For Honor: Μείωση χρηστών κατά 95% και αρνητικά reviews
HotFor Honor: Μείωση χρηστών κατά 95% και αρνητικά reviews
Πληροφορίες
Αρνητικό ρεκόρ για το multiplayer Action game της Ubisoft. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 11/3/17] Τις πρώτες δύο εβδομάδες οι χρήστες του For Honor μειώθηκαν στο Steam κατά 50%.
Στο λανσάρισμα υπήρχαν 46.000 χρήστες που έπαιζαν online και το παιχνίδι της Ubisoft βρισκόταν στα Top 10 games του Steam. Μία εβδομάδα μετά το λανσάρισμα οι χρήστες μειώθηκαν κατά 21.000 και μία εβδομάδα αργότερα κατά 15.000 σύμφωνα με το Githyp.
Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι το endgame του παιχνιδιού δεν μπορεί να κρατήσει τους χρήστες. Το The Division παρουσίασε παρόμοια προβλήματα, αλλά η συγκεκριμένη πτώση χρηστών στο For Honor δείχνει ακόμη μεγαλύτερη. Η πρόβλεψη του Githyp λέει ότι οι χρήστες θα φύγουν σε ποσοστό 90% μέχρι η κυκλοφορία του παιχνιδιού να κλείσει δίμηνο.
[UPDATE: 4/4/17 - Αρνητικά reviews στο Steam] “Βομβαρδισμό” αρνητικών κριτικών δέχεται το For Honor τον τελευταίο καιρό στο Steam. Συγκεκριμένα, από τα 17.158 reviews, τα 8.838 είναι αρνητικά, ξεπερνώντας τα αντίστοιχα θετικά που βρίσκονται στις 8.320. Το στάτους του παιχνιδιού εμφανίζει πλέον την ένδειξη “Κυρίως αρνητικές” στις πρόσφατες κριτικές.
Στα περισσότερα reviews γίνεται λόγος για τα προβλήματα αποσύνδεσης των παικτών, ενώ το γεγονός ότι απαιτούνται πάνω από 700 ευρώ για να ξεκλειδώσετε όλα τα unlockables και ότι η αμοιβή σε Steel (το ingame νόμισμα του παιχνιδιού) απαιτούσε τεράστιο grind κατά το launch, δεν βοήθησαν να ανατραπεί η κακή εικόνα για το For Honor. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ένα από τα reviews στο Steam, το For Honor θυμίζει ένα νόστιμο φαγητό που τρώμε με πλαστικό πιρούνι, το οποίο σπάει κάθε 30 δευτερόλεπτα.
[UPDATE 2: 8/6/17 - Μείωση χρηστών κατά 95%] Το For Honor σημείωσε αρνητικό ρεκόρ, αφού είδε τους χρήστες του να μειώνονται κατά 95% στο Steam μέσα σε μόλις τρεις μήνες από την κυκλοφορία του.
Οι servers του For Honor άδειασαν γρήγορα, αφού από τους 45.000 χρήστες που έπαιζαν ταυτόχρονα στο launch, ο αριθμός έπεσε στους 2.833. Το Shadows and Might DLC βοήθησε προσωρινά την κατάσταση, ανεβάζοντας τους ταυτόχρονους χρήστες στους 4.700, παρόλα αυτά λίγες ημέρες αργότερα, είχαμε εκ νέου πτώση. Το For Honor ξεπέρασε το αρνητικό ρεκόρ του Tom Clancy’s The Division, το οποίο είχε σημειώσει με την σειρά του πτώση κατά 93% στους τρεις πρώτους μήνες από την κυκλοφορία του. Από ότι φαίνεται, αυτό που μπορεί να βοηθήσει πλέον το For Honor είναι η μετάβασή του σε free-to-play.
Διαβάστε το review του For Honor και συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.
Comments
Συνοπτικά; Του μάμησαν οτι μπορούσαν και δεν έδωσαν σημασία στο community.Κανένας απολύτως σεβασμός στους πελάτες τους.
kai ti 8a mporousan na kanoun dld rotaw epidi to exw agorasi prosfata kai 8elw na ma8w pano kato ti exei gini
Τωρα το γιατι το παρατησαν οι μισοι που το αγορασαν συμφωνα με το δημοσίευμα είναι άλλο θεμα και οφειλετε σε αλλους λογους.
Δεν είναι το περιεχόμενο το πρόβλημα.Είναι το balance,το οτι δεν έχει dedicated servers και το σύστημα που χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή είναι και απαίσιο αλλά και κακογραμμένο (απο άποψη κώδικα) και τα πολλά bugs που υπήρχαν απο τις beta και νεα που εμφανίστηκαν μετά το λανσάρισμα του παιχνιδού δεν διορθώνονται.Και τελικώς είναι η Ubisoft το πρόβλημα η οποία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και δεν κάνει ανακοινώσεις για το πως σκοπεύει να διορθώσει όλο αυτό το φιάσκο.
Too much hype and no work make For Honor a dull game. Ubisoft μάθε από τα λάθη σου. Δεν είναι όλοι δεδομένοι.
Τίγκα στα αισχρά και ξεδιάντροπα microtransactions ήταν, αγόρασε το ένα, αγόρασε το άλλο, και το χειρότερο απ όλα είναι ότι είχες αγοράσει και το κυρίως παιχνίδι (ο θεός να το κάνει βέβαια αφού ήταν κουτσουρεμένο τουλάχιστον 70%) με 50€ και 60€
Ρε ουστ κλέφτες!!
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το μιμηθεί κανείς, βασίζεται αποκλειστικά στην τύχη.
Τα παιχνίδια online only ξεπεράστηκαν, ο κόσμος φεύγει γιατί κουράζεται. Υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το πουλάνε 60€ . To Chivalry: Medieval Warfare το παίρνεις 5-7€ στις εκπτώσεις.