YouTubers εναντίον Nintendo
HotYouTubers εναντίον Nintendo
Πληροφορίες
Angryjoe, Pewdiepie και άλλοι ενάντια στην πολιτική των Ιαπώνων. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 31/1/15] Η Nintendo και η Capcom είναι οι μόνοι publishers που δεν επιτρέπουν το monetization στα βίντεό τους, κάτι που βρίσκει αντίθετους πολλούς YouTubers.
Ωστόσο, η Nintendo ως κατασκευάστρια εταιρεία δέχεται σφοδρή κριτική καθώς αφενός μεν τα περισσότερα μεγάλα games των κονσολών της αναπτύσσονται από την ίδια, αφετέρου πρόσφατα ξεκίνησε τo Nintendo YouTube Creators Program, με το οποίο ζητάει...ποσοστά επί των εσόδων των YouTubers!
Δείτε καταρχήν την αντίδραση του Angryjoe, που ανέβηκε πριν την ανακοίνωση του Creators Program.
Η Nintendo θέτει όρους!
Ο TheGamerFromMars είπε ότι έκανε subscribe και σύμφωνα με τους όρους χρήσης η Nintendo ζητάει 30% των εσόδων για κάθε βίντεο, αλλά και να μιλάτε θετικά για αυτήν, όπως επίσης να συμπληρώνετε και περιγραφή στο βίντεό σας λέγοντας ότι είστε...μέλος του Nintendo Network!
Ο Polaris (Matt Dannevik) αναλύει πλήρως το κείμενο που θα πρέπει να εισάγετε στην περιγραφή του βίντεό σας και που θα πρέπει να έχει ένα στάνταρ κείμενο!
Κριτική και από τον Pewdiepie
Ο Pewdiepie στο προφίλ του στο Tumblr δήλωσε για την ιαπωνική εταιρεία: "Έχουν δικαίωμα να το κάνουν ως developer/publisher αλλά χάνουν την δωρεάν προβολή από τους YouTubers. Ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσεις ένα παιχνίδι είναι να το παίξει κάποιος και να διασκεδάσει με αυτό. Γι' αυτό άλλωστε και το Minecraft που δημιουργήθηκε από έναν και μόνο άνθρωπο έφτασε να πωλείται στη Microsoft (σ.σ. η εταιρεία Mojang) για 2,5 δις δολάρια. Πρόκειται για μια σφαλιάρα της Nintendo σε YouTube channels που εστιάζουν σε Nintendo games. Δεν είναι σωστό κάτι τέτοιο απέναντι στο Community της Nintendo. Τέλος, υπάρχουν τόσα games για να παίξει κάποιος. Τα games της Nintendo είναι στο τέλος της λίστας".
Δεν είναι μόνο οι YouTubers που διαμαρτύρονται καθώς πρώην στέλεχος της Nintendo την κατηγόρησε πρόσφατα ότι έχει ξεπερασμένες αντιλήψεις!
[UPDATE: 22/6/15 - Τέλος τα YouTube videos σχετικά με την Nintendo] Σήμερα στο GameWorld επιλέξαμε να μην ανεβάσουμε ξανά gameplay video ή τρέιλερ που να αφορά την Nintendo.
Ο λόγος είναι ότι η ιαπωνική εταιρεία μέσω του Content ID κάνει claim όλα τα βίντεο σε εικόνα και ήχο. Αυτό συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια, απλά το είδαμε να γίνεται και στην εκπομπή Users της Παρασκευής, για μόλις...33 δευτερόλεπτα σε ένα τρέιλερ. Συνεπώς επειδή με κάθε Content ID claim το εκάστοτε κανάλι κινδυνεύει να μπει σε καθεστός καθημερινού ελέγχου απ' την Google και να χάνει έσοδα από το monetization, επιλέξαμε να μην ρισκάρουμε άλλο στο μέλλον.
Αν η Nintendo αποφασίσει να αλλάξει την πολιτική της και να αποσύρει το Content ID τότε κι εμείς θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε και πάλι υλικό. Δείτε το σχετικό βίντεο.
Η απόφασή μας αυτή δεν επηρεάζει ειδήσεις και reviews τα οποία συνεχίζουν κανονικά.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας για το Nintendo Creators Program; Συζητήστε εκτενώς τις απόψεις σας σε αυτό το forum topic.
Comments
Πως είναι αποκομμένοι από τη πραγματικότητα, και ζουν στο δικό τους επίπλαστο κόσμο.
Πέραν αυτών που αναφέρεις Μάνο, που ισχύουν, γενικά και σε άλλα θέματα φαίνεται να παίρνουν επιλογές που ούτε λογική έχουν, ούτε τη συμφέρουν την ίδια καν. Θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες για να γράψω τα πολλά και διάφορα τα οποία λαμβάνει λάθος.
Φαίνεται, πως ένα απ τα σημαντικότερα προβλήματα που έχουν, είναι αυτό που είχε πάθει και η 3D Realms, οι δημιουργοί του Duke Nukem 3D.
