GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Ενημέρωση ArenaNet Studio: Ιούλιος 2021

Όλη η επίσημη ανακοίνωση της Arena Net για το Guild Wars 2:

"Γεια σε όλους! Είμαι η Rubi Bayer και ίσως να με γνωρίζετε ήδη ως οικοδεσπότης του Guild Chat και των Guild Wars 2 livestreams. Αυτό είναι το πιο ορατό κομμάτι του της δουλειάς μου, αλλά ως μέλος του Community team, αναλαμβάνω τακτικές δουλειές πίσω από τα παρασκήνια.

Η υπόλοιπη ομάδα της Κοινότητας και εγώ συνεργαστήκαμε με την ομάδα ανάπτυξης για να βελτιώσουμε τη συνεχή επικοινωνία μας με όλους εσάς. Οι αντιδράσεις σας στα blog post του Guild Wars 2 Live Summer 2021 , τα εβδομαδιαία προγράμματα εκδηλώσεων και οι αναρτήσεις σας σχετικά με τα skill and balance previews επιβεβαιώνουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Συνεχίζοντας αυτήν την τάση, έχουμε μερικές σημαντικές ενημερώσεις για να μοιραστούμε μαζί σας σήμερα.


Μία σύντομη εισαγωγή

Είμαι ο JT και είμαι υπεύθυνος για το franchise του Guild Wars® και της ArenaNet. Είμαι σκηνοθέτης στο στούντιο για λίγο πάνω από έξι χρόνια. Η ArenaNet όμως είναι διαφορετική, σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο μέρος ήμουν ποτέ. Έχω την τιμή να είμαι μέρος αυτού του παιχνιδιού, της ομάδας και της κοινότητας.

Όταν μπήκα σε αυτόν τον ρόλο, σκέφτηκα πολλά για το τι κάναμε καλά και τι πρέπει να κάνουμε. Αυτή η αναδρομή με πήγε πίσω στις πρώτες μέρες του στούντιο. Η ArenaNet ιδρύθηκε με στόχο την επιδίωξη της καινοτομίας εστιάζοντας στην επίλυση προβλημάτων των παικτών πρώτα. Το Guild Wars και το Guild Wars 2 είναι άμεσα αποτελέσματα αυτής της επιδίωξης. Είναι σημαντική αυτή η πρώτη προσέγγιση για τον παίκτη ώστε να βρίσκεται στο επίκεντρο μπροστά σε όλα όσα κάνουμε.

Σήμερα θα μοιραστούμε μερικές σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με το επερχόμενο expansio, το Guild Wars 2: End of Dragons ™ , το live game και μερικές αλλαγές που θα κάνουμε για να επαναπροσδιορίσουμε τα ιδανικά που διαμόρφωσαν το Guild Wars franchise από την αρχή . Πιστεύω ότι τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα για το Guild Wars 2.

Guild Wars 2: End of Dragons ™

Καθώς η ανάπτυξη του expansion έχει προχωρήσει και οι πραγματικές προκλήσεις του προηγούμενου ενάμιση έτους έχουν αλλάξει τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε, καθίσταται σαφές ότι χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο χρόνο για να προσφέρουμε το δημιουργικό μας όραμα για την Cantha. Ως αποτέλεσμα, καθυστερούμε την κυκλοφορία του Guild Wars 2: End of Dragons από τα τέλη του 2021 έως τις αρχές του 2022.

Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς αφιερώνουμε χρόνο για να δώσουμε στo expansion την προσοχή που τoy αξίζει. Είμαι απίστευτα περήφανος για το έργο που κάνει η ομάδα για να φέρει τη Cantha στη ζωή και δεν μπορούμε να περιμένουμε να το δείτε και να το ζήσετε μόνοι σας. Μην ξεχάσετε να συντονιστείτε στις 27 Ιουλίου sτo Livestream για μια πρώτη ματιά στο expansion Guild Wars 2: End of Dragons.

Ένα οικείο πρόσωπο επιστρέφει.

Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς μου είναι να σχεδιάζω το μέλλον. Έχουμε μερικά μεγάλα σχέδια για το Guild Wars 2 και τα φιλόδοξα σχέδια απαιτούν φιλόδοξους ηγέτες. Ήξερα ότι χρειαζόμουν έναν συνεργάτη για να μοιραστώ το φορτίο για να πετύχουμε τους μακροπρόθεσμους στόχους μας και να σας παραδώσουμε τις εμπειρίες παιχνιδιού που σας αξίζουν. Χρειαζόμουν κάποιον που να έχει καταλάβει στενά το franchise και, το πιο σημαντικό, τους παίκτες μας.Γι' αυτό, είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ότι ο πρώην σκηνοθέτης του Guild Wars 2 Colin Johanson επέστρεψε στην ArenaNet για να με βοηθήσει και να ηγηθεί του στούντιο μαζί μου.

Τσου, Τσου!

Γεια, κοινότητα του Guild Wars! Κόλιν εδώ. Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην ArenaNet. Όταν αποφάσισα να φύγω από το στούντιο το 2016, ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχω πάρει στην καριέρα μου. Πέρασα πάνω από 11 χρόνια δουλεύοντας στο franchise του Guild Wars ως σχεδιαστής και διευθυντής παιχνιδιών. Ένα από τα πρώτα έργα που δούλεψα ποτέ στην ArenaNet ήταν να φτιάξω ένα quest όπου βοηθήσατε ένα μικρό κορίτσι που ονομάζεται Gwen να βρει το χαμένο φλάουτο της και το τελευταίο έργο να ηγηθώ της ομάδας, μέσω της προπαραγωγής, που δημιούργησε το expansion Guild Wars 2: Path of Fire™. Το Guild Wars, αυτή η κοινότητα και η ομάδα της ArenaNet κατέχουν μια βαθιά θέση στην καρδιά μου και η επιστροφή μου είναι σαν να γυρίσω σπίτι μου.

