For Honor
HotΓιώργος Λόλας
For Honor
Πληροφορίες
Η Ubisoft δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο διακρίνεται ένας νέος ήρωας. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 16/6/15] Κατά τη διάρκεια της press conference της Ubisoft παρουσιάστηκε ένα νέο Action game από την Ubisoft Montreal, το For Honor. Σύμφωνα με τους ίδιους πρόκειται για ένα νέο είδος, το οποίο αποκαλούν art of battle. Το setting του For Honor διαδραματίζεται στον Μεσαίωνα. Θα υπάρχουν 3 factions, οι Vikings, οι Knights και οι Samurai.
Μεγάλη έμφαση δίνεται στο fast-paced σύστημα μάχης και τον ρεαλιστικό έλεγχο του χαρακτήρα μας, αλλά και στο multiplayer κομμάτι. Συγκεκριμένα, θα υποστηρίζει έως οκτώ παίκτες (4vs4) ενώ θα υπάρχουν και δεκάδες στρατιώτες ελεγχόμενοι από το A.I. Επίσης, θα μπορούμε να αλλάξουμε κομμάτια της πανοπλίας μας.
[UPDATE: 6/8/15 - Factions] Σήμερα η Ubisoft έδειξε ένα developer diary για το παιχνίδι, όπου αναφέρεται στα factions του παιχνιδιού.
Θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Knight, Samurai ή Viking. Παράλληλα, η Ubisoft έδωσε στη δημοσιότητα τα παρακάτω screenshots, τα οποία μπορείτε να δείτε στην gallery.
[UPDATE 2: 12/1/16 - Single-player campaign] Μέσω ενός νέου βίντεο ο Stephane Cardin, producer του For Honor, αποκάλυψε ότι το νεότερο Action game της Ubisoft Montreal θα διαθέτει και single-player campaign, το οποίο θα μπορείτε να παίξετε solo.
“Μία από τις ερωτήσεις που δεχόμαστε συνέχεια, έχει να κάνει με το solo campaign. Μπορώ να σας υποσχεθώ ότι το For Honor θα διαθέτει single-player campaign. Είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά που δουλεύουμε αυτό τον καιρό. Θα σας δείξουμε στοιχεία του single-player campaign όσο πιο σύντομα γίνεται”, ανέφερε ο Cardin.
[UPDATE 3: 11/6/16 - Teaser trailer] Λίγα εικοσιτετράωρα πριν την press conference της στην E3 2016, η Ubisoft έδωσε στη δημοσιότητα ένα μικρό teaser τρέιλερ του For Honor, στο τέλος του οποίου εμφανίζεται η φράση “οι βίκινγκς έρχονται”. Δείτε το παρακάτω:
[UPDATE 4: 14/6/16 - Vikings gameplay βίντεο και cinematic trailer] Η Ubisoft παρουσίασε gameplay βίντεο 10 λεπτών από το single-player campaign του For Honor και συγκεκριμένα από το faction των Vikings ενάντια στους Samurai.
Γεμάτο με αίμα, βία και melee μάχες παρουσιάστηκε το For Honor που φαίνεται αρκετά υποσχόμενο. To combat system είναι σχετικά αργό και δίνεται έμφαση στις melee μάχες και στα 1vs1 duels με αντιπάλους, όπου θα πρέπει να πατήσετε το κατάλληλο κουμπί την κατάλληλη στιγμή σε ενός είδους σύστημα με QTEs.
[UPDATE 5: 19/6/16 - Multiplayer mode] Η Ubisoft αποκάλυψε χρήσιμα στοιχεία για το multiplayer του For Honor μέσω του παρακάτω βίντεο που ανέβηκε στο επίσημο κανάλι του publisher. Περιέχει gameplay συνοδευόμενη από ανάλυση του Stephane Cardin, παραγωγού του παιχνιδιού.
Όπως γνωρίζουμε ήδη, το For Honor θα περιλαμβάνει τέσσερις classes (Vanguard, Assassin, Heavy και Hybrid) για καθένα από τα τρία factions (Samurai, Viking, Knight).
