By Zaratoth on Saturday, 25 October 2014
Category: GameWorld

Darklands (retro gaming)

Ένα RPG της Microprose του 1992 για DOS, το οποίο λόγω bugs της αρχικής έκδοσης πέρασε απαρατήρητο. Μετέπειτα βγήκε μια διορθωμένη version, αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.

Tο παιχνίδι λαμβάνει χώρα στη Γερμανία του 15ου αιώνα και εσείς καλείστε να χειριστείτε μια ομάδα μέχρι 4 adventurers που έχουν ως σκοπό να γίνουν διάσημοι και πλούσιοι. Η ιστορία υποτίθεται είναι να νικήσετε τους Ναΐτες και το δαίμονα που υπηρετούν, τον Baphomet, αλλά όταν συμβεί αυτό μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε το παιχνίδι οπότε θα μπορέσετε να συνεχίσετε διάφορες αποστολές για λεφτά και δόξα. Το gameplay του θυμίζει άλλα RPG της ίδιας περιόδου, όπως το Betrayal at Krondor. Αυτή περιλαμβάνει μια λίστα επιλογών σε στυλ "create your own adventure", έναν ανοιχτό χάρτη της Γερμανίας που σας επιτρέπει να επισκεφθείτε κάθε πόλη, χωριό και κάστρο και μάχη στα πρότυπα του Baldur's Gate.

 


 Χαρακτηριστικές είναι και οι διάφορες σχεδιασμένες εικόνες κάθε μέρους που επισκέπτεστε.
 

 

 Ο χάρτης είναι τεράστιος, περιλαμβάνει όλα τα χωριά και τις πόλεις της Γερμανίας εκείνης της περιόδου. Το παιχνίδι έχει κερδίσει άξια τον χαρακτηρισμό του ακριβέστερου ιστορικά παιχνιδιού που έχει βγει στην αγορά καθώς όχι μόνο έχει το συγκεκριμένο χάρτη, αλλά και όλοι οι εξοπλισμοί κλπ είναι της συγκεκριμένης περιόδου.
 

 
 
Τα στατιστικά των χαρακτήρων είναι αρκετά πολύπλοκα. Ανάλογα με το τι ανεβάσετε έχετε είτε bonus στη μάχη, είτε σε διάφορες επιλογές που κάνετε (π.χ. μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν Άγιο για να σας βοηθήσει, αν έχετε υψηλό Religion)
 

 
 
Τέλος, η μάχη είναι σχετικά εύκολη στην κατανόηση. Έχει κάποια μοντέλα και θυμίζει κάπως τις μάχες του Betrayal at Krondor ή ενός παλαιότερου Baldur's Gate. Με το Space κάνετε παύση στη μάχη, ώστε στη συνέχεια να δώσετε εντολές με το ποντίκι. Οι μπάρες αφορούν τα HP, το Endurance και πόντους πίστης, που έχουν να κάνουν με το να καλείτε αγίους για βοήθεια.
 
 

 
 
 
Επίσης μεγάλη εντύπωση μου έκανε μια φράση ενός review του παιχνιδιού στο site που το κατέβασα.
 
In a controversial move, Darklands has no "ending" per se-- after you vanquish Baphomet, you will be treated to a small victory screen, and be given the option to keep on playing. Which really shouldn't bother anyone, as the game contains so many optional subquests that you are likely to miss quite a few along the way. If I can't convince you to play this one, perhaps this will: Darklands has never left my hard drive since I first installed it in 1992.
 
 
Και μια περιπέτειά μου στο παιχνίδι, την περίοδο που το έπαιζα.
 
Έμεινα σε ένα χωριό κατά τη διάρκεια ταξιδιού προς μια μεγάλη πόλη και την έπαθα. Ενώ κοιμήθηκα σε ένα σπίτι εκεί, το βράδυ μου επιτέθηκαν οι χωρικοί. Νίκησα αυτούς που μου την έπεσαν στο σπίτι και βγήκα έξω, και τι να δω;
 

 
 
Αφού κατάφερα να τους νικήσω... (Ήταν μια πικρή νίκη, όμως, καθώς ο Eberhard σκοτώθηκε στη μάχη.)
 

 
 
Έπρεπε να κάνω κάτι για να "εξαγνίσω" την περιοχή. Οπότε κάλεσα το δαίμονα, και χωρίς save μάλιστα.
 

 
 
Και προς μεγάλη μου έκπληξη τον νίκησα! Και συνέχισα το δρόμο προς την πόλη.

Leave Comments