H1Z1

Hot
H1Z1

H1Z1

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Θα κυκλοφορήσει σε δύο ξεχωριστά games. [UPDATE]

[Αρχική Δημοσίευση: 10/4/2014] Η Sony Online Entertainment ανακοίνωσε το νέο της project, το οποίο θα είναι ένα MMO με ζόμπι/survival θεματολογία με την ονομασία H1Z1. Για όσους δεν πιάσατε το όνομα, να πούμε ότι έξυπνα αντικαθιστά το γράμμα "Ν" από τον ιό της γρίπης H1N1 με το Z, υπονοώντας ένα νέο στέλεχος που θα δημιουργεί τα ζόμπι!

Ο πρόεδρος της Sony Online Entertainment, John Smedley, έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το νέο τους εγχείρημα στο Reddit. Όπως καταλαβαίνετε, το σκηνικό τοποθετείται σε μια zombie post-apocalypse, και λέμε "post" γιατί το παιχνίδι διαδραματίζεται 15 χρόνια μετά το ξέσπασμα του ιού. Εσείς καλείστε φυσικά σε πρώτη φάση να κάνετε τα... προβλεπόμενα, δηλαδή να ψάξετε για προμήθειες, να κάνετε crafting εργαλεία και να πολεμήσετε ενάντια στα ζόμπι, τα άγρια θηρία της φύσης και τους άλλους επιζώντες.

O Smedley είπε πως όπως όλα τα games της SOE, το H1Z1 θα έχει τεράστιο εύρος και κλίμακα με πολλές συνδεδεμένες φυσικές περιοχές και αστικές ζούγκλες. "Ο σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα sandbox στυλ gameplay, όπου οι παίκτες θα μπορούν να χτίζουν καταφύγια αξιοποιώντας resources που βρίσκουν στον κόσμο" εξηγεί ο Smedley. "Μπορούν ακόμα να συνεργαστούν για να χτίσουν φοβερά φρούρια με πλήρη οπλισμό για να υπερασπίσουν τους εαυτούς τους από τα ζόμπι και τους άλλους παίκτες. Επίσης θα υπάρχει πρόσβαση σε ένα βαθύ crafting system το οποίο θα δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να δημιουργήσουν τρομερά πράγματα, όπλα, βόμβες, εκρηκτικά... και άλλες διασκεδαστικές εκπλήξεις".

Το H1Z1 θα αξιοποιεί την next-gen engine της SOE, την Forgelight, και ο κόσμος της θα είναι συνεχής σε πολλαπλούς servers με διαφορετικά σετ κανόνων. Αυτό θα δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να ανταλλάσουν αντικείμενα και να έχουν τόσο συμπαίκτες, όσο και εχθρούς.

Αν και το παιχνίδι δεν δείχνει να διαφέρει δραματικά από άλλα αντίστοιχα ζόμπι ΜΜΟ games, όπως τα DayZ και Fortnite, ο Smedley εξηγεί πως δίνουν μεγαλύτερο βάρος στο "χτίσιμο" και το παίξιμο του παιχνιδιού με τον τρόπο που θέλει ο καθένας. Όπως εξηγεί, το H1Z1 θα δίνει έμφαση στην αίσθηση ιδιοκτησίας του παίκτη και στο χτίσιμο, θα μπορούν πχ. οι παίκτες να κόψουν δέντρα και να φτιάξουν ένα σπίτι από το μηδέν, ή να καταλάβουν μια αποθήκη για να είναι το φρούριό τους. Θα υπάρχουν φυσικά τα απαραίτητα εργαλεία για να γίνουν όλα αυτά, όπως και τα γνωστά social features των παιχνιδιών της SOE (grouping, proximity voice chat, voice chat για την ομάδα σας κτλ.).

"Θα θέλαμε οι παίκτες μας να χτίσουν αν θέλουν το Woodbury από την σειρά The Walking Dead. Ή να καταλάβουν μια φυλακή (σσ. από που πήραν τις ιδέες τους στην SOE άραγε;). Ή να επισκευάσουν ένα παλιό αμάξι για να κυνηγάνε ανελέητα τα ζόμπι με τους φίλους τους" συμπληρώνει ο Smedley, ανοίγοντάς μας την όρεξη παρόλα αυτά! Δείτε στο τέλος του άρθρου ορισμένα πρώτα screenshots.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το πρώιμο teaser site τoυ H1Z1.

Προς το παρόν δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τα format και πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας. Μείνετε συντονισμένοι.

[Update 1: 24/4/2014] O John Smedley, πρόεδρος της Sony Online Entertainment, περιέγραψε την πολιτική μικρoσυναλλαγών στο H1Z1 sub-Reddit. Κάθε παίκτης θα μπορεί να αγοράζει οτιδήποτε, μπορεί να φορεθεί γιατί είναι ένα καλό και δίκαιο πήγασμα εσόδων λέει ο Smedley. Αλλά, βέβαια ο καθένας θα μπορεί να βρει και να φτιάξει δικά του items. Επίσης, λέει σκεφτήκαμε ότι ο κάθε παίκτης που θα σκοτώνει έναν άλλον θα μπορεί να παίρνει τα προσωπικά του αντικείμενα.

