Halo Infinite
HotΓιώργος Λόλας
Halo Infinite
Πληροφορίες
Κυκλοφόρησε το launch τρέιλερ. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 6/6/18] Η Microsoft φαίνεται πως έχει στα σκαριά ένα νέο Halo.
Σύμφωνα με tweet από συντάκτη του Thurott.com, site to οποίο έχει διαρρεύσει στο παρελθόν αρκετές φορές τα πλάνα της Microsoft, η 343 Industries αναμένεται να παρουσιάσει το Halo Infinity στην επικείμενη E3 2018. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα αποτελέσει μέρος της δημοφιλούς FPS σειράς ή κάποιο spinoff όπως τα Halo 3: ODST ή ακόμα και αν η 343 Industries ετοιμάζει Battle Royale στον κόσμο του Master Chief. Θυμίζουμε πάντως ότι πρόσφατα η 343 Industries αναζητούσε Creative Director για την δημιουργία ενός VR Halo.
[UPDATE: 10/6/18 - Ανακοινώθηκε και επίσημα] Η Microsoft ανακοίνωσε επίσημα το Halo Infinite κατά την διάρκεια της press conference της στην E3 2018.
Το σύντομο τρέιλερ που προέρχεται από in-game πλάνα του παιχνιδιού, παρουσιάζει την επιστροφή του Master Chief. Αναπτύσσεται από την 343 Industries και χρησιμοποιείται η Slipspace Engine. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο αυτό μέρος της σειράς Halo (το οποίο η Microsoft απέφυγε να ονομάσει Halo 6) θα κυκλοφορήσει και για PC.
[UPDATE 2: 26/6/18 - Νέα screenshots] Η 343 Industries δημοσίευσε δύο νέα screenshots από το Halo Infinite. Δείτε τα παρακάτω:
[UPDATE 3: 28/7/18 - Σύμπραξη 343 και SkyBox] Η εταιρεία ανάπτυξης 343 Industries θα βοηθηθεί στο development του νέου Halo από την Skybox Labs, η οποία έχει ως έδρα το Vancouver. Η SkyBox είχε εργαστεί παλιότερα στο Halo 5: Forge των Windows 10 και στα Xbox One X enhancements του Halo 5. Εδώ θα έχει έναν πιο ενεργό ρόλο, καθώς θα αναπτύξει στοιχεία που αφορούν το gameplay, ειδικότερα το A.I., την συνδεσιμότητα των χρηστών και κάποια χαρακτηριστικά των γραφικών.
Η SkyBox διαθέτει πάνω από 100 developers, παρότι στον περισσότερο κόσμο είναι άγνωστη για το έργο της.
[UPDATE 4: 16/8/18 - Το Infinite είναι το Halo 6] Μέσω ενός livestream στο Mixer, ο Jeff Easterling της 343 Industries ανέφερε ότι το Halo Infinite είναι το Halo 6, παρόλο που δεν φέρει τον συγκεκριμένο αριθμό στον τίτλο του.
Ο Easterling δήλωσε συγκεκριμένα: “(Το Halo Infinite) είναι το Halo 6. Μην το πάρετε ως ένα περίεργο prequel, είναι η συνέχεια της ιστορίας. Θα δείτε το επόμενο κεφάλαιό της και όλα όσα συμβαίνουν”. Η δήλωση του Easterling δεν προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, παρόλο που δεν έχουμε ακόμα χειροπιαστά στοιχεία για το νέο κεφάλαιο της σειράς. Εξάλλου, η 343 Industries είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θέλει να ξεφύγει από τα αριθμημένα sequels.
Έως αυτή την στιγμή, το σημαντικότερο στοιχείο που γνωρίζουμε είναι ότι το Infinite θα έχει ξανά ως πρωταγωνιστή τον Master Chief. Εν τω μεταξύ, φήμες κάνουν λόγο για κυκλοφορία του single-player στα τέλη του 2019 και ξεχωριστή διάθεση του multiplayer μέσα στο 2020. Η εταιρεία ανάπτυξης θέλει να αλλάξει τρόπο προσέγγισης στα επόμενα Halo και μένει να δούμε εάν η διάθεση των single-player και multiplayer σε διαφορετική χρονική στιγμή είναι τελικά στα σχέδιά της.
[UPDATE 5: 18/9/18 - Με μικροσυναλλαγές και εξέλιξη χαρακτήρα] Σύμφωνα με αγγελία της 343 Industries, το Halo Infinite θα περιλαμβάνει μικροσυναλλαγές.
