Note:Το DayZ είναι σε early access και ούτε καν κοντά στο final realease και εδώ θα αναφερθούν πράγματα που ξέρω ότι θα μπουν στο παιχνίδι at some point(εκεί θα χρησιμοποιώ αυτό "later") σαν δεδομένα.
Χάζευα στο Foroum πριν λίγες μέρες και ξέρετε τι σημαίνει αυτό.Αυτές λοιπόν θα είναι οι ιδέες μου για το DayZ.Μπορεί να τις θεωρήσετε τρελές καθηστερημένες και out of genre but(t) είναι οι ιδέες μου άρα λογικό...
You Survived Chernarus:
Ο TheSpaztasm(link παρακάτω) είχε αναφέρει ένα σύστημα που θα τερμάτιζες το παιχνίδι και ο rocket απάντησε πως το σκέφτονται.Στο video λέει το εξής:Στην άκρη του χάρτη έχεις μια επιλογή να φύγεις από την Chernarus και το παιχνίδι να σου βγάζει ένα σκορ ανάλογα το gear και το αυτοκίνητο(later) και μερικά άλλα.Εγώ πιστεύω πως πρέπει να είναι κάπως έτσι:
Για να μπορέσεις να φύγεις θα πρέπει να πας σε κάποιο radio station το οποίο και θα χρησιμοποιήσεις για να ζητήσεις βοήθεια.Εκεί θα παίζει κάποιο μήνυμα που θα σου λέει ότι πρέπει να πας στην άκρη του χάρτη(χωρίς ακριβώς να σου πει άκρη του χάρτη) και να επικοινωνήσεις μαζί τους από εκεί για να έρθουν να σε πάρουν.Εσύ θα πρέπει να βρεις ένα walkie talkie(already in game) και να τους μιλήσεις από εκεί να έρθουν να σε πάρουν(δεξί κλικ όπως όταν διαλέγεις frequency).Anyway ας πάρουμε ένα παράδειγμα:
Έχουμε έναν χαρακτήρα ονομαζόμενο "Rocket" γιατί είδα το guardians of the galaxy και μου άρεσε και δεν δέχομαι αντίρηση για αυτή την ταινία γιατί θα οπλιστώ με disinfectant!!Έχουμε μαζέψει όπλα,σφαίρες,φαγητό,φάρμακα κ.ά.Όμως ξέρουμε ότι το σκορ που θα μαζέψουμε θα είναι χαμηλό αν φύγουμε τώρα και δεν θα φτάσει το achievement(please add achievements..!).Άσε που το κοντινότερο radio station είναι πολύ μακριά από εδώ.Οπότε ας φτιάξουμε μια βάση(later) για να επιστρέφουμε μετά από κάθε run.Οκ η βάση είναι έτοιμη αλλά το Radio Station είναι πολύ μακριά και φοβάσαι μην παιθάνεις στην διαδρομή.Ώρα να βρούμε ένα αυτοκίνητο(later).Οκ το βρήκαμε το φτιάξαμε έχουμε σκοτώσει κόσμο μέχρι τώρα...τί κάνουμε μετά;Οδηγούμε μέχρι το Radio station,κάποιοι μπορεί να μας ρίξουν για να μας πάρουν αυτοκίνητο αλλά έστω ότι τα καταφέρνουμε.Ανεβαίνουμε πάνω μιλάμε με τους survivors.Τώρα πρέπει να φτάσουμε μέχρι κάποια συγκεκριμένη πλευρά του χάρτη και να φύγουμε.Είναι πολύ μακριά και ούτε το φαγητό ούτε η βενζίνη θα μας φτάσει.Στη διαδρομή λοιπόν σταματάς για supplies.Τέλος πάντων με τα πολλά φτάνεις στην άκρη του χάρτη και παίρνεις σκορ 4500/5000(points/xp/chances of survival/gems of doom!!/whatever).Και αρχίζεις τώρα το δούλεμα στην παρέα...
"τί να πεις κ' συ ρε γατάκι εγώ έφτασα 4500...!"
Ας πούμε ότι 4500=Platinum στο LoL σε αυτή την περίπτωση...
Αν προσέξατε ο χαρακτήρας μας είχε κάποιο (long term)στόχο σε όλο το παιχνίδι.Όσο αναφορά το σκορ θα μπορούσαν να μετρήσουν πράγματα όπως ποιότητα και συντήρηση αυτοκινήτου(+),πόσα άτομα group είστε(+),φαγητό(+),φάρμακα(+),σφαίρες(+),πόσο μεγάλη ήταν η βάση που έχτισες αν έχτισες(++),πόσα zombies(...) σκότωσες,πόσους ανθρώπους(-) ή κάποιου είδους mentality/humanity και πολλά άλλα που εγώ δεν έχω σκεφτεί.Και ναι το ξέρω είναι survival game και δεν πρέπει να έχεις κάποιο goal but(t) να φύγεις από το χάρτη είναι πάντα optional.Άσε που οι πολύ hardcore θα προσπαθήσουν να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους κάτι που ενθαρύνει το long term survival.
άλλες μικρότερες ιδέες:
Grouping:Δεν θα σου δείχνει ούτε που είναι ο άλλος ούτε θα μπορείς να μιλάς σε αυτόν από την άλλη άκρη του χάρτη.Απλά θα σας επιτρέπει να φύγετε μαζί από την chernarus.
Base rights:Η ιδέα είναι ότι κάθε φορά που κάνεις log out η βάση εξαφανίζεται από τον χάρτη αλλά κανείς δεν μπορεί να στη lootάρει ούτε να χτίζει σε μια συγκεκρημένη απόσταση από εκεί ωστέ να μην σε αναγκάζει το παιχνίδι να μπαίνεις κάθε μέρα να προσέχεις την βάση σου αλλά να την αφήνεις απροστάτευτη at your own risk.Σε περίπτωση που είστε πολλά άτομα τα rights θα είναι για όλο το group.(πάντα σκεπτόμενοι ότι χαρακτήρας=server)