Halo Infinite: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 2 0 0 0
Halo Infinite: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Halo Infinite: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Επιβεβαιώθηκε στη Gamescom. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 5/5/20 – Αρχικές προβλέψεις για Χριστούγεννα] Η Microsoft είναι αισιόδοξη ότι το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει για το Xbox Series X φέτος τα Χριστούγεννα.

Ο επικεφαλής του τμήματος του Xbox, Phil Spencer, πιστεύει ότι ίσως υπάρξουν μερικές καθυστερήσεις στις κυκλοφορίες των games λόγω του κορωνοϊού. Η Microsoft όμως ευελπιστεί ότι το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει κανονικά. Επιπλέον, η Microsoft επιβεβαίωσε ότι τα games στα οποία εργάζονται τα 15 studios θα είναι διαθέσιμα για τους συνδρομητές του Xbox Game Pass χωρίς επιπλέον κόστος. Ενώ, υπάρχει περίπτωση να δούμε και το πρώτο gameplay trailer του Halo Infinite στο event του Xbox που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο, αφού πρόκειται ίσως για τον μεγαλύτερο τίτλο της Xbox Games Studios, ωστόσο δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια επίσημη ανακοίνωση.

[UPDATE: 12/8/20 - Καθυστερεί για το 2021] Τελικά η Microsoft έπεσε εντελώς έξω στις προβλέψεις της, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση της 343 Industries στο Twitter, το Halo Infinite δεν θα προλάβει το φετινό λανσάρισμα του Xbox Series X και θα καθυστερήσει για το 2021.

Ο Chris Lee, επικεφαλής της 343 Industries, δήλωσε τα εξής: "Η απόφασή μας να μεταθέσουμε την κυκλοφορία είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων που έχουν επηρεάσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε κατά την διάρκεια του development, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και ο COVID-19, ο οποίος μας έχει επηρεάσει όλο αυτό το χρόνο. Ανααγνωρίζω την σκληρή δουλειά που έγινε από την ομάδα μας στην 343 Industries, η οποία έχει δεσμευτεί ότι θα φτιάξει ένα εξαιρετικό παιχνίδι και θα βρει λύσεις για τις προκλήσεις που έχουν εμφανιστεί κατά την διάρκεια του development. Ωστόσο, η κυκλοφορία του παιχνιδιού την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου, δεν είναι βιώσιμη λύση για το καλό της ομάδας μας ή για την συνολική επιτυχία του παιχνιδιού.

Γνωρίζουμε ότι η ανακοίνωση αυτή θα απογοητεύσει πολλούς από εσάς και όλοι μας αισθανόμαστε το ίδιο. Το πάθος και η υποστήριξη που έχει δείξει το community όλα αυτά τα χρόνια ήταν εκπληκτικό και μας έχει εμπνεύσει. Δεν θέλαμε τίποτα άλλο από το να παίξουμε το παιχνίδι με το community μας μέσα στις γιορτές, στα τέλη της φετινής χρονιάς. Ο επιπλέον χρόνος θα μας επιτρέψει να ολοκληρώσουμε σημαντική δουλειά που είναι απαραίτητη για να παραδώσουμε το πιο φιλόδοξο παιχνίδι Halo που φτιάχτηκε ποτέ στην ποιότητα που αναμένουν οι fans μας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη και την κατανόηση.

[UPDATE 2: 19/8/20 - Η καθυστέρηση οφείλεται σε χρόνια προβλήματα] Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση να καθυστερήσει η κυκλοφορία του Halo Infinite ήταν αποτέλεσμα πολλών παραγόντων που δημιούργησαν δυσκολίες για χρόνια κατά την ανάπτυξή του.