Έμειναν κολλημένοι στη χρυσή τους περίοδο, όταν έκαναν τις μεγάλες τους επιτυχίες, και από τότε συνεχίζουν με τα ίδια standards, χωρίς να προσαρμόζονται στις εξελίξεις. Η 3D Realms για παράδειγμα παρέμεινε με ένα μέγεθος 16 ατόμων, και έτσι προσπαθούσε να φτιάξει ΑΑΑ τίτλο, το Duke Nukem Forever, ενώ τα μεγέθη των ΑΑΑ studios μεγάλωναν και είχαν φτάσει μέσο όρο τα 60, και αργότερα τα 150-200 άτομα. Με αποτέλεσμα να τους παίρνει πολλά χρόνια να φτιάξουν κάτι, και όταν τελικά το τελειώσουν να είναι παρωχημένο.
Η Nintendo, έχει μείνει και αυτή στο παρελθόν, όσον αφορά τη διαδικασία και τα standards του development. Soundtrack με φυσικά όργανα απέκτησε μόλις με το Super Mario Galaxy, όταν η βιομηχανία τα χε κάνει standard από εποχής PS2. Οι ομάδες της παραμένουν μικρές, και είναι ο λόγος που παιχνίδια τα οποία πχ ένα άλλο studio θα τα 'βγαζε σε 1-2 χρόνια, της Nintendo της παίρνει 4,5,6 χρόνια... Πέραν του ότι τα περισσότερα πρόσφατα παιχνίδια της, θυμίζουν indie games. Έχουν το μέγεθος και τη πολυπλοκότητα που μια μικρή indie team θα έβγαζε για πλάκα, με μικρά budgets, σε μικρό χρονικό διάστημα...
Γιατί τέτοια τσιγκουνιά ?
Τραγικό, και είναι κρίμα...
Το θέμα είναι πως και η Nintendo βγάζει λεφτά εξ αιτίας του pewdiepie, και χωρίς να παίρνει ποσοστά απ' τα βίντεο. Τα παίρνει γιατί ο pewdiepie της κάνει διαφήμιση χωρίς η ίδια να χρειαστεί να βάλει το χέρι στη τσέπη.
Ο κόσμος λειτουργεί με το πρόσωπο που θέλει να διαφημίσει το προιόν του, να πληρώνει για τη διαφήμιση του προιόντος του. Όχι το αντίστροφο.
Αρχικά, φάε ένα Snickers. Έπειτα, εξίσου απολαυστικά exclusive έχει και το U. Bayonetta 2, Splatoon, Mario Kart 8 κλπ, όσο για τα multiplatform καλά να είναι και ένα pc. Προσωπικά, ακόμα και με αυτά τα νέα, δεν μετανιώνω για το U που έχω.
Δεν είναι κλοπή. Το Wii ναι, ήταν κατά πολύ υπερκοστολογημένο. Το WiiU όμως ακριβαίνει πολύ λόγο του χειριστηρίου. Κάπου είχα διαβάσει νομίζω πως περίπου 120-130 ευρώ κοστίζει το χειριστήριο από μόνο του..
Η Nintendo καταλαβαίνει τι θέλει ο κόσμος, αλλά τον γράφει στα @@ της, και κάνει το δικό της anyway.
Υ.Γ. Thank God for Jim Sterling!
Που το Pad είναι ίσως η καλύτερη εφεύρεση της γενιάς για μένα με τη δεύτερη οθόνη. Την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που την έπιασα στα χέρια μου.
Επιπλέον αυτή τη στιγμή βρίσκεις Wii U 32 GB + Mario Kart 8 στα 284 ευρώ ενώ το φθηνότερο One είναι 350 με παιχνίδι και το PS4 είναι 400 ευρώ με παιχνίδι.
Α, και κάτι που ξέχασα, το Shop του U είναι τίγκα στα indies. Στην Ε3 είχε και demo κάποιον που προωθούσε και ξεχώρισα το πανέμορφο Typoman.
Υ.Γ. : Τελικά ώρες ώρες ζω στον κόσμο μου, μου φαίνεται
Στο U υπάρχει το Virtual Console με διάφορα classics από NES μέχρι και Wii.
- Αργή ανακοίνωση first-party τίτλων
- Κακό marketing, τόσο για τα first party, όταν ήρθαν, όσο και για την περίοδο μέχρι να έρθουν. Έχει backwards compatibility, virtual shop κλπ, και εγώ που ψήθηκα να πάρω την κονσόλα τα έμαθα....αφού την πήρα. Δεν έκαναν κάποια διαφήμιση/ενημέρωση σχετικά
- Οι οτινανισμοί που κάνουν (όπως με το youtube) που ξενερώνουν τον κόσμο
Είχε την ευκαιρία να τα πάει καλά (όχι πρώτη στη γενιά, αλλά να παίξει μπαλίτσα ισάξια, και έβαλε 2-3 αυτογκόλ. Όχι πως και οι άλλες δεν τα έκαναν, αλλά π.χ. είδαμε τη Microsoft να μαθαίνει από την κατακραυγή και να αλλάζει στρατηγική.