- Μόνιμες Στήλες
- Console Wars
- Top 5: Οι κορυφαίες ειδήσεις για το 2018
Top 5: Οι κορυφαίες ειδήσεις για το 2018
HotTop 5: Οι κορυφαίες ειδήσεις για το 2018
Πληροφορίες
Τα νέα που ξεχώρισαν σε κάθε πλατφόρμα.
Μέσα σε έναν χρόνο είναι φυσικό και επόμενο να ερχόμαστε αντιμέτωποι με ολοένα και περισσότερα νέα γύρω από τον χώρο του gaming, αφού η εν λόγω βιομηχανία συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία. Τα video games έχουν ενταχθεί πια στην καθημερινότητα των ανθρώπων, σχεδόν ολόκληρης της υφηλίου, με αποτέλεσμα τα gaming sites να αυξάνουν και αυτά με την σειρά τους τον ρυθμό με τον οποίο ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους gamers. Όταν πάλι διαδραματίζεται κάποιο μεγάλο event, όλα τα βλέμματα στρέφονται στις υπηρεσίες live streaming, ώστε οι gamers να μάθουν το συντομότερο δυνατόν τις νέες εξελίξεις, αλλά και κάθε νεοανακοινωθέν video game από κάποια μεγάλη ή άλλοτε indie εταιρεία ανάπτυξης.
Στις 365 αυτές μέρες του 2018 οι δημοφιλείς και μη εταιρείες φρόντισαν να μπουχτίσουμε από gaming ειδήσεις. Μπορεί το Fortnite και τα Battle Royale να σκέπασαν ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές, παρόλα αυτά δεν είναι κάτι που μας κάνει εντύπωση, αν λάβουμε υπόψη την τεράστια επιρροή και την απήχηση που έχει ο τίτλος της Epic Games. Εμείς όμως συνηθίζουμε κάθε χρόνο να σας μεταφέρουμε τα νέα που ξεχώρισαν μέσα σε κάθε χρονολογικό έτος, χωρισμένα ανά πλατφόρμα, ώστε να θυμηθείτε όλες τις όμορφες στιγμές που χαμογελάσατε στην όψη κάποιας ανακοίνωσης, δήλωσης, ή κυκλοφορίας. Αν μη τι άλλο, το 2018 είχε μπόλικο περιεχόμενο από κάθε στρατόπεδο, επομένως πάμε να αριθμήσουμε ορισμένα γεγονότα που ξεχώρισαν το περασμένο χρονικό διάστημα.
Top 5 Sony news
5) Έμφαση στα εναπομείναντα games
Το 2018 ήταν μία δυνατή χρονιά για την Sony από άποψη κυκλοφοριών, παρόλα αυτά υπήρξαν ορισμένα games, που το κοινό της ιαπωνικής εταιρείας περιμένει δια μανίας, τα οποία δεν κυκλοφόρησαν εν τέλει μέσα στο έτος. Η Sony έχει δεχθεί πως το PS4 φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος του και έτσι δεν είδαμε κάποιο ιδιαίτερο reveal μέσα στο έτος, ειδικά όσο είναι γνωστή η δουλειά που γίνεται στις Naughty Dog, Sucker Punch και Kojima Productions για παράδειγμα. Έτσι, η παρουσία της εταιρείας στα μεγάλα events ήταν, όπως είχαν υποσχεθεί, αφιερωμένη στους, κατά πάσα πιθανότητα, κορυφαίους τίτλους που αναπτύσσουν οι παραπάνω developers όπως τα The Last of Us Part II, Ghost of Tsushima και Death Stranding αντίστοιχα. Οι συνεχόμενες καθυστερήσεις του Days Gone φέρνουν το Action-Adventure της Sony Bend Studio στην αφετηρία των exclusives για το 2019.
