- Ειδήσεις
- Adventures
- Detroit: Become Human
Detroit: Become Human
HotDetroit: Become Human
Πληροφορίες
Το launch τρέιλερ παρουσιάζει τους τρεις πρωταγωνιστές. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 27/10/15] Πριν από τρία χρόνια, η Quantic Dream, εταιρεία ανάπτυξης των Heavy Rain και Beyond: Two Souls, είχε δείξει το Kara Tech Demo, ένα βίντεο στο οποίο μας παρουσίαζε ένα demo δυνατοτήτων μιας μηχανής γραφικών.
Πιθανόν το demo αυτό να είχε δουλευτεί με κάποιο PS4 press kit, καθώς σήμερα αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι για το οποίο προοριζόταν το demo είναι το Detroit: Become Human. Βάση σεναρίου, ελέγχετε την Kara σε ένα μελλοντικό Detroit, όπου παράγονται ανδροειδή, τα οποία τυχαίνουν αρνητικής αποδοχής από τους ανθρώπους. Η πόλη του Detroit ονομάζεται..."Android City". Αλήθεια, μετά τον Robocop και την..."Delta City", πόσα ακόμη θα αντέξει;
Η Kara είναι ανδροειδές και στόχος της θα είναι λογικά να αποδράσει και να ενταχθεί σε μια κοινωνία ανθρώπων. Μένει να δούμε αν θα πρόκειται για κλασικό Adventure της Quantic Dream με quick-time events και περισσότερο ταινία παρά δράση ή αν θα στραφεί η εταιρεία προς περισσότερο Action προσανατολισμό.
[UPDATE: 11/6/16 - Παρουσία στην E3 2016] Ο διευθύνοντας σύμβουλος της Quantum Dream Guillaume de Fondaumiere, ανέφερε μέσω του Twitter ότι δεν πρέπει να χάσετε την συνέντευξη Τύπου της Sony στην E3 2016. Ταυτόχρονα, ο Greg Miller ανέφερε με την σειρά του ότι ανυπομονεί για τις παρουσιάσεις των Detroit. Horizon: Zero Dawn και του The Walking Dead. Όπως φαίνεται, το Detroit: Become Human αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στην press conference της Sony και μένει να δούμε αν η Quantic Dream θα παρουσιάσει κάποιο gameplay βίντεο, εάν ισχύουν οι φήμες.
[UPDATE 2: 14/6/16] Η Sony δημοσίευσε ένα νέο trailer για το Detroit Become Human στα πλαίσια της E3. Στο εν λόγω βίντεο φαίνεται ότι θα έχετε τον έλεγχο ενός ανδροειδούς ερευνητή και οι επιλογές που θα κάνετε θα επηρεάζουν απόλυτα την εξέλιξη της ιστορίας. Δείτε το παρακάτω.
[UPDATE 3: 21/6/16] Η Quantic Dream δήλωσε μέσω του David Cage, ότι η διάρκεια του Detroit: Become Human θα ανέρχεται σε 8-10 ώρες.
Ωστόσο, το replayability θα είναι υψηλό αφού κάθε επιλογή σας θα οδηγεί σε διαφορετικές συνέπειες. Επίσης, όπως και στο Heavy Rain, αν θα πεθάνετε κατά λάθος ενώ ελέγχετε έναν χαρακτήρα, τότε τον χάνετε οριστικά.
[UPDATE 4: 13/6/17] Κατά την διάρκεια της E3 2017 press conference η Sony παρουσίασε εκτενές τρέιλερ του Detroit: Become Human. Οι άνθρωποι ενάντια στα ανδροειδή. Το σενάριό του λόγω Quantic Dream θεωρούμε ότι θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ότι θα μας προβληματίσει.
Το τρέιλερ μαρτυράει ότι θα κληθείτε ως Marcus να οργανώσετε μια επανάσταση από ανδροειδή ενάντια στην ανθρωπότητα. Θα κληθείτε να πάρετε αποφάσεις για το αν θα δράσετε βίαια ή αν θα αρνηθείτε την βία. Οι αποφάσεις σας θα καθορίσουν την έκβαση του σεναρίου. Όπως αντιλαμβάνεστε, έχουμε να κάνουμε με άλλο ένα κλασικό Quantic Dream Adventure.
[UPDATE 5: 30/10/17 - Νέο συγκινητικό βίντεο] Κατά τη διάρκειας της Paris Games Week η Sony έδωσε στην κυκλοφορία ένα νέο βίντεο για το Detroit: Become Human.
