GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Τι κάνει ένα Singe-Player Game να αξίζει;

Αυτη την ερώτηση θα την ρωτούμε όσα παιχνίδια και να βγούν. Γιατί έτσι κι αλλιος στο τελος της ημέρας θα απορούμε τη κάνει ενα ενα Single player game τόσο καλό; Τα γραφικά του; το gameplay του; το Story; κτλπ

Στην πραγματικότητα είναι ένας συνδυασμό αυτών. Τον τελευταίο καιρό οι εταιρείες και προγραμματιστές έχουν χάσει τη δημιουργικότητά τους και δεν προσπαθούν πραγματικά να φτιάξουν ένα καλό παιχνίδι. Γιατί συμβαίνει αυτό άραγε; Ρωτάτε. Έχουν άφθονο λόγους για τους οποίους δεν κάνουν καλά παιχνίδια πλέον, όπως συνήθιζαν να είναι. Φυσικά εγώ δεν λέω καλά παιχνίδια δεν υπάρχουν πια, αλλά είναι πολύ λίγες και σχεδόν ανύπαρκτη. Αυτό είναι επειδή οι εταιρείες δεν λαμβάνουν πραγματικά τους κινδύνους και δεν τους νοιάζει τι λένε οι οπαδοί των σειρών.

Αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο, είναι πώς να πάρουν περισσότερα χρήματα από την τσέπη των πελατών τους. Θα πρέπει να τους κατηγορήσουμε; Όχι .. αλλά είναι απαράδεκτο όταν χρησιμοποιούν φτηνά κόλπα και τρόπους για να μας ξεγελάσουν και να μας κάνουν να αγοράσουμε περιέχομενό για τα παιχνίδια τους που δεν αξίζει καν ένα cent. Για παράδειγμα υπάρχουν παιχνίδια τα οποια ο μόνος λόγος υπαρξέις τους είναι μια φτηνή και γρήγορή προσπάθεια των δημιουργον να πάρουν λεφτά απο έμας που αναρωτιέστε τι σκέφτοντουσαν όταν το κυκλοφορούσανε αυτό το παιχνιδι , Όμως υπάρχυν και άλλα παιχνιδια εκεί έξω που πραγματικά  μπορείτε να δείτε καθαρά ότι οι διμιουργοι νοιάζονται και δίνουν ένα ολοκληρωμένω προϊόν που αξίζει την προσοχή μας και τον χρόνο μας.

Ένα καλό παιχνίδι πρέπει να έχει ενα ενδιαφέρον Gameplay που να είναι διασκεδαστικό, να έχει βάθος και να μην είναι απλό και βαρετό. Επειδή υπάρχουν εκατομμύρια παιχνίδια εκεί έξω και τα περισσότερα από τα στυλ παιχνιδιού έχουν γίνει πριν από το πιο σημαντικό πράγμα είναι να δανείζεται στοιχεία από άλλα δημοφιλή παιχνίδια. Αυτό δεν είναι μια κακή ιδέα, και αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να προσφέρει ένα πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό παιχνίδι. Υπάρχουν φορές, όταν παίζετε ένα παιχνίδι νομίζω, ό, τι και αν είχε κάποια στοιχεία από άλλα παρόμοια παιχνίδια που θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερο βάθος και μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό. Ατυχής περισσότερα παιχνίδια προσπαθούν να είναι διαφορετικά και αντί να πάρει κάτι που να λειτουργεί και να συνδυάσει τα καλύτερα μέρη εκείνα να κάνουν κάτι καλύτερα να πάρει κάτι και να αλλάξει τόσο πολύ που αδυνατούν τις περισσότερες φορές. Αν και να πάρει ένα παιχνίδι αντιγράψετε επικολλήσετε με διαφορετικό όνομα, δεν είναι καλό ούτε, υπάρχει μια διαφορετική μεταξύ δανεισμού και κλοπή. Ας δούμε τι κάνει ένα καλό παιχνίδι:

Μια ιστορία που κρατά το ενδιαφέρον του παίκτη και να τον κινητοποιεί να συνεχίσει να παίζει αυτό. Μια ιστορία που έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες που δεν έχουν πραγματικά να είναι περίπλοκη, αλλά μόλις πιστευτό και αρκετά ενδιαφέρον να σας τραβά στον κόσμο που προσπαθεί να δημιουργήσει. Ένα παιχνίδι χωρίς ιστορία είναι ένα θαμπό και βαρετό παιχνίδι, που τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι θα το ξεχάσουμε και να προχωρήσουμε. Εκτός από τα παιχνίδια ότι ο στόχος τους είναι on-line μόνο αυτό είναι μια άλλη ιστορία (Ορισμένα παιχνίδια που είχαν τρομερή ιστορία είναι μια σειρά bioshock, τάφος αναβάτη, Metro 2033).

