Acer: Η ανευθυνότητα στο μεγαλείο της

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Μία σύντομη ιστορία του τι ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σε περίπτωση που θελήσετε να αναβαθμίσετε κάποιο Acer laptop σας.

Η Acer θεωρείται από πολλούς ως μία αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής laptop υπολογιστών. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα μετά την αγορά του laptop. Αυτό που συμβαίνει με απλά λόγια είναι ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να υποστηρίξει την Acer στη χώρα μας! Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε τα εξής. Καταρχήν αν χαλάσει το laptop σας τότε μέσω του τμήματος υποστήριξης της Acer θα πρέπει να σταλεί στην Ιταλία για επισκευή, η οποία μπορεί να κρατήσει μέχρι και πάνω από ένα μήνα. Αυτό είναι ήδη γνωστό. Αυτό που όμως δεν γνωρίζετε πολλοί από εσάς είναι ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην προμήθεια hardware από την Acer, σε περίπτωση δηλαδή που κάποιος άμοιρος χρήστης θελήσει να κάνει αναβάθμιση. Και βέβαια η μνήμη που θα θελήσει παραγγείλει δεν πωλείται στα καταστήματα Πληροφορικής αλλά θα πρέπει να του έρθει μέσω της Acer.

Η Οδύσσεια του πελάτη
Φέτος είχαν απομείνει τρεις μόλις εταιρείες οι οποίες προμήθευαν τους πελάτες της Acer με περιφερειακά. Η ALMAN Hellas (210-2409150), η Info-Quest (211-9991260) και η CPI (210-4804500). Η ALMAN Hellas εδρεύει στις Αχαρνές, οπότε για την πλειοψηφία των κατοίκων της Αττικής αυτή την περίπτωση την ξεχνάμε, εκτός κι αν η παραγγελία γίνει με Courier, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει δική σας επιβάρυνση. Επιχειρήσαμε λοιπόν να παραγγείλουμε μνήμη για το laptop μας από τις άλλες δύο εταιρείες και με έκπληξή μας μάθαμε από το τμήμα πωλήσεων της CPI (πρώην MDI η οποία εξαγοράστηκε) ότι η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες να προμηθεύει τους πελάτες της με ανταλλακτικά Acer! Οπότε μας έμεινε η τελευταία επιλογή που είναι η Info-Quest. Η Info-Quest επειδή θεωρείται "έξυπνη" και δεν θέλει να πληρώνει υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών, έκανε την "μαγκιά" να ζητάει από τους πελάτες να της στείλουν φαξ στο 211-9991219 αν θέλουν να παραγγείλουν μνήμη. Φανταστείτε λοιπόν να είστε ιδιώτης και να μην έχετε φαξ σπίτι σας ή ακόμα χειρότερα η παραγγελία σας να είναι λάθος και μετά να χρειαστεί να ξαναστείλετε διορθωτικό φαξ.

Φτάνουμε τέλος πάντων στο στάδιο της παραγγελίας. Εδώ όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Καταρχήν για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Acer (8015002000), για να πάρετε κάποιο part number του ανταλλακτικού. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς και ζητήσαμε 2x2GB μνήμες για ένα laptop Acer Aspire 5715Z και μας δώσανε ένα part number. Στη συνέχεια καλέσαμε την Alman Hellas και μάθαμε προς έκπληξή μας ότι το part number αυτό δεν ίσχυε! Καλέσαμε λοιπόν και πάλι πίσω στην υποστήριξη πελατών της Acer κι αυτή τη φορά μιλήσαμε με διαφορετικό άτομο το οποίο μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες μόνο μνήμες του 1GB! Ευτυχώς που είχαμε ενημερωθεί από προηγούμενο υπάλληλο ότι το laptop δέχεται και συγκεκριμένου τύπου μνήμες, οπότε εν συνεχεία επιμείναμε στις μνήμες των 2GB. Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι αφού δεν υπάρχει τέτοια μνήμη, δεν υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο part number και ότι θα πρέπει να μιλήσουμε με την Alman Hellas και την Info-Quest. Εμάς όμως μας ζητήθηκε από την Alman Hellas και part number για οτιδήποτε παραγγείλουμε.

Το αδιέξοξο

Άρα; Που καταλήγουμε; Σε αδιέξοδο! Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο και η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος απουσίαζε κι ότι θα έπρεπε να στείλουμε e-mail στο support_greece@acer-euro.com. Ακόμα περιμένουμε για νεότερα.

Για όσους φυσικά δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει διότι έχασαν τη μπάλα μετά απ' όλα αυτά, προφανώς μετά από την τελευταία απάντηση που λάβαμε η αλυσίδα θα έχει ως εξής:
1)Ανταλλαγή μερικών e-mail για παραγγελία μνήμης 2GB.
2)Αναμονή μέχρι να έρθει η μνήμη
3)Τηλέφωνο στην Acer καθημερινά για να σιγουρευτούμε μην μας την "φάει" κανένας άλλος και τελειώσει.
4)Αφού έρθει η μνήμη από το εξωτερικό, αίτηση για part number.
5)Τηλέφωνο στην Alman Hellas και παραγγελία με courier (για να γλιτώσουμε και την γραφειοκρατεία της Info-Quest με τα φαξ).