Όταν ο JT μου έδωσε την ευκαιρία να βοηθήσω και να οδηγήσω το στούντιο μαζί του, περάσαμε πολύ χρόνο μιλώντας για το Guild Wars , το μέλλον του και το ενδιαφέρον μας για την ανανέωση του ενδιαφέροντος των παικτών μας στο παιχνίδι. Το να φέρουμε την προοπτική του παίκτη στη διαδικασία ανάπτυξης είναι ένα τεράστιο κομμάτι για εμάς και είναι αυτό που έκανε το Guild Wars ένα επιτυχημένο franchise από την αρχή. Πριν ξεκινήσουμε το Guild Wars και το Guild Wars 2, τα διαθέσαμε σε δημόσιες δοκιμές για να συγκεντρώσουμε τα σχόλιά σας και να κάνουμε βελτιώσεις. Αφού δημοσιεύτηκαν live, αξιολογήσαμε τα σχόλιά σας και τις ενέργειές σας στο παιχνίδι και χρησιμοποιήσαμε αυτά τα δεδομένα για να κάνουμε μια καλύτερη εμπειρία για την κοινότητά μας. Θέλουμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε αυτόν τον τομέα στο μέλλον.

Το να μιλάς είναι το εύκολο μέρος. Οι πράξεις είναι που έχουν σημασία. Ας μιλήσουμε λοιπόν για ένα συγκεκριμένο βήμα που κάνουμε για να βελτιωθούμε σε αυτό το μέτωπο. Το project του Guild Wars 2 είναι μεγάλο και περίπλοκο με πολλές μοναδικές εμπειρίες, όπως το Living World ™, το World vs. World, το Player vs. Player, το endgame PvE και άλλα. Παραδοσιακά, ο διευθυντής του παιχνιδιού είχε την προσοχή του χωρισμένη μεταξύ της εποπτείας της ανάπτυξης του live game και των expansions. Για να διασφαλίσουμε ότι το live game λαμβάνει την προσοχή που του αξίζει, ο JT και εγώ έχουμε δημιουργήσει έναν νέο ρόλο που επικεντρώνεται στην κορυφαία στρατηγική ανάπτυξης για το live game και έτσι διασφαλίζουμε ότι σας προσφέρουμε μια συνεπή, ποιοτική εμπειρία. Θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό να βρούμε κάποιον για το ρόλο που γνώριζε το franchise μέσα και έξω και θα είναι ένας ακούραστος εκπρόσωπος για τους παίκτες. Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Josh Davis (γνωστός και ως Grouch) επανήλθε στην ομάδα ως Επικεφαλής Ζωντανών Επιχειρήσεων!
Do It Live!

Γεια! Είμαι ο Josh "Grouch" Davis. Η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ παικτών και προγραμματιστών είναι ένα πάθος μου και είναι μέρος του γιατί (και πώς) μπήκα στον κλάδο για να ξεκινήσω. Όταν ο JT και ο Colin με ρώτησαν αν θα με ενδιέφερε να επανέλθω στο στούντιο για να βοηθήσω και να επαναλάβω τις προσπάθειές μας για την ανάπτυξη των παικτών, δεν θα μπορούσα να πω όχι. Είμαι πρόθυμος να συνεργαστώ με μια τόσο ταλαντούχα ομάδα προγραμματιστών για να γράψω το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Guild Wars 2 .Έχουμε περάσει μερικούς μήνες με τη live team, ξεκινώντας με την ανάρτηση για το Summer 2021 Live που δημοσιεύσαμε τον Απρίλιο. Είναι λίγο ενοχλητικό να δημοσιεύουμε λεπτομερείς ημερομηνίες κυκλοφορίας πολύ πριν καθώς η ανάπτυξη του παιχνιδιού μπορεί να είναι λίγο απρόβλεπτη. Ωστόσο, γενικά, πιστεύω ότι τα οφέλη υπερτερούν των κινδύνων και σκοπεύουμε να προωθήσουμε αυτό το επίπεδο επικοινωνίας όσο μπορούμε για να προχωρήσουμε. Είναι μια νέα περιοχή για την ArenaNet, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτήν την κατεύθυνση.

Εκτός από το Living World Return, αυτός ο οδικός χάρτης ανακοίνωσε μερικές σημαντικές προσθήκες που έρχονται στο παιχνίδι αυτό το καλοκαίρι, δηλαδή το Twisted Marionette και το Legendary Armory. Δώσαμε προτεραιότητα σε αυτές τις λειτουργίες, επειδή γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικές για εσάς αφού μας έχετε πει πολλά σχετικά. Έχοντας αυτό κατά νου, θα θέλαμε να δώσουμε δύο ακόμη πολυαναμενόμενες ενημερώσεις που γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικές για πολλούς από εσάς.

Συμμαχίες Πότε;
Αυτή την χρονιά.

Το World Restructuring (επίσης γνωστό ως Alliances) είναι ένα χαρακτηριστικό που στοχεύει στην παροχή μιας πιο ισορροπημένης εμπειρίας στο World vs. World δημιουργώντας δυναμικές αντιστοιχίσεις των servers, χρησιμοποιώντας συντεχνίες που έχουν οριστεί από το WvW, συμμαχίες (μια συλλογή από συντεχνίες που δημιουργούνται από παίκτες) και ενεργούς παίκτες του WvW ως οδηγούς. Αυτή είναι η εξέλιξη σε σύγκριση με το τρέχον σύστημα που βασίζεται στους κόσμους και στο world linking. Το σύστημα θα μας δώσει περισσότερη ευελιξία και λεπτομέρεια κατά τη δημιουργία νέων αγώνων και θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση φυσικών διακυμάνσεων του πληθυσμού με την πάροδο του χρόνου. Θα δώσει επίσης στους παίκτες περισσότερη ευελιξία στην επιλογή του, με ποιον θέλουν να παίξουν σε συνεχή βάση.

Το World Restructuring είναι μια μεγάλη αλλαγή στο WvW και θέλουμε να το κάνουμε σωστά. Έχουμε διαβάσει πολλά από τα σχόλιά σας σχετικά με το σύστημα - χιλιάδες δημοσιεύσεις όλα αυτά τα χρόνια. Είναι σαφές ότι δεν υπάρχει απόλυτη συναίνεση για το πώς πρέπει να λειτουργεί αυτό το game mode. Είναι μια μεγάλη θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του mode αυτού και αυτό μπορεί να είναι τρομακτικό. Στο παρελθόν, κάναμε μερικές φορές το λάθος να κυκλοφορήσουμε την «τελική» έκδοση μιας δυνατότητας και να διαπιστώσουμε ότι δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, πράγμα που σημαίνει ότι χάσαμε χρόνο και πόρους. Για να το αποφύγουμε αυτό, θα κάνουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά αυτή τη φορά για να βεβαιωθούμε ότι η φωνή σας μπορεί να μας βοηθήσει να ενημερώσουμε την ανάπτυξη του World Restructuring.

