Game Maniacs: Επεισόδιο 13A: Δημήτρης Μπαμπάκος (Compactboy14)

Hot
Χριστιάνα Θάνου
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου  

Now playing: Immortals Fenyx Rising.
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Game Maniacs: Επεισόδιο 13A: Δημήτρης Μπαμπάκος (Compactboy14)

Game Maniacs: Επεισόδιο 13A: Δημήτρης Μπαμπάκος (Compactboy14)

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η νέα αναμέτρηση της εβδομάδας ξεκινάει.

 

Σήμερα στο νέο επεισόδιο του Game Maniacs, το GameWorld βρέθηκε στο σπίτι του Δημήτρη Μπαμπάκου (Compactboy14) o οποίος μας έδειξε την συλλογή του, που αποτελείται από κονσόλες και των τριών "μεγάλων" (Sony, Microsoft, Nintendo), καθώς και games για κονσόλες και PC.

Δείτε αναλυτικά το επεισόδιο:

Αύριο Τετάρτη το Game Maniacs θα βρεθεί στο σπίτι του Γιάννη Μπίντη (giannisreee17).

Οι δύο συμμετέχοντες αυτής της εβδομάδας διαγωνίζονται για το ποιος έχει την καλύτερη συλλογή και κερδίζουν συλλεκτικά δώρα προσφορά του Otakustore.gr. Ο νικητής κερδίζει από ένα video game της επιλογής του προσφορά του GamerGeeks.gr! Μετά το ανέβασμα και του αυριανού Β' Επεισοδίου, θα ανέβουν αντίστοιχα και δύο photos με τους συμμετέχοντες. Ψηφίστε τον νικητή στη σελίδα του GameWorld.gr στο Facebook με Like στην ανάλογη photo στο άλμπουμ "Game Maniacs".

Δείτε εδώ όλα τα επεισόδια των Game Maniacs. Μην ξεχάσετε επίσης να κάνετε Like στη Facebook Page της εκπομπής.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο τηλεπαιχνίδι του GameWorld στείλτε τα emails σας στο gm [ατ] gameworld.gr .

Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 rjhe (Level22) 24/05/2012 13:37
θέλω αγαλματάκι ryu!!!
#2 general656 (Level21) 11/07/2012 22:17
To client ειναι πολυ καλο αλλα υπαρχουν μερικα μειονεκτιματα στα οποια υσβαλει η δυναμη της συνηθειας , εμεις τοσο καιρο που ειχαμε συνιθεισει να βλεπουμε "increase attack damage +2 per level" και ολα αυτα περι masteries και runes εχουμε προβλημα στο να καταλαβουμε τους καινουργιους ελληνικους ορους . Νομιζω ισχυει για ολους μας .
#3 Supernova (Level10) 12/07/2012 00:02
Οι μεταφρασεις ειναι δυστυχως πολυ κακες.Εννοειται οτι προτιμω τα αγγλικα.Αν ειναι να γινει μεταφραση οι ειδικοι οροι πρεπει να παραμεινουν στα αγγλικα.Τα games μιλουσαν παντα την αγγλικη γλωσσα και ειναι αδυνατο να συνηθισουμε κατι αλλο.
#4 general656 (Level21) 12/07/2012 00:26
Συμφωνω με την Supernova κατα μια αποψη , αλλα δεν νομιζεις πως πρεπει να προσεξουν ολοι τους μια παναρχεη γλωσσα οπως τα ελληνικα ; Ασχετο που αυτη η γλωσσα στην πραγματικοτητα ειναι τα αρχαια ελληνικα αυτα που ειναι πιο αρχαια αλλα τα ελληνικα μας απο εκει προερχοντε , και οι ιδιοι πρεπει λιγακι να τα προσεξουμε , ενοειτε πως ολοι μας εχουμε συνιθισει τις αγγλικες φρασεις και οντως θα ελεγα οτι ειναι κακη λιγακι η μεταφραση αλλα εστω και κακη ειναι σημαντικο να υπαρχει σε ενα μεγαλο να το πω παιχνιδι οπως το LoL . Σωστα ; Δεν ξερω αν η αποψη μου ειναι τοσο σωστη γιατι ουτως σιαλλος ειμαι δεκατριων-τεσαρον , αν λεω κατι λαθος κατα την γνωμη σου πεστο .
#5 ilovegames (Level25) 12/07/2012 10:32
Παρόλο που στα αντικείμενα με μπερδεύουν (πάλι καλά που τα ξέρω απ' έξω), πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή προσθήκη. Τα ελληνικά έχουν πλάκα, και είναι θέμα συνήθειας. Μόλις δυο μέρες μετά λες ότι είναι αδύνατο να το συνηθίσουμε? Όπως συνηθίσαμε τα αγγλικά έτσι θα συνηθίσουμε τα ελληνικά, δεν βρίσκω πρόβλημα. Εξάλλου είναι σε BETA φάση ακόμη.

