- Ειδήσεις
- Τα Games στο Cinema
- Ταινία The Last of Us
Ταινία The Last of Us
HotΤαινία The Last of Us
Πληροφορίες
Druckmann: "Θα ήταν άθλια". [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 6/3/14] Σύμφωνα με το Deadline.com, η θυγατρική εταιρεία της Sony, Screen Gems, ετοιμάζεται να γυρίσει την μεταφορά του The Last of Us στη μεγάλη οθόνη.
Το σενάριο της ταινίας θα γράψει ο creative director του παιχνιδιού, Neil Druckmann, με την συμμετοχή αρκετών ακόμη στελεχών από την Naughty Dog. Μαζί θα συνεργαστεί και η Ghost House Pictures του σκηνοθέτη Sam Raimi, ο οποίος είχε δημιουργήσει το remake του Evil Dead το 2013.
Η πλοκή αναμένεται να εξελιχθεί σχεδόν όπως και στο παιχνίδι, δηλαδή ο Joel θα συναντήσει την Ellie σε μία post-apocalyptic Αμερική που ταλανίζεται από zombies. Θυμίζουμε ότι ένας παίκτης έχει ήδη πάρει τα cutscenes του παιχνιδιού κι έχει δημιουργήσει την παραπάνω ταινία.
[UPDATE: 26/7/14] Ο Sam Raimi, ο σκηνοθέτης της ταινίας The Last of Us, βρέθηκε στο πάνελ της Screen Gems στην Comic-Con που διεξάγεται στο Σαν Ντιέγκο από 23 έως 27 Αυγούστου. O Raimi επιβεβαίωσε ότι έχουν ξεκινήσει οι εργασίες της ταινίας The Last of Us που βασίζεται στο Third Person Shooter/Survival Horror της Naughty Dog. Μάλιστα, ανέφερε ότι έχουν γίνει οι πρώτες επαφές με την Maisie Williams, την Arya Stark του Game of Thrones, ώστε να αναλάβει να παίξει τον ρόλο της Ellie.
Μένει να δούμε αν η συμπαθής Williams συμφωνήσει με την Screen Gems και επίσης ποιος θα παίξει τον ρόλο του Joel. Πώς σας φαίνεται η επιλογή της συγκεκριμένου ηθοποιού για τον ρόλο της Ellie και επίσης ποιον θα θέλατε να παίξει τον Joel;
[UPDATE 2: 16/11/16] Η ταινία The Last of Us που ανακοινώθηκε το 2014 θα καθυστερήσει να υλοποιηθεί.
Ο παραγωγός της ταινίας Sam Raimi (Spider-Man) δήλωσε ότι ο Neil Druckmann, creative director του παιχνιδιού, ανέθεσε τα δικαιώματα της ταινίας απευθείας στη Sony αντί για την εταιρεία παραγωγής του Ghost House Pictures. Υπονόησε δε ότι Druckmann και Sony έχουν διαφωνίες για το πως θα υλοποιηθεί η ταινία.
"Τα πλάνα του Neil Druckmann δεν είναι ίδια με αυτά της Sony και επειδή η Ghost House δεν έχει τα δικαιώματα της ταινίας δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτό. Τα δικαιώματα έχουν πουληθεί στη Sony κι εγώ είμαι απλά ο παραγωγός της ταινίας. Δεν ξέρω τι θα αποφασίσουν Sony και Druckmann. Αν προχωρήσει η ταινία θα χαρώ να τους ξαναβοηθήσω. Δεν θέλουν να προχωρήσουν και δεν θα πω το γιατί. Υπάρχει διαφωνία μεταξύ τους και δεν μπορώ να αλλάξω κάτι."
Ο Druckmann έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η ταινία δεν θα ακολουθήσει ακριβώς το σενάριο του παιχνιδιού αλλά θα πιάσει απλά τον τόνο του σεναρίου. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη σκηνοθέτης για την ταινία, αλλά μάλλον η Sony θα ήθελε η ταινία The Last of Us να μείνει προσκολλημένη περισσότερο στο σενάριο.
