Όπως είχα πει στο προηγούμενο μέρος, σήμερα θα πω μερικά πράγματα για το Gameplay και θα παρουσιάσω και τα Units της Faction Beta. Συγνώμη αν κουράσει πολύ, θα είναι αρκετά μεγάλο ποστ, αλλά θα ήθελα να έχω 2 μέρη για κάθε Faction, Units και Buildings αντίστοιχα.
Gameplay:
To gameplay φέρνει ξανά το βασικό στυλ παιχνιδιού που γνωρίσαμε μέσα από παλιά RTS, όπως το Dune και το Command and Conquer, με έμφαση στην μάχη και με μικροδιαχείριση πόρων, παρά στις περίπλοκες εντολές και τα χιλιάδες aspects που πρέπει να διαχειριστεί ένας παίκτης σε ένα σύνηθες strategy σήμερα. Οι 3 factions που έχουμε στην διάθεση μας για να διοικήσουμε διαφέρουν πάρα πολύ, πράγμα που προσφέρει διαφορετική εμπειρία στον παίκτη.
To εντυπωσιακό είναι ότι χρησιμοποιείται ένα πρότυπο AI το οποίο θα δώσει μια καινοτομική διάσταση στο παιχνίδι, παρά την συνηθισμένη χρήση AI script που καταντούσε το παιχνίδι βαρετό (τουλάχιστον εγώ, έχοντας παίξει εκατομμύρια skirmishes στο C&C είχα βαρεθεί από το πόσο προβλέψιμο μπορεί να γίνει ένα ΑΙ μετά από μερικά games.)
Κύρια στοιχεία του είναι το base building και η στρατηγική μάχης. Ο παίκτης καλείται να αναπτύξει στρατό, χρησιμοποιώντας το υλικό Catalyst ως πόρο, και να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο.
Factions
Από δω και πέρα, θα αναλύσω τα Factions του παιχνιδιού με λεπτομέρειες. Πολλά στοιχεία δεν είναι διαθέσιμα ακόμη, οπότε όποιος ενδιαφέρεται θα βρει πολύ χρήσιμο τον οδηγό.
Beta
Το πρώτο Faction που θα παρουσιάσω είναι οι Beta.
Οι Beta είναι ένας διαστημικός πολιτισμός, πολύ αναπτυγμένος. Όμως η απομόνωση του προκάλεσε μια εσωτερική κατάρρευση και έτσι κάποιοι αποφάσισαν να φύγουν για να μην αυτοκαταστραφούν. Φτάνοντας στο Ecosystem Nine, χτίζουν με τα απομεινάρια του διαστημοπλοίου τους ένα καταφύγιο, και αρχίζουν την προσπάθεια της επανόδου τους σε κάτι ανώτερο, μέσω του Catalyst. Μετά από την εισβολή των ανθρώπων στον πλανήτη, έρχονται σε μια αναπόφευκτη σύγκρουση μαζί τους.
Η τακτική τους είναι η κινητικότητα και το στυλ που προσφέρουν είναι παρόμοιο. Το να μείνεις πίσω χτίζοντας μια βάση δεν είναι ο τύπος τους. Κατασκευάζουν κινητά οχυρά κοντά σε περιοχές γύρω από κοιτάσματα Catalyst. Επίσης προσαρμόζονται πολύ εύκολα σε νέες τεχνολογίες και είναι αρκετά πολυμήχανοι. Αυτό μας προϊδεάζει στο ότι ίσως θα προσαρμόζουν και θα αφομοιώνουν τεχνολογίες των άλλων Faction στην ήδη υπάρχουσα δική τους (κάτι παρόμοιο είχαμε δει στο Red Alert 3 όσο και στο Generals).
Units
Ελαφρού Τύπου
Commando
Είναι το βασικό infantry unit των Beta. Χρησιμοποιείται κυρίως για scouting και οχύρωση τείχους
Κόστος: 80
HP: 80
Κόστος πληθυσμού: 1
Damage: 4
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Κανένα
Stalker
Το βασικό "τανκ" των Beta. Δίποδο Mecha. Χρησιμοποιείται κυρίως για scouting ή για αντιμετώπιση ομάδων scouting του αντιπάλου, όσο και για ελαφρό damage σε αψιμαχίες.
Κόστος: 150
HP: 100
Κόστος πληθυσμού: 2
Damage: 11
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Κανένα
Seeker
Stealth Unit. Χρησιμοποιείται για scouting καθώς είναι αόρατο στα περισσότερα μάτια των αντιπάλων.
