Η Ubisoft "έριξε" τα γραφικά του Watch Dogs στα PC!
HotΗ Ubisoft "έριξε" τα γραφικά του Watch Dogs στα PC!
Πληροφορίες
Κυκλοφόρησε το mod που βελτιώνει τα γραφικά της έκδοσης για PC. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 17/6/14] Σύμφωνα με μαρτυρία του χρήστη Jibbed στο forum του NeoGaf που εντόπισε ο αναγνώστης μας Σταύρος Δήμου, η Ubisoft φέρεται να μείωσε εσκεμμένα την ποιότητα γραφικών στην έκδοση του Watch Dogs στα PC.
Θα θυμάστε ενδεχομένως ότι στην E3 2013 είχαμε παρακολουθήσει ένα άκρως εντυπωσιακό βίντεο αλλά στην πορεία ορισμένα gameplay videos μας απογοήτευσαν. Τελικά η γαλλική εταιρεία ευνόησε την next-gen έκδοση των PS4 και Xbox One, σε αντίθεση με την PC version στην οποία αφαίρεσε αρκετά οπτικά εφέ.
Παρόλα αυτά, ένας modder άρχισε να ξεκλειδώνει τα "κρυφά" graphics options του παιχνιδιού, ενώ αποκάλυψε ότι έχει δημιουργηθεί με τεχνητό τρόπο μικρή πτώση στο frame rate και stuttering, στοιχεία που παρατηρούνται ακόμα και στα πιο δυνατά συστήματα. Όλα αυτά έχουν "διακόπτη" on/off! Με το mod που κυκλοφορεί πλέον τα γραφικά του παιχνιδιού γίνονται καλύτερα ενώ ταυτόχρονα το παιχνίδι ελαφρύτερο.
Σαν να μην έφταναν όλα τα άλλα, ο modder βρήκε σε αρχείο κώδικα του παιχνιδιού την ειρωνική φράση "This is PC only, who cares" η οποία απλά δυναμιτίζει περισσότερο την όλη κατάσταση. Το μοτο αυτό μπορείτε να το δείτε στη σειρά 51 του αρχείου με τον κώδικα του shader.
H Ubisoft έχει πολλά να εξηγήσει, αν και κάθε εταιρεία έχοντας ως άλλοθι την πειρατεία, πλέον χρησιμοποιεί κάθε τρόπο για να περισσώσει τις πωλήσεις των κονσολών. Απ' την άλλη κάθε PC gamer που αγόρασε το παιχνίδι αυθεντικό (πράγμα σπάνιο αφού ακόμα και blockbuster PC games πουλάνε κάτω από ένα εκατομμύριο) έχει κάθε λόγο να διαμαρτύρεται.
[UPDATE: 23/6/14] Μόλις λίγες ημέρες μετά, η Ubisoft έδωσε εξηγήσεις σχετικά με τις παραπάνω ενέργειές της δηλώνοντας: "Η ομάδα των developers θέλει πάντοτε να παίρνει τις μέγιστες δυνατότητες μιας πλατφόρμας, οπότε ο ισχυρισμός ότι κατεβάσαμε την ποιότητα των γραφικών είναι αντίθετος με ότι θέλουμε να πετύχουμε. Τεστάρουμε και βελτιστοποιούμε τα games σε κάθε πλατφόρμα που κυκλοφορούν για να έχουμε την καλύτερη ποιότητα. Η έκδοση για PC έχει κάποια παλιά render settings που δεν χρησιμοποιούνται για διάφορους λόγους, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα γραφικά, το performance και η συνολική ποιότητα του gameplay" λέει η Ubisoft και σχετικά με τα επίμαχα mods που κυκλοφορούν προσθέτει: "Οι modders είναι παίκτες που παθιάζονται και ενώ εκτιμούμε τον ενθουσιασμό τους, το mod που κυκλοφόρησε διευρύνει τα γραφικά του παιχνιδιού σε κάποιες περιπτώσεις αλλά μπορεί παράλληλα να έχει και αρνητικό αντίκτυπο από θέματα απόδοσης των frames μέχρι και στην δυσκολία του να διακρίνετε το περιβάλλον ώστε να εκτιμήσετε το gameplay. Οπότε, ίσως έτσι το Watch Dogs γίνει ασταθές ώστε να μην μπορείτε να το απολαύσετε στον ίδιο βαθμό".
Διαβάστε το review του Watch Dogs από τον Παντελή Δασκαλέλο, που ήταν η αιτία για την οποία έπεσαν οι servers της Ubisoft. Η μήπως έφταιγα εγώ ως γνήσιος γκαντεμόσαυρος που συμμετείχα μαζί του στο Watch Dogs live streaming;
Τέλος, κάντε κλικ εδώ για την original πηγή της έιδησης όπου ο modder ανακοινώνει τη δημιουργία του ανάλογου mod που επαναφέρει την PC έκδοση του Watch Dogs στα πραγματικά γραφικά της.