Η εταιρεία ανάπτυξης του Halo Infinite ψάχνει έναν Online Experience Design Director για το νεότερο μέρος της σειράς, το οποίο παρά την ονομασία του αποτελεί το Halo 6. Από την αγγελία, γίνεται γνωστό ότι το Halo Infinite θα περιλαμβάνει μικροσυναλλαγές οι οποίες θα σας βοηθήσουν “να δείξετε το πάθος σας”, όπως αναφέρεται. Αυτό πολύ πιθανόν σημαίνει ότι θα δούμε microtransactions με skins και άλλα cosmetic αντικείμενα.
Ταυτόχρονα, γίνεται γνωστό ότι το Infinite θα περιέχει social στοιχεία που θα σας κάνουν να επιστρέφετε ξανά και ξανά σε αυτό. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται ένα σύστημα που θα σας επιτρέπει να εξελίξετε τον χαρακτήρα σας τόσο εντός, όσο και εκτός του παιχνιδιού φανερώνοντας τα RPG στοιχεία του, ενώ το ίδιο το game θα προωθηθεί ως game-as-a-service. Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε την 343 Industries να το υποστηρίζει για αρκετό καιρό με νέο περιεχόμενο. Η εταιρεία ψάχνει επίσης έναν Senior Software Development Engineer για την υλοποίηση ενός anti-cheat συστήματος στα PC.
Το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει για PC και Xbox One μέσα στο Β' εξάμηνο του 2019.
[UPDATE 6: 21/12/18 - Νέες πληροφορίες] Kατά την διάρκεια livestream των 343 Studios, αποκαλύφθηκαν νέες πληροφορίες για το Halo Infinite.
H 343 Studios δουλεύει πάνω σε νέο game engine για το Halo Infinite πράγμα που μπορεί να καθυστερήσει την κυκλοφορία του παιχνιδιού πέρα από το 2019. Αποκαλύφθηκε επίσης η ύπαρξη 4-player splitscreen, λειτουργία η οποία δοκιμάζεται πάνω στο νέο game engine. Κατά την διάρκεια του stream αποκαλύφθηκε επίσης ότι το armor customization στο Halo Infinite θα είναι επηρεασμένο από αυτό του Halo Reach. Επίσης, οι παίκτες που έχουν φτάσει level 152 στο Halo 5: Guardian θα λάβουν σχετική επιβράβευση στο Infinite. Η 343 Studios τέλος δήλωσε ότι το Halo Infinite θα διαθέτει τον πιο cool Master Chief σχεδιασμό που έχει υπάρξει. Επίσης, αβέβαιο είναι μέχρι στιγμής αν το Infinite θα έχει το ίδιο ESRB rating με το Halo 5 (Teen) ή αν θα επιστρέψει στο rating για ενήλικες (Mature) όπως και τα προηγούμενα games της σειράς.
[UPDATE 7: 10/6/19 - Νέο cutscene στην E3 2019] Στα πλαίσια της E3 2019 παρουσιάστηκε ένα εκτενές cutscene το οποίο μας δείχνει τον Master Chief να επιστρέφει στη μάχη, πιο αποφασιστικό από ποτέ. Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι το παιχνίδι θα είναι launch title του Project Scarlett, της νέας κονσόλας της Microsoft.
[UPDATE 8: 23/12/19 - Κυκλοφόρησε νέο concept art] Σύμφωνα με την ανακοίνωση που συνοδεύτηκε από τα screenshots που θα δείτε παρακάτω, η ομάδα των developers δουλεύει σκληρά για την υλοποίηση του πλάνου που έχει θέσει η 343 Industries.
Επίσης επιβεβαιώθηκε ότι τα γεγονότα του Halo Infinite τοποθετούνται χρονικά μετά το Halo 5.
[UPDATE 9: 10/2/20 - Αναρτήθηκαν βίντεο που δείχνουν πως ηχογραφηθήκαν τα όπλα, οι εκρήξεις και τα οχήματα] Η 343 Industries, ανήρτησε νέο παρασκηνιακό βίντεο δίνοντας μια γεύση στο πως ηχογραφήθηκαν τα όπλα.
