GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Η μόδα του Game Development

    Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει μια τεράστια ανάπτυξη στα Indie games καθώς και στους μηχανισμούς στήριξης τους.Το Kickstarter,το Steam Greenlight γεμίζουν με νέα project καθημερινά,ενώ οι καινούριες αλλαγές σχετικά με την διάφορα διάσημα και ισχυρά game engines παίζουν τον ρόλο τους σ' αυτή την ανάπτυξη.Σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι.Αναμφισβήτητα όμως αποτελεί ένα γεγονός που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε αποδεχθεί.

    Ωστόσο,μέσα σε όλη αυτή την εξέλιξη έχει παρατηρηθεί μια τάση...μια μόδα που επικρατεί ανά 3-4 μήνες.Η μόδα συνήθως ξεκινάει με ένα επιτυχημένο release ή project κάποιου παιχνιδιού.Στη συνέχεια αρκετοί developers σπεύδουν να "αντιγράψουν" την φόρμουλα του εκάστοτε επιτυχημένου τίτλου,όπως λένε μερικοί.



    Έχοντας μιλήσει με αρκετούς indie game developers γνωρίζω κάτι που οι περισσότεροι από εμάς,συμπεριλαμβανομένου και εμένα,συνήθως ξεχνάμε.Οι game developers δεν παύουν να είναι gamers λόγω της νέας τους ιδιότητας.Συνεχίζουν να παίζουν και να κρίνουν παιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο τους.Πόσες φορές δεν έχετε πει κατά τη διάρκεια ενός game session την εξής φράση:"Καλή η 'x' ιδέα για το 'ψ' feature αλλά θα προτιμούσα να το έκαναν με τον 'z' τρόπο".Δεδομένου λοιπόν ότι οι περισσότεροι "indies" δουλεύουν είτε μόνοι τους είτε σε μικρές ομάδες(που στις περισσότερες περιπτώσεις δε ξεπερνούν τα 10 άτομα) οι developers δημιουργούν παιχνίδια της αρεσκείας τους που ανταποκρίνεται στο αγαπημένο τους genre κάνοντας όπως λένε και οι Άγγλοι "their take on it".Αυτό εξηγεί την πληθώρα από RPG και FPS που εμφανίστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια,μιας και είναι από τα πιο διάσημα genres.



   Όμως πολλοί θα χαρακτήριζαν την "μόδα" αυτή στα games ως κάτι κακό,που βλάπτει τη βιομηχανία και δεν αφήνει χώρο σε νέες ιδέες.Είναι όμως σωστός ο ισχυρισμός αυτός;

   Στη βάση του ο ισχυρισμός αυτός είναι ορθός γιατί υπάρχουν αρκετοί developers που επικεντρώνονται στη δημιουργία "παιχνιδιών μόδας" με ξεκάθαρη την απουσία ενδιαφέροντος για το genre.Βέβαια οι συγκεκριμένοι developers είναι εμφανές ότι ούτως ή αλλιώς δεν είχαν σκοπό να φτιάξουν κάτι ποιοτικό και πρωτοποριακό εξαρχής."Μα και από τους υπόλοιπους developers βλέπουμε πανομοιότυπα παιχνίδια,οπότε ποια η διαφορά;",θα ρωτούσε κάποιος.Σε αυτό το ερώτημα θα απαντήσω παίρνοντας εμένα παράδειγμα.

   Εγώ είμαι λάτρεις των survival games και δεν είναι λίγες οι φορές που έχω έρθει κατενθουσιασμένος σε φίλους λέγοντας για το 'x' survival game βγαίνει σε 'τόσες' εβδομάδες/μήνες κλπ.Όντας ο μόνος survival fan στη παρέα η απάντηση είναι προβλέψιμη:"Ναι σιγά άλλο ένα survival game όπως όλα τα άλλα...",απαντούν με αδιαφορία.Αμέσως το επιχείρημα μου είναι ότι το 'x' αυτό παιχνίδι διαθέτει τα 'ψ' feature λαμβάνοντας την απάντηση ότι τα βασικά είναι ίδια.Το παιχνίδι σε πετάει σε ένα κόσμο στον οποίο καλείσαι να επιβιώσεις.

   Και εδώ λοιπόν είναι το λάθος με αυτή τον προαναφερθέντα ισχυρισμό.Πολλοί θεωρούν τα παιχνίδια αυτά ίδια για τον απλούστατο λόγο ότι μοιράζονται το ίδιο "core gameplay",όπως λένε οι game developers.Και αυτό είναι το λάθος στο συλλογισμό αυτό,αφού κάθε genre έχει ένα πολύ συγκεκριμένο "core gameplay" που δεν αλλάζει.Είτε το παιχνίδι λέγεται Gears of War είτε Spec Ops,είτε λέγεται Call of Duty είτε Insurgency,είτε λέγεται DayZ είτε The Dead Linger.Ο λόγος που καταλήγουμε σε αυτό το λάθος είναι πολύ απλά ότι τα genres που έχουν μπει στη "μόδα" τα τελευταία χρόνια δεν ήταν ποτέ κάποια από τα διασημότερα genres αφού εκεί υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός που κατατροπώνει τους "indies".

Εσείς τι πιστεύετε για τις εκάστοτε "μόδες" των video games;Έγινε ποτέ της μόδας το αγαπημένο σας genre;

Continue reading
  1451 Hits

Διαμαντάκια που πρέπει να δοκιμάσετε #3 - Spec Ops - The Line

Διαμαντάκια που πρέπει να δοκιμάσετε #3 - Spec Ops - The Line

Στην εποχή του που τα indie games βασιλεύουν και τα shooters βγαίνουν κυριολεκτικά με το τσουβάλι είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις.Πολύ περισσότερο μάλιστα όταν το budget είναι περιορισμένο σε σχέση με τους ισχυρούς ανταγωνιστές του genre.Ωστόσο στα περισσότερα παιχνίδια αυτού του τύπου σπανίως δίνεται ιδιαίτερη βάση στο σενάριο.Συνήθως βλέπουμε έξυπνα features,διασκεδαστικά modes κλπ. και όπως έχει αποδειχθεί..δουλεύει.Το παιχνίδι για το οποίο θα μιλήσω σήμερα κατάφερε να ξεχωρίσει εφαρμόζοντας ακριβώς αντίθετη τακτική.