4) Αποχή από PSX και E3 2019
Το παραπάνω φαινόμενο οδήγησε την Sony στο να προσφέρει δύο ιδιαίτερα δυσάρεστες ανακοινώσεις για τους fans της. Μετά και την E3 2018, όπου το line-up που συγκέντρωσε ήταν σαφέστατα λειψό σε σύγκριση με άλλες χρονιές, η Sony αποκάλυψε πως δεν σχεδιάζει να παραστεί στην φετινή E3. Σαν να μην έφτανε αυτό, το καθιερωμένο αποκλειστικό event της εταιρείας ονόματι PlayStation Experience δεν πραγματοποιήθηκε, κυρίως λόγω του ότι δεν είχαν καινούρια πράγματα να δείξουν για το PS4. Αυτό μας κάνει να πιστεύουμε πως η φετινή χρονιά απλά θα “καθαρίσει” την λίστα των games που έχουν ανακοινωθεί για το PS4, δίνοντας χρόνο στην εταιρεία να ασχοληθεί με το επόμενο βήμα της.
3) Πώληση 86 εκατομμύρια κονσολών
Ο Οκτώβριος του 2018 έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για την Sony, αφού τα στατιστικά της εταιρείας που κυκλοφόρησαν ανέφεραν πως το PS4 μετρά πλέον περισσότερες από 86.1 εκατομμύρια πωλήσεις. Το νούμερο αυτό πέραν από τεράστιο, ξεκαθάρισε ακόμα περισσότερο την διαφορά του PS4 από τις υπόλοιπες πλατφόρμες της τωρινής γενιάς, ενώ παράλληλα σήμανε και την υπερνίκηση του προγόνου του, αφού το PS3 σταμάτησε κοντά στα 84 εκατομμύρια. Το PS4 κατατάσσεται πια στην 6η θέση σε όλη την ιστορία των κονσολών, όσον αφορά στις πωλήσεις και στην Sony ευελπιστούν πως θα σπάσει και το φράγμα τον 100 εκατομμυρίων μέσα στο 2019. Η παραπάνω φιλοδοξία δεν φαντάζει διόλου απίθανη, αν σκεφτεί κανείς την περίοδο των Χριστουγέννων που μας πέρασε, όπου οι πωλήσεις αυξάνονται λόγω των εκπτώσεων, αλλά και τις μελλοντικές πωλήσεις πολλών ακόμη αποκλειστικών τίτλων. Σημειωτέο το ότι οι συνολικές πωλήσεις κονσολών PlayStation ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια κομμάτια.
2) Η επιτυχία των exclusives
Η Sony δεν άλλαξε ούτε το 2018 και πόνταρε για ακόμα μία φορά στους αποκλειστικούς της τίτλους για να ενισχύσει το όνομά της, πράγμα που κατάφερε σε βάθος, αν κρίνουμε από την επιτυχία που σημείωσαν τα God of War, Marvel’s Spider-Man, Detroit: Become Human και άλλα. Το πρώτο αναγνωρίστηκε ως κορυφαίος τίτλος της χρονιάς, παρά τον σαφέστατο ανταγωνισμό του εξίσου θεαματικού Red Dead Redemption II, πράγμα που δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στο επίτευγμα αυτό. Το Spider-Man της Insomniac Games ξεπέρασε κάθε προσδοκία και με τα νούμερα που κυκλοφορούν, ενδέχεται να μετατραπεί σε console seller, αφού έχει αποκτήσει σχεδόν μόνιμη θέση στην εβδομαδιαία λίστα των UK Charts. Τέλος το Detroit: Become Human δεν είχε τόσο ψηλές κριτικές όσο θα ήθελαν να αντικρίσουν στην Quantic Dream, παρόλα αυτά είναι πολλοί οι fans που αναγνώρισαν την καινοτομία του σεναρίου του. Ήταν αρκετά ακόμη exclusives που έκαναν τη διαφορά και έχοντας στην άκρη του εγκεφάλου μας το τι συνέχεια έπεται, δεν μας κάνει εντύπωση που στην Sony επικρατεί τέτοια αισιοδοξία.