Οι λειτουργίες του World Restructuring θα κυκλοφορήσουν σε beta πολλαπλών φάσεων. Αυτό σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσουμε ένα μέρος του παγκόσμιου συστήματος αναδιάρθρωσης, θα το δοκιμάσουμε μαζί σας στο live game, θα συγκεντρώσουμε τα σχόλιά σας και, στη συνέχεια, θα το επανακυκλοφορήσουμε στην τελική του έκδοση. Τα στοιχεία του game mode θα είναι λειτουργικά, αλλά όχι τελικά, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε πιο εύκολα να αντιδράσουμε στα σχόλιά σας χωρίς να χρειαστεί να ξαναγράψουμε μια δέσμη κώδικα. Μόλις συνεργαστούμε μαζί σας για να κλειδώσουμε το σχεδιασμό και την εφαρμογή, θα το ετοιμάσουμε και θα το βγάλουμε από το beta.
Θα επιστρέψουμε τον Αύγουστο για να μοιραστούμε μια επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας του World Restructuring κατά τον χρόνο των πρώτων live beta events.Η επικοινωνία μας σχετικά με αυτό το χαρακτηριστικό τα τελευταία χρόνια έχασε το δρόμο της.

Στο παρελθόν, οι αναπτυξιακές προτεραιότητες απομακρύνθηκαν από το WvW και, δυστυχώς, τόσο το World Restructuring όσο και οι παίκτες μας που, ως αποτέλεσμα, υπέφεραν. Η νέα μας ηγετική ομάδα βλέπει το WvW ως ακρογωνιαίο λίθο του Guild Wars 2 , και θα είναι το επίκεντρο της δικής μας προόδου.

Client Performance Optimization

Σας ακούσαμε δυνατά και καθαρά - Το Guild Wars 2 χρειάζεται καλύτερα fps. Συμφωνούμε. Εργαζόμαστε ενεργά για την αναβάθμιση της μηχανής μας στο DirectX 11, και αναμένουμε να μπορέσουμε να το διαθέσουμε σε ένα beta opt-in αργότερα αυτό το έτος. Μια σημαντική σημείωση είναι ότι η αναβάθμιση στο ίδιο το DX11 δεν είναι μια μαγική επιδιόρθωση από μόνη της για τα ποσοστά των fps. Μερικοί παίκτες μπορεί να μην παρατηρήσουν καθόλου διαφορά. Ωστόσο, η αναβάθμιση σε DX11 ανοίγει πολλές πόρτες για τη βελτίωση της απόδοσης - για παράδειγμα το multithreading CPU. Ανοίγει επίσης το δρόμο για μερικές πιθανές αναβαθμίσεις γραφικών στη συνέχεια.

Επενδύουμε στην υποδομή, τη μηχανή και τα γραφικά μας επειδή κοιτάζουμε το μέλλον. Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια.

Μέχρι την επόμενη φορά

Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το υπόλοιπο του 2021 και δεν μπορούμε να περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί σας στις 27 Ιουλίου κατά τη ζωντανή ροή του Guild Wars 2: End of Dragons First Look! Έχουμε ένα νέο τρέιλερ, αποκαλύψεις λειτουργιών και πληροφορίες, νέα σχετικά με elite specialization beta events και λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία, τους χαρακτήρες, την τέχνη, το σχεδιασμό των εκδηλώσεων και πολλά άλλα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε να ανακαλύψετε πολλά μυστικά όταν επισκέπτεστε την Cantha, οπότε ενώ δεν θέλουμε χαλάσουμε την έκπληξη, έχουμε ακόμα πολλά να μοιραστούμε μαζί σας τώρα και να τα κυκλοφορήσουμε! Έχουμε σχεδιάσει περισσότερα livestreams του Guild Wars 2: End of Dragons μέχρι το υπόλοιπο του 2021 που θα σας φέρουν περισσότερα νέα σχετικά με το expansion.Η κοινότητά μας είναι η ψυχή όλων όσων κάνουμε. Σας ευχαριστώ που συμμετέχετε ενεργά σε αυτό.

Rubi, JT, Colin, Josh και η ομάδα ArenaNet "

Εν αναμονή λοιπόν...

Μετάφραση – Επιμέλεια – Προσαρμογή: Η Ομάδα του Guild Wars 2 Greece

Continue reading
  1647 Hits

Καινούργιο Expansion στο Guild Wars 2 ανακοίνωσε η ArenaNet

Με μία λιτή και αινιγματική ανακοίνωση η ArenaNet, έφερε πάλι στο προσκήνιο το θέμα του expansion:

"Επιτέλους έχουμε κάποια πολύ καλά νέα να μοιραστούμε μαζί σας.
Η ομάδα που ασχολείται με το Development ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία του τρίτου εξπάνσιον του Guild Wars 2. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά, αλλά είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε αυτή τη στιγμή για λεπτομέρειες όπως με το τι θα προστεθεί, τι θα περιλαμβάνει, ποια θα είναι η ιστορία του, πότε να το περιμένουμε ή κάποιο timeline από τους δημιουργούς. Και θα πρέπει να μείνουμε σε αυτό μέχρι να είμαστε έτοιμοι να σας αποκαλύψούμε περισσότερες πληροφορίες.Πιστέψτε με ότι μόλις είμαστε έτοιμοι για ανακοινώσεις θα σας ενημερώσουμε αμέσως!
Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλον τον κόσμο του Guild Wars 2 για την υπομονή του και τη στήριξή του στο παιχνίδι. Κλείνοντας σας αφήνουμε με ένα πρώιμο δημιουργικό κομμάτι για να προετοιμαστείτε τι να περιμένετε…"

Θυμίζουμε ότι τα πλάνα της ArenaNet εδώ και 1,5 περίπου χρόνο δεν πήγαν όπως θα ήθελε. Αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με αποκορύφωμα πέρυσι το καλοκαίρι να απολυθούν από την εταιρεία, μετά από απαίτηση της NCSoft, περίπου 150 άτομα. Η ArenaNet κατηγορήθηκε ότι είχε παρατήσει το Guild Wars 2 στη μοίρα του (ένα παιχνίδι που η NCSοft πιστεύει πολύ και θέλει να προωθήσει) και είχε επικεντρωθεί σε άλλα project άσχετα, χρησιμοποιώντας και προσωπικό που είχε προσληφθεί για τη δημιουργία του expansion το όποίο αναμενώταν να κυκλοφορήσει το 2019. 