Ο λόγος γίνεται για το Spec Ops - The Line ένα Third Person Shooter που πέρασε "under the radar" to 2012.Το παιχνίδι βγήκε στην αγορά στις 26 Ιουνίου του 2012 με δημιουργό την Yager Developement και publisher την 2k games.Τί είναι αυτό που το έκανε λοιπόν "διαμάντι" και γιατί αξίζει τουλάχιστον ένα playthrough;

Gameplay:
Θα το πω όσο πιο ξεκάθαρα μπορώ.Σε αυτό τον τομέα δεν θα βρείτε απολύτως τίποτα ενδιαφέρον ή πρωτοποριακό.Είναι ένα Third Person Shooter που χρησιμοποιεί cover system και τρέχει ακριβώς όπως κάθε άλλο παιχνίδι της κατηγορίας του,σε πολλές περιπτώσεις ίσως και χειρότερα.Συνεπώς,μιλάμε για κακό gameplay κάκιστο AI και ίσως τα χειρότερα και πιο προβλέψιμα spawnpoints εχθρών που έχουμε δει εν έτη 2012.Βέβαια στον τίτλο λέω ξεκάθαρα "διαμάντι" οπότε γιατί ήδη έχω αρχίσει και "θάβω" το παιχνίδι;



Story:
  Σας καλωσορίζω στο "ζουμί" του παιχνιδιού και τον λόγο για τον οποίο θεωρώ το Spec Ops "διαμάντι".Όσοι από εσάς έχετε παίξει το παιχνίδι ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να μιλήσω για το πόσο καλό είναι το σενάριο και η ιστορία του χωρίς να πυροβολήσω με spoilers αλλά θα προσπαθήσω.Στο Spec Ops - The Line παίρνετε το ρόλο το του Martin Walker ένα υψηλόβαθμο μέλος του Delta Squad.Η αποστολή σας;Να ερευνήσετε την Dubai που βασανίζεται από τρομερές αμμοθύελλες,αφήνοντας εκατοντάδες νεκρούς και την πόλη κυριολεκτικά θαμμένη στο χώμα.Όπως πάντα τα πράγματα σύντομα θα πάρουν άλλη τροπή.Έτσι θα ανακαλύψετε ότι βρίσκεστε στη μέση ενός πολέμου και το τί είναι σωστό και τί λάθος θα γίνουν σχετικά.Μέχρι τώρα όμως όλα ακούγονται "κλισέ" σωστά;
  Ναι,και μάλιστα αυτός είναι ο σκοπός του παιχνιδιού.Με αυτό τον τρόπο το παιχνίδι καταφέρνει να εντυπωσιάσει και εκπλήσει σε κάθε cutscene όσο εξελίσεται η ιστορία του παιχνιδιού.Ωστόσο καθ' όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού,η οποία δεν ξεπερνά τις 6-7 ώρες,θα αισθάνεστε ότι κάτι πάει στραβά.Αυτό το συναίσθημα είναι ένα "build up" για το τέλος του παιχνιδιού όπου γίνεται και η τελική "αποκάληψη".
  Μέχρι τώρα όμως είμαι σίγουρος πως δεν έχετε καταλάβει τίποτα σχετικά με την ιστορία του παιχνιδιού.Γι' αυτό λοιπόν αντί να πάρω το γνωστό spoiler gun και να αρχίσω να θερίζω θα προτιμήσω να αναφερθώ στα θέματα τα οποία πραγματεύεται το Spec Ops.Μερικά από αυτά λοιπόν είναι:Η σχετικότητα της λέξης "ήρωας"λευκός φώσφορος και η εφαρμογή του στους πολέμους,προστασία ή όχι του άμαχου πληθισμού και πολλά άλλα.Λογικά συνεχίζετε να μην καταλαβαίνετε περί τίνος πρόκειται ακόμα και μετά από τρεις παραγράφους κείμενο.Επομένως, αντιλαμβάνεστε για το βάθος του σεναρίου και τη δυσκολία παρουσίασης του χωρίς spoilers.



Το Spec Ops - The Line είναι ένα παιχνίδι που κανένα review,gameplay,preview ή οτιδήποτε άλλο δε μπορεί να σας πείσει να παίξετε.Πρέπει απλά να εμπιστευτείτε κάποιον και να το παίξετε.Μιλώντας ως άτομο που "παρακαλά" για καλά σενάρια στα παιχνίδια του, μπορώ να πω ότι μετά το πρώτο playthrough δεν ξαναείδα ποτέ ένα shooter με τον ίδιο τρόπο.

Το Spec Ops - The Line μπορείτε να το βρείτε στο Steam στη τιμή των 20 ευρώ

Continue reading
  2042 Hits

DayZ:Οι ηλήθιες ιδέες μου

Note:Το DayZ είναι σε early access και ούτε καν κοντά στο final realease και εδώ θα αναφερθούν πράγματα που ξέρω ότι θα μπουν στο παιχνίδι at some point(εκεί θα χρησιμοποιώ αυτό "later") σαν δεδομένα.

Χάζευα στο Foroum πριν λίγες μέρες και ξέρετε τι σημαίνει αυτό.Αυτές λοιπόν θα είναι οι ιδέες μου για το DayZ.Μπορεί να τις θεωρήσετε τρελές καθηστερημένες και out of genre but(t) είναι οι ιδέες μου άρα λογικό...

You Survived Chernarus:
Ο TheSpaztasm(link παρακάτω) είχε αναφέρει ένα σύστημα που θα τερμάτιζες το παιχνίδι και ο rocket απάντησε πως το σκέφτονται.Στο video λέει το εξής:Στην άκρη του χάρτη έχεις μια επιλογή να φύγεις από την Chernarus και το παιχνίδι να σου βγάζει ένα σκορ ανάλογα το gear και το αυτοκίνητο(later) και μερικά άλλα.Εγώ πιστεύω πως πρέπει να είναι κάπως έτσι:
Για να μπορέσεις να φύγεις θα πρέπει να πας σε κάποιο radio station το οποίο και θα χρησιμοποιήσεις για να ζητήσεις βοήθεια.Εκεί θα παίζει κάποιο μήνυμα που θα σου λέει ότι πρέπει να πας στην άκρη του χάρτη(χωρίς ακριβώς να σου πει άκρη του χάρτη) και να επικοινωνήσεις μαζί τους από εκεί για να έρθουν να σε πάρουν.Εσύ θα πρέπει να βρεις ένα walkie talkie(already in game) και να τους μιλήσεις από εκεί να έρθουν να σε πάρουν(δεξί κλικ όπως όταν διαλέγεις frequency).Anyway ας πάρουμε ένα παράδειγμα:

Έχουμε έναν χαρακτήρα ονομαζόμενο "Rocket" γιατί είδα το guardians of the galaxy και μου άρεσε και δεν δέχομαι αντίρηση για αυτή την ταινία γιατί θα οπλιστώ με disinfectant!!Έχουμε μαζέψει όπλα,σφαίρες,φαγητό,φάρμακα κ.ά.Όμως ξέρουμε ότι το σκορ που θα μαζέψουμε θα είναι χαμηλό αν φύγουμε τώρα και δεν θα φτάσει το achievement(please add achievements..!).Άσε που το κοντινότερο radio station είναι πολύ μακριά από εδώ.Οπότε ας φτιάξουμε μια βάση(later) για να επιστρέφουμε μετά από κάθε run.Οκ η βάση είναι έτοιμη αλλά το Radio Station είναι πολύ μακριά και φοβάσαι μην παιθάνεις στην διαδρομή.Ώρα να βρούμε ένα αυτοκίνητο(later).Οκ το βρήκαμε το φτιάξαμε έχουμε σκοτώσει κόσμο μέχρι τώρα...τί κάνουμε μετά;Οδηγούμε μέχρι το Radio station,κάποιοι μπορεί να μας ρίξουν για να μας πάρουν αυτοκίνητο αλλά έστω ότι τα καταφέρνουμε.Ανεβαίνουμε πάνω μιλάμε με τους survivors.Τώρα πρέπει να φτάσουμε μέχρι κάποια συγκεκριμένη πλευρά του χάρτη και να φύγουμε.Είναι πολύ μακριά και ούτε το φαγητό ούτε η βενζίνη θα μας φτάσει.Στη διαδρομή λοιπόν σταματάς για supplies.Τέλος πάντων με τα πολλά φτάνεις στην άκρη του χάρτη και παίρνεις σκορ 4500/5000(points/xp/chances of survival/gems of doom!!/whatever).Και αρχίζεις τώρα το δούλεμα στην παρέα...
"τί να πεις κ' συ ρε γατάκι εγώ έφτασα 4500...!"
Ας πούμε ότι 4500=Platinum στο LoL σε αυτή την περίπτωση...

Αν προσέξατε ο χαρακτήρας μας είχε κάποιο (long term)στόχο σε όλο το παιχνίδι.Όσο αναφορά το σκορ θα μπορούσαν να μετρήσουν πράγματα όπως ποιότητα και συντήρηση αυτοκινήτου(+),πόσα άτομα group είστε(+),φαγητό(+),φάρμακα(+),σφαίρες(+),πόσο μεγάλη ήταν η βάση που έχτισες αν έχτισες(++),πόσα zombies(...) σκότωσες,πόσους ανθρώπους(-) ή κάποιου είδους mentality/humanity και πολλά άλλα που εγώ δεν έχω σκεφτεί.Και ναι το ξέρω είναι survival game και δεν πρέπει να έχεις κάποιο goal but(t) να φύγεις από το χάρτη είναι πάντα optional.Άσε που οι πολύ hardcore θα προσπαθήσουν να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους κάτι που ενθαρύνει το long term survival.

άλλες μικρότερες ιδέες:
Grouping:Δεν θα σου δείχνει ούτε που είναι ο άλλος ούτε θα μπορείς να μιλάς σε αυτόν από την άλλη άκρη του χάρτη.Απλά θα σας επιτρέπει να φύγετε μαζί από την chernarus.
Base rights:Η ιδέα είναι ότι κάθε φορά που κάνεις log out η βάση εξαφανίζεται από τον χάρτη αλλά κανείς δεν μπορεί να στη lootάρει ούτε να χτίζει σε μια συγκεκρημένη απόσταση από εκεί ωστέ να μην σε αναγκάζει το παιχνίδι να μπαίνεις κάθε μέρα να προσέχεις την βάση σου αλλά να την αφήνεις απροστάτευτη at your own risk.Σε περίπτωση που είστε πολλά άτομα τα rights θα είναι για όλο το group.(πάντα σκεπτόμενοι ότι χαρακτήρας=server)

Continue reading
  1250 Hits

Διαμαντάκια που πρέπει να δοκιμάσετε #2 - God Mode

Βαρεθήκατε τα ΑΑΑ titles τελευταία και θέλετε κάτι καινούριο;Φιλαράκι εδώ σ' έχω..!

God Mode

Οκ τι να πω;Μόνο και μόνο το όνομα της εταιρίας τα λέει όλα..."Old School games".
Το God Mode είναι ένα coop Third Person Shooter arena/survival style παιχνίδι που βγήκε στις 19 Απριλίου του 2013 για PC και 23 για PSN.Η ιστορία ή τα γραφικά δεν θα σας εντυπωσιάσουν ιδιαίτερα αλλά δεν στοχεύουν εκεί οι devs.Να σημειώσω ότι το παιχνίδι φτιάχτηκε σε δικό τους custom engine κάτι που ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο.

"Do you like running? How about gunning? What if special abilities are thrown into the mix? Upgradable weapons? Let's say there’re dozens of on-screen enemies to unleash this firepower on, and as your reward for dispatching them you get experience and gold to collect that can be used for character customization and new equipment--all the while playing alongside friends in 4-player cooperative play! If you like the sound of all this, then you'll love God Mode."
-(Steam)Description !Πιο μέσα δεν θα μπορούσε να πέσει

Story

Δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.Μόλις πεθάνατε και πήγατε στον 'Αδη.Αυτός θα σας κάνει την ζωή...βασικά το θάνατο κόλαση λέγοντας πως θας καθοδηγήσει,ενώ θα σας δουλεύει κάθε φορά που πεθαίνετε.Θα σας δώσει όπλα από μοντέρνα Assault Riffles μέχρι και plasma όπλα.

Gameplay

Εδώ αρχίζει το καλό.Το God Mode είναι ίσως από τα πιο εύκολα παιχνίδια που μπορείτε να μάθετε.Χρησιμοποιείς στην ουσία wasd για κίνηση,ένα κουμπί για αλλαγή όπλου,ένα για τρέξιμο και rolling και ένα για το special ability.Στο παιχνίδι μπορούν να παίξουν μέχρι και 4 παίκτες online.Υπάρχουν περίπου 5-6 πίστες που μπορείτε να παίξετε κάθε μία με το δικό της ξεχωριστό boss fight στο τέλος.Το παιχνίδι τρέχει ως εξής:Μπαίνετε σε ένα δωμάτιο και πλησιάζετε ένα άγαλμα και ξεκινάνε να έρχονται τέρατα κυρίως από μυθολογία.Όταν φτάσετε το άγαλμα οι Θεοί είτε θα σας ευνοήσουν είτε όχι ή μπορεί ακόμα και να σας τρολλάρουν.Τί εννόω;Μπορεί να σας δώσουν κάποια βοήθεια όπως inf ammo ή weaker smaller enemies,να σας καταραστούν(or whatever) όπως Larger stronger enemies ή enemies deal poison damage ή να σας τρολλάρουν με πράγματα όπως είναι ο ήχος...αλλάζει δηλαδή ο ήχος κάθε αντικειμένου,τέρατος,τα πάντα και αντικαθιστάται με άλλους πολύ πιο γελοίους.Μέτα από κάθε δωμάτιο που καθαρίζετε προχωράτε στο επόμενο κ.ο.κ..Στο τέλος κάθε πίστας υπάρχει ένα δωμάτιο γεμάτο gold όπου πρέπει να μαζέψετε όσο μπορείτε μέσα σε περίπου 30 δευτερόλεπτα ή να παίξετε vs με τους φίλους σας για 30 δευτερόλεπτα.Το παιχνίδι διαθέτει και customizations όπως αυτό το κουκλί εδώ κάτω.

