- Μόνιμες Στήλες
- Console Wars
- Μπορει το Bayonetta 2 να αναστήσει το Wii U;
Μπορει το Bayonetta 2 να αναστήσει το Wii U;
HotΜπορει το Bayonetta 2 να αναστήσει το Wii U;
Πληροφορίες
Console seller ή απλά άλλος ένας τίτλος;
Το Wii U είναι η πρόταση της Nintendo στις κονσόλες όγδοης γενιάς που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2012. Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε την νέα της κονσόλα ως συνέχεια του Wii. Μπορεί το Wii να πούλησε πάνω από 100 εκατομμύρια παγκοσμίως αλλά το Wii U δεν τα έχει πάει μέχρι στιγμής τόσο καλά αφού έκλεισε τον Ιούνιο του 2014 με περίπου 7 εκατομμύρια πωλήσεις.
Ένας από τους κυριότερους λόγους για να αγοράσει κανείς το Wii U είναι τα exclusive games αλλά και το Wii U GamePad το οποίο με την οθόνη αφής του υπόσχεται μια διαφορετική εμπειρία από εκείνη του απλού χειριστηρίου. Κατά τα άλλα, τόσο η τιμή του, όσο και οι επιδόσεις του λόγω hardware, το αφήνουν ένα βήμα πίσω σε σχέση με τις νέες κονσόλες των Sony και Microsoft.
Γιατί είναι exclusive το Bayonetta 2;
Το Bayonetta 2 είναι ένα από τα καλύτερα χαρτιά του Wii U. Όπως σας εξηγήσαμε και στο review που γράψαμε, το Bayonetta 2, σε αντίθεση με το προηγούμενο game, είναι exclusive τίτλος της κονσόλας της Nintendo. Το πρώτο Bayonetta είχε κυκλοφορήσει σε PS3 και Xbox 360 το 2010 και η συνέχειά του θα μπορούσε άνετα να βγει σε PS4 και Xbox One. Οι νέες κονσόλες 8ης γενιάς δεν θα αντιμετώπιζαν κάποιο πρόβλημα στο να τρέξουν το Bayonetta 2 στα 60 frames.
Αντιθέτως όμως, η συμφωνία της Nintendo με την Platinum Games απαγόρευσε οποιαδήποτε συνεργασία με άλλες κονσόλες. Κάτι τέτοιο συνέβη εξαιτίας της SEGA η οποία έκανε πίσω από το development του πρώτου Bayonetta. Όπως καταλαβαίνετε, μιας και η SEGA αποχώρησε, αν δεν ήταν η Nintendo, δεν θα βλέπαμε νέο τίτλο στη σειρά Bayonetta. Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που δεν βλέπουμε το Bayonetta 2 σε άλλα format.
Η Bayonetta 2 στο Wii U
Όπως σας έγραψα και στο review, το Bayonetta 2 τρέχει στο Wii U στα 60 frames, αν και υπάρχουν σημεία μέσα στις μάχες όπου αντιμετωπίζετε πολλούς αντιπάλους και τα frames πέφτουν δραματικά ακόμα και στην κλίμακα 30-50. Σε γενικές γραμμές πάντως η κονσόλα της Nintendo αποδείχθηκε επαρκής από πλευράς απόδοσης. Σχετικά με τον τεχνικό τομέα, τα καιρικά φαινόμενα (όπως όταν βρέχει ή φυσάει), ο φωτισμός και οι σκιές δίνουν μια πιο αληθινή όψη στον φανταστικό κόσμο του παιχνιδιού.
Ο χειρισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία οποιουδήποτε παιχνιδιού, ειδικά του Bayonetta 2. Βέβαια η Platinum Games αποφάσισε να αξιοποιήσει το Wii U Gamepad για εντολές στην οθόνη αφής και για mirroring του παιχνιδιού. Το Wii U Gamepad δεν αξιοποιείται για παράδειγμα ως χάρτης ή ως inventory, hotbar των skills κ.ο.κ. κάτι που δεν ξέρω πόσοι από εσάς περιμένατε αλλά θα είχε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όπως και να 'χει, η αγαπημένη μας μάγισσα εμφανίζεται ένα επίπεδο πάνω στον τομέα των γραφικών και σε συνδυασμό με τα επικά boss fights και τα χιουμοριστικά cutscenes, συνθέτει ένα αποτέλεσμα που κάνει πολλούς να λοξοκοιτούν προς Wii U μεριά για ένα αποκλειστικό Action game που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα δουν σε άλλο format.