Οι Vanguards θα είναι balanced, οι Assassins γρήγοροι και καλύτεροι στις μονομαχίες ένας εναντίον ενός (απ' ότι όταν πολεμάνε με πολύ κόσμο), οι Heavy θα αποτελέσουν τα tanks και οι hybrids θα μπορούν να αναπτυχθούν με μία ευρεία γκάμα από abilities. Επίσης, δεν θα υπάρχει περιορισμός στα factions. Τα διαθέσιμα multiplayer modes που αναλύονται στο βίντεο είναι τα Dominion (4v4 στα οποία ελέγχετε control points), Brawl (2v2 elimination), 4v4 Elimination, Duel (1v1 βασισμένο σε melee skills) και τέλος το Skirmish, ένα Deathmatch 4v4 παικτών. Τέλος, καθεμία από τις 12 μονάδες θα σας δίνει δυνατότητα για πλήρες customization όσον αφορά το φύλο, την εμφάνιση της στολής, των όπλων κτλ.
[UPDATE 6: 5/10/16 - Αφαιρέθηκε το split-screen] Η Ubisoft αφαίρεσε το split-screen από το For Honor. Ο παραγωγός του παιχνιδιού Stephane Cardin δήλωσε πως "Όταν είδαμε τι χρειάζεται για να υποστηρίξουμε το online Co-op, έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση, δηλαδή να τελειοποιήσουμε όλα τα χαρακτηριστικά το Co-op για να δημιουργήσουνε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Έτσι, αποφασίσαμε να περικόψουμε το split-screen".
Γεγονός είναι πάντως ότι στην E3 2015 ο Creative director του παιχνιδιού Jason VandenBerghe είχε δηλώσει ότι το split-screen αποτελούσε ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Είναι επίσης απορίας άξιο το για ποιο λόγο δεν ανακοινώθηκε ότι θα προστεθεί μετά το λανσάρισμα.
[UPDATE 7: 13/12/16 - Always Online] Το επερχόμενο For Honor θα απαιτεί να βρίσκεστε συνεχώς online, ακόμα και για να παίξετε το single-player campaign, σύμφωνα με δήλωση της Ubisoft.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει μέσω του επίσημου forum ο εκπρόσωπος της εταιρείας: “Επιβεβαιώνουμε ότι το For Honor θα είναι μια always online εμπειρία. Κάποια στοιχεία που αφορούν το progression φιλοξενούνται σε online servers και είναι κοινά τόσο για το story mode, όσο και για το multiplayer. Λόγω αυτού, θα χρειαστεί να βρίσκεστε συνεχώς online για να παίξετε το For Honor”.
[UPDATE 8 : 15/12/16 – Τα modes και τα maps των DLC του For Honor θα διατίθενται δωρεάν] Η Ubisoft επιβεβαίωσε πως όλοι οι μελλοντικοί χάρτες καθώς και τα modes, θα είναι διαθέσιμα δωρεάν σε όλους τους κατόχους του For Honor.
Ο Game Director του For Honor, Damien Kieken, δήλωσε πως η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην αποφυγή του χωρισμού των παικτών. Ο Kieken επίσης πρόσθεσε: "Οτιδήποτε αφορά τα matches όπως νέα modes και νέα maps, θα δοθούν δωρεάν στους παίκτες. Θα έχουμε επίσης περισσότερο δωρεάν υλικό. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα από developers και θα υποστηρίζουμε το παιχνίδι μετά την κυκλοφορία του".
Καθώς ορισμένα DLC θα είναι δωρεάν, δεν έγινε καμία αναφορά για δωρεάν ήρωες. Εδώ η Ubisoft φαίνεται να ακολουθεί την τακτική του Rainbow Six Siege το οποίο επίσης έλαβε δωρεάν χάρτες, αλλά οι Operators που προστέθηκαν αργότερα ήταν επί πληρωμή. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι με σιγουριά, αλλά φαίνεται πως η Γαλλική εταιρεία θα ακολουθήσει την ίδια στρατηγική και στο For Honor.