Acer, έτος 2009.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 8@no$ (Level19) 26/06/2009 17:59
omg!! :o :confused: ειμαι μπερδεμενος...και απογοητευμενος!!!
#2 Lord Vader (Level7) 27/06/2009 14:41
έλεος
#3 Toon-R (Level12) 07/07/2009 18:12
δεν ειναι μονη η acer ειναι κι αλλες εταιρειες αλλα ειδικα στην acer το εχουνε παραχεσει.εχω ακουσει οτι παλια περιμενανε μεχρι και 2 μηνες για να γυρισει το laptop απο το service.ποιος περιμενει τοσο??
#4 giannisp (Level1) 09/10/2009 19:01
Πραγματικά έτσι είναι. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, έχουν περάσει 50 ημέρες από τότε που παρέδωσα στη μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, από την οποία το αγόρασα, ενα acer Aspire 5738Z.

Το κακό είναι οτι μέχρι τώρα δεν έχω σαφή απάντηση για το πότε θα λάβω το laptop

Σύμφωνα με τον τεχνικό έχει καεί το motherboard και περιμένουμε το ανταλλακτικό από την Ιταλία, ενώ το laptop βρίσκεται στη Μαγούλα.

Έχω εξοργιστεί αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω και να βρίζομαι κάθε μέρα με τον υπάλληλο του καταστήματος που μου είχε υποσχεθεί οτι σε ένα μήνα (?) θα είχα πίσω τον υπολογιστή.

Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις.
#5 dasterin (Level3) 13/11/2009 02:11
Sony Vaio, εγώ αυτό θα αντιπροτείνω ως επιχείρημα, με την acer προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, κάτοχος φορητου υπολογιστή μοντέλο του 2004 και το μόνο πρόβλημα είναι οτι χάλασε η κάρτα του ασύρματου δικτύου και έβαλα usb-stick-wifi.

Τώρα όσων αφορά την μνήμη, οποιοδήποτε κατάστημα αναλαμβάνει για αναβάθμηση χωρίς να ακυρώνετε η εγγύηση και σχεδόν όλα τα μοντέλα δέχονται μεν συγκεκριμένους τύπους μνήμης (so-dim-ddr2 667) συνήθως αλλά υπάρχουν στα μαγαζιά ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΈΣ εναλλακτικές και προσωπικά 400% καλύτερες σε όλους τους τομείς τιμή/απόδοση/εγγύηση (δούλευα moultirama και έχω προσωπική εμπειρία).

Πάμε τώρα στην Sony (Vaio) προσωπικά έχω 2 φίλους όπου τους χάλασε η οθόνη -μόνη της- ξαφνικά, η εν λώγο εταιρία ζητάει πέρι τα 800 ευρώ απο έκαστο για ανταλλακτικά + εργατικά, πιστέυω ότι πρέπει να φταίει η παρτίδα ίσως να ήταν αστοχία υλικού (ίδιο μοντέλο αγοράστηκαν μαζί χάλασαν μετά από 12 και 15 μήνες αντίστοιχα). Φυσικά και απλά έβαλαν εξωτερική οθόνη και αγόρασαν καινούρια φορητά γιατί τα χρειάζονται επαγγελματικά, πάντως έχει ενδιαφέρων να αναφέρω ότι τους είπαν ότι θα κάνει να γυρίσει έναν μήνα περίπου από το σέρβις που γίνετε Βέλγιο.

Οι χρόνοι αναμονής και στις 2 εταιρίες από το σέρβις είναι περίπου ένας μήνας (15 με 45 μέρες) και ναι ο τεχνικός που παρέλαβε τον υπολογιστή σου δεν έχει ενημέρωση παρά μόνο όταν του επιστραφεί από το σέρβις που το έστειλε.

Ο λόγος φυσικά είναι να μην κυκλοφορούν ανταλακτικά στην αγορά για να τους χρυσοπληρώσεις θες δεν θες.

Τέλος να εξυμνήσω την dell που είδα με τα μάτια μου 5 φορές ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ να έρχεται στο κατάστημα και να επισκευάζει το μηχάνημα την επόμενη μέρα του τηλεφωνήματος (αναφορά προβλήματος) σε 1ώρα περίπου, και ήρθε στο κατάστημα γιατί οι πελάτες που τα είχαν αγοράσει δεν ήθελαν να έρθει ο τεχνικός σπίτι τους και απλά τα παράτησαν στο μαγαζί μέχρι να επισκευαστούν (μάλον γιατί φοβήθηκαν ότι θα πληρώσουν ή απλα δεν πίστευαν ότι θα ερχόταν τεχνικος σπίτι τους για να τους φτιάξει το λαπ-τοπ.)

BEST CUSTOMER SERVICE EVER
DELL