Αναμένοντας τα επόμενα exclusives
Σχετικά με τα επόμενα Wii U exclusives, που είναι το δυνατό χαρτί της Nintendo για αυτή τη σεζόν, οι βλέψεις είναι υψηλές, καθώς αν παρουσιαστούν τόσο καλοδουλεμένα όσο το Bayonetta 2 τότε θα δελεάσουν αρκετούς gamers για να αποκτήσουν κι αυτοί με τη σειρά τους ένα Wii U.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα Stealth Inc. 2 (30/10/14), Super Smash Bros στο Wii U (5/12/14) που αναμένεται να έχει την ποιότητα του 3DS με καλύτερα γραφικά, Captain Toad: Treasure Tracker (9/1/15), πολλά ακόμη indie games και μέσα στο 2015 τα νέα Zelda και Xenoblade Chronicles X, που όσο πιο σύντομα έρθουν τόσο πιο άμεσα θα ανεβάσουν τον αριθμό των AAA titles για την Nintendo. Ας μην κρυβόμαστε άλλωστε, τα PS4 και Xbox One δεν έχουν ακόμη AAA title, εκτός από το Titanfall που είναι console exclusive στην κονσόλα της Microsoft. Η Nintendo έχει σημειώσει ήδη επιτυχίες με Super Mario 3D World, Bayonetta 2 και Mario Kart 8 την στιγμή που οι άλλοι απλά περιμένουν το νέο έτος.
Τεχνολογικά ένα βήμα πίσω
Πέρα από τα καλά exclusives, το Wii U έχει να αντιμετωπίσει στην αγορά των κονσολών δύο δυνατούς αντιπάλους που διαθέτουν πολύ ανώτερες προδιαγραφές. Το Wii U έχει 2GB DDR3 μνήμη, Επεξεργαστή τριπύρηνο 1.24Ghz Tri-Core IBM PowerPC, και τσιπ γραφικών 550Mhz AMD Radeon Latte. Απέναντί του βρίσκει δύο "θηρία". Απ' τη μία το PS4 με 8GB DDR5, οκταπύρηνο AMD x86-53 Jaguar και τσιπ γραφικών AMD GCN Radeon, ενώ απ' την άλλη ένα Xbox One με 8GB DDR3, οκταπύρηνο AMD APU στα 1.75Ghz και τσιπ γραφικών 853Mhz AMD Rageon GCN. Το Wii U βλέπουμε ότι αποδίδει οριακά καλύτερα στα multiplatform από ένα Xbox 360, όπως π.χ. στο Bayonetta 1, με τα frames να έχουν μικρό προβάδισμα έναντι της παλαιάς κονσόλας της Microsoft. Οριακό προβάδισμα με αντίπαλο...κονσόλα έβδομης γενιάς!
Τα Wii U exclusives από in-house development της Nintendo έχουν καλύτερο optimization στο Wii U σε σχέση με third-party games. Για παράδειγμα τα Super Mario 3D World και Mario Kart 8 είναι σκέτη απόλαυση. Αλλά τα specs του Wii U αποτελούν έναν λόγο για τον οποίο έχουν χαθεί τόσο multiplatform games όσο και πιθανά exclusives. Σκεφτείτε ότι μετά από τόσα firmware updates και μόνο η πλοήγηση από το ένα μενού στο άλλο μπορεί να κρατήσει 6-15 δευτερόλεπτα (το τελευταίο για να ανοίξει το eshop), χρόνος που σε ένα PC ή μια next-gen κονσόλα αντιστοιχεί στο άνοιγμα μιας ολόκληρης εφαρμογής! Το δε download αργεί χαρακτηριστικά, απαιτώντας τριπλάσιο χρόνο σε αντιστοιχία με ένα PS4 ή Xbox One.
