Η ακύρωση του Scalebound
HotΗ ακύρωση του Scalebound
Πληροφορίες
O Phil Spencer δήλωσε ότι δεν είναι σε στάδιο ανάπτυξης. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 4/8/15] Ο Hideki Kamiya, director διάσημων τίτλων όπως τα Bayonetta και Okami, ανακοίνωσε το Scalebound. Η Platinum Games δουλεύει πάνω στην δημιουργία ενός πολλά υποσχόμενου τίτλου ο οποίος θα αποτελεί exclusive του Xbox One. Δείτε το βίντεο παρακάτω:
Στο Scalebound, θα μπορείτε να εξερευνήσετε τον κόσμο είτε περπατώντας, είτε πάνω σε έναν δράκο! Ο πρωταγωνιστής ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή για το χιούμορ αλλά και για τα ακουστικά του τα οποία παίζουν δυνατά μουσική κατά την διάρκεια της μάχης. Η μάχη είναι στα πρότυπα hack n’ slash και η νίκη έρχεται έπειτα από σωστό συνδυασμό melee και ranged attacks αλλά και κατάλληλων εντολών στον δράκο σας. Επιπλέον το Scalebound θα περιλαμβάνει co-op τεσσάρων ατόμων.
[UPDATE: 4/1/16 - Μετάθεση κυκλοφορίας για το 2017] Η Platinum Games ανακοίνωσε ότι το open world Action RPG που αναπτύσσει αποκλειστικά για το Xbox One, θα κυκλοφορήσει τελικά κάποια στιγμή μέσα στο 2017 και όχι μέσα στο τρέχον έτος όπως γνωρίζαμε έως τώρα.
Ο υπεύθυνος ανάπτυξης Hideki Kamiya δήλωσε σχετικά: “Η ανάπτυξη του Scalebound βαίνει καλώς και είμαστε χαρούμενοι με το έως τώρα αποτέλεσμα. Το Scalebound είναι ένα από τα μεγαλύτερα games που έχουμε δημιουργήσει, μια επική περιπέτεια γεμάτη με εξερεύνηση, fantasy gameplay, ευφάνταστο multiplayer και μεγάλης κλίμακας μάχες γεμάτες δράση, σε έναν όμορφο κόσμο που εξελίσσεται. Πρόκειται για το παιχνίδι που πάντα ονειρευόμασταν να φτιάξουμε”.
Συνέχισε λέγοντας ότι προκειμένου να ανταποκριθούν στο φιλόδοξο όραμά τους και να διασφαλίσουν ότι το Scalebound θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των gamers, θα πρέπει να μεταθέσουν την κυκλοφορία του παιχνιδιού για το 2017. Αυτό, όπως αναφέρει η Platinum Games, θα τους δώσει τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζονται για να εισάγουν με επιτυχία όλα τα χαρακτηριστικά του Scalebound και να προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία.
[UPDATE 2: 13/6/16 - E3 2016 τρέιλερ με boss fight και κυκλοφορία στα PC] Ο Hideki Kamiya, επικεφαλής της Platinum Games, παρουσίασε ένα νέο gameplay βίντεο του Scalebound κατά την διάρκεια της press conference της Microsoft στην E3 2016. Όπως θα δείτε παρακάτω, το βίντεο περιέχει ένα επικό boss fight και σύμφωνα με τον Kamiya, το συγκεκριμένο boss θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα του παιχνιδιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Scalebound τελικά θα κυκλοφορήσει και στα PC (Windows 10) πέρα από το Xbox One και θα υποστηρίζει cross-buy και cross-play ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες.
[UPDATE 3: 19/8/19 - Screenshots από τους δράκους] Στο Scalebound θα έχετε την δυνατότητα να κάνετε customise τους δράκους σας και καθώς φάινετε θα μπορείτε να διαλέξετε από τρία διαφορετικά body types, τα Rex, Tank και Wyvern. Μάλιστα, υπάρχει και η πιθανότητα να μπορείτε να ενώσετε αυτά τα τρία είδη μαζί, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχουν παραπάνω από παραλλαγές από αυτές τις τρεις.