Δηλαδή, αν ένας παίκτης έχει μια μάσκα του σκι και σκοτωθεί από κάποιον άλλο παίκτη, την μάσκα θα την πάρει αυτός που τον σκότωσε και θα τη φοράει μέχρι να την πάρει ο επόμενος. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι τα αγορασμένα αντικείμενα παραμένουν στον κάτοχο τους για πάντα. Αυτή η δυνατότητα δίνει στους παίκτες την χαρά του να “πλακώσουν κάποιον στο ξύλο” επειδή ήρθε με μαχαίρι σε καυγά με πιστόλια. Ο Smedley ήταν ξεκάθαρος για το τι δεν θα πουλιέται: όπλα, πυρομαχικά, φαγητό και νερό καθώς δήλωσε πως: "Αυτή είναι η ουσία του παιχνιδιού και θα ήταν χάλια αν το επιτρέπαμε" και στη συνέχεια πρόσθεσε πως δεν θα πουλιούνται ούτε boosts που ενισχύουν τα αντικείμενα αυτά.

Θα πωλούνται όμως emote packs ώστε να υπάρχει και άλλη πηγή εσόδων και το inventory των παικτών να έχει λόγο ύπαρξης. Επιπρόσθετα, οι παίκτες θα μπορούν να βρούνε κουτιά μέσα στο map όπου θα είναι γεμάτα με διάφορα κουλ αντικείμενα από το store. Οι σχεδιαστές σκέφτονται να δώσουν την ευκαιρία στους παίκτες να δούνε τι μπορεί να περιέχει το κιβώτιο πριν αγοράσουν κάποιο κλειδί αλλά δεν έχουν αποφασίσει ακόμα.

[Update 2: 9/12/2014] Μιλώντας στο Reddit o πρόεδρος της Sony Online Entertainment, John Smedley, έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Alpha. Δήλωσε πως όσοι αποφασίσουν να αγοράσουν το Early Access από το Steam δεν θα πρέπει να περιμένουν ένα ολοκληρωμένο Game. Αντιθέτως, θα πρόκειται για μια πολύ πρώιμη έκδοση του MMO και τα όποια bugs υπάρχουν θα εξαφανιστούν με την βοήθεια των παικτών.

Υπάρχουν δύο εκδόσεις Early Access για να διαλέξετε. Η πρώτη κοστίζει περίπου 18 ευρώ και σας επιτρέπει να παίξετε στα 62.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα του H1Z1. Η δεύτερη έκδοση είναι λίγο πιο ακριβή (η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί) και θα σας δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσετε διάφορα game modes. Στα σχέδια της εταιρίας ανάπτυξης είναι ο κόσμος του H1Z1 να φτάσει σε μέγεθος τα 9.8 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα, αλλά απέχουμε πολύ από αυτό το στάδιο.

Ο Smedley ερωτήθηκε επίσης για το αν το H1Z1 θα είναι καλύτερο από το DayZ. Η απάντησή του ήταν πως σίγουρα δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί το DayZ από την αρχή αλλά άφησε να εννοηθεί ότι αργότερα ίσως το ξεπεράσει. Τέλος, δήλωσε πως η Bohemia Interactive έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και πως έχει εισάγει στο DayZ διάφορες cool λειτουργίες που το H1Z1 δεν έχει ακόμα. Ο λόγος είναι ότι θέλουν να επικεντρωθούν στο MMO κομμάτι του τίτλου περισσότερο από το Survival.

Η Early Access έκδοση του H1Z1 θα κυκλοφορήσει στο Steam στις 15 Ιανουαρίου.

[UPDATE 3: 7/2/16 - Διαχωρισμός σε δύο games] Η Daybreak Entertainment ανακοίνωσε ότι το H1Z1 θα κυκλοφορήσει σε δύο ξεχωριστά games.

Σύμφωνα με την εταιρεία ανάπτυξης, το community του H1Z1 έχει χωριστεί στα δύο, με την μια πλευρά να ασχολείται περισσότερο με το survival και την άλλη με τα competitive modes όπως το Battle Royale. Έτσι, αποφασίστηκε τελικά το game που αναπτύσσουν να διατεθεί ως δύο games. Το πρώτο, με την ονομασία H1Z1: King of the Kill θα περιέχει μεγάλης κλίμακας PvP modes στα χνάρια των online Shooter, ενώ το H1Z1: Just Survive θα περιέχει το sandbox survival mode όπου θα προσπαθείτε να επιβιώσετε ενάντια στα zombies και τους άλλους παίκτες ή να συνάψετε φιλίες με τους τελευταίους για να καταφέρετε να… την βγάλετε καθαρή. Δεν έγινε γνωστό εάν και πότε θα δούμε και το Just Survive στις κονσόλες.

Το King of the Kill αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι σε κονσόλες και PC, όπως αναφέρει η Daybreak Entertainment. Από ότι φαίνεται, πέρα από το PS4, το H1Z1 θα γίνε διαθέσιμο και για Xbox One. Και τα δύο games θα διατεθούν μέσω του Early Access στο Steam στις 17 Φεβρουαρίου και θα κοστίζουν 20 ευρώ το καθένα. Όσοι είχατε αγοράσει ήδη την early access του H1Z1, θα έχετε πρόσβαση και στους δύο τίτλους.

Πώς σας φαίνεται η απόφαση της Daybreak να χωρίσει το H1Z1 σε δύο ξεχωριστά games;

Διαβάστε το preview του H1Z1 και συζητήστε για το sandbox Survival MMO της Daybreak Entertainment στο αντίστοιχο topic στο forum του GameWorld.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Aiden_Pearce (Level5) 08/02/2016 05:56
Το θέλω αλλά με τα γραφικά του Metro ή του Thief ή όπως είναι στην φωτό του άρθρου
#2 Blood Prince (Level30) 11/02/2016 12:48
Ωραίο σενάριο,αλλά το βασικό μειονέκτημα που έχει είναι πως είναι MMO.Αν ήταν Single Player θα το προτιμούσα.