Last but not least, ο αποθηκευτικός χώρος του Wii U. Αγοράζοντας το Wii U Premium έχετε 32GB που στην ουσία είναι κοντά 27GB αν αφαιρέσουμε το λειτουργικό σύστημα! Χρειάστηκε να κάνω Uninstall το Bayonetta 1 για να κατεβάσω μετά το Bayonetta 2 και να ξεκινήσω να παίζω, αφού τα δυο τους μαζί καταλάμβαναν 32GB χώρο στο σκληρό μου δίσκο! Τι να πουν όσοι έχουν το Wii U Basic με τα 8GB που στην ουσία τους μένουν σχεδόν τα μισά; Θα έχουν ήδη αγοράσει σκληρό δίσκο για να τρέξουν όλα τα σημαντικά releases. Συνεπώς, ναι μεν η Nintendo προσφέρει τα δύο Wii U πακέτα με 220 και 320 ευρώ αντίστοιχα, αλλά όταν οι τιμές των PS4-Xbox One ξεκινούν στην Ελλάδα από τα 380 ευρώ, πολλοί λογικά σκεπτόμενοι gamers δεν θα "κολλούσαν" στο 60άρι της διαφοράς μπροστά στην απόδοση μιας ανώτερης τεχνολογικά κονσόλας, τόσο στις προδιαγραφές όσο και στις δυνατότητες, εφαρμογές και υπηρεσίες που διαθέτουν.
Rise and Shine
Ο κύριος λόγος για τον οποίο ένας gamer αγοράζει μια κονσόλα είναι τα games και κυρίως τα exclusives του. Μπορεί το Wii U να μην διαθέτει την γκάμα των multiplatform που απολαμβάνουν τα PS4 και Xbox One, όμως στα exclusives ελάχιστοι μπορούν να αμφισβητήσουν ότι έχει το πάνω χέρι. Κυκλοφορεί ήδη δύο χρόνια στην αγορά και με την εξασφάλιση του Bayonetta 2 ως third-party exclusive (αν μπορεί να θεωρηθεί third-party καθώς ακόμα κι εκεί η ίδια η Nintendo έχει την διανομή) τραντάζει τα "θεμέλια" σε μία μερίδα από hardcore gamers και βάζει στο τραπέζι μία σημαντική υποψηφιότητα για Game of the Year. Η πρόβλεψή μας είναι πως με την υπάρχουσα γκάμα από video games, ο ρυθμός πωλήσεων του Wii U αναμένεται να αυξηθεί τους προσεχείς μήνες. Πόσο μάλλον όταν κάνουν την επιστροφή τους σημαντικές σειρές όπως τα Zelda και Xenoblade Chronicles X. Πέρα από τα AAA titles, θα δούμε μια πληθώρα από καλές indie προσπάθειες. Όσο για το αν το Bayonetta 2 θα καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις του Wii U, αυτό αναμένεται να το δούμε με την κυκλοφορία του στις 24 του μήνα.
Το ερώτημα είναι το εξής: Εσείς οι gamers σκοπεύετε να αποκτήσετε Wii U στο μέλλον; Το σκέφτεστε σοβαρά; Η έχετε ως σκοπό να περιμένετε κι άλλο ώσπου να πέσουν οι τιμές ή/και να δείτε τα επόμενα exclusives των PS4 και Xbox One; Αναμένουμε τις απόψεις σας με σχόλιο στο τέλος του άρθρου.
Διαβάστε τις τελευταίες ειδήσεις για PS4, Xbox One και Wii U και συζητήστε τις στο forum του GameWorld.
