια είναι ταυτόσημα τις μεγάλης διάρκειας και σε όσους δεν αρέσει να ασχολούνται πολλές ώρες με ένα παιχνίδι δεν θα ασχοληθούν με rpgs. Το να έβγαινε ένα rpg με μικρή διάρκεια δεν θα ήταν rpg καθώς δεν θα είχες χρόνου ούτε να ασχοληθείς με τον χαρακτήρα σου, ούτε να βυθιστείς στον κόσμο του παιχνίδιου. Βεβαίως υπάρχουν και παιχνίδια τα οποία ενώ θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια λόγο βιασύνης πχ βγαίνουν μικρότερα με αποτέλεσμα να τελειώνουν πριν καν αρχίσουν. Ένα γρήγορο παράδειγμα που μου έρχεται είναι το ac3 το οποίο ενώ ήταν καλύτερο από το 2 και το story σε υψηλά επίπεδα τελείωσε τόσο γρήγορα που αδίκησε τον εαυτό του. Και αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της gaming βιομηχανίας. Ενώ υπάρχει η τεχνογνωσία, η εμπειρία, το μπάτζετ και η ικανότητα να δημιουργηθούν games με υψηλές προσδιαγραφές λόγο έλειψης χρόνου η αδυναμίας σεναρίου η διάρκεια είναι μικρότερη του αναμενομένου. Αν οι developers είχαν χρόνο να κάνουν σωστά την δουλεία τους δεν θα με πείραζε η διάρκεια του τίτλου αν ήταν αυτή που έπρεπε. Η επιθυμητή διάρκεια για rpg games είναι 200+ ώρες, για παιχνίδια τύπου gta 50-60 ώρες, για action παιχνίδια στιλ uncharted 17-20 ώρες, για puzzle games 15-20 ώρες, για games στιλ cod οι 8 ώρες είναι καλές. Τωρά για indie games ακόμα και οι 4 ώρες μπορεί να αποδειχθούν αρκετές καθώς περισσότερο ίσως να άρχιζαν να κουράζουν. Τέλος όσο αναφορά το replayability μου αρέσει να δοκιμάζω νέα παιχνίδια και νέες εμπειρίες. Αν μου άρεσε ένα παιχνίδι θα το ξαναπαίξω μετά από κάποιο χρονικό διάστημα όμως δεν θα ξαναπαίξω ένα παιχνίδι στο καπάκι για να ξεκλειδώσω κάποιο τρόπαιο. 1-2 παιχνίδια της teltalle είχα παίξει στο καπάκι και το είχα μετανιώσει καθώς η εξέλιξη ήταν ίδια χωρίς ουσιαστικές διαφορές. Φυσικά επειδή τα λεφτά δεν υπάρχουν και σε αφθονία για το χόμπι μας θα τρέξω στο backlog μου και θα ξαναπαίξω παιχνίδια τα οποία μου άρεσαν. Αυτός είναι και ο λόγος που για κάθε παιχνίδι που έχω τελειώσει η έχω παίξει πολλές ώρες βάζω και βαθμό με καθαρά δικά μου κρητήρια προκειμένου να έχω μια εικόνα με το τι να ξανασχοληθώ.
#9 +1 Mystique (Level23) 26/09/2016 21:52
Θελω να διαρκει αρκετα αρκει βεβαια να μου αρεσει ο τιτλος οπως το Skyrim για παραδειγμα. Ας φτανει και τις 500 ωρες η και τις 1000, δεν βαριεμαι ποτε αν κατι ειναι πολυ καλο. Απ΄την αλλη παλι κατι μουφες παιχνιδια δεν αντεχονται ουτε για 10 λεπτα, πανε για σβησιμο απευθειας. Ενας μεσος ορος γυρω στα 20-25 νομιζω ειναι ο καταλληλοτερος.
#10 +2 ashbringer (Level25) 27/09/2016 19:49
Όχι δεν νομίζω πως καθορίζεται η αξία ενός τίτλου απο την διάρκειά του.Θα πρέπει οι εταιρείες να φροντίζουν να δίνουν στον τίτλο ποιοτικό περιεχόμενο και ανάλογη διάρκεια έτσι ώστε ο χρήστης να ευχαριστηθεί όσο χρειάζεται και όπως πρέπει τον τίτλο που αγόρασε.Παράδειγμα προς μίμηση τίτλου που τα έχει όλα και παίζεις με ενδιαφέρον όλες τις ώρες που σου δίνει το Witcher 3 και πιστεύω πως πρέπει και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν.
#11 +1 the_prophet1987 (Level22) 29/09/2016 12:03
Ο μέσος όρος ενός action,adventure,fps campaign για μένα είναι 15 με 20 ώρες.Αυτό βέβαια αν καταφέρνει να σε κρατήσει χωρίς να γίνει βαρετό.Όμως αυτό είναι υποκειμενικό.Το βαρετό για έναν παίχτη μπορεί να είναι διασκεδαστικό για κάποιον άλλον.Όμως νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι θα βαριόμασταν μετά απο ένα διάστημα αν δεν είχαμε κάτι ουσιαστικό να κάνουμε.
Εκεί έρχεται το multiplayer για να αυξήσει κατα πολύ την διάρκεια ενός παιχνιδιού.Αν υλοποιηθεί σωστά μπορείς να παίζεις για χρόνια.
Οπότε ναι μεν συμφωνώ οτι τα μικρά indie games των 3ων ωρών δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 15 ευρώ όσο καλοδουλεμένα κι αν είναι.
Επίσης πιστεύω οτι κάποια παιχνίδια που διαρκούν περισσότερο δεν σημαίνει οτι αξίζουν το 60άρι,αλλά στα AAA games μη περιμένεις σωστή κοστολόγηση απο τις μεγάλες εταιρίες.
#12 baldur21 (Level12) 16/10/2016 01:01
Γύρω στις 20 ώρες θα ήταν το ιδανικό για μένα. Θέλω το παιχνίδι εκτός από αξιόλογο, να έχει και μια καλή διάρκεια. Φυσικά ποτέ δεν λέω όχι και σε παιχνίδια αξιόλογα με μικρότερη διάρκεια!