Τα γραφικά που φέρνουν στον κόσμο του παιχνιδιού ζωντανός, αν και τα γραφικά δεν είναι σημαντικό αν και θα πρέπει να υπάρχει ένα επίπεδο visuals που δεν τυγχάνουν ίσης με γραφικά είχαμε 5-10 χρόνια πριν (το περπάτημα νεκρούς ένστικτο επιβίωσης) ή έχουν πάνω από τα κορυφαία γραφικά και στερούνται το παιχνίδι ενέργεια και άλλα στοιχεία (Crysis 3 για παράδειγμα).

Ο ήχος και η μουσική του ένα παιχνίδι πολύ σημαντικό της κατά τη γνώμη μου, αν και ορισμένοι μπορεί να αγνοήσει και να πιστεύουν ότι δεν είναι σημαντικό, αλλά εγώ διαφωνώ, αυτό μπορεί να κάνει το παιχνίδι πιο ατμοσφαιρικό και πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό ειδικά σε παιχνίδι τρόμου. Στη συνέχεια, ένα ακόμη πράγμα που μπορεί να κάνει ένα καλό παιχνίδι είναι η αίσθηση της εξέλιξης, πολλά παιχνίδια δεν έχουν πραγματικά αυτό. Δεν χρειάζεται να είναι ένα RPG ώστε να έχουν αυτό το συναίσθημα. Αίσθηση της εξέλιξης μπορεί να σημαίνει την παρακολούθηση της Secret ξεκλειδώνει, τα επιτεύγματα, τα όπλα και στη θέση ξεκλειδώματος, η αίσθηση που έχετε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα το παιχνίδι.

Αυτό είναι μερικά από τα σημαντικά στοιχεία ενός παιχνιδιού πρέπει να έχει προκειμένου να είναι καλό, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι πάντα, αλλά ένα κρίσιμο μέρος. Αυτό είναι όλο για τώρα.

Continue reading
  1109 Hits

Tomb raider και Xone Exlusive(Rant)

Καλησπέρα σε όλους σήμερα θέλω να σας μιλήσω για κάτι που άκουσα και με έκανε εξω φρενών. Ως παλιος θαυμαστής τις σειράς TombRaider απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο και απο τα αγαπημένα μου TombRaider.  Το οποίο σου πρόσφερε απίστευτη ιστορία , γεμάτο αγωνία , συναίσθημα. Περίμενα πως και πως τη συνέχεια.

Ελά όμως που ήρθε αυτή ή είδηση σαν βόμβα που με έκανε να μισήσω τόσο την μια όσο και την άλλη εταιρία. Απο που και ως πού πας και βγάζεις έναν τίτλο που τόσο καιρό ήταν Multiplatform και μπορούσε τόσος κόσμος να το χαρεί ανεξαρτήτως σε ποια πλατφόρμα το επαιζε. Ρωτάω γαιτί να πάνε να κάνουν μια τόσο μεγάλη και ανόητη κίνησή. Θα σας πω εγώ γιατί. Επειδή πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρουν καθόλου το τι πιστεύουν οι Fans και το Community του παιχνιδιού. Δίνει ένα χαστούκι σε όλους όσους δεν έχουν xone και το κάνουν όλο αυτό μονο και μόνο γιατι ήρθε μια Microsoft και τους γεμισε τις τσέπες τους πολλά χρήματα. Όλο αυτό γινεται γιατί η Microsoft είναι τόσο απεγνοσμένη να χτιπήσει το Uncharted και το PS4 το ίδιο που μονο οι ίδιοι ξέρουν πόσα λεφτά έδωσαν για αυτό.