Comments
Στα games, αυτά που έχουμε δει ως τώρα κυμαίνονται από μέτρια έως πολύ καλά, χωρίς να υπάρχει κάτι το εξαιρετικό για να παίξεις. Εξαίρεση μπορεί να αποτελεί το Forza Horizon 2 στο Xbox One και το επερχόμενο Sunset Overdrive που φαίνεται διασκεδαστικότατο (αλλά πρέπει πρώτα να το πιάσουμε στα χέρια μας για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα). Το PS4 από την άλλη δεν έχει κανέναν exclusive τίτλο πρώτης γραμμής αυτή την στιγμή σε κυκλοφορία. Το The Last of Us το έχουμε ξαναδεί, το inFAMOUS μια από τα ίδια, δε προσφέρει κάτι το πραγματικά καλό, το Driveclub μια μετριότητα... και τα υπόλοιπα τα έχουμε και στο PC.
Titanfall, Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Project Spark, Ori and the Blind Forest, No Man's Sky υπάρχουν/έρχονται και στα PC. To PS4 αναμένεται να αποκτήσει δυνατούς (στα χαρτιά) τίτλους το 2015 και έπειτα με τα Uncharted 4, The Order 1886, Bloodborne, Deep Down, Rime κτλ. Τα οποία επίσης πρέπει να πιάσουμε πρώτα στα χέρια μας, γιατί και το Driveclub το εκθείαζαν, αλλά τελικά βγήκε μέτριο. Το Xbox One από την άλλη έχει τα Quantum Break, Halo, Scalebound, Get Even, Phantom Dust, Crackdown 3, Inside και το Cuphead (για το Mickey Mouse style στα γραφικά) μεταξύ άλλων, που πρέπει να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξή τους.
Το Wii U αυτή την στιγμή έχει πολλούς αξιόλογους τίτλους για να παίξει κανείς είτε μόνος του, είτε με παρέα. Ο τελευταίος αποτελεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια έναν τομέα που τα πάει εξαιρετικά η Nintendo με τα Mario Kart, Mario Party κτλ, με τα οποία μπορείς να παίζεις πραγματικά για χρόνια χωρίς να βαρεθείς. Θεωρώ λάθος που πολλοί λένε ότι το Wii U δεν αξίζει ως κονσόλα. Σημασία δεν έχουν τα γραφικά, αλλά προτίστως πόσο διασκεδαστικά games σου προσφέρει μια κονσόλα. Τα γραφικά έρχονται σε δεύτερη μοίρα ως ένας τομέας που ολοκληρώνει ένα πακέτο και όχι που το σημαδεύει.
Αυτή την στιγμή, το Wii U θεωρώ πως είναι μια πολύ συμφέρουσα αγορά, από την στιγμή που διαθέτει πλειάδα από exclusives. Βλέπω σε σχετικές λίστες με τα "best PS4/Xbox One games" και παρατηρώ ότι το 90% της κάθε λίστας αποτελείται από multiplatform games. Δεν θεωρώ λοιπόν ότι στον τομέα των games έχουν πετύχει κάτι τα PS4 και Xbox One. Όταν μάλιστα ο πρώτος λόγος γίνεται για το κατά πόσο μπορεί η μια από τις δύο να τρέξει τα games σε 1080p, τότε πιστεύω ότι έχουμε χάσει το νόημα και οι Sony/Microsoft μια μεγάλη ευκαιρία. Η Nintendo μπορεί να έχει χάσει αρκετούς third-party τίτλους, αλλά έχει ήδη μια αρκετά αξιόλογη βιβλιοθήκη από games. Κάποιος που θα αγοράσει σήμερα Wii U, έχει πολλές επιλογές.
Πιστεύω ότι το Wii U θα έπρεπε να έχει πουλήσει περισσότερο. Πολλοί αγοράζουν σήμερα PS4/Xbox One και τον περισσότερο καιρό κάθονται και βλέπουν τις κονσόλες τους, αντί να παίζουν. Οι αθλητικοί τίτλοι είναι αυτοί που ουσιαστικά σώζουν την κατάσταση, αλλιώς θα μάζευαν σκόνη τα PS4/Xbox One. Προβλέπω ότι τόσο το Bayonetta 2, όσο και τα υπόλοιπα games που θα κυκλοφορήσουν σύντομα, θα βοηθήσουν αρκετά ώστε να ανέβουν οι πωλήσεις του Wii U.