Μετά από αυτό το γενικό σοκ, έγιναν ανακατατάξεις, η NCSoft έκλεισε όλα τα project της ArenaNet και της ζήτησει να επικεντρώσει όλο τον κόσμο στο Guild Wars 2. Από εκεί και πέρα είδαμε κάποιες μουδιασμένες ανακοινώσεις πέρυσι το Σεπτέμβριο (είχα γράψει και το σχετικό άρθρο μαζί με το βίντεο από την παρουσίαση) προσπαθώντας να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο στο παιχνίδι εφόσον πλέον δεν ήταν σε θέση να προσφέρει expansion. Η χθεσινή ανακοίνωση δείχνει επιτέλους όλοι οι παίκτες αρχίζουν να βλέπουν φως στο τούνελ.

Βρείτε μας στο facebook: <a href="https://www.facebook.com/GW2GR/">Guild Wars 2 Greece</a>


Κοιτάζοντας μπροστά στην Άνοιξη, Καλοκαίρι και ατενίζοντας το μέλλον.

Η άνοιξη πλησιάζει γρήγορα, και το καλοκαίρι πλησιάζει, οπότε πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το τι έρχεται στο μέλλον στο Guild Wars 2!

Έχουμε πολύ καινούργιο content που έρχεται στο παιχνίδι ξεκινώντας με το "Visions of the Past: Steel and Fire" την επόμενη εβδομάδα, στις 17 Μαρτίου. Στους επόμενους μήνες φυσικά επιστρέφουν τα αγαπημένα μας ετήσια φεστιβάλ, καινούργια επεισόδια στο The Icebrood Saga και μερικές εκπλήξεις.

Ενημέρωση από το Guild Wars 2 Development Team

Στην επόμενη ενημέρωση του "Steel and Fire" ξεκινάει το Super Adventure Festival, όπου για ακόμα μια χρονιά ο Moto θα ανοίξει τις πύλες του Super Adventure Box στο Rata Sum και θα καλωσορίσει όλους αυτούς που τους αρέσει να χονοπηδάνε και να μαζεύουν τα πολύτιμα baubles..

Καθώς θα πλησιάζει το καλοκαίρι θα καλωσορίσουμε επίσης το Dragon Bash Festival για να γιορτάσουμε τις νίκες μας απέναντι στους the Elder Dragons με ολογραμματικές μάχες, πυροτεχνήματα, αγώνες δρόμου, και διάφορα γλυκίσματα.
Και στα δύο φεστιβάλ θα υπάρχουν οι παραδοσιακές δραστηριότητες, ετήσια achievements, και καινούργια rewards.


Ενημέρωση για το Living World


Ένα μεγάλο και σημαντικό release θα ακολουθήσει μετά το Super Adventure Festival με το τρίτο επεισόδιο του The Icebrood Saga, στο οποίο θα κάνουμε μια ανάπαυλα από τις παγωμένες περιοχές (bitter cold)..
Η πολεμική μηχανή του Bangar έχει προχωρήσει πέρα από το Far Shiverpeaks και πιο δυτικά, στα πυκνά δάση του Woodland Cascades, μιας περιοχής που έχουμε εμπνευστεί από τις πανέμορφες περιοχές βορειοδυτικά των ωκεανών τους οποίους η ArenaNet αποκαλεί με θέρμη ως το σπίτι της.
Σε αυτό το περιβάλλον του επεισοδίου θα επικεντρωθούμε στο πως θα κατακτήσουμε και θα υπερασπιστούμε περιοχές στον PvE χάρτη μας, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν πολύ με αυτά που χρησιμοποιοπούμε στο WvW για να διώξουμε μακριά τους εχθρούς μας, να κερδίσουμε σε μάχη γνωστούς αντιπάλους μας και να μεγιστοποιήσουμε τα rewards μας. Θα προστεθεί φυσικά και καινούργιο Mission μαζί με διαφορετικά και πρωτογνωρα gameplay mechanics.

Ενημέρωση για το σύστημα του παιχνιδιού

Την επόμενη εβδομάδα, στις 17 Μαρτίου,εκδηλώστε τη δύναμή σας όπου ο καθένας μπορεί να τη δει χρησιμοποιώντας το crafting για να φτιάξετε το καινούργιο legendary amulet με το όνομα "Transcendence" στο PvP και το καινούργιο legendary δαχτυλίδι με το όνομα "Conflux" στο WvW! Οι παίκτες που ασχολούνται με την competitive πλευρά του παιχνιδιού, θα πρέπει να περιμένουν και την επιστροφή του "Tournament of Legends" κοντά στο ξεκίνημα του καλοκαιριού.
Σχεδιάζουμε επίσης ξαναφέρουμε πίσω κάποια bonus PvE events που κάναμε το 2019 και είχαν μεγάλη επιτυχία καθώς και να προσθέσουμε και καινούργια.

Βρείτε μας στο facebook: <a href="https://www.facebook.com/GW2GR/">Guild Wars 2 Greece</a>


Continue reading
  6085 Hits

Guild Wars 2 - Looking Ahead to the New Year

Mε μια ανακοίνωση, πριν τις διακοπές, της Anet σχετικά με το τι θα πρέπει να περιμένουμε από το Guild Wars 2 κατά τη νέα χρονιά, μεταξύ άλλων μας είπε:

"Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, συνεχίζουμε να προσφέρουμε content updates (ανανέωση του content) κάθε μήνα, από επεισόδια Living World έως και πιο competitive (ανταγωνιστικές) ενημερώσεις. Η αρχή γίνεται με το Lunar New Year Festival που φέτος θα προσφέρει πολλά περισσότερα αφού έγινε redesign το event (ξανασχεδιάστηκε και αναβαθμίστηκε) με νέες δραστηριότητες και ανταμοιβές (rewards) το οποίο θα ακολουθήσει μετά το διάλειμμα διακοπών, ακολουθούμενο επίσης από το Επεισόδιο 2 του The Icebrood Saga που έρχεται τον Ιανουάριο (όπως ανακοινώσαμε χτες). Η ομάδα που ασχολείται με θέματα ανταγωνισμού (competitive team: μια ομάδα της εταιρείας που ασχολείται με θέματα PvP και WvW) εξακολουθεί να εργάζεται σκληρά πάνω στα τουρνουά και στην εξισορρόπηση (balance), προσπάθειες που έχουν αποδόσει καρπούς και θα δούμε αποτελέσματα πολύ σύντομα μετά τις διακοπές. Τέλος, μετά από αυτό, θα ξεκινήσει ένα νέο είδος περιεχομένου Living World που ονομάζεται Visions of the Past: μια ιστορία που δεν θα είσαστε πλέον commanders και θα σας δώσει μια νέα προοπτική, με την Ryland Steelcatcher, μαζί με μερικές ευχάριστες εκπλήξεις, που ανυπομονούμε να αποκαλύψουμε...
Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστείτε, να χαλαρώσετε και να ενημερωθείτε για αυτό που έρχεται στη συνέχεια! Πριν φύγουμε για διακοπές για να περάσουμε χρόνο με τις οικογένειές μας, θέλαμε να δώσουμε στις ομάδες που δουλεύουν πάνω στο Guild Wars 2 μια ευκαιρία να μιλήσουν για αυτές τις ενημερώσεις με τα δικά τους λόγια.
-Cal Cohen, Game Designer - Ενημέρωση για το Competitive Update-
"Το μεγαλύτερο βήμα που κάνουμε σε αυτό το κομμάτι (του ανταγωνισμού) όσων αφορά το PvP και το WvW, είναι ένα μεγάλο balance (εξισορρόπηση) update.Μιλήσαμε λίγο για αυτό στα φόρουμ και στο εβδομαδιαίο stream του WvW, αλλά επαναλαμβάνουμε: κύριος στόχος μας είναι να επανεκτιμήσουμε το επιθυμητό power level (πόσο δυνατοί δηλαδή θα είναι οι παίκτες ανάλογα με το damage τους) στα ανταγωνιστικά κομμάτια παιχνιδιού.Επεξεργαζόμαστε ένα προς ένα, κάθε skill και trait των παικτών, έτσι ώστε να έρθει πιο κοντά στους στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα. Το συγκεκριμένο Update θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς την κατεύθυνση που έχουμε θέσει, αλλά σίγουρα θα ακολουθήσει πολύ δουλειά και πολλά περισσότερα προβλήματα για να λύσουμε. Αυτό το balance update αναμένεται στο πρώτο τετράμηνο του 2020, εφόσον βέβαια όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο που έχουμε θέσει.
Στην πλευρά του PvP, έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο με τα Swiss tournaments. Θα προσπαθήσουμε να τρέξουμε ένα beta event ώστε να μπορέσουμε να τσεκάρουμε όλο το σύστημα με περισσότερο κόσμο σε πιο ρεαλιστική βάση. Οι παίκτες που θα συμμετέχουν στα Swiss tournaments κατά τη διάρκεια του event θα λάβουν και έναν ξεχωριστό - μοναδικό τίτλο. Το beta event είναι προγραμματισμό για τις αρχές του επόμενου έτους ενώ το full release θα γίνει όταν όλα τα bugs που θα προκύψουν διορθωθούν.
Στην πλευρά του WvW τώρα, σχεδιάζουμε να αντιμετωπίσουμε μερικά προβλήματα που έφερε το νέο Mount το Warclaw, δηλαδή τη συνολική ταχύτητα κίνησης και το evade που προσφέρει. Θα αφαιρέσουμε την αυξημένη ταχύτητα στις περιοχές που κατέχει ο χάρτης και θα την αντικαταστήσουμε με ένα νέο Mastery που επεξεργαζόμαστε ακόμα. Θα μειώσουμε επίσης την αντοχή του (endurance), ώστε να δώσουμε στους παίκτες περισσότερες ευκαιρίες να το κυνηγήσουν και να αναγκαστούν να κατέβουν από το mount".
-Joe Kimmes, Content Designer - Ενημέρωση για το Lunar New Year Festival-
"Το πρώτο φεστιβάλ του 2020 θα είναι το Lunar New Year Festival, ξεκινώντας σύντομα μετά το διάλειμμα διακοπών. Ιστορικά, αυτός ο εορτασμός ήταν μικρότερος, αλλά αυτό το επόμενο έτος θα κάνουμε τα πρώτα βήματα για να το φέρουμε σε ισορροπία με τις διακοπές των Tyrians.Για πρώτη φορά, το Lunar New Year Festival θα έχει το δικό του δικό του σετ όπλων (weapons collection) και το δικό του κομμάτι από μία πανοπλία. Μπορείτε να ξεκινήσετε την εορταστική σας εμφάνιση με τα Shining Aureate όπλα που κερδίζετε κάνοντας daily achievements κατά τη διάρκεια του festival. Το κομμάτι της καινούργιας armor θα αποτελέσει μέρος από την πανοπλία που θα φτιάξετε, αποκτώντας κομμάτια της από τα ετήσια festival.Το Lunar New Year Festival δεν θα είναι πάλι ένα festival που απλά ανάβουμε πυροτεχνήματα και μαγειρεύετε ζεστά ζυμαρικά, αλλά από το 2020 θα προσθέσουμε μία καινούργια PVE εμπειρία, το Τhe Celestial Challenge. Παρόμοια με το Dragon Bash's Dragon Arena, πρόκειται για event μια μικρής ομάδας στο κεντρικό περίπτερο της Divinity's Reach, στην οποία θα δοκιμαστείτε σε διάφορες εκδηλώσεις.Θα περιμένουμε με ανυπομονησία τα σχόλιά σας για το συγκεκριμένο event, ώστε να σας προσφέρουμε τα καλύτερα event festival κατά τη διάρκεια του έτους. Ελπίζουμε να απολαύσετε το φεστιβάλ και θα σας δούμε στο παιχνίδι! ".
- Elijah Miller, Senior Designer - Ενημέρωση για το νέο Living content, Visions of the Past: Steel and Fire-
"Ταξιδέψτε στο παρελθόν και γίνεται μάρτυρας για το πως είναι η ζωή ως μέλος της elite Steel Warband της Ryland. Οπλισμένοι με την ωραιότερη τεχνολογία των Charr, η ομάδα θα κλιθεί να αντιμετωπίσει θανάσιμες χιονοθύελλες, ερείπια της φυλής των Νάνων, και θα ερευνήσει ακόμη και τα Darkrime Delves. Ως νεοπροσλαμβανόμενο μέλος, αναμένεται να βοηθήσετε το Warband σε διάφορες εργασίες. Πάρτε τα όπλα του ελεύθερου σκοπευτή για να αποτρέψετε τις απειλές, να συγκεντρώσετε αντικείμενα για να ενισχύσετε τους συμμάχους σας και να συμμετάσχετε σε φιλικούς διαγωνισμούς για να δείτε ποιος μπορεί να νικήσει τους περισσότερους εχθρούς. Φυσικά, υπάρχουν και πρόσθετα πλεονεκτήματα για να είστε στο Steel Warband. Ως στρατιώτης είσαι εξοπλισμένος με το τελευταίο τεθωρακισμένο όχημα που έχει απομείνει. Οι νεοσύλλεκτοι αναλαμβάνουν να φροντίζουν το όχημα, αλλά αν συγκεντρώσετε κάποια πυρομαχικά, θα είστε περισσότερο από ευπρόσδεκτοι να βρεθείτε σε ένα από τα καθίσματα των πυροβόλων όπλων και να ρίξετε "καυτό" θάνατο σε οποιονδήποτε εχθρό, αρκετά ανόητο να τα βάλει με το Steel Warband."