Τα νέα της καθυστέρησης ήταν σοκαριστικά, όχι μόνο επειδή σήμαιναν ότι το Xbox Series X θα λανσαριστεί χωρίς να συνοδεύεται από κάποιο μεγάλο game που θα είχε αναπτυχθεί εσωτερικά από την Microsoft, αλλά επίσης επειδή το Halo Infinite είχε ήδη αρκετό χρόνο προς ανάπτυξη ώστε αρχικά φαινόταν πως δε θα έχει πρόβλημα να επιτύχει το στόχο του να κυκλοφορήσει μέσα στο Δεκέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, το Halo Infinite είχε μακρά και πολυτάραχη διαδρομή κατά την ανάπτυξή του και αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ο βασικότερος, ότι σχεδιάστηκε ως μια εκ βάθρων αναθεώρηση των βασικών αρχών της σειράς, ενώ ταυτόχρονα είναι βασισμένο σε μια νέα engine η οποία αναπτυσσόταν παράλληλα με το Halo Infinite και όλα αυτά προκειμένου να προσαρμοστούν στα ρευστά ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας κονσόλας.

Προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της, η 343 Industries μετέθεσε μεγάλα τμήματα της ανάπτυξης του Halo Infinite σε τρίτες εταιρείες ανάπτυξης ως υπεργολάβους, κάτι που απαιτούσε διαρκή συντονισμό πολλαπλών εσωτερικών κι εξωτερικών ομάδων. Το εγχείρημα αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολο στην πράξη, δεδομένης της αναλογίας εξωτερικών προς εσωτερικών developers, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες ήταν υψηλότερη απ’ ότι στα περισσότερα games. Αυτό στη συνέχεια προκάλεσε πλήθος από διαφωνίες σχετικά με πολλά από τα χαρακτηριστικά του Halo Infinite, γεγονός που θεωρείται ότι ήταν ο λόγος για την αποχώρηση του creative director Tim Longo τον Αύγουστο του 2019 κι εν συνεχεία της διαδόχου του Mary Olson τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου.

Ο επικεφαλής της Xbox, Phil Spencer, ανέφερε πρόσφατα ότι η Microsoft εξετάζει το ενδεχόμενο να μοιράσει το Halo Infinite σε χωριστά κεφάλαια που θα κυκλοφορούσαν διαδοχικά, αλλά τελικά αποφάσισε να μην το κάνει. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, η συζήτηση αυτή είχε ήδη ξεκινήσει από τα τέλη του 2019, αν όχι νωρίτερα. Η εγκυρότητα των νέων πληροφοριών δεν έχει ακόμη διασταυρωθεί, ωστόσο η πηγή τους έχει άρτιο ιστορικό όσον αφορά τη διαρροή πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες της Microsoft τα οποία δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

[UPDATE 3: 19/10/20 - Η Microsoft αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα] Το Halo Infinite το οποίο θα ήταν ο μεγάλος first-party τίτλος κατά το λανσάρισμα των Xbox Series X και Series S πήρε τελικά αναβολή, αφήνοντας την Microsoft χωρίς first-party games για τον Νοέμβριο.

Για τους λόγους που οδήγησαν στην συγκεκριμένη απόφαση έχουν γραφτεί και ακουστεί πολλά, ενώ και η ίδια η Microsoft είχε υπονοήσει ότι σκέφτηκε το ενδεχόμενο να ξεχωρίσει το Campaign από το Multiplayer ώστε να προλάβει την κυκλοφορία των νέων κονσολών. Συμφώνα με τον υπεύθυνο του Xbox, Phil Spencer, υπάρχει ακόμα πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο αλλά το εάν θα κυκλοφορήσει πρώτα ένα μέρος του Halo Infinite και ποιό, εξαρτάται τελείως από την εταιρεία ανάπτυξης 343 Industries.
 
Όταν του έγινε η ερώτηση για το αν η Microsoft σκέφτεται να κυκλοφορήσει το campaign και το multiplayer του Halo Infinite ξεχωριστά, ο Spencer είπε πως "η Bonnie (Ross, υπεύθυνη της σειράς Halo) και η ομάδα της θα πάρουν αυτές τις αποφάσεις. Βεβαίως κύριος στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον κόσμο μια Halo εμπειρία και έτσι πρέπει να εξετάσουμε αυτά τα ενδεχόμενα. Οπότε ναι, είναι κάτι που πρέπει να σκεφτούμε, αλλά θα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα γίνει σωστά”, πρόσθεσε τονίζοντας ότι πρέπει να σκεφτούν τον και τρόπο που είναι δομημένη η ιστορία του Halo Infinite, πριν πάρουν μία τέτοια απόφαση. 
 