Κατά τα άλλα τον τίτλο αυτόν τον θέλω όπως η καλόγρια τον Εσπερινό. Όπως η γριά, τη θέση στο λεωφορείο. Κολασμένα. Φαίνεται διασκεδαστικός. Ίσως φταίνε τα δερμάτινα, ίσως τα post του George Lola στο Facebook, δεν ξέρω.. Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη συμπάθεια στο ρατσιστικό μανιφέστο των Ιαπώνων προς το γυναικείο φύλλο. Έχουν ξεφύγει λίγο στο κομμάτι του 'σεξισμού'. Κατά τα άλλα και στα δικά μου μάτια είναι ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι, αντίστοιχης διασκέδασης God of War. Άν αποφασίσουν και φτιάξουν και το On-line store και έχει πάνω απο 20 demos κάτι θα γίνει...
Άντε να βγει το Ζέλντα...αυτό έχω να πω εγώ..!!!
Για την χωρητικότητα επίσης μπορούμε να βάλουμε ένα εξωτερικό σκληρό (σίγουρα ένας USB 2.0 250 GB βρίσκεται ξεχασμένος σε κάποιο συρτάρι μας) και να κάνουμε την δουλειά μας μια χαρά.
Το θέμα είναι πως οι δύο κυρίαρχες κονσόλες έχουν πλέον PC based αρχιτεκτονική που φυσικά διευκολύνει τα ports μεταξύ των formats και ρίχνει στο τέλος της ημέρας την έκδοση του PC, λόγω Direct X και των γνωστών περιορισμών στα FPS, που εφαρμόζει μεγαλοπρεπώς τον τελευταίο καιρό η μεγάλη απογοήτευση Ubisoft και οι λοιπές μεγάλες εταιρείες. To Wii U θέλει παραπάνω δουλειά από τους developers, για αυτό και οι παραγωγές της Nintendo είναι εξαιρετικές τεχνικά, αλλά αργούν απελπιστικά να βγουν στην αγορά. Λέγεται πάντως πως έχει κάνει άνοιγμα σε 3rd parties προκειμένου να αυξήσει την ικανότητα παραγωγής της.
Μια που σχεδόν όλοι όσοι παίζουμε παιχνίδια που απαιτούν και τα δύο μας χέρια, δεν αρκούμαστε σε μια μοναδική πλατφόρμα, πιστεύω πως το PC σε συνδυασμό με το Wii U αποτελούν τον τέλειο συνδυασμό. Με το PC εξασφαλίζεις πρόσβαση σχεδόν σε κάθε ΑΑΑ τίτλο plus τις ανεξάρτητες παραγωγές, ενώ στο Wii U μπορείς να παίξεις πιο ιδιαίτερα παιχνίδια, να αξιοποιήσεις την συλλογή των Wii games, να παίξεις αληθινά exclusives και να έχεις και μια καβάτζα για το πιτσιρίκι, που θέλει να παίξει με την Barbie στο PC, την ώρα που o Captain B.J. Blazkowicz, έχει ξεμείνει από πυρομαχικά ενώ του επιτίθενται 3 τεράστια ρομπότ!
Το Bayonneta 2 είναι μια καλή αρχή, αλλά νομίζω πως τα Zelda, Xenonblade X, Mario και φυσικά το Metroid θα αποτελέσουν τα μεγαλύτερα στοιχήματα για την πορεία της κονσόλας.
http://www.youtube.com/watch?v=du0eEWddqVQ
Αναλυτικά τα specs:
RAM
PS4: 8GB GDDR5,
Xbox One: 8GB DDR3,
Wii U: 2GB RAM
Xbox 360: 512MB
PS3: 512MB RAM (256 system memory, 256 video memory)
CPU
PS4: Οκταπύρηνος AMD x86-64
Xbox One: Οκταπύρηνος .75 GHz Οκταπύρηνος AMD APU (2 Quad-Core Jaguar modules)[ στα 1.75Ghz
Wii U: 1.24 GHz Tri-Core IBM PowerPC "Espresso" (τρεις πυρήνες)
Xbox 360: 3.2 GHz PowerPC Tri-Core Xenon (τρεις πυρήνες!)
