Φήμες για το Final Fantasy XVI
HotΦήμες για το Final Fantasy XVI
Πληροφορίες
Οι developers του είχαν δουλέψει σε ένα πλέον ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 16/9/20] Η Sony επιβεβαίωσε τις φήμες και παρουσίασε το τρέιλερ του Final Fantasy XVI κατά την διάρκεια του PS5 showcase.
Το βίντεο που είχε ετοιμάσει η Square Enix δείχνει cutscenes από την ιστορία και περιέχει σύντομα αποσπάσματα από την μάχη. Σύμφωνα με το τρέιλερ, "ο θρύλος των κρυστάλλων έχει διαμορφώσει την ιστορία μας για πολύ καιρό".
Το Final Fantasy 16 θα είναι PlayStation timed exclusive, χωρίς να διευκρινίστηκε αν θα το δούμε σε PS4 και PS5 ή μόνο στο PS5. Μετά το λανσάρισμά του στις κονσόλες της Sony, κάποια στιγμή θα κυκλοφορήσει και στα PC.
[UPDATE: 17/9/20] Το Final Fantasy 16 θα έρθει αρχικά στο PS5, ενώ σύμφωνα με τον Piers Harding-Rolls, αναλυτή της gaming βιομηχανίας, θα έρθει 6 μήνες μετά την κυκλοφορία του στα PC και 12 μήνες μετά την κυκλοφορία του και σε άλλα format.
To clarify:#FinalFantasyXVI is a full exclusive for 6 months (after which it can come to non-console platforms) & a console exclusive for 12 months (after which it can also come to other consoles)
— Piers Harding-Rolls (@PiersHR) September 17, 2020
Timing and platform support is totally down to SE’s dev efforts /1 https://t.co/VGiYLFXzdN
[UPDATE 2: 8/10/20 – H Square Enix ανακοίνωσε ότι το βασικό στάδιο ανάπτυξης έχει ολοκληρωθεί] Η εμφάνιση του Final Fantasy XVI κατά τη διάρκεια της έκθεσης του PlayStation 5 του περασμένου μήνα μπορεί να έχει προκαλέσει εκπλήξεις, ειδικά αν ληφθεί υπόψη το πόσα πλάνα από το games παρουσιάστηκαν από τη νέα κύρια είσοδο.
Φαίνεται ότι η πρόοδος στο project είναι δυνητικά πολύ μεγαλύτερη από ό, τι θα περίμενε κανείς, με την Square Enix να λέει ότι η βασική ανάπτυξη έχει ολοκληρωθεί. Σε μια νέα σελίδα προσλήψεων για το Final Fantasy XVI, η Square Enix αναφέρει ότι έχει ολοκληρωθεί η βασική ανάπτυξη και η παραγωγή σεναρίων για τη συνέχεια, με την ομάδα τώρα να κάνει προσλήψεις για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ολοκλήρωση του project.
Η εταιρεία ανάπτυξης Square Enix πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Έχουμε ολοκληρώσει ήδη τη βασική ανάπτυξη του Final Fantasy XVI και την παραγωγή των σεναρίων και συνεχίζουμε δυναμικά για να χτίσουμε resources μεγάλης κλίμα, ενώ προσπαθούμε να χτίσουμε παράλληλα καταπληκτικά boss battles ενώ επεκτείνουμε τα διάφορα εργαλεία ανάπτυξης μας. Το περισσότερο προσωπικό της εταιρείας εργάζεται εξ’ αποστάσεως".
[UPDATE 3: 29/10/20 – H Square Enix ανακοίνωσε νέες πληροφορίες σχετικά με τους χαρακτήρες, τον κόσμο και την ιστορία του game] Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Final Fantasy XVI αποκαλύφθηκαν χάρη σε μια επίσημη ενημέρωση στο site του παιχνιδιού που δείχνει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους χαρακτήρες και το story του Final Fantasy XVI.
Η Square Enix αποκάλυψε το όνομα του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα που είδαμε στο τρέιλερ και το όνομα του είναι Clive Rosfield. Ο Clive θα προστατευτεί τον αδερφό του Joshua σε όλο το game. Ο Joshua Rosfield συνδέεται με το κλασσικό summon του Final Fantasy, Phoenix, και η ιστορία και των δύο θα έχει να κάνει με αυτό.