Μπορείτε να δείτε και τα τρία βασικά body types στη gallery που ακολουθεί.
[UPDATE 4: 9/1/17 - Φήμη για ακύρωση] Σύμφωνα με ανώνυμες πηγές του Kotaku, το πολυαναμενόμενο console exclusive της Microsoft αντιμετωπίζει προβλήματα.
Οι αναφορές κάνουν λόγο ακόμα και για την ακύρωση του παιχνιδιού. Η Microsoft σε δήλωσή της σημείωσε ότι θα “θα έχουμε να πούμε περισσότερα για το Scalebound σύντομα”. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πρόσφατο κείμενο του Xbox Wire για το μέλλον του Xbox One, το Scalebound απουσίαζε, ενώ η Microsoft φαίνεται να έχει αφαιρέσει και την επίσημη σελίδα του παιχνιδιού από το Xbox website. Ελπίζουμε οι φήμες να μην ευσταθούν, μιας και πρόκειται για ένα από τα πολυαναμενόμενα games της χρονιάς.
Το Scalebound θα κυκλοφορήσει για PC και Xbox One μέσα στο 2017.
[UPDATE 5: 9/1/17 - Ακυρώθηκε και επίσημα] Η Microsoft ανακοίνωσε και επίσημα ότι το Scalebound ακυρώθηκε!
Η αναλυτική ανακοίνωση έχει ως εξής:
"Μετά από προσεκτική σκέψη, η Microsoft πήρε την απόφαση να σταματήσει την παραγωγή του Scalebound. Δουλεύουμε εντατικά φέτος για να δώσουμε στους fans μας μία εκπληκτική γκάμα από games, που περιλαμβάνει τα Halo Wars 2, Crackdown 3, State of Decay 2, Sea of Thieves και πολλά ακόμη games."
Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox για την Microsoft, δήλωσε ότι "Το γεγονός αυτό είναι καλύτερο για τους Xbox gamers, αλλά παρόλα αυτά και απογοητευτικό".
[UPDATE 6: 10/1/17 - Αφαιρέθηκαν τα τρέιλερ του Scalebound από το κανάλι της Microsoft] Η Microsoft αφαίρεσε όλα τα βίντεο του Scalebound από το κανάλι της στο YouTube ή ενδέχεται να τα έχει κάνει private, δηλαδή μη διαθέσιμα για προβολή ακόμα και σε όσους έχουν κρατήσει τα links.
Έχουν μείνει μόνο ορισμένα βίντεο στη σελίδα του Xbox στο YouTube, όπως για παράδειγμα οι παρουσιάσεις του παιχνιδιού στην E3 2016 και εκεί δεν εμπίπτει κάποιο μοντάζ. Αν θέλετε να δείτε βίντεο του παιχνιδιού τότε θα τα βρείτε στο Youtube κανάλι της εταιρείας ανάπτυξης Platinum Games.
Η κίνηση αυτή της Microsoft προκαλεί ερωτηματικά και ίσως να σημαίνει ότι τίθεται θέμα δικαιωμάτων και πως το παιχνίδι μπορεί να συνεχίσει με κάποιον άλλο publisher. Μένει να δούμε τι θα γίνει το προσεχές διάστημα, πάντως ότι κι αν συμβεί δεδομένου του hype που είχε πάρει το παιχνίδι, σε περίπτωση που η Platinum Games έχει τα δικαιώματα του κώδικα τότε μια πιθανή συμφωνία με publisher εκτιμάμε ότι λογικά θα ανακοινωθεί το αργότερο μέχρι την E3 2017 τον Ιούνιο.
[UPDATE 7: 11/1/17 - Ζητάει συγγνώμη ο σκηνοθέτης] Ο Hideki Kamiya, σκηνοθέτης του Xbox One exclusive που ακυρώθηκε χτες, Scalebound, ζητάει συγγνώμη από τους fans που το περιμέναν πως και πως. Με Tweet του, δηλώνει πως λυπάται που απογοήτευσε όσους ήθελαν να παίξουν το Scalebound και ότι ελπίζει πως αυτό δεν θα αποθαρρύνει κόσμο από το να παρακολουθεί τα μελλοντικά του projects.
Ο Kenichi Sato, διευθυντής της Platinum Games επίσης ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο που περίμενε το Scalebound. Ο ίδιος δηλώνει απογοητευμένος που η κατάσταση έφτασε σε σημείο ακύρωσης του τίτλου. Τέλος, η Platinum games θα συνεχίσει να προσφέρει σωστούς τίτλους όπως για παράδειγμα το NieR:Automata που έρχεται τον Μάρτιο αλλά και μελλοντικά projects όπως τα Granblue Fantasy Project Re:Link και Lost Order.
[UPDATE 8: 12/1/17 - Δηλώσεις του Phil Spencer] O Phil Spencer δεν θα μπορούσε να μην δηλώσει κάτι έπειτα από την ακύρωση του Scalebound, η οποία προξένησε και δυσαρέσκεια στον κύκλο των gamers και κυρίως των Xbox One fans. Μέσω του Twitter του, ο διευθυντής δηλωσε πως η Microsoft θα συνεχίσει να υποστηρίζει ανεξάρτητες εταιρείες για την δημιουργία αποκλειστικών τίτλων του Xbox One. Συγκεκριμένα, ο Phil αναφέρθηκε στο ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να παίρνει ρίσκα και να πειραματίζεται αλλά δεν θα ανακοινώνει τόσο νωρίς τα projects της όπως έγινε με το Scalebound.
[UPDATE 9: 13/1/17 - Ο παραγωγός της Platinum Games αποχωρεί] Ο JP Kellams, παραγωγός της Platinum Games, αποφάσισε να αποχωρήσει από την εν λόγω εταιρεία ανάπτυξης μετά από μια δεκαετία. Έφυγε διότι "κάτι τέτοιο ανήκει στο DNA μου" όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Kellams θα αποχωρήσει από την Platinum Games μετά από 10 χρόνια αλλά και από την Ιαπωνία ύστερα από 15 χρόνια παραμονής.
[UPDATE 10: 18/5/17 - H Microsoft ανανεώνει το Trademark] Έπειτα από την ακύρωση του Scalebound, δημιουργήθηκε μεγάλη δυσαρέσκεια σε αυτούς που περίμεναν τον τίτλο να κυκλοφορήσει. Επίσης ο παραγωγός της Platinum Games, JP Kellams, αποχώρησε από την εταιρεία και γενικότερα κατάφεραν Microsoft και Platinum να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας για τους λάθος λόγους. Από ότι φαίνεται όμως η Microsoft συνεχίζει να θέλει το Scalebond και για αυτόν τον λόγο ανανεώνει το trademark του τίτλου. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως από την ανανέωση έως και έξι μήνες μετά, θα πρέπει να παρουσιάσει κάποια δουλειά πάνω σε αυτό. Κάθε εταιρεία που αγοράζει trademark θα μπορεί να το διατηρήσει έως και τρία εξάμηνα με την προϋπόθεση να δώσει δείγματα δουλειάς.
[UPDATE 11: 13/6/17 - Γιατί ακυρώθηκε το Scalebound] Ο Phil Spencer δήλωσε στην E3 2017 ότι "Το Scalebound ακυρώθηκε καθώς ανακοινώθηκε πολύ νωρίς, δημιούργησε πίεση και άρχισαν να δημιουργούνται εμπόδια προς την τελική υπολογιζόμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης. Φτάσαμε σε μια κατάσταση όπου και οι δύο εταιρείες αμφέβαλλαν για το αν το παιχνίδι θα μπορούσε να προσφέρει όσα θέλουν οι fans. Έτσι, η ανάπτυξη διεκόπη".