Το βίντεο δημοσιεύθηκε στον λογαριασμό του Halo στο Instagram και δείχνει μέλη της ομάδας ήχου να πυροβολούν με μια ποικιλία όπλων συμπεριλαμβανομένων pistols, rifles και shotguns. Θα δείτε επίσης πως ηχογραφήθηκαν διάφορες εκρήξεις. Υπάρχει και δεύτερο βίντεο παρακάτω που δείχνει την ομάδα ήχου να λαμβάνει ήχους οχημάτων με μία 1972 Chevy El Camino SS.
[UPDATE 10: 14/4/20 -Αναρτήθηκαν νέα βίντεο που δείχνουν πως ηχογραφήθηκαν τα οχήματα πίσω στα παρασκήνια] Η 343 Industries δημοσίευσε νέα βίντεο από τα παρασκήνια.
Τα γυρίσματα δείχνουν πως γίνονται μερικές από τις ηχογραφήσεις διάφορων οχημάτων με τη χρήση προπανίου. Δείτε στο παρακάτω βίντεο πως γίνεται η χρήση προπανίου στο Instagram της Halo και το σχετικό tweet με τις ηχογραφήσεις διάφορων οχημάτων.
The 343 Industries Audio Team takes you behind-the-scenes as they capture vehicle sounds for Halo Infinite. See these clips as they're released by following @Halo on Instagram! https://t.co/HLIQoHog5Y pic.twitter.com/oYYPvoGuQH
— Halo (@Halo) April 13, 2020
[UPDATE 11: 4/5/20 - Τα ηχητικά για τις σφαίρες δημιουργήθηκαν με σφεντόνες] Παρόλο που δεν θα δούμε κάποιο gameplay του Halo Infinite σύντομα, η εταιρία ανάπτυξης 343 Industries δημοσίευσε μερικά behind-the-scenes με το πως δημιουργούν τα διάφορα ηχητικά εφέ.
Το πιο πρόσφατο βίντεο τους στο Instagram, δείχνει το πως η ομάδα δημιούργησε και ηχογράφησε τους ήχους των σφαιρών, καθώς αυτές σκίζουν τον αέρα. Όπως θα δείτε και στο βίντεο παρακάτω, χρησιμοποίησαν μια σφεντόνα για να εκτοξεύουν μεταλλικές σφαίρες και διάφορα εργαλεία επεξεργασίας για να αποκτήσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
[UPDATE 12: 19/5/20 –Νέο βίντεο με τις ηχογραφήσεις των sci-fi οχημάτων] Η 343 Industries δημοσίευσε νέο βίντεο από τα παρασκήνια και μας έδειξε πως γίνονται οι ηχογραφήσεις των sci-fi οχημάτων για το Halo Infinite.
Η ομάδα της 343 Industries που είναι υπεύθυνη για τις ηχογραφήσεις χρησιμοποίησαν για την συγκεκριμένη ηχογράφηση «custom ηλεκτρικές μηχανές» με ειδικά μικρόφωνα. Δείτε το σχετικό βίντεο.
[UPDATE 13: 24/6/20 - Η Banished ως εχθρική φατρία] Το επίσημο account του Halo αποκάλυψε ένα βίντεο, το οποίο δείχνει ότι η Banished θα είναι εχθρικό faction στο Halo Infinite.
SIGNAL DETECTED pic.twitter.com/LNQcoc4spA
— Halo (@Halo) June 24, 2020
[UPDATE 14: 10/8/20 - Δεν θα είναι εντελώς open world] Το gameplay του Halo Infinite δεν θα είναι εντελώς open world, σύμφωνα με δημοσίευμα του Destructoid. Ο Paul Crocker, Creative Director του παιχνιδιού, δήλωσε ότι κάθε φορά θα μεταβαίνετε σε νέες περιοχές, κάτι που είναι μέρος της βασικής ιστορίας. Τουλάχιστον όμως, θα μπορείτε να επισκεφθείτε και παλιότερες περιοχές.
[UPDATE 15: 27/8/20 –H 343 Industries συνεργάζεται ξανά με τον έμπειρο συγγραφέα και σκηνοθέτη Joseph Staten] H 343 Industries επιβεβαίωσε ότι ο Joseph Staten οποίος έγραψε την πρωτότυπη ιστορία του Halo του Bungie καθώς και το Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST και Halo Reach ότι θα ενταχθεί στην ομάδα ανάπτυξης του Halo Infinite ως project leader για την καμπάνια.