1) “Στα σκαριά” το PS5
Πέρασαν περισσότερα από 5 χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε το PS4 και αυτό το διάστημα είναι από μόνο του αρκετό για να δημιουργηθούν φήμες περί σχεδιασμού του πολυαναμενόμενου PS5. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν θα λέγαμε ότι πρόκειται μόνο για φήμες, αφού τόσο η στρατηγική όσο και οι δηλώσεις της Sony, “φωνάζουν” πως το επόμενο βήμα υπό την μορφή κονσόλας θα γίνει αργά η γρήγορα. Ο ίδιος ο πρόεδρος της Sony παραδέχτηκε πως το “next-generation hardware” πρέπει να έρθει κάποια στιγμή, ενώ ήδη έχουν δημοσιευθεί αγγελίες που αναζητούν προσωπικό για να φέρει στην ζωή το PS5. Η στασιμότητα της Sony στην ανακοίνωση νέων games και η αποχή της από τα major events, μας κάνουν να πιστεύουμε πως κοντά στο 2020 ενδέχεται να δούμε επιτέλους το PS5 να κυκλοφορεί.
Top 5 Microsoft news
5) To Forza Horizon 4 έσωσε την παρτίδα
Η Microsoft υποσχέθηκε πολλά για τις αποκλειστικές της κυκλοφορίες, ωστόσο τα δύο εκ των τριών μεγάλων ονομάτων της δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες. Πρόκειται για τα Sea of Thieves και State of Decay 2, τα οποία, για διαφορετικούς λόγους, παρουσιάστηκαν υποδεέστερα από ότι θα περίμεναν οι fans της Microsoft που ενέδωσαν στο hype. Η αχτίδα φωτός ανάμεσα σε αυτή την δυσαρέσκεια που προκλήθηκε έλαμψε με την κυκλοφορία του Forza Horizon 4, που δίκαια αναγνωρίστηκε ως το κορυφαίο Racing της χρονιάς με τεράστια διαφορά από το επόμενό του. Από κει και πέρα, τα υπόλοιπα αποκλειστικά games δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν, παρόλα αυτά το 2018 ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη χρονιά για την Microsoft για πολλούς άλλους λόγους και όχι για τα games που κυκλοφόρησαν μέσα στον χρόνο, όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
4) Halo Infinite και Gears 5
Δύο εκ των πιο αξιομνημόνευτων franchises της Microsoft θα επιστρέψουν και οι ανακοινώσεις των δύο αυτών games είναι παραπάνω από αρκετές για να σχηματίσουν ξανά χαμόγελα στους κατόχους του Xbox One ή PC. Παρά το γεγονός το ότι δεν έχουν προκύψει ιδιαίτερες αναφορές οι πληροφορίες για τα δύο αυτά games, η αξιοπιστία των 343 Industries και The Coalition μας γεμίζει αυτοπεποίθηση πως θα δούμε δύο ακόμη ποιοτικούς τίτλους, που θα επεκτείνουν το ρόστερ των αποκλειστικών τίτλων της Microsoft με πολύ πιο εμφατικό τρόπο από αυτόν που ακολούθησαν οι κυκλοφορίες του 2018.
3) Αύξηση στα έσοδα της εταιρείας
Τα ταμεία της Microsoft βαδίζουν καλώς, αφού το 2018 βρήκε την εταιρεία να σημειώνει πρόοδο στα έσοδά της, όσον αφορά στις πωλήσεις από games και περιφερειακά Xbox. Ιδίως στο πρώτο τρίμηνο του νέου οικονομικού έτους (που ξεκίνησε τον Ιούλιο) ο τζίρος από τα περιφερειακά αυξήθηκε κατά 95%, ενώ τα έσοδα από games ενισχύθηκαν κατά 44%. Πλέον η Microsoft καταφέρνει να ξεπερνά τις αρχικές προβλέψεις που πραγματοποιεί, ακόμα και στο κομμάτι του Xbox από τα έσοδα του οποίου δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένη μέχρι φέτος. Η όλη πρόοδος οφείλεται τόσο στην κυκλοφορία του Xbox One X, όσο και στις online υπηρεσίες που υποστηρίζονται από την Microsoft. Επαναφέροντας στις σκέψεις μας τα όσα θα ακολουθήσουν για το Xbox One, ίσως το κομμάτι “Xbox” να φτάσει, σε βάθος χρόνου, στο επίπεδο που πάντοτε ήθελε να βρεθεί η Microsoft και ακόμα υψηλότερα.