PS3: 3.2 GHz Cell Broadband Engine με 1 PPE (Power Processor Element) & 7 SPEs (Synergistic Processing Unit). Κοινώς έχει 128-bit Vector processors και μοιράζει μια χαρά τις εργασίες του. Δεν μιλάμε για οκταπύρηνη CPU αλλά η αρχιτεκτονική της την βοηθάει να αποδίδει πολύ καλά έναντι μεταγενέστερων CPU. Βλέπε π.χ. The Last of Us. Σε games όμως τύπου Skyrim ο διαμοιρασμός της RAM σε video και system "κλάταρε" και η Bethesda ζορίστηκε να βρει λύση.
Κάρτα γραφικών:
PS4: Semi-custom AMD GCN Radeon στα 1.84 TeraFLOPs
Xbox One: 853 MHz AMD Radeon GCN στα 1.33 TeraFLOPs (με αναβάθμιση τελευταίας στιγμής πριν το launch)
Wii U: 550 MHz AMD Radeon "Latte" στα 0.352 TeraFLOPs
Xbox 360: 500 MHz ATI Xenos 0.240 TeraFLOPs (http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos_(graphics_chip)
PS3: 550 MHz NVIDIA/Sony το RSX είχε 0.192 Teraflops (http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_'Reality_Synthesizer')
Όπως βλέπεις στο θέμα GPU το Wii U όχι απλά δεν είναι στο μεταίχμιο (7,5 gen) αλλά πολύ κοντά στην έβδομη γενιά. Για την CPU της το ίδιο. Μάντεψε γιατί το loading στα μενού του Wii U είναι ανυπόφορο!
Επίσης δεν διαθέτει Ethernet θύρα! Και με το Wi-Fi του τα downloads κάνουν κάτι ώρες. Αυτό ποια που το πας? Να πετσοκόψουμε και από εκεί κατασκευαστικό κόστος? USB 2.0 επίσης (αντί για USB 3.0) κτλ.
Για να μην αναφερθώ στο σκληρό δίσκο που είναι απαράδεκτο να κυκλοφορείς κονσόλα με 32GB! Στις μέρες μας ένα game χωράει μόνο. Τα Bayonetta 1 και 2 μαζί δεν χωράνε! 27GB μένουν ελεύθερα μετά από format.
Ποιος σου είπε ότι οι gamers έχουν ξεχασμένους σκληρούς σε συρτάρια τους? Καταλαβαίνεις ότι αγοράζεις μια κονσόλα 350 ευρώ και θέλεις σκληρό? Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Αν θέλει η Nintendo ας μας δώσει τους σκληρούς που είναι ξεχασμένοι στα συρτάρια τους.
Εδώ κάνεις λάθος. Μην κοιτάς τα Dead Rising 3 και το Ryse: Son Of Rome που βγήκαν μετά σε PC.
- Το καλύτερο racing στον κόσμο, το Forza Motorsport (όσοι έχουν παίξει επίσης Gran Turismo και Mario Kart, γιατί έχω όλες τις κονσόλες, θα συμφωνήσουν μαζί μου), δεν βγήκε και δεν θα βγει ποτέ στα PC.
- Όλη η σειρά Uncharted Sony exclusive.
- Όλη η σειρά God of War Sony Exclusive.
- The Last of Us το ίδιο.
- Heavy Rain, Beyond: Two Souls PS exclusive επίσης.
- Gears of War με εξαίρεση το πρώτο όλα τα άλλα MS exclusive
- Halo με εξαίρεση το πρώτο όλα τα άλλα Xbox exclusive
- FIFA 14-FIFA 15-Pro Evolution Soccer 2015: Με τις νέες engine τους δεν κυκλοφορούν στο Wii U γιατί δεν μπορεί να τα τρέξει.