[UPDATE 9: 7/2/17 - Τρέιλερ 360 μοιρών] Η Ubisoft έδωσε στη δημοσιότητα ένα ενδιαφέρον τρέιλερ για το For Honor, το οποίο σας βάζει στην... καρδιά των μαχών. Εκμεταλλεύεται την λειτουργία των 360 μοιρών του YouTube, επιτρέποντάς σας να ελέγξετε την κάμερα σε πραγματικό χρόνο ώστε να απολαύσετε τις μάχες του βίντεο από όλες τις πλευρές. Δείτε το παρακάτω:
[UPDATE 10: 14/2/17 - Launch trailer] Η Ubisoft κυκλοφόρησε το launch trailer του For Honor, το οποίο περιλαμβάνει διάφορες σκηνές μάχης. Βέβαια η μουσική του τρέιλερ ίσως να μην ταιριάζει με το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Δείτε το τρέιλερ:
[UPDATE 11: 28/4/17 - Season 2] Το For Honor θα υποδεχτεί δύο νέους Heroes και δύο καινούρια maps στο Season 2 update, το οποίο θα διατεθεί στις 16 Μαϊου για τους κατόχους Season Pass. Οι υπόλοιποι μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις 23 του ίδιου μήνα χρησιμοποιώντας το in-game currency Steel.
Στο update που θα έχει τίτλο Shadow and Might, θα κάνουν την εμφάνισή τους οι Centurion και Shinobi ως νέοι ήρωες, ενώ στα maps συναντάμε τα Forge και Temple Garden, τα οποία θα διατεθούν δωρεάν για όλους. Ταυτόχρονα, θα προστεθεί το Epic tier στο gear, ανεβάζοντας το ανώτατο gear score. Ο Centurion παρουσιάζεται ως ένας Knight Hybrid hero, ενώ ο Shinobi κραδαίνει το παραδοσιακό Ιαπωνικό όπλο kusarigama.
[UPDATE 12: 3/5/17 - Teaser trailers για τους νέους χαρακτήρες] Η Ubisoft δημοσίευσε δύο νέα τρέιλερ μέσω των οποίων παίρνουμε μια πρώτη γεύση από τους δύο ήρωες που θα προστεθούν στην Season 2 του For Honor. Πέρα από τους δύο ήρωες και τις προσθήκες που έχουμε προαναφέρει, μπορείτε να δείτε από εδώ αναλυτικά όλα τα νέα στοιχεία που θα προστεθούν στο Action της Ubisoft. Δείτε παρακάτω αρχικά το τρέιλερ του Centurion.
Στην συνέχεια παρακολουθήστε το τρέιλερ του Shinobi.
[UPDATE 13: 5/5/17 - Νέα gameplay τρέιλερ και δύο νέοι χάρτες] Μετά την ανακοίνωση της Ubisoft όπου αποκαλύφθηκαν ο δύο νέοι ήρωες, οι Centurion και Shinobi, η εταιρεία ανάπτυξης κυκλοφόρησε δύο νέα τρέιλερ όπου μπορούμε να τους δούμε εν δράση. Τα τρέιλερ είναι παρόμοια με τα αντίστοιχα που μας σύστησαν τους άλλους ήρωες του For Honor, ξεκινώντας με μια σύντομη εισαγωγή πρίν δούμε τις καλύτερες κινήσεις τους στο πεδίο της μάχης.
Ο Centurion θα είναι μια hybrid class των Knights και βασίζεται στο μοναδικό Ρωμαϊκό ξίφος gladius για να προκαλέσει ζημιά σε κοντινή απόσταση. Επιπλέον, έχει μερικές πολύ εντυπωσιακές και βάρβαρες εκτελέσεις.