2) Νέες κονσόλες Xbox
Ήδη στην E3 ο Phil Spencer επιβεβαίωσε πως το μέλλον του Xbox βρίσκεται υπό κατασκευή. Ίσως το μέλλον αυτό να αφορά περισσότερες από μία κονσόλες, αφού τα κατά φημολογία projects που βρίσκονται στο στόχαστρο της Microsoft, θα αποτελέσουν οικογένεια συσκευών και όχι μία μεμονωμένη κυκλοφορία. Η κωδική ονομασία Scarlett ήταν αυτή που πρωτοκυκλοφόρησε, αναφέροντας μάλιστα πως η μία εκ των δύο κονσολών θα χρησιμοποιείται για cloud gaming, αφού η στροφή σε αυτό είναι μονόδρομός όπως έχουν δηλώσει ορισμένες μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης. Η πιο πρόσφατη φήμη ανέφερε δύο ακόμη ονομασίες από προϊόντα που ενδεχομένως θα ενταχθούν στην οικογένεια Scarlett και είναι τα Lockhart και Anaconda. Ίσως η E3 2019 να επιφυλάσσει τεράστιες εκπλήξεις για τους fans της Microsoft αν επιβεβαιωθούν όλα τα παραπάνω.
1) Ισχυρή παρουσία στην E3 και εξαγορά εταιρειών
Η αγαπημένη στιγμή όσων υποστηρίζουν την Microsoft και ταυτόχρονα ολόκληρης της χρονιάς για την εταιρεία οφείλει να είναι η press conference που πραγματοποίησε στην E3 2018. Η αυτοπεποίθηση με την οποία βγήκε ο Phil Spencer στην σκηνή τα έλεγε όλα, σε μία συνέντευξη τύπου όπου βομβαρδιστήκαμε από ανακοινώσεις, τρέιλερ και πολλές ακόμη εκπλήξεις. Αυτό που μας ευχαρίστησε περισσότερο από όλα όμως ήταν η ανακοίνωση από πλευράς Microsoft πως οι εταιρείες Ninja Theory, Playground Games, Undead Labs και Compulsion Games εντάχθηκαν στο δυναμικό της Microsoft και θα ασχοληθούν ξεχωριστά με την παραγωγή first-party τίτλων. Ήταν πραγματικά το καλύτερο νέο που μπορούσε να φέρει στους υποστηρικτές της, εφόσον ζητούν απεγνωσμένα περισσότερα exclusives. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, φαίνεται πως το Xbox θα επανέλθει πολύ δυνατά στο προσκήνιο μέσα στο 2019.
Top 5 Nintendo news
5) Hackers “έσπασαν” το λογισμικό του Switch
Μία συμφορά, που πολύ δύσκολα θα απασχολήσει τις κονσόλες των Microsoft και Sony, βρήκε στην αρχή του 2018 την Nintendo. Ορισμένοι hackers δημοσίευσαν βίντεο στα οποία αποκαλύπτουν πως κατάφεραν με διάφορα exploits να “σπάσουν” το λογισμικό του Switch. Το συμβάν έλαβε χώρα τον Ιανουάριο και έκτοτε συναντήσαμε μία ακόμα περίπτωση στην οποία το Switch και το λειτουργικό του σύστημα στάθηκαν αδύνατα να εμποδίσουν τους πονηρούς hackers. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι fail0verflow και Kate Tamik διέθεσαν δημόσια ένα exploit με το οποίο μπορείτε να εγκαταστήσετε λειτουργικό σύστημα Linux στο Switch σας. Το ανησυχητικό είναι πως η Nintendo εξακολουθεί να μην έχει βρει λύση στο παρόν ζήτημα.