Oh he's so cute....anyway..
'Οπως και με τους χάρτες όμως είναι και αυτό αρκετά περιορισμένο.Κάθε όπλο καθώς και special abillity έχει upgrades για να το κάνετε όσο το δυνατόν πιο δυνατό και χρήσιμο...αν και ο καλύτερος συνδυασμός είναι assault riffle με plasma pistol but you know whatever...

Το παιχνίδι κοστίζει 7 ευρώ στο steam και δεν έχει κανένα DLC

Οπότε πάρτε 4 φίλους σας και σφάξτε μυθολογικά τέρατα στον κάτω κόσμο στο βωμό της δόξας,των χρημάτων και εκείνο το ωραίο πανάκριβο καπέλο που μαζεύεις λεφτά εδώ και 5 πίστες.

 

Continue reading
  1320 Hits

Gamification(Extra Credits)

Η ιδέα για αυτό μου ήρθε από ένα κανάλι με game developers στο youtube θα έχω link πιο κάτω να το δείτε.Anyway η λέξη gamification βγαίνει από τη λέξη game και education και σκοπός του είναι να χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις μας στα παιχνίδια και στη λητουργεία τους για "να κάνουμε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος"...so bassically education.Πώς κάνουμε το σχολείο ένα λιγάκι πιο μουντό μέρος όχι χρησιμοποιώντας παιχνίδια αλλά τις γνώσεις μας πάνω σε αυτά.

Όλοι έχουμε περάσει από το σχολείο και θα έχουμε ακούσει ή ακόμα και πει την φράση "Βαριέμαι να κάνω τις ασκήσεις στο χ μάθημα".Γιατί συμβαίνει αυτό όμως;Ο λόγος είναι ότι το σύστημα εκπαίδευσης είναι ένα punishing παιχνίδι...προσοχή όχι challenging..punishing.Εδώ μπορούν να εφαρμοστούν οι γνώσεις μας στα παιχνίδια.Ας πάρουμε ένα casual military shooter για παράδειγμα,ας πούμε το Spec Ops - The Line(must buy) αφού τυγχάνει να το ξανατερματίζω αυτή τη περίοδο.Δοκιμάζω αρχικά να επιτεθώ head-on αλλά έχουν shotgunιές και με λιώνουν.Τί κάνω λοιπόν;Ξαναπαίζω δοκιμάζοντας μια άλλη τακτική ας πούμε καμπέρωμα που μου αρέσει εμένα.Πάμε τώρα στο σχολείο.Γράφω ένα διαγώνισμα.Τα πάω χάλια..δεν μου δίνετε η επιλογή να το ξαναγράψω(άλλα θέματα) οπότε ή που θα προσπαθήσω στο επόμενο ή μπορεί ακόμα και να τσαντιστώ και να τα παρατήσω.Αυτό είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα.

Πώς όμως μπορούμε να εφαρμόσουμε "gaming" τεχνικές στη μόρφωση;Πρώτο βήμα;Πρέπει να έχουμε ένα σύστημα βαθμολογίας που ο μόνος δρόμος να είναι προς τα πάνω.Σε ένα από τα video του προαναφερόμενου καναλιού αναφέρει ένα σύστημα xp και achievements.Ναι ακούγεται ηλίθιο αλλά ας το σκεφτούμε λίγο.Ας πούμε ότι έχεις ένα achievement να λύσεις χ ασκήσεις μαθηματικών.Αν το πετύχεις θα πάρεις y xp και όλη η τάξη θα πάρει z xp(actual πχ από το αντίστοιχο video).Έτσι σταματάει ο ρατσισμός προς τα λεγόμενα "φυτά" αφού οι αδύναμοι μαθητές που συνήθως τους αποκαλούν έτσι θα επωφεληθούν από αυτούς.Plus ότι θα σου δώσει ένα κίνητρο να λύσεις μια παραπάνω άσκηση(π.χ.) προκειμένου να φτάσεις πιο κοντά στο achievement.

Πολλοί καθηγητές στα σχόλια της ομώνυμης σειράς ανέφεραν πως το δοκίμασαν αλλά δεν δούλεψε.Πιστεύω ότι αυτό έγινε για 2 λόγους.
1.Το achievement πρέπει να περιλαμβάνει και κάτι με υλική υπόσταση ή κάποιο αναμενόμενο κέρδος.πχ,Αν μαζέψετε τόσα xp μέχρι το Δεκέμβρη σαν Β'λυκείου(π.χ.) θα κανονίσουμε εκδρομή στην τάδε περιοχή.
2.Οι μαθητές δεν είναι χαζοί.Ξέρουν ότι στο τέλος πάλι με βαθμολογία από 1-20 θα πάει οπότε δεν δίνουν σημασία.

Και κάτι τελευταίο.Βασικό για τη γνώση είναι να παρουσιάζεται με ωραίο και διασκεδαστικό τρόπο.Όσο φοβερός και να 'ναι ο καθηγητής πάντα θα είναι too formal.Εγώ ας πούμε έμαθα για τον πόλεμο Ρώμης-Καρχηδόνας στην Γ λυκείου (ενώ θα έπρεπε να ήταν ήδη γνωστό) βλέποντας 4 video στο youtube.Και ήμουν από αυτούς που απεχθάνονταν την Ιστορία.

Εσείς τί πιστεύετε;Μπορεί κάτι παρόμοιο να εφαρμοστεί;

*Τα credits πάνε στο κανάλι "Extra Credits" που μου έδωσαν food for thought και πείρα αρκετά πράγματα από κάποια από τα video αυτούσια γιατί απλά ήταν σωστά
https://www.youtube.com/channel/UCCODtTcd5M1JavPCOr_Uydg

Continue reading
  1122 Hits

Διαμαντάκια που πρέπει να δοκιμάσετε #1 - Castle Crashers

Βαρεθήκατε τα ΑΑΑ titles τελευταία και θέλετε κάτι καινούριο;Φιλαράκι εδώ σ' έχω..!