Τέλος, το καινούργιο Living Season Episode θα έρθει στις 28 Ιανουαρίου 2020 με το όνομα: Shadow In The Ice 

Ένα μικρό teaser θα βρείτε εδώ.


Continue reading
  3063 Hits

To WoW or not to WoW?

 

Και εγένετο το WoW Classic. Περίπου 15 χρόνια λοιπόν μετά (27 Αυγούστου 2019) την πρώτη κυκλοφορία του WoW (World Of Warcraft) η Blizzard αποφάσισε την επανακυκλοφορία του πρώτου (Vanilla όπως λέγαμε οι πιο παλιοί) base MMORPG που κυκλοφόρησε επίσημα στις 23 Νοεμβρίου του 2004 στη βόρεια Αμερική και στις 11 Φεβρουαρίου 2005 στην Ευρώπη.

220px WoW Box Art1

Τα συναισθήματα ανάμεικτα. Μιλάμε για ένα παιχνίδι Έπος και κανένας δεν μπορεί να διαφωνήσει σε αυτό. Έχει αφήσει το στίγμα του, έχει αφήσει την ιστορία του, έχει μεγαλώσει σχεδόν δύο γενιές. Για την εποχή που κυκλοφόρησε, καθώς ήταν από τα πρώτα MMORPG μαζί με το Lineage, ήταν η απαρχή ίσως των πάντων, κάτι σαν το Big Bang. Ακόμα θυμάμαι την αναμονή της παραλαβής, τα νεύρα που είχε εξαντληθεί αλλά και τη χαρά που ένιωσα όταν το έπιασα στα χέρια μου. Μαζί με τους φίλους μου, που είχαμε λιώσει άπειρες ώρες στα Lan Party τότε, το Warcraft III και το Frozen Throne (θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο και αφιέρωμα), νιώσαμε ένα ρίγος συγκίνησης. Δεν μιλάμε απλά για ένα παιχνίδι. Μιλάμε για μια ολόκληρη ιστορία του Prince Arthas, της Jaina, του Uther Lightbringer κλπ. όπου μας δινόταν η ευκαιρία να παίξουμε πλέον όλοι μαζί. Ώρες λιωσίματος, ώρες exploring, ακόμα περισσότερες ώρες farming και πολλά άλλα που πρόσφερε το παιχνίδι.

World of Warcraft The Burning Crusade coverart

Ακολούθησε το πρώτο expansion το TBC (The Burning Crusade), που για μένα και σχεδόν για όλους όσους γνώρισαν το WoW αποτελεί ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ expansion που έχει κυκλοφορήσει ποτέ σε MMORG ever. Απογείωσε το παιχνίδι, βελτίωσε πολλά πράγματα, πρόσθεσε δυο φυλές και δύο καινούργια class και επίσης απογείωσε την εταιρεία, φτάνοντας κάποια στιγμή στο peak των χρηστών όπου τα στατιστικά μιλούσαν ακόμα και για 21 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Και εκεί κάπου άρχισε να τελειώνει το όνειρο για πολλούς από τους παλιούς χρήστες. Προσωπικά δεν το πιστεύω αλλά από συζητήσεις και έρευνα σε φόρουμ εκείνης της εποχής άρχισαν να ακούγονται το πρώτα παράπονα. Δεν θα σταθώ στους λόγους καθώς παιχνίδι είναι και ο καθένας έχει την άποψή του. Θα σταθώ ότι μετά από 4-6 μήνες από το λανσάρισμα του δεύτερου expansion Wotlk (Wrath Of The Lich King) πολλοί από τους παλιούς παίκτες άρχισαν να εγκαταλείπουν. Εμένα προσωπικά μου άρεσε και το θεωρώ ένα πολύ καλό expansion που πρόσθεσε πολύ καλά στοιχεία στο παιχνίδι και πολλές καινοτομίες. Απλά πιστεύω ότι σκοτώσανε νωρίς τον βασικό ήρωα του παιχνιδιού, τον Prince Arthas ή Lich King, και φυσικά κάπου εδώ μπορεί να ισχύει και το «Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς».

Wrath of the Lich King

Κάπου εκεί φάνηκε ότι η εταιρεία είχε αρχίσει να χάνει το παιχνίδι. Είχε προηγηθεί η μαζική απόλυση των συντελεστών του TBC αλλά τότε άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα σύννεφα και γρήγορα αυξήθηκαν οι γκρίνιες.

Εδώ θέλω να σταθώ σε κάτι που ουσιαστικά μας κράταγε στο WoW. Ήταν το Lore. Όπως είπα και πιο πριν, το WoW δεν ήταν απλά ένα παιχνίδι. Ήταν ένας κόσμος ολόκληρος. Για όσους το έζησαν και το έπαιξαν από κοντά , ήταν κάτι σαν τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Όλοι κλάψαμε όταν σκοτώθηκε ο Uther, όλοι σοκαριστήκαμε όταν έπρεπε να συμμετέχουμε στο πρώτο Culling of Stratholme (στο Warcraft III και στο πρώτο dungeon, όχι σε αυτό που βγήκε μετά) γενικά υπήρχε ένα community τότε που ζούσε και ανέπνεε πάνω στην ιστορία του Warcraft. Και αυτό, κατά προσωπική μου άποψη, κράταγε τον κόσμο. Είχες ένα ενεργό community από υγιείς gamers, πόσο μάλλον από παλιούς gamers που ζούσαν το παιχνίδι.

Σε όλα αυτά η εταιρεία άρχισε να κάνει πίσω. Προχειροδουλειές, ένα expansion που έρχεται (Cataclysm) το οποίο δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, συνεχείς balance patch που άρχισαν να κουράζουν τον κόσμο, συνεχές leveling που επίσης κούραζε τον κόσμο, αλλαγή gear σε κάθε expansion κ.ο.κ. Όσοι από τους παλιούς είχαν μείνει μέχρι τότε εγκατέλειψαν εκείνη τη χρονική περίοδο. Η εταιρεία έδειξε δείγματα ότι το παιχνίδι παίρνει ένα δρόμο «ευκολίας» καθώς θεωρώ ότι ο δείκτης δυσκολίας πλέον έπεσε κατακόρυφα κάνοντας το παιχνίδι πιο φιλικό μεν σε μικρότερης ηλικίας παίκτες αλλά από την άλλη κάνοντας τους μεγαλύτερους και παλαιότερους παίκτες να ξενερώσουν και να το παρατήσουν, κατηγορώντας την εταιρεία ότι δεν σέβεται το επίπεδό τους. Προσωπικά για μένα η Blizzard τα θυσίασε όλα στο βωμό του χρήματος «ανοίγοντας» το εύρος των παικτών της. Για μένα η χαριστική βολή ήρθε λίγο πριν το Pandaria (ίσως το χειρότερο expansion ever), όπου πλέον χάθηκε κάθε έννοια customization στον χαρακτήρα του κάθε παίκτη (remove talents).

220px Cataclysm Cover Art

Κακά τα ψέματα. To παιχνίδι και ειδικά το MMORPG το κρατάει το community. Και η Blizzard με τις συνεχείς πολύ σημαντικές αλλαγές δεν μπόρεσε να κρατήσει ένα σταθερό community. Σε όποιο MMORPG έχω παίξει, αυτό που κρατάει τους παίκτες είναι η πλήρης ελευθερία διαμόρφωσης του χαρακτήρα σου που σου δίνει την έννοια της διαφορετικότητας. Για να το πω πιο απλά θέλεις να φτιάχνεις εσύ το χαρακτήρα σου όπως θέλεις εσύ από την πλευρά των skills. Στη γλώσσα μας θέλεις εσύ να φτιάχνεις το build σου όπως σου αρέσει και όχι όλοι να έχουν το ίδιο επειδή έτσι η εταιρεία αποφάσισε. Σε αυτό ακριβώς το σημείο ήταν που έφυγα και εγώ από το παιχνίδι. Βέβαια να τονίσω ότι τόσο στα φόρουμ της Blizzard εκείνη την εποχή όσο και με μαζικά e-mails το ενεργό community ζητούσε έντονα και απεγνωσμένα ήδη από το 2009 να μείνουν έστω ένας – δύο server της εταιρείας με τα παλιά expansion, όπου όμως η εταιρεία ήταν κάθετη ότι δεν γίνεται αυτό και δεν θα γίνει ποτέ, γιατί ήθελε να σπρώξει τον κόσμο στα καινούργια expansion της, πάλι κερδίζοντας μερικά εκατομμύρια.

Από τότε και παρατηρώντας αραιά και που την πορεία της, ακολούθησαν expansion επί expansion, η εταιρεία πήρε κατηφορικό δρόμο και κάποια στιγμή οι χρήστες της είχαν μειωθεί στα 5 εκατομμύρια. Βέβαια το νούμερο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο αφού πολλά ανάλογα παιχνίδια θα επιθυμούσαν διακαώς να έχουν έστω και τους μισούς χρήστες, αλλά δεν ήταν νούμερο επιπέδου Blizzard.

World of Warcraft Mists of Pandaria Box Art

Και ξαφνικά εν έτη 2019 ανακοινώνει την επιστροφή στο Classic. Μια εταιρεία που το είχε απορρίψει, μία εταιρεία που κώφευε στις επιθυμίες των χρηστών της, μία εταιρεία που τα θυσίασε όλα στο βωμό του χρήματος, μία εταιρεία που έσπρωξε τους παλιούς της παίκτες σε private servers και τους γέμισε στην κυριολεξία (με μια αναζήτηση στο google θα δείτε τι γινόταν και εκεί αν και πλέον δεν νομίζω ότι συνεχίζεται λόγω Classic), αποφάσισε να κάνει ακριβώς το αντίθετο!!!! Και να σου τώρα μαθαίνω για κάτι queue 18.000 για κάτι ουρές 150 ατόμων ένα quest κλπ. 

Ντροπή κύριοι. Ακόμα και τώρα κανένας σεβασμός στους παίκτες σας. Οι περισσότεροι που επιστρέψανε είναι ίσως αυτοί που χρόνια τώρα παίζανε στους private servers αλλά ήταν γεμάτοι bugs και για αυτούς θα είναι μια σωτηρία. Πραγματικά όμως δεν μπορώ να σκεφτώ έναν λόγο για να επιστρέψει κάποιος παίκτης σε αυτό το παιχνίδι, πόσο μάλλον ένας παίκτης που το έζησε στις δόξες του, ένας παίκτης που το πόνεσε πραγματικά, ένας παίκτης που αφιέρωσε ατελείωτες ώρες και που όμως μια εταιρεία δεν τον σεβάστηκε. Σε κυριεύει η απογοήτευση. Ακόμα και τώρα, θα έπρεπε η εταιρεία το Classic για μένα να το κάνει free. Σε έναν κόσμο που υπάρχουν σαφώς καλύτερα παιχνίδια και πιο εξελιγμένα, αφού το WoW μετράει 15 χρόνια ήδη, δεν βρίσκω το λόγο μια εταιρεία να συνεχίζει να θέλει μηνιαία συνδρομή. Βέβαια από την άλλη εδώ οι χρήστες του Playstation πληρώνουν συνδρομή, δεν θα πλήρωναν οι χρήστες του WoW?

Ειλικρινά δεν ξέρω. Προτιμώ να θυμάμαι το παιχνίδι όπως το γνώρισα τότε. Με αναμνήσεις και νοσταλγία. Πραγματικά δεν με τραβάει να ξαναμπώ , αυτό είναι όμως καθαρά προσωπική μου άποψη. Έχω βρει κάτι που θεωρώ προσωπικά πολύ ανώτερο, οπότε δεν έχω και κάποιο κίνητρο.