4) Το ξαφνικό Super Smash Bros. Ultimate
Σε μία χρονιά όπου έδειχνε εντελώς νεκρή από κυκλοφορίες για την Nintendo, ήρθε το Super Smash Bros. Ultimate ως μάνα εξ ουρανού. Μάλιστα κυκλοφόρησε στα τέλη του 2018 και συγκεκριμένα τον Δεκέμβρη, πράγμα που δεν του έδωσε την δυνατότητα να ενταχθεί στα υποψήφια games προς βράβευση. Κάτι τέτοιο όμως έχει πολύ μικρή σημασία, αφού αντί να γράφουμε για ένα εφιαλτικό έτος για τα games της Nintendo, πλέον τα πράγματα φαίνονται εμφανώς καλύτερα, αφού το Super Smash Bros. Ultimate ξεχώρισε για το εθιστικό του gameplay, το τεράστιο ρόστερ χαρακτήρων, τις αμέτρητες πίστες και πολλά ακόμη features που κάνουν το Dragon Ball FighterZ να…ξεφυσάει με ανακούφιση, χάρις στην καθυστέρηση του τίτλου της Nintendo, δίνοντας στο Fighting της Arc System Works την δυνατότητα να καυχιέται πως ήταν το κορυφαίο του είδους του για το 2018. Στην πράξη όμως αυτός ο τίτλος ανήκει με αξιώσεις στο Super Smash Bros. Ultimate.
3) Ερωτηματικά με το Nintendo Labo
Μία από τις ανακοινώσεις που προκάλεσαν ιδιαίτερη εντύπωση στο κοινό της Nintendo και όχι μόνο, μέσα στο 2018 ήταν αυτή του Nintendo Labo. Για όσους δεν γνωρίζουν σε τι αναφερόμαστε, πρόκειται για χάρτινα kits τα οποία κατασκευάζετε και έχουν συμβατότητα με το Switch, για να παίζετε διάφορα games με μικρότερα μέλη της οικογένειάς σας. Είναι απλά και ευχάριστα στην κατασκευή και σίγουρα θα εντυπωσίαζε ένα μικρό παιδάκι ως υποψήφιο gamer, παρόλα αυτά είναι εύκολο να καταστραφούν και σίγουρα οι fans της Nintendo θα προτιμούσαν αντί του Labo να έβλεπαν κάποιο άλλο exclusive για το Switch. Μην το σνομπάρετε εντελώς βέβαια, γιατί η τσιμπημένη τιμή του αντικατοπτρίζει την ευχαρίστηση που ενδεχομένως θα προκαλέσει στο παιδάκι σας, αν δεν το καταστρέψει.
2) Το Switch ξεπέρασε τις 22.8 εκατομμύρια πωλήσεις
Η Nintendo έδειχνε τεράστια αυτοπεποίθηση όσον αφορά στις πωλήσεις του Switch, δηλώνοντας πριν καν μπει το 2018 πως η νεότερη κονσόλα τους δεν θα δυσκολευτεί να ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια κομμάτια. Ο ισχυρισμός τους επιβεβαιώθηκε στα μισά το χρόνου και μάλιστα επιτεύχθηκε με άνεση, αφού τον Ιούλιο μάθαμε πως το Switch έχει ήδη πουλήσει πάνω από 22.86 εκατομμύρια κονσόλες παγκοσμίως και συνεχίζει να ανεβαίνει. Έτσι, αύξησε κατά πολύ την διαφορά του από την άλλη φορητή κονσόλα αυτής της γενιάς, δηλαδή το PlayStation Vita, το οποίο πάγωσε στις 15 εκατομμύρια πωλήσεις περίπου. Το Switch μετρά λιγότερα από 2 χρόνια στην αγορά, συνεπώς θα δούμε στα σίγουρα τον αριθμό των πωλήσεων του να αυξάνεται.