[UPDATE 3: 28/4/21 - Ο Druckmann αποκάλυψε τον λόγο που ακυρώθηκε] Η ταινία The Last of Us ακυρώθηκε διότι οι παραγωγοί εστίαζαν υπερβολικά πολύ στην έντονη δράση, όπως αποκαλύπτει ο game director Neil Druckmann.
Σε μια συνέντευξή του, ο Druckmann δήλωσε τα εξής: “Όταν εργαζόμουν πάνω στην ταινία, το κύριο σκεπτικό της παραγωγής ήταν το ‘πως θα το κάνουμε πιο μεγαλειώδες, πιο έντονο; Πώς θα κάνουμε τα props πιο μεγάλα;’” Ο Druckmann δεν κατονόμασε τους συντελεστές που έκαναν αυτές τις παρατηρήσεις, όμως επεσήμανε ότι αυτή η προσέγγιση οδήγησε τελικά στην ακύρωση της ταινίας.
Ως video game, το The Last of Us είχε αρκετές σκηνές δράσεις και μάχες λόγω του πως ήταν σχεδιασμένο το σύστημα μάχης. Ωστόσο, η ιστορία που αφηγείται το The Last of Us, κάτι που θα ήταν ο πυρήνας της ταινίας, δεν είχε γραφτεί στα πρότυπα δημοφιλών Hollywood-ιανών ταινιών. Ο Druckmann δήλωσε ότι ευτυχώς η τηλεοπτική σειρά του The Last of Us πλησιάζει περισσότερο αυτό που έχει στο μυαλό του.
Ειδικότερα, ο Druckmann δήλωσε τα εξής: “Η προσέγγισή μας στο The Last of Us ήταν ‘ας το κάνουμε σαν μια indie ταινία’. Θέλαμε να το προσεγγίσουμε σαν να ήμασταν μια μικρή ομάδα που γύρναγε μια indie ταινία. Ο τρόπος που γυρίστηκε φανέρωνε ένα μικρό και συμπαγές σύμπαν, που ωστόσο είχε κάτι φιλικό. Αυτός είναι και ο λόγος που πιστεύω ότι με την τηλεοπτική σειρά θα μπορέσουμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στο να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία του παιχνιδιού.”
Ο Druckmann συνέχισε λέγοντας: “Στο παιχνίδι, υπάρχουν συγκεκριμένα mechanics για να υπάρχει πιο ομαλό pacing. Πρέπει να ασχοληθείς με αυτά τα mechanics, χρειάζεσαι αρκετή προπόνηση για να τα εξελίξεις. Αυτά μπορούμε να τα πετάξουμε στα σκουπίδια μιας και τώρα βρισκόμαστε σε διαφορετικό ‘μέσο’ και πλέον μπορούμε να εστιάσουμε στις δυνάμεις του συγκεκριμένου.”
[UPDATE 4: 29/2/24 - Druckmann: "Θα ήταν άθλια"] Ο Neil Druckmann δήλωσε για την ταινία The Last of Us ότι θα ήταν «δύο ώρες το πολύ» και αυτό πιθανότατα σήμαινε ότι η ιστορία θα έπρεπε να παιχτεί σε μια πιο γρήγορη εκδοχή από την τηλεοπτική σειρά. Συγκεκριμένα δήλωσε: "Το κλειδί για να κάνεις μια υπέροχη σειρά. είναι να προσλάβεις τους καλύτερους ανθρώπους και να την κάνεις στο HBO. Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Νομίζω ότι με βοήθησε το γεγονός ότι δούλεψα την κινηματογραφική εκδοχή του The Last of Us που θα ήταν απαίσια. Θα ήταν μια από αυτές τις κακές μεταφορές που θα μας οδηγούσε σε άσχημα μονοπάτια.
Διαβάστε το review του The Last of Us, για το οποίο εξετάζονται ήδη ιδέες για ένα πιθανό sequel.
Συζητήστε για την ταινία The Last of Us στο παρακάτω forum topic.
Comments
ποιος αραγε?*γκουχ Ellen Page *γκουχ
Mακαρι
Πίστεψέ με, δεν είναι καθόλου Spoiler. Μόνο όποιος το έχει παίξει γνωρίζει.
,ας ελπισουμε οτι αυτη η μεταφορα θα ειναι αξιολογη...
Ελπιζω να γινει πολυ ωραια ταινια!