[UPDATE 4: 9/12/20 - Νέες πληροφορίες για την περίοδο κυκλοφορίας και το Multiplayer mode] Η 343 Industries, μετά από καιρό έδωσε νέες πληροφορίες στη δημοσιότητα, μεταξύ άλλων και την περίοδο κυκλοφορίας.

Το Halo Inifinite τελικά θα κυκλοφορήσει στο φθινόπωρο του 2021, δηλαδή έναν χρόνο μετά την αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας του. Η 343 αποκάλυψε την συγκεκριμένη πληροφορία στην αρχή της δήλωσής της και στη συνέχεια μίλησε για τα το Multiplayer mode του FPS, τις βελτιώσεις που έχει κάνει στον εικαστικό τομέα από τον Ιούλιο που αποκαλύφθηκε το Demo. Όπως είναι αναμενόμενο, αρκετοί developers της είχαν την ίδια γνώμη με το κοινό όταν είδαν για πρώτη φορά gameplay πλάνα του τίτλου, δηλαδή ότι δεν ταίριαζαν στα standards της 343.
 
Ο σκηνοθέτης και Art Manager Neill Harrison δήλωσε: "Η γνώμη του κόσμου ήταν αρκετά κοντά στην δική μας και ήδη σκεφτόμασταν πως θα κάνουμε βελτιώσεις στον φωτισμό, στα physics, στα δέντρα, στα σύννεφα, στις λεπτομέρειες και στον σχεδιασμό των χαρακτήρων".
 
Ο Graphics Development Manager Ani Shastry πρόσθεσε: "Τον Ιούλιο παρουσιάστηκε σίγουρα μία δουλειά η οποία ήταν σίγουρα υπό ανάπτυξη και βασικά χαρακτηριστικά όπως ο φωτισμός, το rendering και οι σκιές ήθελαν ακόμα αρκετή δουλειά. Μεγάλο μέρος της ομάδας των γραφικών είχε αφοσιωθεί στο να πετύχει υψηλή ανάλυση και framerate για το Demo και έτσι άλλα χαρακτηριστικά δεν έλαβαν την απαραίτητη προσοχή".
 
Ο Joseph Staten ο οποίος μπήκε πρόσφατα την 343 Industries ως creative director δήλωσε επίσης: "Στην πρώτη μου εβδομάδα στη δουλειά έπαιξα ολόκληρο το campaign του Halo Infinite δύο φορές και έμεινα άφωνος με το τι είχε καταφέρει η ομάδα. Το Inifinite είναι σίγουρο ο μεγαλύτερος κόσμος του Halo που έχει υπάρξει ποτέ. Η ομάδα το έκανε ξεκάθαρα γιατί γνωρίζουν το πόσο σημαντική είναι η αίσθηση ελευθερίας και εξερεύνησης στην Halo εμπειρία. Τα κλασσικά 30 δεύτερα διασκέδασης των Halo τα έχει το Infinite στην καρδιά του, όμως ποτέ δεν είχα ξανανιώσει πιο δυνατός, πιο ευκίνητος και με περισσότερες επιλογές. Το Halo που είχαμε στο μυαλό μας το 2000 έγινε επιτέλους πραγματικότητα μετά από 20 χρόνια τεχνολογικής και δημιουργικής προόδου".
 
Η 343 Industries έδειξε τον πρώτο Multiplayer χάρτη του Halo Infinite χωρίς όμως να μας πει το όνομά του, ενώ τα screenshots που βγήκαν στη δημοσιότητα δείχνουν ότι ο τίτλος θα εκμεταλλεύεται την δύναμη του Xbox Series X στο θέμα φωτισμού και λεπτομέρειας. Ο design director Ryan Paradis δήλωσε μεταξύ άλλων ότι το Halo Inifinite θα έχει limited events αλλά δεν θέλει οι παίκτες να νιώθουν ότι χάνουν πράγματα αν δεν μπαίνουν τις σωστές ώρες: "Τα περισσότερα games που έχουμε παίξει αναγκάζουν τους παίκτες να παίζουν με ένα τρόπο που μισούν ώστε να ανταμειφτούν με κάτι γυαλιστερό. Events για περιορισμένα χρονικά διαστήματα θα υπάρχουν, όμως δεν θέλουμε να κάνουμε αγγαρεία τον ελεύθερό τους χρόνο".
 