Στην περιγραφή του site για το χαρακτήρα αναφέρετε: "Ο Joshua συχνά θρηνεί ότι ήταν αυτός, ο αδύναμος και νεότερος γιος, στον οποίο δόθηκε η διοίκηση των φλογών του firebird και όχι στον πιο δυνατό και γενναίο αδελφό του. Ενώ ο Clive θα θέσει με χαρά τον εαυτό του σε κάθε κίνδυνο, ο Joshua σπρώχνει το καρότο που βλέπει στο πιάτο του. Βέβαια τα καρότα δεν θα ανησυχούν πλέον τον Joshua όταν κάποια τραγικά γεγονότα αλλάξουν εντελώς την ζωή του Clive".
Ο τελικός χαρακτήρας για τον οποίο μαθαίνουμε περισσότερα σε αυτό το update είναι η Jill Warrick. Είναι παιδική φίλη των αδελφών και φαίνεται να έχει κάποια σχέση με τις πολεμικές καταστάσεις που εμφανίζονται στο τρέιλερ.
Στην περιγραφή του χαρακτήρα της στην σελίδα: "Γεννήθηκε στα πεσμένα Βόρεια Εδάφη, η Τζιλ μεταφέρθηκε από την πατρίδα της σε μια τρυφερή ηλικία για να γίνει ένας φύλακας της Rosaria, εξασφαλίζοντας την ειρήνη και σταματώντας τον πόλεμο ανάμεσα στα έθνη. Ο Archduke επέμεινε να μεγαλώσει μαζί με τους γιους του, και τώρα, σε ηλικία δώδεκα ετών, είναι μέρος της οικογένειας του Rosfield όσο και ο Clive και ο Joshua. Πάντα ευγενική, απλή η Jill έγινε αξιόπιστη έμπιστη φίλη για τους αδελφούς".
Μάθαμε επίσης λίγο περισσότερα για τον κόσμο του παιχνιδιού. Όπως ήταν αναμενόμενο, ο κόσμος της Valisthea κυριαρχείται από κρύσταλλα - και η επιθυμία των εθνών για το ποιος θα ελέγξει ή επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας αυτών των κρυστάλλων έχει οδηγήσει σε χρόνια πολέμου μεταξύ των εθνών στο κόσμου.
"Η γη της Valisthea είναι γεμάτη με Mothercrystals - λαμπερά βουνά κρυστάλλου που υψώνονται πάνω από τις σφαίρες γύρω τους, ευλογώντας τους με αιθέρα", αναφέρει η περιγραφή.
"Για γενιές, οι άνθρωποι συρρέουν σε αυτούς τους φάρους για να επωφεληθούν από την ευλογία τους, χρησιμοποιώντας τον αιθέρα για να επινοήσουν μαγεία που τους επιτρέπουν να ζήσουν ζωές άνεσης και αφθονίας. Μεγάλες δυνάμεις έχουν αναπτυχθεί γύρω από κάθε Mothercrystal, και μια ανησυχητική ειρήνη έχει κυριαρχήσει από καιρό μεταξύ τους. Ωστόσο, τώρα η ειρήνη χαλάει καθώς η εξάπλωση του Blight απειλεί να καταστρέψει τις κυριαρχίες τους".
Τα έξι βασίλεια που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του Final Fantasy XVI είναι τα εξής: the Grand Duchy of Rosaria, the Holy Empire of Sanbreque, the Kingdom of Waloed, the Dhalmekian Republic και το the Iron Kingdom. Μια σύντομη περιγραφή για το καθένα μπορείτε να βρείτε στο blog του PlayStation.
[UPDATE 4: 26/11/20 – Περισσότερες πληροφορίες θα αποκαλυφθούν το 2021] H Square Enix μέσω Twitter αποκάλυψε ότι περισσότερες πληροφορίες για το Final Fantasy XVI θα γίνουν γνωστές το 2021.
Βέβαια δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε το νέο έτος για να δούμε αν εννοεί νέες πληροφορίες για το story, τον κόσμο, τους χαρακτήρες ή πιθανώς ακόμα και ημερομηνία – ή έστω περίοδο – κυκλοφορίας.
Ο επίσημος λογαριασμός του JRPG ανέφερε λοιπόν, ότι νέες πληροφορίες θα αποκαλυφθούν το ερχόμενο έτος και μπορεί αυτό να μην λέει κάτι από μόνο του, τουλάχιστον είναι καθησυχαστικό ότι η ανάπτυξη του Final Fantasy XVI εξελίσσεται ομαλά.
