Josef Fares: "Έχω κουραστεί με όσους έχουν εμμονή με την διάρκεια των games"

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 2 0 0 0
Josef Fares: "Έχω κουραστεί με όσους έχουν εμμονή με την διάρκεια των games"

Josef Fares: "Έχω κουραστεί με όσους έχουν εμμονή με την διάρκεια των games"

Ο σκηνοθέτης του Α Way Out ξεσπά.

 

Ο Josef Fares είναι μια προσωπικότητα που διακρίνεται για τις καυστικές απόψεις του και τον μάθαμε καλά τόσο στην E3 2017 (όπου παραλίγο να φάει ένα τραπέζι από το πάθος του), όσο και τον Δεκέμβριο στα TheGameAwards όπου είπε στα Βραβεία Όσκαρ να πάνε να πηδηχτούν.

Τώρα ο Fares δηλώνει ότι έχει βαρεθεί όσους έχουν εμμονή με την διάρκεια των games. "Αν δείτε τα στατιστικά πόσων τερματίζουν τα games θα το καταλάβετε. Στο PS4 το A Way Out τερματίστηκε από το 52% των χρηστών. Είναι καλό ποσοστό διότι αντίστοιχα το Grand Theft Auto IV δεν το έχει τερματίσει ούτε το 30%. Σκεφτείτε κάποιον σαν τον παραγωγό ταινιών James Cameron να λέει ότι κατάφερε το 50% των ατόμων να δουν την ταινία και το 50% να φύγει από τον κινηματογράφο πριν τελειώσει η προβολή και να χαίρεται. Μα αυτό είναι παράλιγο. Εδώ έχουμε καθηγητές στο game design που διδάσκουν στους φοιτητές να δώσουν βάση κυρίως στο πρώτο 40% του παιχνιδιού τους γιατί το υπόλοιπο μάλλον δεν θα το δει ο κόσμος".

Ο Fares καταλήγει: "Γιατί να δίνουμε τόση βάση στη διάρκεια για το τίποτα; Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ως μια εμπειρία ανεξάρτητα από την διάρκειά του. Αν είναι τόσο συνηθισμένο το γεγονός ότι οι gamers δεν τερματίζουν τα games τους τότε γιατί να σχολιάζουμε την διάρκεια ή το replayability; Και γιατί αυτά τα χαρακτηριστικά πρέπει να επηρεάζουν την βαθμολογία ενός παιχνιδιού; Δεν θα έπρεπε. Όταν η Electronic Arts με ρώτησε πόσες ώρες διαρκεί το A Way Out τους απάντησα "Γιατί με ρωτάτε; Δεν θα απαντήσω σε τέτοιου είδους μαλακίες"" (σ.σ. ευτυχώς δεν είπε και σε αυτούς να πάνε να πηδηχτούν).

Ο Josef Fares ισχυρίζεται ότι είναι δυσκολότερο να μεγαλώσεις την διάρκεια ενός παιχνιδιού και να το κάνεις διαφορετικό, επομένως μένει σε ότι αισθάνεται ότι είναι σωστό όσον αφορά στους στόχους του στο game design του παιχνιδιού, αντί να μεγαλώνει την διάρκειά του άσκοπα, κάτι που βγάζει ένα νόημα. "Κάποιες φορές είναι σαν να σερβίρεις ένα τραπέζι γεμάτο με φαγητά και ο κόσμος να αγανακτά. Δεν θα τα φάνε, αφήστε δε που κάποιοι θέλουν να είναι όλα τα φαγητά εκεί κι ας είναι σάπια, αλλιώς θα αγανακτήσουν" υπονοώντας ότι κάποια μεγάλα σε διάρκεια games καταντούν επαναλαμβανόμενα από ένα σημείο κι έπειτα με τους ίδιους εχθρούς, σερβίροντας κάτι το "σάπιο".

Διαβάστε το review του A Way Out και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or