Unreal Engine 5
HotUnreal Engine 5
Πληροφορίες
Αναλυτικά όλα τα νέα χαρακτηριστικά και ένα Easter Egg. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 13/5/21] Η Epic Games ανακοίνωσε την Unreal Engine 5, η οποία εκ πρώτης όψεως δείχνει εντυπωσιακή. Δείτε το σχετικό βίντεο της ανακοίνωσης.
Η UE5 θα επιτρέπει στους developers να εξαλείψουν το pop-in των textures και να εισάγουν τα assets (σ.σ. γραφικά) πιο εύκολα ενεώ αναπτύσσουν ένα παιχνίδι.
Η Unreal Engine 5, όπως και η Unreal Engine 4, θα είναι συμβατές όχι μόνο με PC, αλλά και με τις νέες κονσόλες PS5 και Xbox Series X που θα κυκλοφορήσουν στα τέλη της χρονιάς.. Το tech demo που βλέπετε κατεγράφη σε PS5 και ονομάζεται "Lumen in the Land of Nanite". Ήταν πλήρως playable από την Epic Games (σ.σ. δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμη στο PSN), άρα δεν αποτέλεσε κάποιο cinematic. Η εγγραφή του demo έγινε σε ένα PlayStation 5 development kit.
Τεχνολογίες Nanite και Lumen
Η Unreal Engine 5 θα έχει φωτορεαλισμό αντίστοιχο με αυτό μιας ταινίας και της πραγματικής ζωής. Οι δύο κύριες τεχνολογίες της Unreal Engine 5 θα είναι η Nanite και η Lumen. Η Nanite θα είναι μία εικονικοποιημένη γεωμετρία μικροπολυγώνων, η οποία θα επιτρέπει στους γραφίστες να δημιουργούν τόση λεπτομέρεια θέλουν στη γεωμετρία, όση μπορεί να δει το ανθρώπινο μάτι. Πλέον, η ποιότητα μιας ταινίας που έχει εκατομμύρια ή δισεκατομμύρια πολύγωνα θα μπορεί να εισαχθεί στην Unreal Engine.
Το Lumen θα είναι μία πλήρως δυναμική παροχή φωτισμού. Ο φωτισμός αυτός θα αντιδρά άμεσα στη σκηνή και στις επόμενες αλλαγές φωτός. Το σύστημα θα καθιστά διάχυτη ανακλαστικότητα με άπειρες αναπηδήσεις του φωτός και έμμεσες κατοπτρικές αντανακλάσεις σε μεγάλα περιβάλλον, σχεδιασμένα με λεπτομέρεια και σε εύρος χιλιομέτρων έως χιλιοστών.
[UPDATE: 29/5/21 - Όλα τα χαρακτηριστικά και ένα Easter Egg] Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Unreal Engine 5, η οποία είναι διαθέσιμη για demo, είναι το Temporal Super Resolution. Η Epic δηλώνει ότι η τεχνολογία Temporal Super Resolution βοηθάει στην απεικόνιση των high-end γραφικών. Ειδικότερα, το Temporal Super Resolution είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν τα PC για να μπορούν να επεξεργάζονται όλα τα γεωμετρικά σχήματα που απεικονίζονται στην οθόνη.
Το Temporal Super Resolution ανήκει στην κατηγορία των anti-aliasing τεχνικών. Η Epic δήλωσε ότι: “Η νέα anti-aliasing τεχνολογία της Unreal Engine 5, Temporal Super Resolution, καταφέρνει να επεξεργάζεται όλα τα γεωμετρικά σχήματα, με αποτέλεσμα να παράγει πιο ευκρινείς εικόνες που αγγίζουν το native 4K με κόστος 1080p.”
Τα πλεονεκτήματα του Temporal Super Resolution, όπως τα αναφέρει η Epic, είναι τα εξής:
Ποιότητα που φτάνει το native 4K σε αναλύσεις εισόδου 1080p, κάτι που οδηγεί σε υψηλότερα framerates και καλύτερη ευκρίνεια.