Αν διαβάσετε την επίσημη ανακοινώσει της εταιρίας θα καταλάβετε ποσο μας λένε ψέματα  μες στα μούτρα μας. Αυτην την κίνηση τη θεωρώ απαράδεκτη και ελπίζω να ξυπνήσει η CrystalDynamic και να έρθει στα λογικά τις γιατί έχει ξεσηκώσει πολύ κόσμο με αυτό. Άντε γιατί βαρέθηκα με τα Exclusives και τα Exclusives και να μας αναγκάζουν να αγοράζουμε τις κονσόλες τους. Ακόμα και για το TombRaider δεν θα έπαιρνα xone να μου λύπη.

Αυτά ειχα να πω καλή σας ημέρα και καλό Gaming.

Δείτε το παρακάτω Video ,

 

 

 

 

 

 

Continue reading
  1110 Hits

Αφιέρωμα στο DayZ Mod

DayZ Logo

 

Τι είναι το DayaZ;


To DayZ είναι ένα Zombie Apocalyptic survival mod για το Arma 2 και το Operation Arrowhead οπου και βραβεύτηκε ως το καλύτερο MOD του 2012 από το MODDB.


Περί τίνος επρόκειτο το DayZ;


Παίρνετε το ρόλο ενός επιζόντα και ξεκινάτε τυχαία σε κάποια παραθαλάσσια περιοχή. Ο σκοπός σας είναι να περιπλανηθείτε στον τεράστιο χάρτη που είναι διαθέσιμο για εσάς να εξερευνήσετε. Στη περιοχή του Chernarus όπως λέγεται θα συναντήσετε εγκαταλελειμμένες πόλεις , χωρία και φάρμες , στρατιωτικές βάσεις, αεροδρόμια και αλλά παρεμφερή. Σε αυτές τις περιοχές θα βρείτε προμήθειες και φαγητό και άλλα χρήσιμα αντικείμενα για να σας βοηθήσουν να επιβιώσετε. Όμως εκεί έξω σας περιμένουν κίνδυνοι όπως για παράδειγμα τα Zombies, και αν καταφέρετε να τα αποφύγετε θα συναντήσετε άλλους επιζόντες σαν και εσάς, οι οποίοι βέβαια μπορεί να μην είναι φιλικοί και να θέλουν να σας κλέψουν ή να σας σκοτώσουν. 


Ένα δύσκολο ταξίδι σας περιμένει στο αχανές Chernarus


Αφού εγκαταστήσετε με επιτυχία το Mod και μπείτε στο παιχνίδι θα βρείτε τον εαυτό σας με τίποτα παραπάνω από επιδέσμους και ένα σακίδιο. Σε κάποιες περιπτώσεις αναλόγως με το Server που βρίσκεστε θα εμφανιστείτε με διαφορετικό εξοπλισμό. Από εκεί και πέρα ο σκοπός σας είναι να περιπλανηθείτε στη κοντινότερη πόλη για να βρείτε προμήθειες όπως φαγητό, νερό και αντικείμενα που θα σας βοηθήσουν να ζήσετε όσο περισσότερο γίνεται.
Από τις πρώτες ώρες παιχνιδιού που θα αρχίσετε να περιπλανιέστε στο Chernarus θα συνειδητοποιήσετε ότι σας δημιουργεί μια αίσθηση πανικού όταν θα συναντήσετε τα πρώτα Zombie ή σε στιγμές που θα ακούσετε πυροβολισμούς προς τη μεριά σας ή κάπου αλλού.


Στο DayZ ο βασικός στόχος σας είναι ή επιβίωση. Αυτό θα το καταφέρετε με το να εξοπλιστείτε με εξοπλισμό που θα βρείτε σκορπισμένο σε κάποια πόλη ή στρατόπεδο ή σε κάποιο ερειπωμένο αεροδρόμιο. Όσο και εύκολο και να ακούγεται, δεν είναι. Γιατί θα συναντήσετε πολλά και αρκετά επικίνδυνα Zombies από τα οποία θα πρέπει να ξεφύγετε, και αν τελικά καταφέρετε να το κάνετε αυτό υπάρχει περίπτωση να σας περιμένει κάποιος με Sniper Rifle για να σας εξουδετερώσει. Για αυτό θέλει μεγάλη προσοχή και προσεκτικές κινήσεις. Αυτό που κάνει αυτό το παιχνίδι ιδιαιτέρα ενδιαφέρον είναι αυτή ακριβώς η αίσθηση πανικού του αγνώστου όπου δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις και τι σε περιμένει στην επόμενη γωνία.