Ο Staten είναι senior creative director στην Microsoft και από αυτή την θέση βοηθά πολλούς developers στα διάφορα project τους. Η 343 Industries δήλωσε: "Η ομάδα έχει εργαστεί σκληρά για την υλοποίηση του οράματος μας για το campaign και είμαστε ευτυχείς που έχουμε την κοντά μας τον Joseph όπου θα μας βοηθήσει να φτάσουμε στην γραμμή τερματισμού. O Joseph θα επικεντρωθεί περισσότερο στην υποστήριξη των ήδη υπαρχόντων, ταλαντούχων και των creative leaders ώστε να διασφαλίσει ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και θα έχουν ότι χρειάζεται για να δημιουργήσουν ένα φοβερό Halo".
O Staten θα δουλέψει στο Halo Infinite "για λίγο", σύμφωνα με τη δήλωση, οπότε αυτή θέση του στην 343 Industries φαίνεται φαινομενικά προσωρινή. Εκτός από το έργο του στη σειρά Halo, ο Staten ήταν ο συγγραφέας και συν-δημιουργικός σκηνοθέτης στο Destiny του Bungie. Συνεργάστηκε επίσης με τον σκηνοθέτη Lord of the Rings Peter Jackson στην ταινία Halo, αν και τελικά αυτό το εγχείρημα κατέρρευσε.
O Staten δήλωσε στο Twitter ότι θα παραμείνει σιωπηλός και προϊδέασε τους fans να μην περιμένουν να ακούσουν πολλά από αυτόν για την συμμετοχή του στο Halo Infinite. Δείτε το σχετικό tweet.
Also @Franklez promised me unlimited food-nipple access, so how could I refuse?
— Joseph Staten (@joestaten) August 27, 2020
All kidding aside, please don’t expect to hear much from me. I’ve got a lot of catching up to do. But I’m honored to have this opportunity and will of course #KeepItClean.
Η 343 Industries επιβεβαίωσε επίσης ότι ο επικεφαλής εκδόσεων του The Master Chief Collection, Pierre Hintze, προσχώρησε στην ομάδα ανάπτυξης Halo Infinite καθώς και ο επικεφαλής του έργου για το free-to-play multiplayer του Halo Infinite. Η δήλωσε αναφέρει: "Αυτός και η ομάδα του έχουν δείξει μια καταπληκτική ικανότητα να παραδίδουν νέο περιεχόμενο, ένα εξαιρετικό πρόγραμμα και ουσιαστικά updates σε όλο το MCC κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ανυπομονούμε να έχουμε την εμπειρία τους απευθείας στην ομάδα Halo Infinite καθώς θέλουμε να προσφέρουμε μια ποιοτική εμπειρία για πολλούς παίκτες στο free-to-play multiplayer".
[UPDATE 16: 3/9/20 – Η 343 Industries αποκάλυψε νέο εχθρό και στοιχεία για την armor του Master Chief] Η 343 Industries δημοσίευσε νέες πληροφορίες για το campaign του Halo Infinite και πιο συγκεκριμένα αποκάλυψε τον Jega ‘Rdomnai’ ως έναν από τους νέους εχθρούς των The Banished.
H εταιρεία ανάπτυξης του FPS ανέφερε για τον Jega: ''Ανάμεσα στους The Banished, το όνομα του Jega αναφέρεται με μεγάλη προσοχή. Η ιστορία του Jega περικλείεται με φήμες και μισές αλήθειες. Κάποιοι λένε ότι πρόκειται για πείραμα προσβολή του είδους του. Άλλοι λένε ότι προήλθε από ανεπιτυχή ενέδρα. Λίγοι γνωρίζουν την αλήθεια και ακόμα λιγότεροι θα την αποκαλύψουν. Ένα είναι σίγουρο: Έχει κυνηγήσει demons και στο παρελθόν και ως πρώτος από τους επιλεχθέντες στο Hand of Atriox, θα το επαναλάβει''. Ο Jega, όπως δήλωσε η 343 Industries, πρόκειται για έναν μυστηριώδη και πολεμοχαρή πολεμιστή των Sangheli.
Η εταιρεία έδωσε περαιτέρω πληροφορίες και για την πανοπλία του Master Chief, η οποία θα είναι η Gen 3 Mark VII και ενώ δείχνει παρόμοια με τις προηγούμενες έχει νέα χαρακτηριστικά και upgrades. H 343 δήλωσε: ''Αν και είναι μια ανεπτυγμένη έκδοση πανοπλίας για τους Spartans, κάποια στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν στις GEN1 και GEN2 Mark VII παραμένουν τα ίδια και στην GEN3, λόγω κόστους ή αναξιοπιστίας των upgrades όπως τα Forerunner στοιχεία και αυτά της ολόσωμης ασπίδας. Ο γνωστός Dr. Halsey δημιούργησε την νέα αυτή έκδοση και περιλαμβάνει ρηξικέλευθα χαρακτηριστικά στο interface, την ασπίδα, την ενέργεια και την πανοπλία''. Ο Isaac Hannaford είναι ο δημιουργός του concept art του Jega και της νέας πανοπλίας του Master Chief.