Από εκεί και πέρα εύχομαι σε όλους όσους μπήκαν να παίξουν, να μην γνωρίσουν την απογοήτευση και την απόρριψη που νιώσαμε εμείς κάποτε.

Για κάποιους από εμάς ο Arthas θα είναι πάντα ο Βασιλιάς.

Long Live The King Arthas.

dims

Disclaimer: Επειδή πολλά WoW fanboys θα πέσουν να με φάνε για τις απόψεις μου, το κείμενο αυτό αντιπροσωπεύει από τη δική μου οπτική γωνία και αντικατοπτρίζει καθαρά τις δικές μου προσωπικές απόψεις, σχετικά με το εν λόγω παιχνίδι. Δεν υπάρχει καμία διάθεση για αντιπαράθεση ή για διαμάχη και θα παρακαλούσα να το κρατήσουμε σε αυτό το επίπεδο.

 

Continue reading
  4355 Hits

Νέο Living Season Content Για Το Guild Wars 2 ανακοίνωσε η ArenaNet

Σε μια πολύ όμορφη παρουσίαση σήμερα το απόγευμα στις 7, σε live streaming απο το Seattle (9 πμ), η ομάδα της ArenaNet που διαχειρίζεται το Guild Wars 2, ανακοίνωσε τη συνέχεια που παιχνιδιού μέσα από ένα καινούργιο Living Season, το "Icebrood Saga".

Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία προωθεί καινούργιο Living Season (είναι μια προσωπική ιστορία των χαρακτήρων του παιχνιδιού όπου ακολουθούν μεν το progress, αλλά μέσα από τα μάτια του ίδιου του παίκτη) χωρίς να αναγγείλει κάποιο expansion.
Θυμίζουμε ότι στα δύο προηγούμενα expansion (Heart Of Thorns - Path Of Fire) είχε προηγηθεί expansion πριν τα Living Story, το οποίο ουσιαστικά ήταν συνέχεια της ιστορίας του expansion. Ίσως οι μαζικές απολύσεις 150 εργαζομένων πριν τρεις μήνες της ArenaNet, μετά από δάκτυλο φυσικά της μαμάς εταιρείας NCSoft να οδηγήσει στην παρουσίαση καινούργιου Living Season, καθώς το φημολογουμενο expansion της Cantha, έμεινε πίσω λόγω κακών χειρισμών της ArenaNet, που όπως είπαμε οδήγησαν και σε μαζικές απολύσεις.

Στην παρουσίαση λοιπόν, αυτή μας παρουσίασαν το νέο Living Story το οποίο θα γίνει release στις 17 Σεπτεμβρίου 2019 και θα ξεκινήσει με ένα Prologue (Δεν θα είναι το Episode 1) που θα μας βάλει στο κλίμα της συνέχειας της ιστορίας του Guild Wars.
Σε αυτό το Season η εταιρεία δίνει βάση στις "βόρειες" φυλές των Norn και Charr, μέσα από τα μάτια των βασικών τους χαρακτήρων που έχουμε γνωρίσει του μοναδικού Rytlock και του γιου της Eir, Braham ο οποίος μας ακολουθεί από το Season 2, επικεντρώνοντας στην κουλτούρα τους αλλά και στους κινδύνους που αντιμετωπίζουν στις βόρειες περιοχές, από το Elder Dragon, Jormag.
Θυμίζουμε ότι τρεις Elder Dragons ειναι ήδη νεκροί (Zhaitan, Mordemoth, Kraikatorik) οπότε είναι η σειρά του δράκου των πάγων. Πιο πολύ όμως, όπως ανακοίνωσαν, θα μας δώσουν μια ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τις βόρειες φυλές και πολεμήσουμε μαζί τους.

Μέσα από όλα αυτά, ανακοίνωσαν ότι από σήμερα το βράδυ, όποιος αγοράσει το δεύτερο expansion (Path Of Fire) παίρνει πλέον δωρεάν και το πρώτο, συνεχίζουν να είναι αντίθετοι φυσικά στη μηνιαία συνδρομή, όπως έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, και ότι θα στείλουν στον προσωπικό λογαριασμό του καθενός κάποια δώρα σχετικά με το πρώτο expansion ως μια ένδειξη ευγνωμοσύνης στο καταπληκτικό community του παιχνιδιού που τους έχει στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης, σε μία κίνηση που δύσκολα βλέπουμε στο χώρο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα δώσει τη δυνατότητα στους παίκτες να επιλέξουν εάν θέλουν να τους επιστρέψει τα χρήματα ή να τους δώσει το ανάλογο ποσό σε gems (ingame currency), σε όσους αγόρασαν το πρώτο expansion του παιχνιδιού (Heart Of Thorns) τον Αύγουστο και θα επιστρέψει σε gems τα χρήματα σε όσους το αγόρασαν μέσα στον Ιούλιο!!!!

Θυμίζουμε ότι από την προηγούμενη εβδομαδα (25/08) γιορτάζεται η έβδομη χρόνια που τρέχει το παιχνίδι και όπως κάθε χρόνο, οι παίκτες ξεκίνησαν να παίρνουν τα γενέθλια δώρα τους με πολλά καλούδια ειδικά για τους πιο παλιούς.

Στο in game content, ανακοίνωσαν ότι (όπως ήταν φυσικό) θα κινηθεί το Icebrood Saga στις βόρειες περιοχές, θα προσθέσουν στο παιχνίδι αλλαγή gear και traits (κατι σαν ικανότητες) που θα μπορεί ο παίκτης να τα έχει αποθηκεύσει και με το πάτημα ενός κουμπιού να τα αλλάζει off combat φυσικά, νέες προσθήκες στο pvp (τώρα τρέχει το season 18), νέα masteries τα οποία όμως δεν ανακοινωσαν εάν θα ακολουθούν κάποια παλαιότερη κατηγορία ή θα είναι καινούργια εντελώς, γκρουπ των δέκα ατόμων για διάφορα open world bosses τα οποία όμως θα είναι πολύ πιο χαλαρά από τα raids και πολλά πολλά άλλα...
Καλή συνέχεια λοιπόν στους αγώνες της Tyria και μείνετε συντονισμένοι για περισσότερη ενημέρωση.

Μπορείτε να δείτε το trailer εδώ

Όλο το release event εδώ

maxresdefault 1

Continue reading
  1865 Hits