Λιγότερο ghosting όταν υπάρχουν background υψηλής συχνότητας.
Μειωμένο flickering σε γεωμετρίες με υψηλή πολυπλοκότητα.
Τρέχει σε D3D11, D3D12, Vulkan, PS5, XSX.
Τα shaders είναι εξατομικευμένα για τις αρχιτεκτονικές των PS5 και XSX.
Η AMD δηλώνει ότι έχει συνεργαστεί στενά με την Epic προκειμένου να βελτιστοποιήσει το χαρακτηριστικό TSR για τα συστήματα που χρησιμοποιούν Radeon. Μπορείτε παρακάτω να δείτε δύο διαφορετικά screenshot της Unreal Engine 5 παρακάτω. Ένα έχει γίνει rendered σε native 4Κ και το άλλο σε 1080p και έγινε απεικόνιση σε 4Κ. Το native 4K φτάνει τα 18.6fps, ενώ το 1080p τα 43fps. Η Epic δηλώνει ότι το Temporal Super Resolution είναι ένας νέος αλγόριθμος που δημιουργήθηκε από το μηδέν και θα αντικαταστήσει πλήρως το Temporal AA της Unreal Engine 4.
1080p
4K native
Εκτός του Temporal Super Resolution, η Unreal Engine 5 έχει μπόλικα καινούργια χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με την Epic, η Unreal Engine 5 έχει αρκετά σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορούν να βοηθήσουν τους καλλιτέχνες, game designers και developers. Μερικά από αυτά είναι:
Η τεχνολογία Nanite που βοηθάει τους developers να γλιτώσουν χρόνο από διαδικασίες όπως το baking και το LOD mapping.
Η τεχνολογία Lumen που βελτιώνει το lighting των σκηνών, καθώς και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται ο φωτισμός.
Η τεχνολογία World Partition, η οποία αυτόματα χωρίζει τους χάρτες των games σε grids ώστε να γίνεται πιο εύκολα η επεξεργασία.
Η τεχνολογία One File Per Actor.
Η τεχνολογία Data Layers, η οποία δίνει την δυνατότητα στους developers να χρησιμοποιούν παραμορφωμένες παραλλαγές του ίδιου κόσμου ως layers.
Καθώς και μπόλικες επιλογές όσον αφορά τα animations, όπως το Control Rig, Full-Body IK solver και το Pose Browser.
To demo της Unreal Engine 5 περιέχει ένα μικρό Easter Egg σχετικό με την Konami
Η Unreal Engine 5 μπήκε σε early access αυτή την εβδομάδα και οι developers άρχισαν να την χρησιμοποιούν σιγά σιγά. Οι developers ανακάλυψαν διάφορα νέα next-gen χαρακτηριστικά, καθώς και ένα μυστικό που κάνει αναφορά σε ένα από τα παλαιότερα Easter Eggs στην ιστορία του gaming. Ο Jon Terp ανακάλυψε το μυστικό αυτό, το οποίο αργότερα επιβεβαίωσε και η ίδια η Epic Games. Ο Terp ανακάλυψε πως αν βάλει κάποιος τον διάσημο κωδικό της Konami στο demo του Valley of the Ancient, τότε το τεράστιο ρομπότ θα αρχίσει να κάνει dab. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A στο demo και τότε το ρομπότ θα αρχίσει να κάνει dab για το υπόλοιπο της ζωής του.
Apparently if you enter the Konami code in the @UnrealEngine 5 demo project the big robot dabs. Forever. 10/10 pic.twitter.com/o8eYHvPaKc
— Jon Terp (@JonTerp) May 27, 2021
Αρκετά επερχόμενα games έχουν ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιούν την Unreal Engine 5. Κάποια από αυτά είναι τα Hellblade II: Senua’s Fate, Dragon Quest XII: The Flames of Fate και το Fortnite.
Η Unreal Engine 5 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2022.
Διαβάστε για την Unreal Engine 4, που θα είναι επίσης συμβατή με PS5 και Xbox Series X και συζητήστε για την Unreal Engine 5 στο παρακάτω forum topic.