Γενικά η αλληλεπίδραση μεταξύ εσάς και τους άλλους παίκτες είναι μια από αυτά που κάνουν το DayZ  τόσο ενδιαφέρον. Η αδρεναλίνη που θα νιώσετε όταν θα σας κυνηγούν για να σας σκοτώσουν ή όταν θα πρέπει να εξερευνήσετε μια πόλη για προμήθειες και θα ακούσετε κάποιον που βρίσκεται στη περίμετρο σας και δεν ξέρετε αν είναι φίλος ή εχθρός. Είναι στο χέρι σας αν θα τους εμπιστευτείτε ή αν θα σκοτώσετε κάποιον. Το άγνωστο που υπάρχει σε κάθε πόλη και περιοχή και ο κίνδυνος που σας περιτριγυρίζει όπου και να βρίσκεστε. Ένα είναι σίγουρο: κανείς δεν συγχωρεί σε αυτό το παιχνίδι και ετοιμαστείτε να πεθάνετε πολλές φορές και να πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή. Να αναφερθεί ότι όταν παίζετε σε κάποιον Server τα αντικείμενα και ο εξοπλισμός που θα μαζέψετε υπάρχει περίπτωση να μην μεταφέρεται από Server σε Server.  Η αρχιτεκτονική του παιχνιδιού χωρίζεται στα λεγόμενα Hives όπου τα στατιστικά του χαρακτήρα μας αποθηκεύονται εκεί. Υπάρχουν Official Hives όπου ο εξοπλισμός παραμένει αλλά υπάρχουν και private servers που έχουν δικό τους Hive και ο εξοπλισμός σας δεν μεταφέρεται και θα αναγκαστείτε να ξεκινήσετε από το μηδέν κάτι που είναι πιθανό στο Standalone να αλλάξει γιατί πλέον η αρχιτεκτονική που θα λειτούργει το παιχνίδι θα είναι πιο κοντά σε αυτό που έχουμε συνηθίσει στα MMORPG.


Τα προβλήματα που έχει σήμερα.


Το DayZ επειδή είναι ένα Mod και όχι κάποιο Standalone σημαίνει ότι βασίζεται στο Arma 2 και ότι χρησιμοποιεί την ίδια λογική. Αυτό αυτόματα σημάνει ότι δανείζεται πολλά στοιχεία από το Arma. Αυτό μεταφράζεται αμέσως σε πολλά προβλήματα. Το DayZ για κανένα λόγο δεν μπορεί να θεωρηθεί έτοιμο και για όποιον από εσάς θέλει να το δοκιμάσει, να έχει υπόψη του ότι είναι ακόμα σε Alpha στάδιο ανάπτυξης και απέχει από το τελικό που πιθανόν κάποια στιγμή θα φτάσει.
Μέχρι σήμερα έχουν διορθωθεί πολλά bugs και έχουν προστεθεί αρκετά νέα πράγματα (όχι αρκετά βέβαια). Στις πρώτες μέρες το community του DayZ  ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Ο χρήστης είχε πολλές ευκαιρίες να γνωρίσει άτομα που με λίγη εμπιστοσύνη θα μπορούσαν να γίνουν φίλοι του και να συνεργαστούν. Αυτό πλέον έχει αλλάξει,  πλέον ή στάση που κυριαρχεί ανάμεσα στους παικτες του DayZ είναιι shoot on sight, μη έχοντας κανένα κίνητρο να σας βοηθήσουν, και φυσικά υπάρχουν ουκ ολίγες φορές που θα συναντήσετε κακοήθεις παίκτες που χρησιμοποιούν hacks και χαλάνε τι γενική εικόνα του DayZ . Ειδικά για όποιον ξεκινάει αυτή τη στιγμή.
Νέες προσθήκες αργούν να μπουν και ακόμα υπάρχουν αρκετά bugs  όπως το χαζό Animation και path finding των Zombies. Αυτά είναι κάποια από τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και που σίγουρα κάποια στιγμή θα διορθωθούν και σίγουρα δεν θα υπάρχουν στο Standalone.


Σήμερα που βρίσκεται η ανάπτυξη και που οδεύει;  (????)