We'll have new information on #FF16 to share later in 2021, but before that - the entire #FFXVI team would like to wish you all a very happy holiday season!
— FINAL FANTASY XVI (@finalfantasyxvi) November 25, 2020
However you're celebrating, please stay safe, and we'll see you again next year. pic.twitter.com/DJ31EMIvtC
Ίσως μάθουμε και περίοδο κυκλοφορίας που θα μπορούσε να είναι και μέσα στο 2021. Πάντως με το teaser site που ανέβασε τον προηγούμενο Οκτώβριο η Square Enix, μάθαμε πολλές πληροφορίες για τον κόσμο του Final Fantasy XVI. Επίσης έγινε γνωστό ότι οι περισσότεροι developers της Creative Business Unit III εργάζονται από το σπίτι αφού έτσι και αλλιώς η Square Enix έχει θεσπίσει μόνιμα την εργασία από το σπίτι στους εργαζόμενους της. Εξάλλου, ο Naoki Yoshida, υπεύθυνος της Creative Business Unit III μίλησε για το Final Fantasy XVI στο Tokyo Game Show 2020.
[UPDATE 5: 22/2/21 - Θα είναι κυρίως Action] Το Final Fantasy XVI θα είναι κυρίως Action, όμως η Square Enix δεν θα παραμελήσει τους οπαδούς της σειράς που θέλουν περισσότερη ιστορία.
Σε μια συνέντευξή του, ο παραγωγός του Final Fantasy XVI Naoki Yoshida, αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το επερχόμενο PlayStation 5 exclusive. Ειδικότερα δήλωσε: “Το Final Fantasy XVI είναι στον πυρήνα του Action. Είναι ένα Final Fantasy που θα περιλαμβάνει και ιστορία και δράση. Θέλουμε οι παίκτες να απολαύσουν την ιστορία, οπότε προετοιμάζουμε και ένα επιπλέον mode που θα τους αφήνει να εστιάσουν στην ιστορία. Προετοιμάζουμε κάτι που θα παίζει ομαλά και θα είναι εύκολο στον χειρισμό. Μην ανησυχείτε αν δεν είστε καλοί στα Action.”
Ο Yoshida ακόμα μίλησε για το σενάριο του Final Fantasy XVI, δηλώνοντας ότι θα είναι πιο “ώριμο”. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Πιστεύω πως κάποιες δυσκολίες όλοι τις βιώνουμε καθώς γινόμαστε ενήλικες, επομένως θέλω το κυρίως θέμα του Final Fantasy XVI να είναι κάτι που όσοι μεγάλωσαν με την σειρά Final Fantasy και καταλαβαίνουν την πραγματικότητα, να μπορούν να πάρουν κάτι από αυτό και να σκεφτούν κάποια πράγματα.”
[UPDATE 6: 10/3/21 - Νέα διαφήμιση ίσως υπονοεί ότι θα κυκλοφορήσει και για PC] Νέες φήμες για κυκλοφορία του Final Fantasy XVI σε PC προέκυψαν μετά από διαφήμιση που αναφέρεται σε αυτό.
Στην παραπάνω διαφήμιση από το κανάλι του PS για την Βραζιλία παρουσιάζονται μερικά από τα exclusives του PS5. Στο βίντεο περιλαμβάνονται games όπως το Deathloop και το Ghostwire: Tokyo. Όταν όμως εμφανίζεται το Final Fantasy XVI, το κείμενο στο κάτω μέρος της οθόνης αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο μόνο σε PS5 για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Η διατύπωση δεν αποκλείεται να εννοεί ότι το Final Fantasy XVI δεν θα είναι διαθέσιμο σε άλλες κονσόλες, όπως για παράδειγμα εκείνες της Nintendo ή της Microsoft, αλλά θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι η έκδοση για PC θα κυκλοφορήσει σε κάποιο χρόνο μετά το λανσάρισμα της έκδοσης για PS5.
[UPDATE 7: 4/10/21 - Θα έχει παρόμοιο skill tree με αυτό του Fantasian] Ο producer του Final Fantasy XVI, Naoki Yoshida και ο πρώην developer του Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi, εμφανίστηκαν μαζί στο TGS 2021 στις 2 Οκτωβρίου και μίλησαν για τα Final Fantasy XIV και Final Fantasy XVI.