Άσε που όταν λέει "ΘΕΟΣ" δεν υπάρχει ^^
#6 eliminator (Level26) 12/07/2012 16:57
Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στον ήχο, έχει πέσει κάψιμο.
#7 general656 (Level21) 12/07/2012 20:29
To οτι ειναι σε Βετα φαση δεν σημενει οτι θα αλαχτει τιποτα , σημενει οτι μπορει να εχει Bugs , και μετα ναι μπορει να το συνηθισουμε αλλα αλλο ειναι το προβλημα , η μεταφραση ειναι αθλια ηδικα στα ιτεμς , σου δινει την εντυποση οτι την εχουν κανει απο το Google ! Ασπουμε το σημειο που λεει "Πρωτο Αιμα" σαρεσει ;;;; Αληθεια τωρα ειναι καλη μεταφραση ; Οταν το αλλο ιτεμ το εχουν μετονομασει Χορευτης Φαντασματων δεν ειναι αθλιο ; Οταν ο εχθρος η συμμαχος κανει πολλα κιλλ ταυτοχρονος δεν ειναι αθλια τα φωνητικα ;; Στα αγγλικα θα το ελεγε δυναμικα λες και εγινε καποιο μεγαλο γεγονος και γιατι ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ! Το ελληνικο φωνητικο τα λεει αθλια ! Σαν κυμησμενη ! Και νομιζω οτι δεν μας αξιζει ενα τοσο αθλιο Client !
#8 general656 (Level21) 12/07/2012 20:32
A και σρρυ για το double post και τα πολλα postακια αλλα με προβληματισε αυτο το θεμα πολυ ! Αμα σας αρεσε πειτε μου αληθεια τι σας αρεσε εκει μεσα ; Το οτι οταν μπενεις σε ενα game σε λεει αντι για "συνδεθηκατε" να λεει "καληστε" ;;; Ελεος ! Αυτη μεσα μαζι με το first blood ηταν η πιο αθλια μεταφραση που εχω δει στην ζωη μου ! Πραγματικα νομιζετε οτι μας αξιζει μια τετια μεταφραση ;;
#9 Lordwinter (Level28) 13/07/2012 00:16
Το ίδιο κράξιμο έφαγαν όσοι είχαν μεταφράσει το Player's Handbook του Dungeons & Dragons στα ελληνικά. Στους haters υπενθυμίζω ότι δεν γνωρίζουν όλοι οι παίχτες αγγλικά. Εγώ προσωπικά προτιμώ τα αγγλικά, αλλά κατανοώ την πρόθεση της εταιρίας να κάνει προσβάσιμο το παιχνίδι σ' ένα πιο ευρύ κοινό στην Ελλάδα.
#10 kane (Level5) 13/07/2012 09:51
@Lordwinter Έχεις δίκιο. Ο Νοητικός Εκδορέας όμως (Mind Flayer) είναι απίστευτη μετάφραση
#11 geololj (Level28) 22/05/2013 01:55
Αυτό που ακούω τον τελευταίο καιρό ότι το PS4 έχει GDDR5 RAM, ενώ αν στο Xbox One βάλουν DDR3 θα είναι χάλια, δεν ισχύει. Η RAM βρίσκεται εκεί για να μπορεί να γίνει γρήγορα και ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ η μεταφορά δεδομένων μεταξύ των υπόλοιπων υποσυστημάτων. Κανένα μα κανένα παιχνίδι δε θα χρησιμοποιεί όλη την RAM. Ένα μεγάλο μέρος της RAM (ίσως και 4GB) θα βοηθήσει για τις επιμέρους διεργασίες/υπηρεσίες. Για παράδειγμα, στο PS4 θα χρησιμοποιείται μεγάλο μέρος της RAM για τη λειτουργία Share (capture video - streaming κλπ). Στο Xbox One όπως είπαν έχουμε στην ουσία τρία λειτουργικά συστήματα που δουλεύουν ως ένα. Υπάρχει κι εκεί λειτουργία καταγραφής βίντεο/εικόνων και ίσως και μετάδοσής τους (streaming).

Θα μπορούσαν για παράδειγμα και οι δύο εταιρείες να πουν ότι η κονσόλα τους έχει 4GB RAM για τα games και άλλα τόσα για τις υπόλοιπες υπηρεσίες/λειτουργίες που τρέχουν από πίσω. Απλά το 8GB ακούγεται πιο ωραίο στο μυαλό των καταναλωτών.

Βέβαια, σύμφωνα και με την αρχιτεκτονική των κονσολών, τα 8GB (σίγουρα) θα μοιράζονται όπου και όπως πρέπει και δε υπάρχει fixed νούμερο. Ίσως θα υπάρχει ένα νούμερο στάνταρ που σου λέει ότι η κονσόλα χρειάζεται Χgb RAM για να δουλεύουν όλα ρολόι και όσα μένουν κάντα ότι θες. Η GDDR5 είναι πολύ ακριβή, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τόσο μεγάλα νούμερα. Τώρα, η Microsoft ή θα πάει με την φθηνότερη ξέροντας ότι είναι υπερακετό το bandwidth και θα χτυπήσει το PS4 πουλώντας το Xbox One σε χαμηλότερη τιμή ή θα βάλει κι αυτή GDDR5 για να κλείσουν στόματα.