Μέχρι αύριο μπορώ να γράφω AAA τίτλους που αν δεν τους παίζεις είναι σαν να έχεις λατρεία με τα αυτοκίνητα και να κυκλοφορείς με ένα Audi A4 και να προσπαθείς να πείσεις τον γείτονα με την Lamborghini Diablo ότι είναι καλύτερο το δικό σου. Ειναι θέμα χρημάτων το ποιοτικό gaming πως να το κάνουμε.
Τέλος σχετικά με την κόντρα EA-Nintendo, που είναι φήμες αλλά ακόμα κι αν ισχύει, οι περισσότερες third-party εταιρείες έχουν αποφύγει το Wii U, όχι γιατί "δεν πουλάει". Όταν κυκλοφόρησε η κονσόλα θα έπρεπε ΗΔΗ να αναπτύσσουν games. Το έχουν αποφύγει λόγω των specs του. Με αυτή την CPU, αυτή την GPU, τα θέματα σκληρού και όλα τα υπόλοιπα τι ακριβώς περιμένεις? Να σου γράψω μια λίστα εταιρειών πρόχειρη που σίγουρα δεν είχαν καμία κόντρα με την Nintendo για το Origin όπως η EA?
Blizzard
CD Projekt RED
Electronic Arts
Epic Games
Rockstar
Square Enix
Και τέλος τα νέα games της Ubisoft (ΑC Unity, AC Rogue, The Division κτλ.)
Η πλειοψηφία των indie developers (The Cave, Stealth Inc. 2 exclusive είδα αλλά από εκεί και πέρα το χάος σε σχέση με το τι έχει Sony-Microsoft).
Υπάρχουν πάρα πολλές και η λίστα αυτή μπορεί να φτάσει σελίδες. Έγραψα όσες θυμόμουν πρόχειρα. Η ουσία είναι ότι το Wii U τεχνικά δεν είναι καν πίσω σε σχέση με PS4 και Xbox One. Είναι απλά "Καλύτερο από ένα PS3 κι ένα Xbox 360" με τα όποια θέματα στα οποία υστερεί. Αν η Nintendo δεν φτιάχνει κονσόλες με σύγχρονα specs θα συνεχίσει να μένει πίσω. Και δεν της φταίνε οι publishers.
Ο λόγος που μοιράστηκα την αντίθεση μου είναι για να υποστηρίξω την γνώμη ότι η καλύτερη κονσόλα είναι αυτή που μας κάνει να περνάμε καλύτερα. Οι αριθμοί λένε την αλήθεια, αλλά πιστεύω ότι σκοπός της Nintendo δεν ήταν να ανταγωνιστεί στα ίσια, αλλά να διαφοροποιηθεί όπως έκανε με το Wii και κέρδισε. Για αυτό και είναι άσκοπο να το συγκρίνουμε με τις υπόλοιπες κονσόλες.
Επίσης το θέμα των της έλειψης των ΑΑΑ δεν είναι μόνο θέμα υπολογιστικής ισχύος. Αφού όλοι αποδεχόμαστε ότι το Wii U είναι πιο ισχυρό από τις 7 gen, θα μπορούσε τουλάχιστον να έχει τις ίδιες κυκλοφορίες με αυτές. Κάπου αλλού βρίσκεται η απάντηση. Έχω την αίσθηση ότι η Nintendo πληρώνει την ξεροκεφαλιά και την αλλαζονία της από την επιτυχία του Wii. Έμεινε μόνη της και βασίστηκε στα fanboys και στους Ιαπωνέζους.
Kαι κατι αλο που εχω ακουσει για την Platinum ειναι οτι ηθελε και λεφτα για το publishing του game και για αυτο εκανε πισω η SEGA , και οταν πιγε στην Nintendo ειπε οκ θα δωσει λεφτα για publishing αλλα με τον ορο να βγει το game exclusive.... , οκ δεν πειραζει τοσο αλλα πιος ξερει σε κανα χρονο μπορει να βγει και στις αλλες κονσολες αμα δεν πανε καλα οι πωλησεις ...who knows:)