Red Dead Redemption 2: Οι εργασιακές συνθήκες και άλλα στατιστικά

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Red Dead Redemption 2: Οι εργασιακές συνθήκες και άλλα στατιστικά

Red Dead Redemption 2: Οι εργασιακές συνθήκες και άλλα στατιστικά

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Οι συγγραφείς δούλευαν μέχρι 100 ώρες την εβδομάδα. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 15/10/18] O Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar Games, έδωσε στη δημοσιότητα πληθώρα νέων πληροφοριών για το Red Dead Redemption 2 και τα παρασκήνια της ανάπτυξής του.

Αρχικά, ο Houser αναφέρθηκε στις έντονες συνθήκες της παραγωγής του φιλόδοξου western. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, ορισμένα μέλη της ομάδας ανάπτυξης εργάστηκαν για 100 ώρες την εβδομάδα (!) σε πολλές περιστάσεις μέσα στο 2018 για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι. Αν και οι συνθήκες εργασίας μας ανησυχούν (μιλάμε ουσιαστικά για 14 ώρες την ημέρα μέσο όρο) ωστόσο με το ιστορικό της Rockstar Games, όλα αυτά δεν προκαλούν έκπληξη.

Το 2010, οι σύζυγοι των υπαλλήλων της Rockstar San Diego έγραψαν μία επιστολή σε έντονο και επικριτικό ύφος σε ένα blog, κατακρίνοντας την διοίκηση της Rockstar Games για τον υπερβολικό φόρτο εργασίας στον οποίο υπέβαλαν τους αγαπημένους τους για την ανάπτυξη του πρώτου Red Dead Redemption. Η Rockstar Games είχε ανταποκριθεί στη δημοσίευση, απαντώντας πως “ζητάει συγγνώμη αν κάποιο πρώην μέλος οποιασδήποτε εταιρείας ανάπτυξης δεν έκρινε την παραμονή του εκεί ευχάριστη ή δημιουργικά ικανοποιητική και εύχεται να καταφέρει να βρει ένα περιβάλλον που να αρμόζει περισσότερο στην ιδιοσυγκρασία και τις ανάγκες τους”. Αξίζει να αναφερθεί ότι επίσης το 2010 ξεκίνησε και η ανάπτυξη του sequel.

Με αριθμούς
Το Red Dead Redemption 2 θα έχει 300.000 animations και 500.000 γραμμές διαλόγων (κάθε NPC έχει κατά μέσο όρο 80 σελίδες με διαλόγους). Η διάρκειά του εκτιμάται ότι θα είναι 60 ώρες και θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη. Η Rockstar έχει κόψει πέντε ώρες από το παιχνίδι και ένα μέρος αφορούσε το ερωτικό ενδιαφέρον για τον κεντρικό ήρωα Arthur Morgan. Ο Morgan επρόκειτο να έχει δύο ερωμένες, αλλά με η μία δεν κολλούσε και τόσο στο σενάριο οπότε βγήκε εκτός. Επίσης, κάποιες αποστολές τέθηκαν εκτός γιατί τεχνικά δεν θα δούλευαν ή οι developers τις θεώρησαν περιττές. Για παράδειγμα βγήκε εκτός μια αποστολή σε τρένο όπου ο Morgan έπρεπε να σκοτώσει κυνηγούς επικηρυγμένων. “Αρχικά είχε πλάνα αλλά στην πορεία είδαμε ότι δεν είχε και τόσο πλάκα. Στο Red Dead Redemption 2 συνήθως έχουμε συμβιβασμούς, άλογα κτλ. Οπότε όπως πάντα κάποιος θα πρέπει να χάσει κομμάτια του παιχνιδιού που αναπτύσσει και αγαπάει.” είπε ο Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar.

Το τελικό σενάριο του Red Dead Redemption 2 ήταν από μόνο του 2.000 σελίδες.

Για το motion capture η Rockstar χρειάστηκε:
- 1.200 ηθοποιούς
- 2.200 ημέρες συνολικής δουλειάς (σ.σ. από το 2013)
- Υπήρξαν επίσης 2.700 voice actors, οι 700 εκ των οποίων συμμετείχαν και στο motion capture. Άρα από το motion capture, εκ των 1.200 ηθοποιών, οι 500 δεν έχουν δώσει την φωνή τους στο παιχνίδι ή την έδωσε κάποιος άλλος ηθοποιός για αυτούς.

Σε θέμα παραγωγής είναι ίσως το πιο ακριβό project που έχουμε δει, ενώ η σύνθεση του soundtrack ξεκίνησε το 2015. Εν τω μεταξύ οι voice actors προσλήφθηκαν μέσω της SAG-AFTRA, η οποία συμμετείχε ενεργά στις απεργίες τους και το 2017 είχε πει στα μέλη της να σταματήσουν να δουλεύουν. Δεν γνωρίζουμε επίσης αν το voice acting είχε διακοπεί για κάποιους μήνες εξαιτίας αυτής της απεργίας. Η Rockstar πάντως προσλαμβάνει τους περισσότερους voice actors στη Νέα Υόρκη.
Τέλος, ο Houses είπε ότι μπορεί να αναπτύξει το Red Dead Redemption 3, αλλά δεν δεσμεύεται ακόμη ότι θα το κάνει. Θα το κάνει μόνο αν το Red Dead Redemption 2 πουλήσει καλά.

[UPDATE: 16/10/18 - Η δήλωση για τις 100 ώρες αφορούσε τους συγγραφείς] Ο συνιδρυτής της Rockstar Games, Dan Houser, διευκρίνισε στο Kotaku ότι η αρχική του δήλωση περί εργασίας 100 ώρες την εβδομάδα παρερμηνεύτηκε, καθώς αφορούσε μόνο τους συγγραφείς του παιχνιδιού.

Οι δηλώσεις για τις 100 ώρες την εβδομάδα αφορούσαν μόνο την αφήση και τους διαλόγους, δηλαδή τον σχεδιασμό και την υλοποίησή τους. Συνεπώς τις συγκεκριμένες 100 ώρες κάθε εβδομάδα δούλεψαν τέσσερα άτομα. Οι Mike Unsworth, Rupert Humphries, Lazlow και ο ίδιος ο Dan Houser που έκανε την δήλωση. Η υπέρβαση των 100 ωρών έγινε για τρεις συνεχόμενες εβδομάδες.

Το Red Dead Redemption 2 θα κυκλοφορήσει στις 26 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One.

Μέχρι τότε δείτε τα όπλα και το Dead Eye system.

Διαβάστε περισσότερα για το Red Dead Redemption 2 και δείτε τα gameplay videos του. Σχολιάστε το στο αντίστοιχο forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Efane (Level24) 15/10/2018 17:51
Πολύς κόσμος δουλεύει στο project. Τα δεκατετράωρα, αν και δεν μας δίνεται ο ακριβής αριθμός των ημερών, δεν είναι κάτι καινούργιο στην gaming βιομηχανία. Πρέπει ομως όλοι να πάρουν τις υπερωρίες τους!!! Ποιος τρελος ρώτησε για το RDR 3; Στις πωλήσεις το δεύτερο μέρος θα τα πάει εξαιρετικά. Το περιμένουμε πως και πως!
#2 akiszax (Level21) 16/10/2018 17:16
Πιστευω τόση πολύ δουλειά να έχει δώσει το αποτέλεσμα που πρεπει....όλοι το περιμένουμε πως και πως...