Ο Naoki Yoshida αναφέρθηκε στο Final Fantasy XVI λέγοντας ότι το σενάριό του έχει ολοκληρωθεί και ότι σχεδόν έχουν τελειώσει και το side content. Ακόμα ανέφερε ότι τα μοντέλα των χαρακτήρων έχουν ολοκληρωθεί και το μόνο που μένει είναι κάποιες ποιοτικές αναβαθμίσεις. Επιπλέον, ο Yoshida ανέφερε ότι το Final Fantasy XVI έχει ένα σύστημα παρόμοιο με το skill tree που χρησιμοποιήθηκε στο Fantasian. Δείτε την συνέντευξη των Sakaguchi και Yoshida.
[UPDATE 8: 27/12/21 - Θα αποκαλυφθεί την άνοιξη του 2022] Ο Naoki Yoshida, παραγωγός του Final Fantasy XVI, δήλωσε ότι η νέα έκδοση θα αποκαλυφθεί την άνοιξη του 2022. Η καθυστέρηση οφείλεται στον κορωνοϊό. Η ομάδα ανάπτυξης αποτελείται από developers απ' όλο τον κόσμο, ωστόσο λόγω καραντίνας και εργασίας από το σπίτι, υπάρχουν δυσκολίες στην επικοινωνία με τα γραφεία της εταιρείας στο Τόκιο, σύμφωνα με τον παραγωγό Naoki Yoshida. Η εταιρεία προσπαθεί αυτή την περίοδο να βελτιώσει την ποιότητα των γραφικών, τους μηχανισμούς μάχης, τα cutscenes και το optimization. Θυμίζουμε ότι το FF XVI θα έχει τους χαρακτήρες Clive, Joshua και Jill.
[UPDATE 9: 30/4/22 - Η ανάπτυξή του είναι στα τελειώματα] Η Square Enix έχει αρκετούς μήνες να ανακοινώσει πληροφορίες για το Final Fantasy XVI, όμως σύμφωνα με τον παραγωγό Naoki Yoshida, η ανάπτυξη του βρίσκεται στα τελειώματα.
Η ανακοίνωση για το στάδιο ανάπτυξης του Final Fantasy XVI έγινε από τον παραγωγό του, Naoki Yoshida, μέσω ενός δωρεάν περιοδικού σε ένα Ιαπωνικό κατάστημα ρούχων (Uniqlo) για τα 35α γενέθλια του Final Fantasy. Το ότι η ανάπτυξη του Final Fantasy XVI βρίσκεται στα “τελειώματα” σημαίνει ότι η κυκλοφορία του πλησιάζει, όμως είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ακριβώς ο χρόνος που χρειάζεται για αυτό. Μπορεί η ανάπτυξη του Final Fantasy XVI να έχει τελειώσει και απλά να το ραφινάρουν ή μπορεί να μένουν και μήνες μέχρι να κυκλοφορήσει.
FFトランプ欲しさに
— Alberich@ff14 FIN (@alberich_ff14) April 29, 2022
素早くユニクロにTシャツ買いに来たけど
このフリーペーパーに吉田コメントあるから
吉田ファンは貰っておくといいよ pic.twitter.com/0OoLIFljA7
Ο Yoshida δήλωσε τα εξής: “Ελπίζω οι ενήλικες που έχουν μεγαλώσει, καταλαβαίνουν τους κανόνες της κοινωνίας και έχουν απομακρυνθεί από το Final Fantasy νομίζοντας ότι “ο πραγματικός κόσμος δεν είναι τόσο εύκολος όσο τα video games” να μπορούν να θυμηθούν τον ενθουσιασμό που είχαν τότε. Αυτό έχουμε συνέχεια στο μυαλό μας καθώς αναπτύσσουμε το Final Fantasy XVI.”
Τέλος, η Square Enix είχε δηλώσει ότι θα ανακοίνωνε περισσότερες λεπτομέρειες για το Final Fantasy XVI την άνοιξη, όμως μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει κάτι.
[UPDATE 10: 9/5/22 – Οι developers του είχαν δουλέψει σε ένα πλέον ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne] Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.
Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.
Διαβάστε για τις φήμες του Final Fantasy XVI και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments