- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Τι σας εκνευρίζει περισσότερο σήμερα στην βιομηχανία του gaming;
Press Start: Τι σας εκνευρίζει περισσότερο σήμερα στην βιομηχανία του gaming;
HotΓιώργος Λόλας
Press Start: Τι σας εκνευρίζει περισσότερο σήμερα στην βιομηχανία του gaming;
Πληροφορίες
Όλα τα... κακά του μοντέρνου gaming.
Ζούμε στην μοντέρνα εποχή των video games. Από τα απλοϊκά... μπλιμπλίκια, φτάσαμε να απολαμβάνουμε υπερπαραγωγές που θα ζήλευαν και στο Holywood, ενώ όλα δείχνουν να έχουν μια ανοδική πορεία στην βιομηχανία του gaming. Κατά την άποψή μου όμως, δεν είναι όλα ρόδινα. Υπήρξαν κάποιες αποφάσεις, οι οποίες γρήγορα έγιναν μόδα και έπειτα αποτέλεσαν standards για μια μεγάλη μερίδα από games.
Αρχικά, η είσοδος των DLC στα video games άλλαξαν κατά κόρον τον τρόπο που οι developers αναπτύσσουν τα games τους. Πλέον, μπορούν ακόμα και να κόψουν περιεχόμενο από το release, ώστε να προλάβουν τα deadlines των publishers και αργότερα να διαθέσουν το κομμένο content ως DLC, πολλές φορές και επί πληρωμής. Τις περισσότερες φορές αυτό ούτε καν που το γνωρίζουμε. Μετά τα DLC έκαναν την εμφάνισή τους τα Season Passes, τα οποία πολλές φορές περιλαμβάνουν περισσότερο content από το ίδιο το game που αγοράσαμε (τρανό παράδειγμα το Star Wars Battlefront).
Μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και συμφωνίες για αποκλειστικό περιεχόμενο ανάλογα την κονσόλα ή ακόμα και exclusive DLC που λαμβάνουμε μόνο αν αγοράσουμε το αγαπημένο μας game από συγκεκριμένο κατάστημα. Είμαι υπέρ των ποιοτικών DLC, αλλά νομίζω ότι κάπου έχουμε χάσει λίγο την μπάλα. Στο ίδιο περίπου κύμα με τα DLC κινούνται και τα επί πληρωμής loot boxes, για τα οποία έχουμε μιλήσει και σε προηγούμενο Press Start. Η διάθεσή τους σε ένα free-to-play game έχει βάση, παρόλα αυτά τα συναντάμε ακόμα και σε games για τα οποία έχουμε πληρώσει 60-70 ευρώ. Είμαστε πλέον εθισμένοι στα random cosmetic items, το βλέπουμε σαν ένα είδος από τζόγο, οπότε οι εταιρείες ανάπτυξης το εκμεταλλεύονται αυτό περισσότερο από όσο θα έπρεπε.
Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο (ή με χαλάει αν προτιμάτε), είναι το γεγονός ότι πλέον τα retail games δεν περιλαμβάνουν manuals. Ίσως και να μην τα χρειαζόμαστε πια, δεν παύουν όμως να είναι ένα αντικείμενο που τόσο πολύ αγαπήσαμε να ξεφυλίζουμε, την ώρα που περιμέναμε να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του αντίστοιχου game.
Εσάς τι σας εκνευρίζει περισσότερο στην βιομηχανία του gaming σήμερα; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Μόνιμες στήλες προηγούμενης εβδομάδας:
Δευτέρα: Press Start - Πώς σας φαίνεται η απόφαση της Sony να αυξήσει το κόστος του PS Plus; (Γιώργος Λόλας)
Τετάρτη: eSports - Τα eSports στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 (Γιώργος Λόλας)
Πέμπτη: Αφιερώματα - Η δυσκολία των σύγχρονων video games (άρθρο αναγνώστη, Alex FIlos)
Παρασκευή: Console Wars - Η σημασία των exclusives (Γιάννης Σιδηρόπουλος)
Community Blogs προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας blog και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld
User Reviews προηγούμενης εβδομάδας:
Γράψτε το δικό σας user review και πάρτε μέρος στον μηνιαίο διαγωνισμό του GameWorld
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Comments
Αυτό δεν είναι το χειρότερο για μένα ούτε τα Microtransactions που στις περισσότερες φορές καθιστούν ένα παιχνίδι pay2win.Αυτό που με εκνευρίζει πιο πολύ είναι το DRM.Κάτι που συνάντησα ευτυχώς μόνο 2 φορές όπως είχα αναφέρει.Είναι πραγματικά ότι χειρότερο να μη μπορείς να παίξεις το παιχνίδι που έχεις αγοράσει γιατί δεν έχεις κάνει account στο Uplay π.χ.Και γενικότερα με εκνευρίζει η παθητική στάση του κόσμου σε ότι του σερβίρουν οι μεγάλες εταιρίες.
Δηλαδή αυξάνονται τα ημιτελή παιχνίδια.
Οι τιμές σε άλλες εκδόσεις είναι τραγικές καθώς πολλές φορές το μόνο που προσφέρουν είναι ψηφιακό περιεχόμενο, πόσο μάλλον στις collectors που ακόμα και το βασικό παιχνίδι γίνεται....download. Για όλα φυσικά φταίμε οι παίχτες που αγοράζουμε ότι μας πασάρουν.
Επίσης οι υψηλές απαιτήσεις στα PC Games και οι γοργοί ρυθμοί επέκτασης της τεχνολογίας στον χώρο του gaming.
α)Βαρεθηκα τις κοντρες με τις αποκλειστικοτηες
β)Βαρεθηκα να βλεπω indie και early access στο steam. Εχει γεμισει ο βοθρος απο σκουπιδια και θα επρεπε η Valve να μην αφηνει τον καθε spammer να κυκλοφορει οτι σκουπιδαριο μπορει να σκεφτει το ανωριμο μυαλο του. Παλια για να γινει καποιος developer παιχνιδιων ηταν κατι ξεχωριστο. Τωρα με το παλιο steam ολοι εχουν γινει developer και κυκλοφορουν σκουπιδια νομιζοντας οτι ειναι και ψαγμενα κιολας.
γ)Πλεον ολα τα παιχνιδια εχουν πολυπλοκο gameplay. Πανε οι εποχες που βλεπαμε καθαροαια fps και απλες αποστολες οπως το Far Cry 1, Max Payne 1 κλπ. Δεν υπηρχαν τοτε δευτερουσες αποστολες, ερωτηματικα στο χαρτη(οπως το Far Cry 3 και μετα), και 500 οπλα. Μου αρεσαν που ηταν απλα και ωραια τοτε. Τωρα βαζουν στα παιχνιδια οτι βλακεια σκεφτουν για να ειναι διασκεδαστικο αγνοωντας αν ειναι υπερβολικο. Σε αυτο φταινε και οι reviewrs (οπως και εσεις στο gameworld που βαζετε στα αρνητικα οπως "δεν εχει πολλα οπλα, δεν εχει πολλα ειδη εχθρων, μονοτονο gameplay" κλπ) Τι θα επρεπε να βαλουν δηλαδη? Να πεταει ο πρωταγωιστης για να μην ειναι βαρετο? Να βαλουν πολλα ειδη εχθρων σε παιχνιδι που βασιζεται στον ρεαλισμο? ΕΙναι δυνατον να κανει καποιος review χωρις να ξερεις τι παει να πει ρεαλισμος?
δ) Επισης με εκνευριζει που τα περισσοτερα παιχνιδια επικεντρωνονται στην ωμη βια με πρωταγωιστες πολυ αρρενωπους, ατρομητους, και ποζεραδες. Στους θυληκους χαρακτητες επικεντρωνονται πολυ στο να ειναι προστοιχες (οπως στις τσοντες) λες και μετραει μονο αυτο σε μια γυναικα (Quiet στο Metal Gear. Απλα, γελοιοδεστατη). Λες και δεν μετραει η προσωπικοτητα. Για να μην πω για το αθλιο GTA. Σοβαρα παιχνιδια, με ενηλικο σεναριο, καθημερινους απλους πρωταγωνιστες που φοβουνται, χανουν την ψυχραιμια τους κλπ, πλεον λιγα ειναι. Στις ταινιες οι ηθοποιοι ειναι πιο νορμαλ. Η Naugdy dog, η Quantic dream και η Remedy φτιαχνουν καλα παιχνιδια ευτυχως με πιο "αδυναμους" πρωταγωνιστες.. Οι υπολοιπες εταιρειες ομως αστα...
ε)Εννοειται τα DLC, PS plus, Xbox live gold δεν θα επρεπε να υπαρχουν.
Όλα τα sites στον κόσμο γράφουν στα αρνητικά τα συγκεκριμένα θέματα που έβαλες. Τι σχέση έχει ο ρεαλισμός με τα είδη των εχθρών; Είπαμε εμείς ποτέ σε review ότι αν δεν έχει πολλά είδη εχθρών ένα παιχνίδι δεν είναι ρεαλιστικό; Το πρόβλημα είναι ότι με τα ίδια είδη εχθρών βαριέσαι. Σκοτώνεις ξανά και ξανά τις ίδιες φάτσες. Κι όλα αυτά γιατί οι developers δεν είχαν το μπάτζετ να πουν στους γραφίστες τους "Βάλε 10 εχθρούς ακόμα μέσα με τα animations τους, το collision detection" κτλ. Αν είναι να πληρώσει κάποιος 60άρι θα το δώσει αν αξίζει. Αλλιώς παίξε games με 2 ή 3 είδη εχθρών να δούμε αν θα το ευχαριστηθείς. Για να στο πάω στο άλλο άκρο.
Το ότι δεν έχει πολλά όπλα ένα παιχνίδι επίσης παίζει ρόλο. Άλλο Battlefield και CoD και άλλο κάποια FPS με 6-7 όπλα. Δεν ζητάω φυσικά το Uncharted να έχει μεγάλη ποικιλία όπλων, αλλά από ένα FPS συγκεκριμένα θα το ζητήσω, πολύ απλά διότι σε έναν πόλεμο χρησιμοποιούνται δεκάδες είδη όπλων.