1) Νέος πρόεδρος ο πρώην director των Pokemon
Ήταν Απρίλιος όταν η Nintendo ανακοίνωσε επίσημα την ανακατανομή του προσωπικού της, γεγονός που σήμανε και την αλλαγή στη θέση του προέδρου της εταιρείας. Τα ηνία της Nintendo έχει από τότε ο 46χρονος Shuntaro Furukawa, που αντικατέστησε τον Tatsumi Kimishima. Ο Furukawa ήταν ήδη γνωστός για την δουλειά του ως director στην σειρά Pokemon από το 2012 και ύστερα και δήλωσε την χαρά και την αφοσίωση που θα δείξει στη νέα του θέση. Θα υπάρξουν αρκετά ακόμη μέλη που θα πάρουν προαγωγή στην εταιρεία, ενώ ο Furukawa μας διαβεβαίωσε πως οι σειρές Pokemon και Metroid Prime θα επιστρέψουν στο Switch. Ελπίζουμε να υπηρετήσει ορθά το καθήκον του και να προσφέρει πολλά games για τους fans του Switch.
Γενικά Top 5
5) The Game Awards 2018
Η αγάπη και το μεράκι που βάζει ο Geoff Keighley στα The Game Awards γίνονται όλο και πιο εμφανή κάθε χρόνο. Το φετινό event όμως ξεχώρισε ακόμα περισσότερο, αφού το όλο show, οι συνεχείς παγκόσμιες πρεμιέρες, οι ομιλίες των νικητών και των στελεχών διαφόρων εταιρειών και η φανταστική ορχήστρα, βοήθησαν το καθένα στην πραγματοποίηση μίας καταπληκτικής παρουσίασης. Αξίζει μεγάλος σεβασμός στον διοργανωτή και παρουσιαστή των The Game Awards για την πρωτοβουλία του να ανεβάσει στην σκηνή μαζί τα “αφεντικά” των Nintendo, Xbox και PlayStation για να μας μιλήσουν για την σημασία των games και της ενότητας που οφείλουμε να έχουμε οι gamers μεταξύ μας, δημιουργώντας μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές στην ιστορία της βιομηχανίας. Είδαμε επίσης πολλά games να ανακοινώνονται με αποκορύφωμα τα Mortal Kombat 11 και Crash Team Racing: Nitro-Fueled. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε το God of War, ενώ υπήρξαν διάφορες ευχάριστες στιγμές, όπως το χαρακτηριστικό “Read it Boy” και άλλες που cringάραμε, όπως στην ομιλία του SonicFox. Συνολικά πάντως η πρόοδος των The Game Awards ήταν εμφανώς τεράστια.
4) Εφαρμογή του Cross-Platform
Μπορεί το Fortnite να κατακρίνεται από πάρα πολλούς gamers, ωστόσο είναι εκατομμύρια τα άτομα που παίζουν με την παρέα τους το δημοφιλές Battle Royale. Ο λόγος για τον οποίο ίσως χρωστάμε πολλά στο Fortnite, είναι πως η τεράστια αυτή επιρροή του έκανε την Sony να πει επιτέλους το “ναι” για την δυνατότητα cross-platform, ένα ζήτημα που απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια τους gamers. Ελπίζουμε το Fortnite να είναι μόνο η αρχή αυτής της υποχώρησης και συνεργασίας, ώστε η πλειονότητα των games στο μέλλον να μας επιτρέπει να παίζουμε online με τους φίλους μας, ανεξάρτητα από το ποια πλατφόρμα έχουμε στην κατοχή μας.