Το Halo Infinite λαμβάνει χώρα μετά τα γεγονότα του Halo 5: Guardians και το story του θα σχετίζεται με την μάχη του Master Chief με τους The Banished στο Zeta Halo. O αρχηγός των The Banished είναι ο Escharum, ο οποίος είναι νέος στη σειρά, όπως και ο Jega.
[UPDATE 17: 28/10/20 - O Chris Lee, project director του Halo Infinite δεν εργάζεται πλέον πάνω σε αυτό] O project director του Halo Infinite, Chris Lee, ανέφερε σε επικοινωνία του με το Bloomberg ότι “έκανε ένα βήμα μακριά από το Infinite” και πλέον κοιτάζει για άλλες μελλοντικές ευκαιρίες.
“Πιστεύω στην ομάδα κι είμαι βέβαιος ότι θα παραδώσουν ένα εξαιρετικό παιχνίδι και τώρα είναι μια καλή στιγμή για μένα να απομακρυνθώ” είπε ο Lee. Αν και εκτός Halo Infinite, ο Lee φαίνεται να εργάζεται ακόμα για την 343 Industries, στην οποία διατηρεί τη θέση του partner studio head από το 2016. “O Chris Lee παραμένει εργαζόμενος της Microsoft κι ενώ απομακρύνθηκε αυτή τη στιγμή από το Halo Infinite, εκτιμούμε όλα όσα έχει κάνει για αυτό μέχρι σήμερα” είπε εκπρόσωπος της Microsoft.
Η αποχώρηση του Lee είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά εκπλήξεων γύρω από την ανάπτυξη του Halo Infinite. Ο πρώην creative director Tim Longo έφυγε τον Αύγουστο του 2019 σε μια αναταραχή που επίσης είχε ως αποτέλεσμα τη μεταφορά της executive producer Mary Olson στη θέση της lead producer. Η Microsoft μάλιστα είχε αναφερθεί στην παρουσία του Lee ως σταθεροποιητικού παράγοντα μετά την αναχώρηση του Longo, λέγοντας στην δήλωσή της ότι “το γενικότερο δημιουργικό όραμα κι η παραγωγή του παιχνιδιού παραμένει υπό την ηγεσία του Chris Lee, studio head του Halo Infinite.”
H Olson έφυγε από την 343 Industries μερικούς μήνες αργότερα, τον Οκτώβριο του 2019, αναγκάζοντας την εταιρεία να καθυσυχάσει το κοινό της ότι δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας. “Δεν υπάρχει κανένα δημιουργικό δίλημμα εντός της εταιρείας και δεν υπάρχουν τελεσίγραφα” έλεγε τότε στο Reddit ο community manager, John Junyszek.
[UPDATE 18: 13/11/21 - Νέο τρέιλερ με το πολύτιμο μετάλλευμα] Η 343 Industries κυκλοφόρησε ένα νέο τρέιλερ για το Halo Infinite, το οποίο αποτελεί FMV. Σε αυτό περιγράφεται η ιστορία ανθρακωρύχων που πρέπει να βρουν ένα πολύτιμο μετάλλευμα, το οποίο είναι απαραίτητο για την ενίσχυση του εξοσκελετού του Master Chief. Όταν όμως βρήκαν το μετάλλευμα τότε μία επίθεση που δέχτηκαν απειλεί την ζωή τους, καθώς το ανθρακορυχείο κινδυνεύει με κατάρρευση
[UPDATE 19: 13/11/21 - Η Season 1 έχει παραταθεί μέχρι τον Μάιο του 2022] Η Microsoft κυκλοφόρησε σήμερα αιφνιδιαστικά το multiplayer mode του Halo Infinite με τη μορφή beta και μία από τις σχετικές ανακοινώσεις ήταν ότι η Season 1 θα διαρκέσει για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Η κυκλοφορία ορισμένων από τα καθυστερημένα χαρακτηριστικά του Halo Infinite, όπως το Forge και το campaign Co-Op , φαίνεται ότι έχουν μετατεθεί.
