- Μόνιμες Στήλες
- Press Start
- Press Start: Ήταν το The Last Guardian αυτό που περιμένατε;
Press Start: Ήταν το The Last Guardian αυτό που περιμένατε;
HotΓιώργος Λόλας
Press Start: Ήταν το The Last Guardian αυτό που περιμένατε;
Πληροφορίες
Η αναμονή, το hype και ο διχασμός.
Το 2002 και το 2006 η Team Ico κυκλοφόρησε δύο διαμάντια για το είδος των story-driven Action-Adventures, τα ICO και Shadow of the Colossus αντίστοιχα. Οι θαυμαστές των δύο παραπάνω games περίμεναν διακαώς την επιστροφή της ταλαντούχας προγραμματιστικής εταιρείας στην ανάπτυξη ενός διαδόχου, ο οποίος έμελλε να κυκλοφορήσει 14 ολόκληρα χρόνια μετά την διάθεση του ICO.
Όπως διαβάσατε και στο αναλυτικό review του The Last Guardian από τον Παντελή Δασκαλέλο, ο πνευματικός αυτός διάδοχος των προηγούμενων δύο games της Team Ico χρειάστηκε πάνω από εννέα χρόνια για να μετατραπεί από μια ιδέα στο χαρτί σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το τεράστιο hype που δημιουργήθηκε -κυρίως λόγω των προηγούμενων δειγμάτων γραφής της εταιρείας-, το The Last Guardian δίχασε... κοινό και κριτικούς. Έτσι, για κάθε θετικό στοιχείο το πόνημα της Team Ico, συναντάμε επίσης και κάποια προβλήματα, τα οποία δεν αφήνουν το The Last Guardian να θεωρηθεί ως ένα ακόμα διαμάντι για μια μεγάλη μερίδα από gamers.
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι το The Last Guardian αυτό που περιμένατε ή βυθίστηκε μέσα στο hype αδυνατώντας τελικά να προσφέρει όλα όσα υποσχόταν; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο σχετικό forum topic.
Comments