Κατά τα άλλα ο Phil Spencer σέβεται την PlatinumGames και το έργο της και αντιλαμβάνεται την απογοήτευση από τους κατόχους Xbox. Επίσης, καλεί πίσω όσους developers έχουν σταματήσει να αναπτύσσουν games για κονσόλες και έχουν στραφεί προς τα mobile games και δηλώνει πως βλέπει την στροφή των Ιαπώνων developers ξανά προς το console gaming, μιας και θεωρεί την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου παγκόσμιο ηγέτη στον κλάδο του game development.
[UPDATE 12: 2/4/20 - O Phil Spencer δηλώνει ότι δεν αναπτύσεται] Το Scalebound το οποίο παρουσιάστηκε ως ένα μεγάλο exclusive για το Xbox από την Platinum Games δυστυχώς ακυρώθηκε το 2017. Οι φήμες επιμένουν μέχρι και σήμερα ότι πρόκειται να ξανά αποκαλυφθεί όμως ο Phil Spencer καταρρίπτει τις φήμες λέγοντας πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί και ότι μετανιώνει για τον τρόπο που εξελίχτηκαν τα πράγματα για το project.
Σε πρόσφατη του συνέντευξη, όταν ερωτήθηκε για το τεράστιο πάθος που έχει το κοινό για το Scalebound, ο Spencer αναφέρει ότι το game δεν θα επιστρέψει. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Ναι, είναι δύσκολο για εμένα, επειδή τρέφω μεγάλο σεβασμό για την Platinum, τον Hideki Kamiya και την ομάδα. Προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι, αλλά δεν δούλεψε. Μετανιώνω που το κάναμε σε κοινή θέα. Έμαθα μερικά πράγματα από το Fable Legends, έμαθα επίσης μερικά πράγματα από το Scalebound και τη δημοσιοποίηση των πλάνων πριν αυτά να έχουν πάρει πραγματική μορφή. Δεν φτάσαμε ποτέ στο σημείο με το Scalebound και το λέω και για τις δύο μεριές.”
Δείτε όλα όσα συνέβησαν στην press conference της Microsoft στην E3 2016. Συζητήστε περισσότερα για το Scalebound σε αυτό το forum topic.
Comments
Συμφωνώ και επαυξάνω φίλε. What the f@ck is wrong with you Sony?
Ήδη το xbox one έχει πολύ δυνατό Line up exclusive τίτλων για το 2016. Kαλό είναι να μείνει και τίποτα για το 2017.
Ξέρω πολλοί θα με πείτε γραφικό αλλά με τέτοιες τακτικές διώχνεις ακόμα και πιστούς πελάτες σου. Μπορεί και όντως θα υπάρχουν λογικές εξηγήσεις πάνω στο θέμα, αλλά η Μicrosoft εδώ ξεχνά τον σημαντικότερο παράγοντα της αγοράς που είναι ο καταναλωτής.
Ήδη με μια ματιά βλέπω τα τόσα θετικά και με μεγάλη ανυπομονησία σχόλια( μιας και το άρθρο πρωτογραφτηκε το '15) και μετά την περασμένη Ε3 άλλα τόσα ακόμη. Με λίγα λόγια το παιχνίδι δημιούργησε τρελό hype και όντως φαινόταν καλό και από την παρουσίαση.
Ξεκίνησε που ξεκίνησε στραβά η 8η γενιά γενικά για όλους, καίγοντας τώρα και άσσους στο μανίκι φοβάμai πως το one θα κλείσει μάλλον τον κύκλο του με αρνητικό πρόσημο...Σε 3 χρόνια ζωής με ένα Forza Horizon3 (εξαιρετικό racing πάντως) ,ένα απλά καλό Gears 4 και ένα κατώτερο της κληρονομιάς του Halo5 μόνο άνετος δε θα ένοιωθα εγώ...