Η Season 1 αναμένεται τώρα να διαρκέσει μέχρι τον Μάιο του 2022, δηλαδή μήνες περισσότερο από το αρχικό σχέδιο της 343 Industries να κυκλοφορεί μια νέα σεζόν κάθε τρεις μήνες. Ο Joseph Staten της Microsoft, σε ένα blog post, δήλωσε ότι παρατάθηκε η διάρκεια της εναρκτήριας σεζόν για να δοθεί στους developers αρκετός χρόνος ώστε το περιεχόμενο της σεζόν 2 να φτάσει τα ποιοτικά πρότυπα και να ολοκληρωθεί η εργασία για το περιεχόμενο "με έναν υγιή και βιώσιμο" τρόπο για τους developers.
Η Microsoft είχε δηλώσει ότι το campaign Co-Op αναμένεται να ξεκινήσει στην Season 2. Η ημερομηνία έναρξης του Season 2 έρχεται τώρα αργότερα από το αναμενόμενο και το campaign Co-Op έχει καθυστερήσει. Το Forge αναμενόταν να ξεκινήσει μετά το Season 2, οπότε και αυτό φαίνεται ότι μετατέθηκε σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Η Season 1 θα έχει περισσότερα events, cosmetic items και "άλλο περιεχόμενο" που θα έρθει από ό,τι είχε προγραμματιστεί προηγουμένως, ώστε να προσαρμοστεί στη μεγαλύτερη διάρκεια της σεζόν. H πρώτη εβδομάδα της Season 1 σας επιτρέπει να ξεκλειδώσετε cosmetics για την 20η επέτειο. Το πρώτο event, το Fracture Tenrai, θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Νοεμβρίου. Αυτό θα σας επιτρέψει να ξεκλειδώσετε νέα cosmetics με θέμα τους σαμουράι.
Ο Staten εξήγησε γιατί η 343 κυκλοφορεί το Halo Infinite multiplayer ως beta σε αντίθεση με την έκδοση 1.0. Ο Staten δήλωσε ότι η ομάδα θέλει να βεβαιωθεί ότι όλα τα back-end συστήματα είναι έτοιμα να ξεκινήσουν. Η Season 1 του Halo Infinite ξεκινάει τώρα, σε αντίθεση με μια έκδοση preseason, όπως κάνουν το Call of Duty: Vanguard και το Battlefield 2042. Όλο το περιεχόμενο του Battle Pass της Season 1 και τα cosmetic items που ξεκλειδώνονται ή αγοράζονται με πραγματικά χρήματα κατά τη διάρκεια της beta θα μεταφερθούν όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει επίσημα.
[UPDATE 20: 29/11/21 – Κυκλοφόρησε το live-action τρέιλερ] Λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του Halo: Infinite, η Microsoft κυκλοφόρησε ένα live-action τρέιλερ με τίτλο "Forever We Fight".
Η περιγραφή του είναι η εξής: "Μέσα στα χρονικά της ανθρώπινης ιστορίας, οι ήρωες έχουν ανταποκριθεί όταν καλούνται. Ο Master Chief κουβαλάει μαζί όλη τη γενναιότητα στην πιο δύσκολη μάχη του ως τώρα. Πάντα πιστεύαμε στους ήρωες και ήρθε η ώρα να γίνουμε".
Δείτε το τρέιλερ:
Το multiplayer mode του Halo: Infinite είναι ήδη διαθέσιμο.
[UPDATE 21: 1/12/21 - Campaign launch trailer] Η 343 Industries και η Microsoft κυκλοφόρησαν το launch trailer του campaign του Halo Infinite. Το multiplayer θα είναι free-to-play.
Το βίντεο δείχνει open world δράση, ορισμένους εχθρούς και boss fight. Ο Master Chief θα είναι για άλλη μια φορά η ελπίδα της ανθρωπότητας. Θα πρέπει να σώσει πεζοναύτες της UNSC, να φέρει ενισχύσεις και να πολεμήσει ενάντια στους εξωγήινους Banished. Το παιχνίδι έχει συγκεντρώσει στο Steam πάνω από 272.000 gamers μέσα σε μία ημέρα (100.000 μέσα σε μία ώρα).
Το Halo Infinite θα κυκλοφορήσει στις 8 Δεκεμβρίου για PC, Xbox Series X και Xbox One.
Διαβάστε το review του Halo Infinite και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments