By GamerUrso on Thursday, 14 August 2014
Category: GameWorld

Τι κάνει ένα Singe-Player Game να αξίζει;

Αυτη την ερώτηση θα την ρωτούμε όσα παιχνίδια και να βγούν. Γιατί έτσι κι αλλιος στο τελος της ημέρας θα απορούμε τη κάνει ενα ενα Single player game τόσο καλό; Τα γραφικά του; το gameplay του; το Story; κτλπ

Στην πραγματικότητα είναι ένας συνδυασμό αυτών. Τον τελευταίο καιρό οι εταιρείες και προγραμματιστές έχουν χάσει τη δημιουργικότητά τους και δεν προσπαθούν πραγματικά να φτιάξουν ένα καλό παιχνίδι. Γιατί συμβαίνει αυτό άραγε; Ρωτάτε. Έχουν άφθονο λόγους για τους οποίους δεν κάνουν καλά παιχνίδια πλέον, όπως συνήθιζαν να είναι. Φυσικά εγώ δεν λέω καλά παιχνίδια δεν υπάρχουν πια, αλλά είναι πολύ λίγες και σχεδόν ανύπαρκτη. Αυτό είναι επειδή οι εταιρείες δεν λαμβάνουν πραγματικά τους κινδύνους και δεν τους νοιάζει τι λένε οι οπαδοί των σειρών.

Αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο, είναι πώς να πάρουν περισσότερα χρήματα από την τσέπη των πελατών τους. Θα πρέπει να τους κατηγορήσουμε; Όχι .. αλλά είναι απαράδεκτο όταν χρησιμοποιούν φτηνά κόλπα και τρόπους για να μας ξεγελάσουν και να μας κάνουν να αγοράσουμε περιέχομενό για τα παιχνίδια τους που δεν αξίζει καν ένα cent. Για παράδειγμα υπάρχουν παιχνίδια τα οποια ο μόνος λόγος υπαρξέις τους είναι μια φτηνή και γρήγορή προσπάθεια των δημιουργον να πάρουν λεφτά απο έμας που αναρωτιέστε τι σκέφτοντουσαν όταν το κυκλοφορούσανε αυτό το παιχνιδι , Όμως υπάρχυν και άλλα παιχνιδια εκεί έξω που πραγματικά  μπορείτε να δείτε καθαρά ότι οι διμιουργοι νοιάζονται και δίνουν ένα ολοκληρωμένω προϊόν που αξίζει την προσοχή μας και τον χρόνο μας.

Ένα καλό παιχνίδι πρέπει να έχει ενα ενδιαφέρον Gameplay που να είναι διασκεδαστικό, να έχει βάθος και να μην είναι απλό και βαρετό. Επειδή υπάρχουν εκατομμύρια παιχνίδια εκεί έξω και τα περισσότερα από τα στυλ παιχνιδιού έχουν γίνει πριν από το πιο σημαντικό πράγμα είναι να δανείζεται στοιχεία από άλλα δημοφιλή παιχνίδια. Αυτό δεν είναι μια κακή ιδέα, και αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να προσφέρει ένα πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι. Υπάρχουν φορές, όταν παίζετε ένα παιχνίδι νομίζω, ό, τι και αν είχε κάποια στοιχεία από άλλα παρόμοια παιχνίδια που θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερο βάθος και μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Ατυχής περισσότερα παιχνίδια προσπαθούν να είναι διαφορετικά και αντί να πάρει κάτι που να λειτουργεί και να συνδυάσει τα καλύτερα μέρη εκείνα να κάνουν κάτι καλύτερα να πάρει κάτι και να αλλάξει τόσο πολύ που αδυνατούν τις περισσότερες φορές. Αν και να πάρει ένα παιχνίδι αντιγράψετε επικολλήσετε με διαφορετικό όνομα, δεν είναι καλό ούτε, υπάρχει μια διαφορετική μεταξύ δανεισμού και κλοπή. Ας δούμε τι κάνει ένα καλό παιχνίδι:

Μια ιστορία που κρατά το ενδιαφέρον του παίκτη και να τον κινητοποιεί να συνεχίσει να παίζει αυτό. Μια ιστορία που έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες που δεν έχουν πραγματικά να είναι περίπλοκη, αλλά μόλις πιστευτό και αρκετά ενδιαφέρον να σας τραβά στον κόσμο που προσπαθεί να δημιουργήσει. Ένα παιχνίδι χωρίς ιστορία είναι ένα θαμπό και βαρετό παιχνίδι, που τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι θα το ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε. Εκτός από τα παιχνίδια ότι ο στόχος τους είναι on-line μόνο αυτό είναι μια άλλη ιστορία (Ορισμένα παιχνίδια που είχαν τρομερή ιστορία είναι μια σειρά bioshock, τάφος αναβάτη, Metro 2033).

Τα γραφικά που φέρνουν στον κόσμο του παιχνιδιού ζωντανός, αν και τα γραφικά δεν είναι σημαντικό αν και θα πρέπει να υπάρχει ένα επίπεδο visuals που δεν τυγχάνουν ίσης με γραφικά είχαμε 5-10 χρόνια πριν (το περπάτημα νεκρούς ένστικτο επιβίωσης) ή έχουν πάνω από τα κορυφαία γραφικά και στερούνται το παιχνίδι ενέργεια και άλλα στοιχεία (Crysis 3 για παράδειγμα).

Ο ήχος και η μουσική του ένα παιχνίδι πολύ σημαντικό της κατά τη γνώμη μου, αν και ορισμένοι μπορεί να αγνοήσει και να πιστεύουν ότι δεν είναι σημαντικό, αλλά εγώ διαφωνώ, αυτό μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο ατμοσφαιρικό και πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό ειδικά σε παιχνίδι τρόμου. Στη συνέχεια, ένα ακόμη πράγμα που μπορεί να κάνει ένα καλό παιχνίδι είναι η αίσθηση της εξέλιξης, πολλά παιχνίδια δεν έχουν πραγματικά αυτό. Δεν χρειάζεται να είναι ένα RPG ώστε να έχουν αυτό το συναίσθημα. Αίσθηση της εξέλιξης μπορεί να σημαίνει την παρακολούθηση της Secret ξεκλειδώνει, τα επιτεύγματα, τα όπλα και στη θέση ξεκλειδώματος, η αίσθηση που έχετε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα το παιχνίδι.

Αυτό είναι μερικά από τα σημαντικά στοιχεία ενός παιχνιδιού πρέπει να έχει προκειμένου να είναι καλό, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι πάντα, αλλά ένα κρίσιμο μέρος. Αυτό είναι όλο για τώρα.

Leave Comments