Κόστος: 80
HP: άγνωστο
Κόστος πληθυσμού: άγνωστο
Damage: Μηδέν
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Stealth Tech
Predator
Μεσαίου τύπου tank, επίσης δίποδο Mecha. Μπορεί να οχυρωθεί σε τείχος.
Κόστος: 270
HP: 125
Κόστος πληθυσμού: 3
Damage: 11+11
Armour Rating: 3
Προαπαιτούμενα: Tank Tech
Βαρέος Τύπου
Cloudburst
Το αντιαεροπορικό των Beta. Τετράποδο Mecha. Μπορεί να οχυρωθεί σε τείχος.
Κόστος: 210
HP: 100
Κόστος πληθυσμού: 2
Damage: 40
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Air Tech
Hailstorm
Artillery Unit. Διαθέτει Mortar και εκτοξεύει οβίδες πολύ μπροστά από ασφάλεια. Η ζημιά του Hailstorm πρέπει να σημειωθεί ότι είναι ΑΟΕ.
Κόστος: 300
HP: 125
Κόστος πληθυσμού: 3
Damage: 25
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Artillery Tech
Avalance
Το πολιορκητικό unit των Beta. Το μεγαλύτερο των Τετράποδων Mecha. Κάνει ζημιά εναντίον κτιρίων όμως το fire rate είναι μικρό.
Κόστος: 360
HP: Άγνωστο
Κόστος πληθυσμού: 3
Damage: Άγνωστο
Armour Rating: Άγνωστο
Προαπαιτούμενα: Artillery Tech + Tank Tech
Guardian
Το τελευταίο τετράποδο Mecha των Beta. Έχει υψηλό firing rate, το οποίο καθιστά απαραίτητο την οχύρωση πριν την χρήση του. Λογικά είναι φορητό defensive unit και πιθανώς αντιαεροπορικό defensive unit καθώς στα προαπαιτούμενα του είναι και το Air Tech.
Κόστος: 200
HP: Άγνωστο
Κόστος πληθυσμού: 3
Damage: Άγνωστο
Armour Rating: Άγνωστο
Προαπαιτούμενα: Tank Tech + Air Tech
Αεροπορία
Stratus
Scouting Unit, χρησιμοποιείται για να αποκαλύψει περιοχές πίσω από λόφους, όμως έχει μια αδυναμία στον εντοπισμό units που βρίσκονται μέσα σε δάση.
Κόστος: 90
HP: 74
Κόστος πληθυσμού: 2
Damage: Μηδέν
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Κανένα
Nimbus
Βομβαρδιστικό. Μπορεί να μεταφέρει 2 βόμβες και επανοπλίζεται άμεσα μέσα σε αεροδρόμιο.
Κόστος: 420
HP: 170
Κόστος πληθυσμού: Άγνωστο
Damage: 75
Armour Rating: 0
Προαπαιτούμενα: Air Tech + Artillery Tech
Warbird
Το μαχητικό των Beta. Μπορεί να προσβάλλει στόχους στην ξηρά και τον αέρα έχοντας μεγάλο firing rate, επίσης χρειάζεται επανοπλισμό σε αεροδρόμιο.
Κόστος: 270
HP: Άγνωστο
Κόστος πληθυσμού: Άγνωστο
Damage: Άγνωστο
Armour Rating: 'Αγνωστο
Προαπαιτούμενα: Air Tech
Special Units
Hand of Ruk
Ένα κινούμενο φρούριο, το Hand of Ruk μπορεί να οχυρώσει 6 από τα units των Beta (βεβαίως όχι εναέρια), τα οποία μπορούν να πυροβολούν από μέσα. Επίσης το Hand of Ruk μόνο του μπορεί να εκτοξεύει ένα βλήμα (παρόμοιο με του Hailstorm) κάνοντας μεγάλη ζημιά.
Κόστος: 6000
HP: 3500
Κόστος πληθυσμού: Άγνωστο
Damage: 600
Armour Rating: 10
Προαπαιτούμενα: Large Hub + Large Factory + Hangar + Tank Tech + Stealth Tech + Artillery Tech + Air Tech
Και κάπου εδώ τελειώνουν τα Units των Beta. Στο επόμενο θα αναλύσω τα κτίρια τους και την λειτουργία τους.