Castle Crashers

To Castle Crashers είναι ένα 2D side scrolling beat 'em up kind of thing που βγήκε το 2008 στο XBox360 ενώ ήρθε στο pc μας στις 16 Αυγούστου του 2012 μέσω Steam και δημιουργία της εταιρίας "The Behemoth"(φοβερό όνομα ε;)

Story:

Το Castle Crashers μας μαθαίνει ότι δεν χρειάζεται να έχεις προτότυπο story αρκεί να παρουσιαστεί σωστά.Και αυτό ακριβώς κάνει.Η ιστορία είναι ένας κακός μάγος [κατά (κάποια) μεσαιωνική περίοδο ]ο οποίος κλέβει από το βασιλιά 4 πριγκίπισσες και ένα μαγικό gem..or something.Δεν σου εξηγεί κανείς πώς τί και γιατί το έκανε.Εσύ είσαι στη ταβέρνα και χορεύεις όταν γίνεται η επίθεση και ο σκοπός σου είναι να σώσεις το κόσμο(or get lained).Να πω εδώ ότι στο παιχνίδι δεν υπάρχουν καθόλου διάλογοι,μόνο μορφασμοί και νεύματα και παρόλα αυτά παραμένει καλό..!



Gameplay:

Στο παιχνίδι θα χρειαστείτε οποσδήποτε χειρηστήριο(XBox έχω δοκιμάσει μόνο so..) που είναι μάλιστα και κάτι που προτείνει και η Behemoth.Θα ξεκινήσετε χρησιμοποιόντας απλά combos[και με το απλά αυτό που εννοώ είναι ότι θα λιώσετε το Jump(A) και τη Heavy Attack(Y)] melee και magic ενώ συνεχίζεται όπως θέλετε εσείς.Τί εννοώ;Το παιχνίδι έχει ένα μικρο RPG element.Σε κάθε level up παίρνετε 2[μέχρι lvl20(correct me if i'm wrong) μετά παίρνετε 1) skill points που μπορείτε να ξοδέψετε σε:Strength(+Melee dmg), Magic(+Magic dmg[duh]), Defence(Seriously?you need explanation for that?), Agility(+movement speed, + Bow dmg, +Draw speed) .Έτσι σε κάθε playthrough μπορείτε να πειραματηστείτε αν και κατά πάσα πιθανότητα θα ανεβάζετε πάντα την μαγεία(θα εξηγήσω γιατί παρακάτω).Απλό και fast paced λοιπόν.



Coop:

Στο παιχνίδι μπορούν να παίξουν μέχρι και 4 παίκτες είτε online είτε lan είτε με 4 χειρηστήρια(Recomended by DGR).Το συγκεκριμένο παιχνίδι με την κατάλληλη παρέα θα σας κάνει να ξεχαστείτε για αρκετές ώρες αφού θα σχολιάζετε(sort of) αυτά που θα βλέπετε στην οθόνη(sorry had to not spoil anything)



Replayability:

Εδώ θα εκπλαγείτε αφού οι πίστες δεν αλλάζουν και παρόλα αυτά εσείς θέλετε να παίξετε ξανά.Το παιχνίδι έχει πραγματικά άπειρο replayability(or over 9000 hours maybe..?) και αυτό οφείλετε κυρίως στη ποικιλία χαρακτήρων.Για να σας δώσω να καταλάβετε:Ξεκινάτε με 4 βασικούς ιππότες(Orange,Red,Greem,Blue Knight) ο καθένας από τους οποίους έχει την δική του μοναδική χαρακτηρηστική(οκ το ξεφτύλισα) μαγεία.Προσέξτε τώρα.Με κάθε ιππότη που τερματίζετε το παιχνίδι παίρνετε έναν καινούριο χαρακτήρα επίσης με δικιά του μαγεία.Κάθε Arena δίνει τον δικό της χαρακτήρα ενώ πολλά bosses του παιχνιδιού δίνουν και αυτά ένα χαρακτήρα.Επίσης υπάρχουν μερικοί ακόμα εάν παίξετε στο Insane mode(ότι λέει ο τίτλος) μόλις τερματίσετε το παιχνίδι.Μιλάμε για πάνω από 20 χαρακτήρες.Το παιχνίδι διαθέτει και pets τα οποία θα βρείτε έξυπνα κρυμμένα σε διάφορες πίστες και φτάνουν κοντά τα 20 οπου το καθένα δίνει κάποιο buff(ας πούμε).Κάτι άλλο που θα βρείτε κρυμμένο με τον ίδιο τρόπο είναι τα όπλα.Μιλάμε για πάνω από 50 διαφορετικά όπλα από σπαθιά και τσεκούρια μέχρι και ψάρια και μπρόκολα(επίσης δίνουν buff.Τα υπόλοιπα θα σας αφήσω να τα εξερευνίσετε μόνοι σας..!Το παιχνίδι κοστίζει 12 ευρώ στο steam και οι 2 dlc charachters που έχει κοστίζουν από 1 ευρώ ο καθένας.Συνιστώ βέβαια να πάρετε το "Can't stop laughing bundle" στα 23 ευρώ που περιέχει εκός απο το Castle Crashers και το Battleblock Theater...αλλά αυτό είναι κάτι που θα μιλήσω τη επόμενη φορά...

Can't Stop Laughing Bundle

Can't Stop Laughing Bundle"

Continue reading
  920 Hits

Digital vs Boxed edition

Λίγο πολύ όλοι υπερηφανευόμαστε για τα games που έχουμε είτε κάνουμε όντως συλλογή είτε όχι.Μας αρέσει να βλέπουμε ένα κομμάτι του δωματίου μας γεμάτο παιχνίδια και να το καμαρώνουμε.

Ίσως όχι τόσο μεγάλη, but you see my point

Είναι εκείνη η στιγμή των λίγων δευτερολέπτων που γινόμαστε ξεναγοί σε μουσείο
"Αυτό είναι το Assassin's Creed I κάτι καινούριο για την εποχή του.Μη ξεχνάς ότι βγήκε το 2007 και..."

