DICE Awards 2016: Οι νικητές
HotΓιώργος Λόλας
DICE Awards 2016: Οι νικητές
Πληροφορίες
Game of the Year το Fallout 4 που πήρε τρία βραβεία.
Το Fallout 4 ανακηρύχθηκε ως Game of the Year, ενώ τα Rocket League και Ori and the Blind Forest απέσπασαν σημαντικά βραβεία.
Τα 19α DICE Awards, που διοργανώνει η Academy of Interactive Arts & Sciences, ανακοίνωσαν τους νικητές των φετινών βραβείων. Η λήξη της τελετής βρήκε την Bethesda Softworks με τρία βραβεία, μεταξύ των οποίων και το αντίστοιχο για το καλύτερο video game της χρονιάς, ενώ το Rocket League κέρδισε το βραβείο του καλύτερου Sports τίτλου. Θυμίζουμε ότι υποψήφια για το Game of the Year ήταν τα Bloodborne, Ori and the Blind Forest, Rise of the Tomb Raider, The Witcher 3: Wild Hunt και Fallout 4.
Επίσης, στις κατηγορίες Racing, Adventure και Action, τα βραβεία πήραν αντίστοιχα τα Forza Motorsport 6, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain και Star Wars Battlefront. Family Game of the Year ανακηρύχθηκε το Super Mario Maker, ενώ το Ori and the Blind Forest απέσπασε τρία βραβεία και συγκεκριμένα για το Animation, την μουσική και το Art Direction.
Δείτε ολόκληρη την τελετή βραβείων στο παρακάτω βίντεο. Το show ξεκινάει στο 48:57:
Με τρία βραβεία έφυγε το The Witcher 3: Wild Hunt και συγκεκριμένα στις κατηγορίες Story, Technical Achievement και Game Design. Η Lara Croft βρίσκεται μέσα στους νικητές ως ο χαρακτήρας της χρονιάς για το Rise of the Tomb Raider. Ακολουθούν αναλυτικά οι νικητές των DICE Awards 2016.
Game of the Year: Fallout 4
Action Game of the Year: Star Wars Battlefront
Fighting Game of the Year: Mortal Kombat
Family Game of the Year: Super Mario Maker
Mobile Game of the Year: Fallout Shelter
Χαρακτήρας: Rise of the Tomb Raider - Lara Croft
Σύνθεση μουσικής: Ori and the Blind Forest
Sound Design: Star Wars Battlefront
Σενάριο: The Witcher 3: Wild Hunt
Τεχνικός τομέας: The Witcher 3: Wild Hunt
Animation: Ori and the Blind Forest
Art Direction: Ori and the Blind Forest
Role-Playing / Massively Multiplayer Game of the Year: Fallout 4
Strategy / Simulation Game of the Year: Heroes of the Storm
Sports Game of the Year: Rocket League
Racing Game of the Year: Forza Motorsport 6
Outstanding Achievement in Online Gameplay: Rocket League
Handheld Game of the Year: Helldivers
Technical Impact Award: Microsoft Basic
Adventure Game of the Year: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
DICE Sprite Award: Rocket League
Outstanding Achievement in Game Design: The Witcher 3: Wild Hunt
Outstanding Achievement in Game Direction: Fallout 4
Πώς σας φαίνονται οι νικητές; Πιστεύετε ότι σωστά δόθηκαν τα βραβεία στα αντίστοιχα games;
Διαβάστε επίσης για τις υποψηφιότητες των GDC 2016 Awards.
Comments
Υπάρχει καμιά εκδήλωση φέτος που να έχει δώσει το 50% των βραβείων της κάπου δικαιολογημένα? Ξέρω πως πολλά είναι υποκειμενικά , αλλά ορισμένα βραβεία τα δίνεις σε συγκεκριμένα παιχνίδια μόνο αν είσαι fanboy ή πληρωμένος...
π.χ Outstanding Achievement in Online Gameplay: Rocket League?? Tι στιγμή που υπάρχει Halo 5 και COD?
sports game of the tear : Rocket League? Υπάρχει forza , fifa , pes , project cars και επέλεξαν ROCKET LEAGUE? 5χρονα είναι οι κριτές?
Στα μόνα που συμφωνώ είναι :
Handheld Game of the Year: Helldivers
Racing Game of the Year: Forza Motorsport 6
Art Direction: Ori and the Blind Forest
Μεγάλο φάουλ θεωρώ το γεγονός ότι έβαλαν τα RPG με τα MMORPG στην ίδια κατηγορία. Δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία λογική αυτή η απόφαση, τραγελαφικά πράγματα. Είναι δύο διαφορετικά genres που το καθένα έχει τους δικούς του πρωταγωνιστές. Είναι λες και αυτοί που έβγαλαν τις κατηγορίες, δεν ξέρουν τίποτα από gaming. Το ίδιο ισχύει και για τις κατηγορίες Strategy και Simulation. Είναι το Heroes of the Storm Simulation game για να το βάλεις (και) σε αυτή την κατηγορία; Θα τρελαθούμε τελείως;
Μου έδωσαν την εντύπωση ότι είτε δεν ξέρουν που πάνε τα πέντε, είτε ότι βαρέθηκαν και απλά έδωσαν τα βραβεία για να τελειώσουν μια αγγαρεία. Θα δει τα βραβεία κάποιος που δεν γνωρίζει και θα νομίζει ότι το Fallout 4 είναι MMORPG και ότι το Heroes of the Storm είναι Simulation game. Καλή φάση.
Με εκαναν και γελασα οι τυποι. Η Βethesda καλυτερα να γυρισει πισω στο στουντιο, να αναπτυξει καμια μηχανη της προκοπης
και μετα να τρεξει να παραλαβει βραβεια. Πλεον, αφου ξεπερασαν το δισεκατομμυριο σε εσοδα, δεν εχουν καμια δικαιολογια.
Με καλύπτει πλήρως το σχόλιο του Γιώργου, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι κατηγορίες είναι για κλάματα και μόνο.