To νέο βίντεο είναι πολύ συναισθηματικά φορτισμένο και δείχνει τα πολλά διαφορρετικά συμβάντα που μπορούν να έρθουν εις πέρας ανάλογα με τις επιλογές σας. Η ζωή ενός μικρού κοριτσιού βρίσκεται στα χέρια σας. Δείτε το:
[UPDATE 6: 05/03/18 - Ανακοινώθηκαν νέοι ηθοποιοί] Το Detroit: Become Human θα έχει ακόμα πιο γνωστούς ηθοποιούς στο crew του και αυτή η είδηση έρχεται λίγο καιρό πριν την κυκλοφορία του. Έγινε γνωστό πως οι Clancy Brown, Lance Henriksen και Minka Kelly θα αναλάβουν ρόλους εντός του παιχνιδιού. Φυσικά το crew του Detroit: Become Human απαρτίζεται ήδη από πολύ καταξιωμένα άτομα και από ότι φαίνεται προστίθενται ολοένα και περισσότερα.
[UPDATE 7: 23/3/18 - Τρέιλερ με τους τρεις πρωταγωνιστές] Η Sony σε συνεργασία με την Quantic Dream κυκλοφόρησε τρία νέα τρέιλερ του Detroit: Become Human που μας παρουσιάζουν τους τρεις πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες του παιχνιδιού.
Τα τρία βίντεο συνοδεύτηκαν και από ένα post στο PlayStation Blog που αναφέρουν εν συντομία λίγες πληροφορίες για καθέναν από τους τρεις χαρακτήρες. Αρχικά έχουμε την Kara – AX400. Η Kara είναι ένα οικιακό βοηθητικό μοντέλο AX400 που δημιουργήθηκε από την Cyberlife. Το AX400 είναι ένα συνηθισμένο μοντέλο σχεδιασμένο για να φροντίζει μικρά παιδιά και να κάνει τις δουλείες του σπιτιού. Μπορεί να μιλήσει περισσότερες από 300 γλώσσες και να μαγειρέψει περισσότερα από 9000 πιάτα, να βοηθήσει τα παιδιά με τις εργασίες τους και να παίξει μαζί τους.
Η Kara ανήκει σε έναν άνεργο πρώην ταξιτζή με όνομα Todd Williams ο οποίος είναι ένας παράξενος και απρόβλεπτος χαρακτήρας. Είναι μάλιστα πατέρας της μικρής Alice η φροντίδα της οποίας έχει ανατεθεί στην Kara. Κάτω από σκληρές συνθήκες ανακαλύπτει πως η μικρή δεν είναι ασφαλής με τον Todd και οι δυο τους θα ξεφύγουν για να βρουν έναν δρόμο προς την ελευθερία. Θα ανακαλύψουν έναν νέο κόσμο που καταρρέει ενώ δημιουργείται ένα έντονο, παράξενο συναίσθημα που τους ενώνει. Θα αντιμετωπίσουν αρκετή βία και μίσος αλλά θα γεμίζουν ελπίδα όσο παραμένουν μαζί.
Στην συνέχεια έχουμε τον Connor – RK800. Είναι ένα πρωτότυπο μοντέλου RK800 που επίσης δημιουργήθηκε από την CyberLife και έχει ως στόχο την βοήθεια των ανθρώπων ντετέκτιβ στις αναζητήσεις τους προσφέροντάς τους τεχνολογική υποστήριξη. Είναι επίσης εφοδιασμένος με κοινωνική ενότητα σχεδιασμένη για να δημιουργήσει τον ιδανικό συνεργάτη του ανθρώπου. Διαθέτει επίσης ειδικά χαρακτηριστικά, όπως αναλυτή μοριακών δεδομένων και έναν εξελιγμένο προσομοιωτή που μπορεί να ανακατασκευάσει γεγονότα του παρελθόντος. Είναι εξαιρετικά ευφυής, ψυχρός και αποφασιστικός, έτοιμος να κάνει οτιδήποτε για να πετύχει την αποστολή του.
Όταν όμως αναφέρονται τα πρώτα περιστατικά ανδροειδών με ανώμαλη συμπεριφορά η Cyberlife επιθυμεί να στείλει το πρωτότυπο για να βοηθήσει την αστυνομία του Detroit. Ο Connor έχει ήδη υποβληθεί σε εξετάσεις ωστόσο αποτελεί την πρώτη του έρευνα. Καλείται να συνεργαστεί με τον υπολοχαγό Hank Anderson, έναν γκρινιάρη, αλκοολικό ντετέκτιβ που μισεί τα ανδροειδή. Θα πρέπει να κάνει χρήση της ενότητας “ψυχολογίας” του για να κερδίσει τον σεβασμό του συνεργάτη του και να ανακαλύψει την αλήθεια για τα ανώμαλα ανδροειδή.