Σήμερα όμως το Steam και άλλα online καταστήματα (G2A.κλπ.) έχουν κάνει τεράστια επιτυχία κυρίως λόγω των χαμηλών τιμών.Όμως αισθανόμαστε την ίδια "υπερηφάνεια" για τα games που έχουμε στο Library;
Ως κάτοχος 5ο(περίπου) παιχνιδιών στο Steam και καμιά 40ριά  παιχνίδια για PS2 και XBox360 λέω όχι.(Μικρή συλλογή μεν αλλά έχω χρόνια μπροστά μου)
Θυμάμαι ακόμα τον εαυτό μου να κρατάω στα χέρια μου ένα καινούριο παιχνίδι κοιτώντας κάθε λεπτομέρεια στο κουτί ενώ οι γονείς μου με πήγαιναν σπίτι.Και δεν το έχω αυτό το feelling με το steam.Γιατί;
1.Αφή.Είναι χειροπιαστό..κάτι που θα διακοσμεί το δωμάτιό μου για χρόνια και μπορώ να χαζεύω from time to time
2.Manual.Ναι το ξέρω τα manual στις μέρες μας έχουν γίνει διαφημίσεις της εταιρίας αλλά μιλάω για τα παλιά manual.Αυτά που θα διάβαζες την ώρα που περίμενες να περάσουν από την οθόνη 48 διαφορετικά λογότυπα από 67 διαφορετικές εταιρίες που δεν ξέρεις.Αυτό που έκανε ένα παιχνίδι να μην χρειάζεται tutorial.Αυτό το Manual εννοώ...!

Όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι τα online καταστήματα είναι καλύτερα και αργά ή γρήγορα οι boxed editions θα πεθάνουν και έχει ήδη αρχίσει.Σωστά;Όχι!
Οι λόγοι που αυτού του είδους τα καταστήματα έχουν κάνει επιτυχία είναι 2.
Τιμές και άμεση παράδοση.Θα προτιμήσω να πάρω 20 ευρώ φθηνότερα ένα παιχνίδι σε sale και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να σύρω το κουφάρι μου μέχρι το μετρό, να φάω στα μούτρα Γιαπωνέζους τουρίστες και τα 7000 σκαλιά του High Hrothgar(nailed it..!)Τα υπόλοιπα καταστήματα σίγουρα δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την αμεσότητα του steam(για παράδειγμα) αλλά σίγουρα μπορούν να ανταγωνιστούν τις τιμές.Βλέπω π.χ. στα Public summer sales=15% σε κάποια ΑΑΑ titles και φαντάζομαι τον Gabe να παθαίνει καρδιακή προσβολή από τα γέλια..!
Ναι ποτέ δεν θα φτάσουν τιμές steam λόγω shipping κλπ. αλλά αν η διαφορά του Titanfall Digital(30 ευρώ από G2A) με Titanfall boxed(60 ευρώ ακατεύατα) ήταν 7-8 ευρώ θα προτιμούσα την boxed και τώρα δεν θα έπεφτα σε κατάθλιψη κάθε φορά που περνούσα από τα pc games στα Public και έβλεπα το XCOM και το Titanfall...!

Continue reading
  905 Hits

DLCs...DLCs everywhere

Οι περισσότεροι έχουν την άποψη ασπρόμαυρο ή πιο απλά βάζελοι-γαύροι στο θέμα DLC.Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι που θα ρωτήσετε θα σας πουν είτε ότι τα DLC είναι καλά και όλα ωραία με ουράνια τόξα or whatever είτε ότι είναι απαίσια και πρέπει να καούν στη κόλαση.Τα DLCs δεν είναι απαραίτητα κακά αντιθέτως είναι ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις καινούριο content όταν χρησιμοποιηθεί σωστά.Παλιότερα υπήρχε η λογική και τότε μόδα των expansions.Έδινες δηλαδή ένα ικανό, θα έλεγα, ποσό και έπαιρνες πολύ...scratch that...πάρα xOVER 9000 πολύ content.Γι' αυτό το λόγο ο αριθμός των expansion ενός παιχνιδιού δεν πλησιάζει καν τον αριθμό των DLC  που βγάζει ένα παιχνίδι παρόλο που οι τιμές είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους.Τί είναι όμως ένα DLC;Τα λεγόμενα downloadable contents είναι πολύ μικρά add-ons για το  εκάστοτε παιχνίδι.Και εδώ είναι το πρώτο λάθος που κάνουν οι εταιρίες.Φτιάχνουν ας πούμε ένα Weapon pack με 3 όπλα και κοστίζει 15 ευρώ.Υπενθυμίζουμε ότι ένα expansion κοστίζει περίπου 20.Αυτό ξεκίνησε σιγά-σιγά να γίνεται μόδα και τώρα σχεδόν κάθε παιχνίδι στις μέρες μας απλά πρέπει να βγάλει DLC για κάποιο λόγο.Τα DLCs είναι καλά αν και μόνο αν χρησιμοποηθούν σωστά.Για παραδείγμα το Payday 2 είχε ένα από τα καλύτερα DLC systems που έχω δει.Ένα Payday 2 DLC περιείχε η αποστολή ή όπλα και μαζί με τα περισσότερα ερχόταν και ένα μεγάλο update προς όλους.Τα Mission DLCs περιείχαν μια αποστολή που μόνο άν είχες το DLC μπορούσες να την κάνεις host ενώ όλοι μπορούσαν να κάνουν join.Αυτό είναι φοβερή ιδέα!Έτσι οι αποστολές αυτές πάντα θα έχουν κόσμο όσο το παιχνίδι έχει κόσμο.Τα weapon packs περιείχαν 4(συνήθως) καινούρια όπλα, 4(συνήθως) μάσκες κάτι extra ανάλογα το theme και καινούρια achievements όλα στην ίδια τιμή και μεταξύ τους και με τις αποστολές.Μιλάμε για 6 ευρώ εδώ.Παρόλα αυτά όμως πολλοί κατηγορούν την OVERKILL γιατί έχει βγάλει πολλά DLCs γιατί απλά κάνουν την εξής σκέψη:DLCs=Baaaaaaad.Ένα κακό παράδειγμα για DLC είναι το COD:Ghosts.3 ευρώ για  ένα camo(no comment on that).Ένα DLC όμως μπορεί να είναι στη κατάλληλη τιμή με το κατάλληλο content και παρόλα αυτά να είναι κακό.Για παράδειγμα τα DLC του Titanfall  αξίζουν τα λεφτά αλλά είναι χάρτες τους οποίους ήδη έχει σε αφθονία.Άρα πως πρέπει να έιναι τα DLCs για να είναι καλά;Η απάντηση είναι ότι πρέπει να έχουν όσο content λέει η τιμή τους και πάντα να συμπληρώνουν το παιχνίδι σε κάτι που ίσως να του λήπει από το developement ή να προσθέτει evenly σε κάθε τομέα.

 

Continue reading
  868 Hits

Tomb Raider XboxOne exclusive-πρέπει να εκνευριζόμαστε?