Ο Lead Progression Designer Christopher Blohm δήλωσε: "Ναι το Multiplayer θα είναι δωρεάν όμως θα υπάρχουν κάποιες premium εμφανίσεις, ενώ οι παίκτες θα λαμβάνουν αρκετό περιεχόμενο για customization από το campaign, τα challenges,τα special events και άλλα όπως στο Halo 5 με το SR 152". Επίσης πρόσθεσε ότι οι παίκτες που δεν θέλουν να ξοδέψουν παραπάνω χρήματα δεν θα τιμωρούνται και θα μπορούν επίσης να ξεκλειδώνουν αρκετά customization items. Μικροσυναλλαγές θα υπάρχουν μόνο στα cosmetics, ενώ τόνισε ότι δεν θα υπάρχουν Loot Boxes.
 
[UPDATE 5: 25/3/21 - Ο voice actor, Verlon Roberts αποκαλύπτει τον μήνα κυκλοφορίας] Σύμφωνα με τον voice actor Verlon Roberts, το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει για Xbox Series X/S μέσα στον Νοέμβριο. Το αρχικό σχέδιο της 343 Industries ήταν να κυκλοφορήσει το Halo Infinite μαζί με την κυκλοφορία του Xbox Series X, όμως μετά από την κριτική που δέχτηκε σε ένα gameplay showcase, αποφασίστηκε ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος από ότι αναμενόταν.

Η 343 Industries έχει δηλώσει ότι το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, όμως ο Verlon Roberts δήλωσε στο podcast Fadam and Fiends, την προηγούμενη εβδομάδα, ότι το Halo Infinite πήρε αναβολή μέχρι τον Νοέμβριο. Λίγο αργότερα επιβεβαίωσε ότι θα υποδυθεί τον Spartan Griffin στο επερχόμενο Shooter.

Παρακάτω θα βρείτε το podcast:

O Spartan Griffin δεν είχε ανακοινωθεί από την 343 Industries προηγουμένως για το Halo Infinite, συνεπώς είναι ακόμα μία πληροφορία που έδωσε ο Roberts στο κοινό. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας, πέρα από την περίοδο του φθινοπώρου.

[UPDATE 6: 25/8/21 - Διέρρευσε, σύμφωνα με φήμη] Σύμφωνα με το Alumia_Italia, το Halo Infinite αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 8 Δεκεμβρίου.

Αυτό φυσικά αποτελεί φήμη και μένει να δούμε αν θα επαληθευτεί από την Microsoft.

[UPDATE 7: 25/8/21 - Επιβεβαιώθηκε και επίσημα] Η Microsoft ανακοίνωσε στη Gamescom 2021 ότι το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει στις 8 Δεκεμβρίου. Η ημέρα αυτή συμπίπτει με τα εικοστά γενέθλια της κονσόλας Xbox.

Η Microsoft παρουσίασε επίσης ένα multiplayer trailer για το Halo Infinite.

Επίσης, η Microsoft ανακοίνωσε το Xbox Elite Wireless Controller Series 2 με Halo skin. Μπορείτε να κάνετε προπαραγγελία από τώρα στο Xbox.com. Τέλος, ανακοινώθηκε μία κονσόλα Xbox Series X Limited Edition, η οποία θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου.

Το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει στις 8 Δεκεμβρίου για PC, Xbox Series X και Xbox One. Για πρώτη φορά, το Multiplayer mode του θα είναι free-to-play.

Διαβάστε περισσότερα για το Halo Infinite και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 ashbringer (Level25) 20/10/2020 09:58
Οκ να ξαναδούμε Halo Microsoft αλλά εμείς θέλουμε νέους τίτλους και νέες ιδέες.