Uncharted 4: Melee σύστημα μάχης
HotUncharted 4: Melee σύστημα μάχης
Πληροφορίες
Με περισσότερες κινήσεις.
Ο σκηνοθέτης του Uncharted 4, Bruce Straley, καθώς και ο δημιουργικός διευθυντής Neil Druckmann, δήλωσαν πως το νέο τους δημιούργημα θα έχει το αίσθημα του sandbox καθώς και περισσότερες κινήσεις εν ώρα μάχης.
"Η μάχη στο Uncharted δουλεύει καλύτερα όταν έχει μια ροή, όπου δεν στέκεστε απλά πίσω από σύστημα κάλυψης ώστε να πυροβολάτε. Όταν σας πλαγιοκοπούν θα πρέπει να βγείτε απ' το σημείο κάλυψης και να πάτε την μάχη σε άλλο επίπεδο" δήλωσαν χαρακτηριστικά" υπονοώντας προφανώς αλληλουχία κινήσεων free flow στο στυλ άλλων Action Brawler παιχνιδιών (όπως η σειρά Batman). Θα δούμε ωστόσο σε τι βαθμό θα φτάσει το συγκεκριμένο σύστημα μάχης, καθώς το σίγουρο είναι ότι αν κρατάτε απόσταση θα αποφεύγετε τους εχθρούς με τα πυρά σας, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις.
Ο Neil Druckmann περιέγραψε το παιχνίδι ως μια "μεγάλη περιπέτεια σε έναν μεγάλο ζωντανό κόσμο, στο στυλ των κόμικς μόνο που ο συγκεκριμένος θα δείχνει ρεαλιστικός". Το Uncharted 4 θα έχει multiplayer αλλά και συνοδευτικούς A.I. χαρακτήρες στο βασικό Story. Όπως για παράδειγμα ο Sam, αδερφός του Nathan Drake.
Το Uncharted 4 αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS4 προς τα τέλη του 2015, καλώς εχόντων των πραγμάτων. Ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει ακόμη μαθευτεί.
Δείτε το πρώτο εκτενές gameplay video και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments
από ότι έχω καταλάβει το sandboxing αποτελεί μέρος του open world, αλλά ψάχνοντας στη wikipedia open world εννοούμε όταν στο παιχνίδι μπορούμε να περιπλανηθούμε ελεύθερα (free roam) και έχουμε μεγάλη ευχέρεια στο πως να φτάσουμε και πως να πραγματοποιήσουμε την αποστολή μας. Οι όροι open world και free roam υποδηλώνουν την απουσία τεχνητών εμποδίων όπως παλιά στα παιχνίδια είχαμε τον "αόρατο τοίχο" στην άκρη του χάρτη και τα loading screens από περιοχή σε περιοχή. Παρόλα αυτά το open world δεν υποδηλώνει αυτόματα το sandbox με την πλήρη σημασία του. Στη πραγματικότητα sandbox σημαίνει να μπορεί ο παίκτης να αλλάξει τον κόσμο γύρω του και να δημιουργήσει τον δικό του τρόπο". Παρόλα αυτά βέβαια δεν έχεις απόλυτη ελευθερία κινήσεων καθώς αποτελεί παιχνίδι και όχι πραγματικότητα και άρα θα ήθελε πολύ παραπάνω εργασία από τους developers.
Το ΑrcheAge για παράδειγμα είναι sandbox σε μεγάλο βαθμό αν έχει τύχει να ασχοληθείς μαζί του, γιατί ενώ έχει τα κλασσικά από LineAge 2, WoW μάγους, ιππότες μάχες raidboss κτλ κτλ αλλά μπορείς να μην ασχοληθείς καθόλου με αυτά στο ArcheAge και να ασχολείσαι μόνο με τη φάρμα σου το ψ'αρεμα, το εμπόριο και πάρα πολλά άλλα