Έτσι κι αλλιώς, αν δε κάνω λάθος θα έχουν την ίδια κάρτα γραφικών. Δε νομίζω να ζητήσουν να παραχθεί η ίδια GPU με DDR3 από την εταιρεία. Σαν πολλά είπα μόνο και μόνο για την RAM.

Στα του επεξεργαστή, καλά έκαναν και πέρασαν σε x86 αρχιτεκτονική. Πιο "normal" κώδικας και αρμονία ανάμεσα σε τρεις πλατφόρμες (Xbox One, PS4, PC). Έτσι οι εταιρείες θα μπορούν να κάνουν τα ports τους (που κάνουν ήδη) πιο εύκολα και χωρίς μεγάλο κόστος, ενώ ίσως δούμε και στα αγαπημένα μας PC κανένα game που διαφορετικά θα το έβγαζαν μόνο για Xbox One και PS4.

Σχεδιαστικά δε μπορώ να πω ότι με τρέλανε η κονσόλα, αλλά δεν είναι και άσχημη. Έχει λιτές γραμμές, ίσως πολύ να περίμεναν κάτι πιο... διαστημικό! Μου άρεσε που είναι σε αυτό το μαύρο χρώμα, όπως και το χειριστήριο που φωνάζει Xbox 1 (τυχαίο; :P). Μου αρέσει το χειριστήριο, δε περίμενα κάτι gimmicky, από τη στιγμή που υπάρχουν project glass, kinect και... illumiroom (ή όπως αλλιώς λέγεται τέλος πάντων!).
#12 DigiMike (Level12) 22/05/2013 03:11
Δεν ξερεις ομως ποτε αν μετα απο χρονια θα χρειαστει περισσοτερη ram οπως με το Skyrim στο ps3. Απο την αλλη ο επεξεργαστης του Xbox One μου φαινεται καλυτερος με μονο αρνητικο το οτι χανει τη συμβατοτητα με το 360. καλα αναγκαιο κακο αλλα αφου δεν εχουν cloud gaming οπως το ps4 θα εχουν σοβαρο θεμα.
#13 Aliengoa (Level23) 22/05/2013 03:43
Ουδέτερη η κονσόλα για τα γούστα μου και δείχνει πολύ σοβαρή ειδικά σε σχέση με το πρώτο φανταχτερό Xbox 360!
Για την μνήμη τα έχουμε ξαναπεί και δεν υπάρχει θέμα, από την στιγμή που παίζει ρόλο το optimization του παιχνιδιού από τον δημιουργό (χαρακτηριστικό παράδειγμα το Skyrim όπου ενώ το PS3 είχε καλύτερο hw έπαιζε χειρότερα)!
Δυστυχώς, βλέπω και εγώ στροφή προς περίεργες τακτικές και μένει να δούμε πως ακριβώς θα δουλεύουν όλα με την κυκλοφορία της κονσόλας. Πάντως, η εμμονή με το Kinect δεν είναι τυχαία μια και πήγε παρα πολύ καλά απο πωλήσεις και διείσδυση στους χρήστες του 360.

Παραφωνία το backward comp γιατί θα έλεγε κανείς πως η αρχιτεκτονική XNA και D3D που ήδη είχε το 360 πως γίνεται να μην υποστηρίζεται απο την νέα κονσόλα; Ούτως η άλλως βασίζονται σε windows και τα δύο. Ισως, τα API και άλλες λεπτομέρειες να έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό αλλά γενικά τα Xbox ήταν πάντα κοντά στην τεχνολογία των υπολογιστών και με το hw και με το software... Ισως να είναι επιλογή της MS για να πουλήσει την φθηνή κονσόλα της...
#14 snikefriend (Level23) 22/05/2013 10:39
Μην ασχολειστε με τα specs ειναι εταιρια με ΤΕΡΑΣΤΙΑ τεχνογνωσια η Microsoft (προφανως!!!!!!) για να κανει κατασκευαστικα λαθη που θα της κοστισουν!
#15 eforius (Level5) 22/05/2013 13:54

Quoting snikefriend:

Μην ασχολειστε με τα specs ειναι εταιρια με ΤΕΡΑΣΤΙΑ τεχνογνωσια η Microsoft (προφανως!!!!!!) για να κανει κατασκευαστικα λαθη που θα της κοστισουν!


Και έχει κάνει πάρα μα πάρα πολλά, που της έχουν κοστίσει!!!!

Νομίζω ότι η κονσόλα δε μου δημιουργεί κάποια "ανάγκη" να την πάρω κοιτώντας τα χαρακτηριστικά! Είδομεν... αν και είμαι πολύ επιφυλακτικός.

Με βλέπω να ξαναγυρίζω στο PC μου.
#16 +3 f1madness2011 (Level10) 05/11/2013 15:50
Για πιτσιρικάς καλή η συλλογή του! Καλή επιτυχία :)
#17 +2 Vasilis (Level25) 05/11/2013 16:13
Μια χαρά σε βρίσκω. Καλή επιτυχία! :-) Για να δούμε και τον επόμενο.