Τέλος έχουμε τον Markus – RK200, το ανδροειδές που ανήκει στον ζωγράφο Carl Manfred. Αυτός ο γέρος δεν μπορεί πια να χρησιμοποιήσει τα πόδια του και ενώ στην αρχή έβλεπε τον Markus ως μία μηχανή αναπτύσσει μια πατρική υπευθυνότητα σταδιακά. Ο Carl αρχίζει να τον αντιμετωπίζει ως άνθρωπο, του δείχνει πώς να ζωγραφίζει, του μαθαίνει λογοτεχνία και μουσική, αναπτύσσοντας καθημερινά το πνεύμα του ανδροειδούς.
Νιώθοντάς τον ως γιο του πλέον τονώνεται η δυσαρέσκεια που έχει για τον Leo, τον πραγματικό του γιο. Το ταξίδι του Markus θα τον πάρει από την φροντίδα του γέρου και θα τον οδηγήσει στην ιστορική επανάσταση των ανδροειδών. Αλλά η επανάσταση θα είναι πολύ πιο δύσκολη απ’ όσο μπορεί να φανταστεί ο ίδιος, αφού πρέπει να αντιμετωπίσει τις διαφωνίες του λαού του και να δώσει λύση σε διάφορα διλήμματα, ηθικές επιλογές και θυσίες.
[UPDATE 8: 30/3/18 - Συνεντεύξεις των voice actors] Η Sony παρουσίασε τρία βίντεο με συνεντεύξεις των voice actors του Detroit: Become Human.
Στα παρακάτω βίντεο-συνεντεύξεις βλέπουμε καθέναν από τους τρεις πρωταγωνιστές του παιχνιδιού να μιλάνε για την συμμετοχή τους στην ανάπτυξη του Detroit: Become Human αλλά και για τους χαρακτήρες που υποδύονται. Συγκεκριμένα έχουμε τους Bryan Dechart στον ρόλο του Connor, Jesse Williams στον ρόλο του Markus και Valorie Curry στον ρόλο της Kara.
[UPDATE 9: 13/4/18 - Λεπτομέρειες για το soundtrack] Η Sony κυκλοφόρησε ένα βίντεο που παρουσιάζει τους τρεις συνθέτες που εργάστηκαν στο soundtrack του Detroit: Become Human.
Απομένει κάτι παραπάνω από ένας μήνας μέχρι να κυκλοφορήσει το Detroit: Become Human και η Sony φρόντισε να ενημερώσει τους fans για την προσπάθεια που έγινε γύρω από την δημιουργία του soundtrack του τίτλου της Quantic Dreams. Όπως θα διαπιστώσετε οι Philip Sheppard, Nima Fakhrara και John Paesano είναι τα οι τρεις συνθέτες αυτού, βάζοντας ο καθένας την δική του πινελιά έτσι ώστε ο ηχητικός τομεά του νέου αποκλειστικού τίτλου του PS4 να ταιριάξει “γάντι” στην εκτενή ιστορία του.
[UPDATE 10: 5/5/18 - Developer diary με διάφορες πληροφορίες] Η Quantic Dream έδωσε στη δημοσιότητα ένα developer diary του Detroit: Become Human.
Σε αυτό θα δείτε αποσπάσματα και από το motion capturing του παιχνιδιού.
[UPDATE 11: 17/5/18 - Dev diary για την δημιουργία της πόλης] Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Quantic Dream David Cage μιλάει στο νεότερο developer diary και αναλύει την διαδικασία της δημιουργίας της πόλης του παιχνιδιού. Όπως σημειώνει ο Cage, επέλεξαν την πόλη του Ντιτρόιτ διότι θεωρούν ότι είναι η πιο κατάλληλη για να πουν την ιστορία των χαρακτήρων, δημιουργώντας την κατάλληλη ατμόσφαιρα.
[UPDATE 12: 22/5/18 - Launch τρέιλερ] Με αφορμή την επικείμενη κυκλοφορία του Detroit: Βecome Human, η Sony δημοσίευσε ένα νέο τρέιλερ, στο οποίο παρουσιάζονται οι τρεις πρωταγωνιστές (Kara, Connor και Markus), καθώς και ο τρόπος με τον οποίο οι πράξεις τους θα έχουν αντίκτυπο στο σενάριο.
Δείτε το βίντεο:
Το Detroit: Become Human θα κυκλοφορήσει για PS4 στις 25 Μαΐου.
Διαβάστε τα reviews των Heavy Rain και Beyond: Two Souls και συζητήστε για το Detroit: Become Human σε αυτό το forum topic.
Comments