3) Το ελληνικό Assassin’s Creed Odyssey
Γενηθήτω το θέλημα όλων των Ελλήνων gamers. Στο πρόσωπο του Assassin’s Creed Odyssey οι Έλληνες είδαν επιτέλους ένα από τα αγαπημένα franchises της χώρας να πατάει σε ελληνικό έδαφος. Αλέξιος και Κασσάνδρα βίωσαν μία εξαιρετική περιπέτεια που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, έδωσε και πάλι πνοή στην σειρά της Ubisoft. Τα ελληνικά τοπία θα σας καθηλώσουν, οι ελληνικές εκφράσεις είναι άκρως αστείες και η επαφή με τα ιστορικά πρόσωπα της χώρας μας, αλλά και διάφορες μάχες θα προκαλέσουν έντονη ανατριχίλα σε όποιον αγαπάει το έθνος μας και τους αρχαίους Έλληνες. Ο έξω κόσμος αγάπησε εξίσου το Odyssey και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε το ελληνικό setting να αντιμετωπίζεται με τέτοια αγάπη από όλους τους gamers παγκοσμίως.
2) Χαμός με το Fallout 76
Οι γκάφες της Bethesda υποδέχθηκαν η μία την άλλη, με αποτέλεσμα το Fallout 76 να αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο σκάνδαλο του 2018. Πολλοί το χαρακτήρισαν ως online κόπια του Fallout 4, ενώ τα αλλεπάλληλα bugs και glitches σκοτείνιασαν ακόμα περισσότερο το όνομα του παιχνιδιού. Είναι μία κυκλοφορία που απασχόλησε ιδιαίτερα το κοινό των gamers, αλλά με την αρνητική έννοια και περισσότερο από κάθε άλλο video game του 2018. Γενικότερα, κάθε κίνηση της Bethesda στην συγκεκριμένη κυκλοφορία, ακόμα και με τις collector’s editions, ήταν λανθασμένη και απρόσεκτη. Αν δεν υποστεί σύντομα αλλαγές και ρυθμίσεις είναι σίγουρο πως σε διάστημα λίγων μόλις μηνών θα χάσει τον λίγο κόσμο που έσπευσε να το αγοράσει. Οι κριτικές του Fallout 76 είναι πιο χαμηλές από όσο θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ η Bethesda.
1) Τα single-player games ζουν και βασιλεύουν
Όταν μία εταιρεία σαν την EA βγαίνει και δηλώνει πως “τα single-player games πεθαίνουν”, την στιγμή που έχει ήδη χεσ**νη την φωλιά της, είναι βέβαιο πως οι fans θα την κράξουν σε κάθε πιθανή ευκαιρία όπως και έγινε. Αυτό όμως που πραγματικά πάτησε στο έδαφος την παραπάνω δήλωση είναι η επιτυχία που σημείωσαν τα φετινά single-player games. Θυμηθείτε την εξάδα που πλαισίωσε τα υποψήφια games για Game of the Year. Ήταν τα Assassin’s Creed Odyssey, Celeste, God of War, Monster Hunter: World, Marvel’s Spider-Man και Red Dead Redemption 2. Όλα τους είναι single-player games και μόνο οι τίτλοι των Capcom και Rockstar Games δίνουν δυνατότητα να παίξετε online, ωστόσο αυτά τα modes έχουν πολύ μικρό ρόλο στην επιτυχία που σημείωσαν. Βλέπουμε λοιπόν πως ακόμα και σε μία εποχή όπου τα online games παίζονται από όλο τον κόσμο, τα single-player games είναι αυτά που κάνουν την διαφορά και πιθανότατα θα συνεχίσουν να την κάνουν και τα επόμενα χρόνια.
Πολλές ήταν οι φετινές ειδήσεις που τάραξαν τα πλήθη, άλλες με θετικό τρόπο και άλλες δυσάρεστα. Γενικά όμως πρέπει να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το 2018 στο κομμάτι του gaming, εφόσον παίξαμε πολύ ωραία games, μάθαμε για πολλές ενδιαφέρουσες επερχόμενες κυκλοφορίες και ελπίζουμε το 2019 να είναι ακόμα καλύτερα. Για ακόμα μία φορά, καλή χρονιά από όλη την συντακτική ομάδα του GameWorld και το Community Support.
Comments