Τα έσοδα ψηφιακών games τριπλάσια από αυτά των retail
HotΤα έσοδα ψηφιακών games τριπλάσια από αυτά των retail
Πληροφορίες
Action και Shooters πρώτα σε προτιμήσεις. 63% οι άντρες.
Η εταιρεία ερευνών Entertainment Software Association ανακοίνωσε -σε έρευνα που διεξήγαγε- ότι το 2016 τα ψηφιακά games είχαν τριπλάσιες πωλήσεις από τα retail.
Για την ακρίβεια, το 74% των εσόδων της gaming βιομηχανίας πέρυσι προήλθε από πωλήσεις online games, DLC, συνδρομές, mobile apps και παιχνίδια σε social networks, σε αντίθεση με το 26% που προέρχεται από την online αγορά. Φυσικά η σύγκριση αφορά μόνο το σύνολο εσόδων. Δεν υπήρξε δηλαδή άμεση σύγκριση μόνο για τα games που κυκλοφορούν τόσο σε retail όσο και online (μιας και οι περισσότεροι indie developers βρίσκονται μόνο στο Steam).
Η gaming βιομηχανία απέσπασε 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρο από gaming πωλήσεις, έναντι 3.7 δις από hardware και 2,2 δις από VR. Το 2010 η αναλογία ψηφιακών-retail games ήταν 31% με 69% αντίστοιχα (πάντα σε σύνολο εσόδων) και πλέον τα νούμερα αντιστρέφονται.
Επίσης, στην Αμερικανική αγορά, οι gamers έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 35 χρόνια, επιλέγουν κατά κύριο λόγο Action και Shooters, βάση της έρευνας, ενώ οι περισσότεροι ενδιαφέρονται σε ένα παιχνίδι κυρίως για τα καλά γραφικά. Τέλος, το 67% των σπιτιών στην Αμερική έχουν τουλάχιστον μία συσκευή που παίζει games, ενώ το 53% των gamers παίζουν multiplayer games.
Η έρευνα διεξήχθη σε 4.000 σπίτια, χωρίς να αναφέρεται ο αριθμός των ξεχωριστών ερωτηθέντων. Το 63% των παικτών ήταν άντρες και το 37% γυναίκες.
Δείτε όλες τις gaming πωλήσεις σε games και hardware. Συζητήστε για τα νούμερα πωλήσεων σε αυτό το forum topic.
Comments
Το μόνο κακό με τις ψηφιακά παιχνίδια είναι ότι αν κάποιο είναι μεγάλο σε όγκο θα πρέπει να περιμένεις μέρες για να κατέβει.