- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?
Press Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?
HotPress Start: Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?
Πληροφορίες
Η πιο αμφιλεγόμενη κυκλοφορία του έτους χρειάζεται λεπτούς χειρισμούς.
Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας από την κυκλοφορία του The Last of Us Part 2 και ο κόσμος ακόμα δεν έχει σταματήσει να μιλάει για αυτό. Η νέα δημιουργία της Naughty Dog σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς ξεπέρασε τις 4 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε τρεις μέρες και αναδείχθηκε πρώτο σε πωλήσεις για τον μήνα του Ιουνίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πέρα όμως από αυτούς που το υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που αντέδρασαν αρνητικά απέναντί του.
Οι haters ήταν αναμενόμενοι βέβαια από τη στιγμή που διέρρευσαν τα leaks πριν από την κυκλοφορία του Action Survival Horror. Προσωπικά πιστεύω πως κατέστρεψαν την εμπειρία του σεναρίου που είχε σχεδιάσει ο Neil Druckmann, καθώς αποκάλυψαν στο κοινό σημαντικές στιγμές από την πλοκή του. Μεγάλο μέρος των fans που έτυχε είτε από επιλογή τους είτε καταλάθος (αφού οι ιστοσελίδες είχαν γεμίσει από αυτά) να τα δουν ταράχθηκαν αρκετά, ιδιαίτερα από το περιεχόμενό τους, το οποίο σίγουρα δεν ήταν αυτό που περίμεναν.
Μετά την κυκλοφορία του, το The Last of Us Part 2 δημιούργησε ένα ακόμη μεγαλύτερο εχθρικό κοινό απέναντί του, το οποίο περιστρεφόταν γύρω από το αμφιλεγόμενο σενάριό του. Θεωρώ ότι οι αλλαγές που έκανε ο Neil Druckmann ήταν αναμενόμενο να επιφέρουν τέτοια αντίδραση, η οποία περιελάβανε εκτός των άλλων petition για αλλαγή του σεναρίου και απειλητικά μηνύματα προς τους ηθοποιούς του sequel. Η Naughty Dog ωστόσο αντί να κατευνάσει τα πνεύματα, απευθύνθηκε πολλές φορές στους haters δίνοντάς τους ακόμη περισσότερη τροφή για θυμό.
Με τον Neil Druckmann στην πρώτη γραμμή υπεράσπισης του The Last of Us Part 2, οι haters άρχισαν να λαμβάνουν απαντήσεις στα σχόλιά τους πολύ πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οι οποίες συνεχίστηκαν βέβαια και στην πορεία. Ο συγγραφέας δεν προσπάθησε ποτέ να κρύψει τη σύγχυσή του όσον αφορά την ύπαρξη κοινού που αντιπαθούσε την νέα πλοκή, γεγονός που είναι παράξενο μιας και ο ίδιος εμπλούτισε το σενάριο έντονα με τις προσωπικές του απόψεις, οι οποίες για πολλούς άλλαξαν πολύ το ύφος της σειράς. Ιδιαίτερα η πρόσφατη φράση του "Ποιος τους γαμάει τους haters?" νομίζω έριξε αρκετό λάδι στη φωτιά.
Εσείς πιστεύετε ότι η Naughty Dog έπρεπε να χειριστεί το θέμα διαφορετικά και αν ναι πώς; Αφήστε σχόλιο παρακάτω για να το συζητήσουμε. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.
Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start: Σας αρέσει κάποιο από τα νέα games της Ubisoft;
Spoiler Maniacs 1: The Last of Us 1+2
Το πιο πρόσφατο user Blog
Το Ghost of Tsushima στα ελληνικά γράφει ο Axilleas Loizidis
Το πιο πρόσφατο user Review
Batman: Arkham City γράφει ο Christodoulos Zarogiannis
Comments
Πιστεύετε ότι η Naughty Dog χειρίστηκε σωστά την επικοινωνία του The Last of Us: Part 2?
Φυσικά και όχι. Βρέθηκε στο ίδιο επίπεδο με τους "haters". Έβαλε στο ίδιο τσουβάλι αυτούς που σχολίασαν αρνητικά το παιχνίδι ή δεν το έβαλαν 10/10 , με αυτούς που τους έστειλαν κατάρες και απειλές θανάτου δηλαδή άτομα με ψυχολογικά προβλήματα ή μεγάλα τρολς
Σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι και εξυπνότεροι τρόποι να επικοινωνήσεις με τους fans(πελάτες) σου.