Ανακοινώθηκε λοιπόν πως το Tomb Raider θα είναι exclusive μόνο στο XboxOne και έγινε ΧΑ-ΜΟΣ. Μετά από χιλλιάδες Angry videos, blogs, whatever η εταιρία έβγαλε μια (sort of) απάντηση/έκθεση  της οποίας η μετάφραση είναι η εξής:
"Η Microsft μας έδωσε το θησαυρό του Μαυρογέννη για να το κάνουμε XBOX exclusive κι εμείς δεχτήκαμε"
Καταρχάς είναι καλό αυτό ή κακό;Αυτό είναι καλό για το Xbox αφού ο αριθμός των καλών exclusive ήταν......ήταν, ενώ ταυτόχρονα δεν πουλούσε...τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελε.Παρ' όλα αυτά όμως είναι κακό για το  Tomb Raider γιατί έτσι θα χάσει αρκετούς low budget fans.
Γιατί όμως εκνευριζόμαστε τόσο?Το The Last of Us (PS3) ήταν αποκληστικό στη Sony αλλά δεν παραπονέθηκε κανείς...ή τουλάχιστον δεν μάθαμε κάτι τέτοιο.Το ίδιο και με το the Last of Us Remastered.Δεν έγινε τέτοιος σάλος παρόλο που και αυτό ήταν Sony exclusive.
Ως κάτοχος Xbox360 και μη κάτοχος καμίας next gen κονσόλας μπορώ να πω ότι υπάρχουν 3 κύριοι λόγοι που δεν έγινε ο ίδιος χαμός στα 2 παιχνίδια.
1.Το The Last of Us βγήκε προς στο τέλος εκείνης της γενιάς οπότε κανείς δεν θα έπαιρνε ούτως η άλλως κονσόλα στα "τελευταία" της εκτός από μια μικρή μερίδα.Έτσι το The Last of Us πέρασε απαρατήρητο από τους Xbox users.
2.Εντάξει το πρώτο The Last of Us...αλλά το Remastered γιατί πέρασε έτσι?.To The Last of Us Remastered(και κύριως λόγος για την αγορά PS4 για τους περισσότερους) βγήκε για μια κονσόλα που ξεπέρασε κατά πολύ σε πωλήσεις τις αντίπαλες άρα το κοινό που θα μπορούσε να παραπονεθεί ήταν μικρότερο.
3.Τέλος το Tomb Raider είναι μια σειρά που συνηθίζει να βγαίνει multiplatform σε αντίθεση με τη Naughty Dog που βγάζει χρόνια παιχνίδια αποκληστικά για την σειρά PS.
Τελικά λοιπόν είναι λογικό να εκνευριζόμαστε εφόσον ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάμε.Δεν πρέπει να εκνευριζόμαστε γιατί διάλεξαν το Xbox για να το κάνουν exclusive(όπως έχω δει πολλούς να λένε) γιατί αν το έκαναν θα την έβγαζαν "λαδάκι" αφού φέτος το PS4 έχει μεγαλύτερο κοινό.Πρέπει να εκνευριζόμαστε γιατί το έκαναν exclusive και όχι γιατί το έκαναν XboxOne exclusive.

Continue reading
  905 Hits

Let's talk DayZ

DayZ:DayZ is a multiplayer open world survival horror video game in development by Bohemia Interactive
-wikipedia
Ας το αναλύσουμε:
Multiplayer:Αυτό σημαίνει ότι στο παιχνίδι θα σηναντήσετε κι άλλους players και θα έχετε μερικά από τα πιο περίεργα και fucked up interactions...πιστέψτε με...
Open World:Το DayZ θα σας πετάξει(στην κυριολεξία) σε ένα μεγάλο χάρτη χωρίς καμία βοήθεια και θα σας αφήσει να κάνετε ότι εσείς γουστάρετε.
Survival:Εδώ αρχίζει το καλό.Αυτό είναι το ψωμί του παιχνιδιού και ο λόγος που είναι τόσο καλό και τόσο κακό ταυτόχρονα.Στο παιχνίδι θα σας ζητηθεί να επιβιώσετε με όποιο τρόπο εσείς θεωρείτε καλύτερο.Θέλετε να μαζεύτε resources και να βοηθάτε κόσμο;Do it.Να κλέβετε ότι χρειάζεστε από άλλους;Do it.Να σκοτώνετε όποιον βρίσκετε μπροστά σας και να παίρνετε ότι χρειάζεστε από το κουφάρι του;Do it.
Στο κόσμο του DayZ δεν υπάρχει σωστό και λάθος.Είναι Zombie Apocalypse,everything is permitted.
Horror:Δυστηχώς αυτό δεν μπορώ να σας το περιγράψω αλλά θα προσπαθήσω.Προς το παρόν τα Zombies είναι άκακα και δεν θα σας τρομάξουν αλλά το horror του DayZ ξεπερνάει οποιοδήποτε horror game όταν θα σου ρίχνουν και δεν θα ξέρεις από που.Η αδρεναλίνη φτάνει....φτάνει...Vegeta λίγη βοήθεια...
Vegeta:OVER 9000!!!
αα μπράβο αυτό.Δεν ξέρω πως είναι να σου ρίχνουν κανονικά αλλά σίγουρα κάπως έτσι πρέπει να νιώθεις.
video game in Developement:Προς το παρόν το παιχνίδι είναι στην Alpha stage και έχει πολύ ψωμί μέχρι να φτάσει στο release.Αυτό δικαιολογεί bugs,missing features κλπ.
"Alpher"
-Dean Hall-
by Bohemia Interactive:Αυτό για το DayZ και τους devs σημαίνει το χειρότερο engine που θα μπορούσαν να διαλέξουν για αυτό που θέλουν να φτιάξουν για εμάς του παίκτες σημαίνει desync(όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
Το DayZ έχει 2 θέματα τα οποία διχάζουν τη κοινότητα συνεπώς 4 πλευρές να δεις το παιχνίδι.
Θέμα 1:"Το παιχνίδι είναι χάλια,δεν έχει να κάνεις τίποτα,είναι running simulator,δεν είναι τελιωμένο το steam δεν θα έπρεπε να επιτρέπει μισοτελιωμένα παιχνίδια στο κατάστημά του!"(τα έψω διαβάσει όλα αυτά στο forum αυτή είναι η μετάφραση)
Λοιπόν όταν αγοράζεις,προσοχή αγοράζεις,ένα παιχνίδι σε Alpha stage σημαίνει ότι είσαι διατεθημένος να αντέξει και βρεις τα bugs του παιχνιδιού και να τα αναφέρεις στους devs για να τα φτιάξουν ενώ παράλληλα να δίνεις νέες ιδέες για καινούρια features του παιχνιδιού.Να λες λοίπουν πράγματα απο το παιχνίδι δε βοηθάει!Πιάσε το πληκτρολόγιο και δώσε ιδέες!
"Don't buy the game!"
-Dean Hall(pre-alpha livestream)-
Θέμα 2:KOS...μετάφραση; Kill On Sight .Προσπαθόντας να γίνω ένας hero οι συγκεκρημένοι τύποι είναι οι χειρότεροι εχθροί μου και έχω μάθει να τους αναγνωρίζω πια.Δεν είναι κατακρηταίο φυσικά γιατί όπως είπα και πριν "everything is permitted".
Θα αναρωτηθείτε λοιπόν που είναι το πρόβλημα λοιπόν;
2 είναι τα κακά με το KOS
1.Είναι εύκολο.
Το DayZ είναι αντικειμενικά ένα δύσκολο παιχνίδι και θέλει υπομονή για να το παίξεις.Ο πιο εύκολος τρόπος να παίξεις DayZ είναι να σκοτώνεις όποιον βρεις.Ο δύσκολος τρόπος είναι να παίρνεις hostages να κλέβεις και να βοηθάς.Γι'αυτο φυσικά και έχει τόση απήχηση το KOS αφού λόγω της επιτυχείας του παιχνιδιού το έχει πάρει και η κουτσή Μαρία...στην κυριολεξία..είδα μια τύπισα με σπασμένο πόδι και μου είπε ότι τη λένε Mary..anyway moving on...Δεν είναι κακό το KOS ίσα ίσα δίνει στους Bandits και τους Heroes κάτι να φοβούνται...αλλά με μέτρο...όταν έχεις ένα server me 40 άτομα εκ των οποίων 2 είναι Heroes,3 είναι Bandit και 35 KOS κάνει το παιχνίδι Team Deathmach οπότε φεύγει σε διαφορετικό genre.
2.Η γενικότερη αντίληψη που υπάρχει για το KOS είναι ότι αυτοί είναι bandits.Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω--->"OXI" -Μεταξάς-
KOS σημαίνει KOS όχι bandit!
Οι KOS προέρχονται από 3 κατηγορίες.Οι πρωτεργάτες είναι οι παλιοί του DayZ...αυτοί που έπαιζαν DayZ από τις πρώτες μέρες του mod.Με το καιρό βαρέθηκαν και τα "missing" features του DayZ σίγουρα βοήθησαν σε αυτό.Έτσι κατέληξαν να βαράνε στο ψαχνό γιατί βαριούνται.Η αποψή μου γι'αυτούς;Αφού βαρέθηκες το DayZ μην παίζεις DayZ!As simple as that.Μια ακόμη μειωνότητα είναι αυτοί δεν θα έπρπε να παίζουν το παιχνίδι.Όπως είπα και πριν θέλει υπομονή αν δεν την έχεις μην παίζεις.Βλέπουν διάφορους youtubers να παίζουν hero/bandit και προσπαθούν να κάνουν το ίδιο.Στην προσπάθειά τους μετά από λίγους θανάτους αντί να δουν τι έκαναν λάθος και να βελτιωθούν τα παρατάνε και ξεσπούν στο KOS.Και φτάνουμε στο πυλώνα του KOS.Αυτοί που δεν μπήκαν καν στο κόπο να διαβάσουν το genre.Δεν έχουν ιδέα ότι το DayZ  είναι survival και απλά παίζουν COD στο κόσμο του DayZ.
Πως όμως μπορεί να μειωθεί το KOS και να ξαναφτάσει στα κανονικά του επίπεδα;
1.Τα καινούρια features που θα επιτρέπουν τη κατασκευή βάσης δίγουρα θα βοηθήσουν...οποότε με το καιρό οι παλιοί του DayZ θα επανέλθουν σιγά σιγά στα πόστα τους.