Ο Shinobi θα είναι assassin class των Samurai και χειρίζεται το παραδοσιακό Ιαπωνικό όπλο kusarigama. Είναι πολύ ευέλικτος και μερικές επιθέσεις του αξιοποιούν παραπετάσματα καπνού για να κρύβει την ακριβή θέση του, κάτι που θα προκαλέσει δυσκολίες για τους αντιπάλους σας στο multiplayer.
Επιπλέον, στο For Honor θα υπάρξουν δύο νέοι χάρτες δωρεάν για όλους στις 16 Μαϊου. Οι χάρτες θα λέγονται Temple Garden και Forge. Στον Temple Garden θα δείτε διάφορες νέες εναλλαγές καιρού καθώς και μικρές παραλλαγές που θα έχει ανάλογα με την ώρα της μέρας. Στον Forge από την άλλη, ο οποίος βρίσκεται στο Ashfeld, την πατρίδα των Knights. Όπως λέει και το όνομα του χάρτη, υπάρχουν διάφορες τοποθεσίες όπου κατασκευάζονται όπλα για τη συγκεκριμένη φατρία. Τέλος, η χιονισμένη εκδοχή του χάρτη ξεχωρίζει από όλους τους υπόλοιπους.
Δείτε τον Temple Garden:
Στη συνέχεια, παρακολουθήστε το βίντεο του Forge:
Οι Centurion και Shinobi θα είναι διαθέσιμοι από τις 16 Μαϊου, αν είστε κάτοχοι του season pass, ενώ οι χάρτες θα είναι διαθέσιμοι για όλους την ίδια μέρα μέσω ενός update.
[UPDATE 14: Νέο βίντεο με ανασκόπηση και νέο ήρωα] H Ubisoft δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο κάνει μια αναδρομή της πορείας του For Honor, την κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή και τα σχέδιά της για αυτό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει μια σκηνή στο βίντεο στην οποία διακρίνεται ένα μέρος ενός επερχόμενου νέου ήρωα ο οποίος είναι κατά πάσα πιθανότητα οπλισμένος με ένα Αραβικό γιαταγάνι.
Δείτε το βίντεο (ο νέος ήρωας διακρίνεται στο 4:20):
Το For Honor κυκλοφορεί για PC, PS4 και Xbox One από τις 14 Φεβρουαρίου 2017.
Δείτε όσα συνέβησαν στην press conference της Ubisoft και συζητήστε για το For Honor στο αντίστοιχο forum topic.
Comments
Η αλήθεια είναι ότι όσο καλό και διασκεδαστικό και αν είναι το multiplayer είμαι πιο περίεργη να δω πως θα είναι το single-player,αυτό όντως είναι κάτι καινούριο,δεν περιμένω να δώσουν πολύ βάση σε αυτό απλά ελπίζω να μην είναι...κάτω του μετρίου...
Ο ιδιος ο τυπος σχετικα με την δηλωση του για δηθεν τελειοποιηση του online co op αλλα και γενικοτερα της co op εμπειριας αυτοαναιρείται.
Προσεξε, λεει
"Όταν είδαμε τι χρειάζεται για να υποστηρίξουμε το online Co-op, έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση, δηλαδή να τελειοποιήσουμε όλα τα χαρακτηριστικά του Co-op για να δημιουργήσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Έτσι, αποφασίσαμε να περικόψουμε το split-screen". (facepalm εδω)
Και ερωτω, αποφασισανε (μπορει και να τον παρεξηγησα τον ανθρωπα) να βελτιωσουν τα χαρακτηριστικα της co op εμπειριας αφαιρωντας τον ιδιο τον ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ CO OP ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SPLIT SCREEN??
Δηλαδη WTF? Ημαρτον μωρη Ubisoft (που θα ελεγε και ο γεωργιου)
Α και το γεγονος οτι ο Jason, o director του παιχνιδιου, ειχε αναφερει - χαρακτηρισει το split screen ως ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του game (οπως μας λεει και το αρθρο) το κανουμε γαργαρα ε??