Η Valve θέλησε να προσφέρει νοσταλγία με το Half-Life: Alyx
HotΜανώλης Σαρικλόγλου
Η Valve θέλησε να προσφέρει νοσταλγία με το Half-Life: Alyx
Πληροφορίες
Developer μας εξηγεί τους λόγους που επικεντρώθηκαν σε prequel.
Όταν η Valve άρχισε να σκέφτεται να δημιουργήσει ένα Half-Life game στο VR, χρειάστηκε να δανειστεί και να συνδυάσει πολλά στοιχεία από το Half-Life 2 για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο. Όπως η περιοχή στην City-17 που μπορούν να κινηθούν τριγύρω στο VR.
Υπήρχε θετικό feedback από τους testers του παιχνιδιού, όπου δήλωσαν ότι βίωσαν με αυτό το γεγονός την νοσταλγία από την σειρά των Half-Life. Αυτός ήταν και ο μεγαλύτερος λόγος σύμφωνα με developer,για τον οποίο η Valve αποφάσισε να κάνει ένα prequel αντί για ένα sequel της σειράς.
Ο Robin Walker προγραμματιστής στην Valve δήλωσε « Ακούγαμε από τους ανθρώπους να λένε ότι είναι πολύ ωραίο να είμαι σε ένα μέρος που είναι πολύ γνώριμο για εμάς. Έχουμε βρεθεί στο κόσμο του Half-Life πολλές φορές, έχουμε ακούσει τους ήχους, έχουμε δει τα textures και πολλά άλλα. Για αυτό πήραμε στοιχεία από το Half-Life 2. Έτσι αισθανθήκαμε πραγματικά ότι αυτό ήταν ένα σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού. Αισθανόμασταν ότι έπρεπε να επικεντρωθούμε στην νοσταλγία και να προσφέρουμε παράλληλα και κάτι καινοτόμο».
Διαβάστε περισσότερα για τα mods που αναμένει η Valve και συζητήστε για την εταιρεία στο σχετικό forum topic.