2.Η επαναφορά του "Server=Charachter"...και γρήγορα.Στο mod αν έμπαινες σε διαφορετικό server είχες ένα διαφορετικό χαρακτήρα.Αυτό βοηθούσε γιατί έμπαινες σε 1 "σταντέ" server που τον ήξερες και ήξερες τί παίζει από KOS μέχρι και bandits heroes and stuff.Οπότε έψαχνες το server με την κατάλληλη αναλογία KOS/Heroes/Bandits και διασκέδαζες το παιχνίδι.Στη επερχόμενη Beta αυτό πρέπει να είναι πρώτο στη λίστα

3.Θα ακουστεί ρατσιστικό αλλά τί να κάνουμε..έξω όσοι θέλουν να παίξουν COD στο DayZ τέλος!

Welcome to DayZ!

-DestroyerGR

Continue reading
  1022 Hits

Titanfall Frontier's Edge, αξίζει;Τί DLC χρειάζεται πραγματικά το Titanfall;

Πριν κάτι μερούλες ανακήνωσε η Respawn Entertainement το καινούριο dlc(drop pod 2) Frontier's Edge όπου θα περιλαμβάνει 3 ακόμα χάρτες.Από το προηγούμενο dlc(Expedition) η respawn μας έχει δείξει πως όταν φτιάχνει χάρτες τους φτιάχνει καλά αλλά ο τρόπος που βγάζει τα dlc της μέχρι τώρα ακολουθούν λίγο-πολύ τις υπόλοιπες εταιρίες κάτι λογικό λόγω της προέλευσης(εταιρικής) του περισσότερου προσωπικού της.Οι περισσότερες εταιρίες βγάζουν dlc με χάρτες οπότε ακολουθώντας αυτό το παράδειγμα το ίδιο κάνει και η Respwan.Όμως το Titanfall δεν έκανε επιτυχία επειδή η Respawn ακολούθησε τη "νόρμα" και αυτό πρέπει να θυμηθεί η Respawn.Παρόλο που 8 ευρώ είναι πολύ καλή τιμή για 3 χάρτες το ίδιο καλοφτιαγμένους τους προηγούμενους η Respawn πρέπει να δει τί λήπει από το παιχνίδι και όχι τί κάνουν οι υπόλοιπες εταιρίες.Σκανάροντας λίγο το forum για παράδειγμα βρήκα πολλούς που ήθελαν(όπως κι εγώ) περισσότερο customization τόσο στους Titans όσο και στους Pilots.Ένα DLC με πράγματα όπως κράνη,vests,camo's για Pilots ή ένα dlc με μικρές αλλαγές σε διάφορα κομμάτια των Titans όπως τους ώμους,πόδια κλπ. και κάποια χρώματα ή camos για Titans πιστεύω σίγουρα θα κινούσαν το ενδιαφέρον.
Απ' ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που θέλω να καλώ ένα Rainbow Titan μετά από λίγα λεπτά στο παιχνίδι...άρα αξίζει το Frontier's Edge;Σίγουρα θα αξίζει τα λεφτά του αλλά είναι ένα dlc σε κάτι που το Titanfall έχει ήδη σε αφθονία.Η Respawn πρέπει να συνεχίσει όπως ξεκίνησε βάζοντας καινούρια και προτότυπα πράγματα...

Continue reading
  912 Hits