Από τη μέρα κυκλοφορίας μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει αρκετά patch. Το παιχνίδι βρίσκεται στην έκδοση 1.8 που είναι και το μεγαλύτερο patch, προσφέροντας πολλές αλλαγές τόσο στο interface όπως και πολλά bug fixes. Όμως η ανάπτυξη του DayZ δεν σταματάει εδω. Yπάρχουν πολλές έκδοσεις του αρχικού mod με πολλές προσθήκες και αλλαγές φτιαγμένες από την ίδια την κοινότητα. Κάποια από αυτά είναι το DayZ epoch, Breaking Point, DayZ Origin. Κάποια από αυτά προσφέρουν καινούργια features (χτίσιμο βάσης), αντικείμενα  (πολλά νέα όπλα) και υπάρχουν μέχρι και διαφορετικοί χάρτες που μπορείτε να δοκιμάσετε αν βαρεθείτε τον χάρτη του DayZ Chernarus. Τέλος να αναφερθεί ότι ήδη κυκλοφορεί η Standalone έκδοση είδη σε Early Access στο Steam τσεκάρετε το

 Με λίγα λόγια

To DayZ είναι αρκετά πρωτοποριακό Mod και προσφέρει μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Βέβαια η ανάπτυξη του είναι αργή αλλά σταθερή. Η shoot on sight φιλοσοφία που έχει ακολουθήσει το Community τον τελευταίο καιρό δυσκολεύει αρκετά τους νέους και κουράζει τους παλιούς παίκτες. Για όποιον ενδιαφέρεται να το δοκιμάσει, μην εμπιστεύεστε κανέναν και ετοιμαστείτε να πεθάνετε πολλές φορές.
Για να μπορέσετε να παίξετε το DayZ, Θα χρειαστείτε το Arma 2+Operation ArrowHead το οποίο μπορείτε να το αγοράσετε από το Steam ή μπορείτε να χρησιμοποιείτε την ARMA 2 lite  που μπορείτε να το βρείτε εδώ http://www.arma2.com/free, βέβαια θα έχετε πολλά μείον στο performance του παιχνιδιού και δεν συνιστάται. Επίσης μετά για να εγκαταστήσετε το mod θα χρειαστείτε DayZ Commander http://www.dayzcommander.com/ όπου κάνει αυτόματα την εγκατάσταση του και όποιο άλλο mod θέλετε να παίξετε. Το breaking Point έχει δικό του launcher που μπορείτε να το βρείτε εδώ http://www.thezombieinfection.com/.

Καλή επιβίωση λοιπόν.

Continue reading
  1477 Hits

User Scores και Reviews... και γιατί εχω σταματίσει να τα βλέπω...

Καλησπέρα και πάλι. Θα ήθελα να μιλήσω σήμερα για ένα θέμα που κατά καιρούς το βλέπω και με πιάνει μια περιέργεια γιατί γίνεται αυτό. Ας αρχίσουμε λοιπόν: Όταν κυκλοφορεί ένα παιχνίδι βγαίνουν τα μεγαλύτερα συντάκτες γράφουν τη γνώμη τους και βαθμολογούν ανάλογα με το αν είναι καλό ή όχι. Επίσης υπάρχουν και σίτες όπως το MetaCritic που όλοι το εμπιστεύονται και εκεί μπορείς να δεις όχι μόνο μαζεμένα όλες τις βαθμολογίες από πολλά μεγάλα συντακτικά σίτες στο χώρο αλλά και χρήστες που βαθμολογούν το παιχνίδι. Ωραία όλα αυτά θα μου πει κάποιος. Εγω λέω όχι.... Έχω παρατηρήσει άπυρες φορές βαθμολογίες που δεν αξίζουν και κράξιμο για παιχνίδια από παίκτες που δεν ξέρουν για το παιχνίδι ή δεν τους αρέσει. Έχω σταματήσει να διαβάζω κάθε είδους review ή βαθμολογίες παικτών ή σίτες γιατί απλούστατα θεωρώ ότι κανείς τους δεν έχει αντικειμενικότητα. Υπάρχουν πολλοί λίγοι εκεί έξω που πραγματικά κάνουν review και έχουν όσο μπορούν βέβαια αντικειμενικότητα όχι πάντα βέβαια. Για παράδειγμα δείτε το World of Warcraft Mist of Pandaria (4.3 user score....) μετά από αυτό θεωρό ότι δεν παίρνω στα σοβαρά κανέναν. Γιατί δεν έχει νόημα. Όχι γιατί μου αρέσει το παιχνίδι αλλά γιατί δεν έχουν αντικειμενικότητα κανένας τους. Για να κλείσω κάπου θα πω το έξεις... Παίξτε το παιχνίδι αν δεν σας αρέσει κανένα πρόβλημά αν σας αρέσει όμως και πάλι εντάξει δεν χρειάζεται να το βαθμολογεί κάποιος αρνητικά ή να του βάζει αρνητικές βαθμολογίες μόνο και μόνο γιατί δεν του άρεσε ή το βρήκε πολύ δύσκολο για τα μέτρα του. Ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί γίνεται αυτό... Για αυτό το λόγο εδώ και καιρώ δεν βλέπω βαθμολογίες άλλον ή σχόλια για ένα παιχνίδι. Το παίζω και αν μου αρέσει , μου άρεσε αλλιώς το αφήνω και πάω παρακάτω. Αυτά είχα να πώ ευχαριστώ. Πετρος Κιτσαράς