[UPDATE 2: 22/7/2014 - Νέο MOD με τα γραφικά της Ε3 2012 για το Watch Dogs] Κυκλοφόρησε τo The Worse mod για το Watch Dogs το οποίο βελτιώνει τα γραφικά του και τα φέρνει πιο κοντά σε αυτά της αποκάλυψης του παιχνιδιού στην E3 2012. To community ήταν δυσαρεστημένο από την μείωση της ποιότητας των γραφικών του Watch Dogs που παρουσιάστηκε αλλαγμένο στον οπτικό τομέα σε σχέση με όσα είχαμε δει δύο χρόνια πριν.
Δείτε το gameplay βίντεο με το mod σε δράση καθώς και το συγκριτικό παρακάτω, ενώ στην gallery στο τέλος του άρθρου θα βρείτε εικόνες του TheWorse mod και συγκριτικές φωτογραφίες των γραφικών.
Ο TheWorse βασίστηκε στα παράπονα του community για να δημιουργήσει αυτό το mod, το οποίο βελτιώνει τόσο τα γραφικά, όσο και τις επιδόσεις του Watch Dogs, χωρίς να επηρεάζει την ποιότητα του. Μπορείτε να κατεβάσετε το TheWorse mod κάνοντας κλικ εδώ.
Comments
Είναι απαράδεκτο πάντως που για ακόμα μια φορά βλέπουμε τους modders να βγάζουν το φίδι από την τρύπα και τις εταιρείες ανάπτυξης να μας δίνουν ένα "κακό" port.
Προφανώς για λόγους development δεν ήταν σίγουροι μέχρι τελευταία στιγμή και έτσι έφτιαξαν το παιχνίδι στα μέγιστα γραφικά (την κανονική έκδοση) αλλά βάζοντας στις ρυθμίσεις αυτές τις παραμέτρους τα on/off που αναφέρει το άρθρο η τελική μορφή ήταν αυτή η έκδοση του εμπορίου.Κακώς όμως και ίσως ο προγραμματιστής που το ανέλαβε δεν περίμενε ότι θα τους τσάκωναν.Άργησαν ένα μήνα περίπου κι αν δεν το καταλάβαιναν στο πρώτο εξάμηνο μπορεί και να μην το μαθαίναμε ποτέ.
Θέλω να δω τι θα πει η Ubi μετά από όλα αυτά γιατί αν ισχύει που τελικά κατά 99% ισχύει έχουν πέσει πολύ στα μάτια μου.Αμα θέλουν πωλήσεις στα PC ας βάλουν Οnline activation τύπου Diablo 3.Αλλά από την άλλη κάποιοι ενοχλούνται με τα always online. oh well...
μπραβο στον Σταύρο που ανακάλυψε την είδηση.Είχε γράψει και το Dayz preview που ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ και γι'αυτό πήρα κι εγώ early access.thanks
Άλλωστε και η πειρατική έκδοση παίζει μόνο σε x64 bit Windows πράγμα που μειώνει τα πειρατικά downloads
Η υπόθεση πάντως δημιουργεί πολλά ερωτήματα. Γιατί να κάνουν κάτι τέτοιο; Αν ήθελαν να προωθήσουν τις εκδόσεις των next-gen κονσολών, θα μπορούσαν κάλλιστα να βγουν και να πουν ότι η έκδοση για PC/Xbox360/PS3 θα κυκλοφορήσει δύο εβομάδες μετά πχ. Περίμενα επίσης να έχει γίνει καλύτερο optimization, μη ξεχνάμε ότι το παιχνίδι πήρε εξάμηνη αναβολή.
Ειναι πολυ απλο να το κανετε( Εδςω και 2 μερες παιζει χωρις θεμα ορματεεε)
Με 2 τρόπους πολεμάς την πειρατία: Χαμηλές τιμές, και φιλοτιμία.
Το Witcher 3 θα το προπαραγγείλω, και ας μην μπορώ να το τρέξω, και ας κάνω το σκατό μου παξιμάδι. Γιατί η CD Projekt RED σέβεται τους πελάτες της. Γι αυτό τον λόγο, προσπαθώ να της αφήνω χρήματα όποτε μπορώ.
Αν υπάρχει παιχνίδι και στο GOG και στο Steam, προτιμώ το GOG, ακόμα και αν το Steam είναι τσάμπα (λόγω giveaway πχ).
Όσο για τις τιμές, οι πωλήσεις του Steam και όλων των ψηφιακών διανομέων, απογειώνονται όταν έχουμε εκπτώσεις. Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να κάνουν οικονομικά πλάνα με γνώμωνα πωλήσεις σε βάθος χρόνου με χαμηλότερες αρχικές τιμές, και όχι μέσα μια βδομάδα; Γιατί αν θυμάστε, η Square Enix γκρίνιαζε ότι το Tomb Raider δεν έβγαλε τα λεφτά του, και ας είχε κάτι εκατομμύρια πωλήσεις. Δηλαδή πόσο έπρεπε να πουλήσει αυτό το παιχνίδι;