Continue reading
  1092 Hits

Sequels

Καλησπέρα σας,

Θα θίξω ενα θεματάκι που με έχει απασχολήσει αυτό το καιρό. Πλέον έτος 2012 και υπάρχουν εκατοντάδες σειρές παιχνιδιών που κυκλοφορούν. Κάποια απο αυτά γίνονται επιτυχία και συνεχίζουν και σήμερα να βγαίνουν Sequels. Το ερώτημα είναι όμως πόσο πια;

Υπάρχουν παιχνίδια που έχουν συνέχεια όχι τρία ούτε τέσσερα αλλά περισσότερα. Για παράδειγμα Call of Duty. Που έχουν βγάλει πάρα πολλά και τα περισσότερα είναι μετρίου επιπέδου παιχνίδια. Μια μασημένη τροφή που κυκλοφορεί με άλλο όνομα. Λίγα ήταν αυτά που έκαναν διάφορα. Call of Duty 2 , 4 και το Black ops και για κάποιους το World at War. Τα υπόλοιπα είναι απλά το ίδιο πράγμα που πρέπει κατά τη γνώμη μου να σταματήσουν. Αν είναι να συνεχίσουν να βγάζουν συνέχεια ας φτιάξουν κάτι που αξίζει και όχι το ίδιο πράγμα απλά με νέα όπλα και άλλο όνομα.  Ένα αλλο που απλά εχω βαρεθεί να ακούω είναι το Final Fantasy. Δεν έχω ασχοληθεί παρά μόνο με τα 5,7,8 της σειράς που θεωρώ και τα καλύτερα της. Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει αυτό και να βγάλουν κάτι που να αξίζει και όχι τις μετριότητες που βγαίνουν και τα άπειρα Spin offs που έχουν καταντήσει αηδία πια. Αλλά απ'οτι φαίνεται δεν πρόκειται να σταματήσουν.

Υπάρχουν παιχνίδια που όντος έχουν φοβερή ιστορία και αξίζουν να βγει μια συνέχεια αυτό ομως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να το παρατραβήξουν μέχρι εκεί που δεν πάει. Υπάρχουν και παιχνίδια που άξιζαν μια συνέχεια αλλά ποτέ λόγο πωλήσεων δεν θα βγουν ποτέ. (Βλέπε bulletstorm). Κατά τη γνώμη μου ένα καλό Sequel πρέπει να προσφέρει:

  1. Βελτιώσεις στο τομέα των γραφικών(δεν είναι αναγκαίο βέβαια) και gameplay του προκατόχου του
  2. Μια συνέχεια της ιστορίας του που να στέκει και όχι επειδή θέλουμε συνέχεια να τραβήξουμε την ιστορία του
  3. Νέα στοιχεία και νέες προσθήκες που είτε δεν είχαν προλάβει να προστεθούν στο προηγούμενο είτε ολοκαίνουργια από το Feedback που θα μπορούσαν να πάρουν από τους παίκτες αν αυτά είναι ικανοποιητικά και όχι βλακείες.

Αυτά για μένα είναι τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν ένα καλό sequel. Τέλος τα παιχνίδια που πέτυχαν αυτό το σκοπό τους τελευταίους μήνες είναι το Borderlands 2 το οποίο κατάφερε να ξεπεράσει το προκάτοχό του σε όλους τους τομείς και να είναι ένα άξιο sequel. Ελπίζω στο μέλλον να δούμε καλύτερης ποιότητας τίτλων και όχι τις προχειροδουλειές που έχουμε συνηθίσει . Αυτά είχα να πω για το θέμα αυτό.

 

 

 

 

Continue reading
Tags:
  1863 Hits