- Μόνιμες Στήλες
- Console Wars
- L.A. Noire 2
L.A. Noire 2
HotΠληροφορίες
Κυκλοφορία
0000-00-00
Τι θα θέλαμε να δούμε στο sequel από την Rockstar Games.
Πριν από μερικές ημέρες, ο Brendan McNamara από την Team Bondi δήλωσε πως το επόμενο L.A. Noire δεν θα πάρει πέντε ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί (όπως συνέβη με τον προκάτοχο του) κι αυτό γιατί τα τεχνολογικά μέσα έχουν ήδη κατασκευαστεί. Δεν δόθηκαν άλλες πληροφορίες σχετικά με το sequel, αλλά αυτό βέβαια δεν μας κρατάει μακριά απ’ το να κάνουμε υποθέσεις για νέο σενάριο, αλλά και για τις νέες προσθήκες που πιθανόν να έχει.
Multiplayer mode
Ένα σημαντικό στοιχείο που λείπει από το L.A. Noire είναι το online mode. Οι εταιρίες ανάπτυξης αρκέστηκαν σε ένα και μοναδικό story mode το οποίο υποστηρίζεται από το Social Club, μια κοινότητα μέσω της οποίας μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια για κάποια ερώτηση που σας δυσκολεύει κατά την διάρκεια μιας ανάκρισης, αλλά και να δείτε την πρόοδο των φίλων σας. Χωρίς λοιπόν περαιτέρω δυνατότητες, το Social Club είναι ένα στοιχείο το οποίο περνάει σχεδόν απαρατήρητο.
Είτε σε μορφή co-op, είτε σε στυλ «κλέφτες και αστυνόμοι», το multiplayer mode είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον project με το οποίο η Rockstar πρέπει να ασχοληθεί. Βέβαια δεν περιμένουμε να έχει την ζήτηση και την αντοχή του Grand Theft Auto IV, αλλά όπως και να ‘χει θα δώσει ένα άλλο χρώμα στο gaming. Θα πρέπει όμως να εφαρμοστεί με ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να έχει να δώσει κίνητρο στους παίκτες να ασχοληθούν μαζί του. Δεν είναι λίγοι οι τίτλοι που το multiplayer mode τους έχει πατώσει λόγω κακού σχεδιασμού με αποτέλεσμα να κουράζει και να καταντάει βαρετό.
L.A. Today
Πώς θα σας φαινόταν η συνέχεια της σειράς να παίρνει μέρος στο σήμερα;
Να είχε δηλαδή πιο περίπλοκες και δύσκολες υποθέσεις, όπου για να λυθούν τα μυστήρια θα χρειάζεται η χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Εξετάσεις DNA, παρακολουθήσεις μέσω δορυφόρων και internet IP tracing, μπορεί να είναι μερικά από τα τεχνολογικά μέσα τα οποία θα μπορείτε να χειριστείτε. Όλα αυτά ίσως να φαίνονται γνώριμα σε όσους από εσάς παρακολουθείτε νέες αστυνομικές σειρές, όπως για παράδειγμα το CSI, αλλά δεν είναι κακό να το δούμε και στο sequel της σειράς.
Φανταστείτε μια υπόθεση όπου ο διευθύνων σύμβουλος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση, απόπειρα βιασμού και ομηρία μιας 32χρονης καμαριέρας και εσείς ως υπηρέτης της δικαιοσύνης θα πρέπει να αναλύσετε λεπτομερώς τα στοιχεία και να τον οδηγήσετε στην φυλακή. Ακούγεται ενδιαφέρον, δεν νομίζετε;
Ανατροπές στην εξέλιξη
Δυστυχώς οι ιστορίες των υποθέσεων του L.A. Noire δεν δέχονται αλλαγές, κάτι που κάνει αρκετά μονότονο τον τρόπο παιχνιδιού. Αντιθέτως, στο Heavy Rain είδαμε την εξέλιξη του σεναρίου να αλλάζει συνεχώς, ανάλογα με τις αποφάσεις σας, κάνοντας το story μοναδικό στο είδος του, με αποτέλεσμα ο τίτλος να έχει αντοχή στο χρόνο. Αυτή η δυνατότητα πρέπει να προστεθεί στο gameplay του επόμενου L.A Noire ώστε να δοθεί στον χρήστη το έναυσμα να ασχοληθεί μαζί του ξανά και ξανά.
Body Motion Capture
Η εκπληκτική τεχνολογία καταγραφής των εκφράσεων των ηθοποιών και η ενσωμάτωσή τους στα πρόσωπα των χαρακτήρων, είναι αδιαμφισβήτητα ότι καλύτερο έχει παρουσιαστεί ποτέ από video game. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με την καταγραφή των κινήσεων του υπόλοιπου σώματος των χαρακτήρων, κάτι το οποίο θα δούμε στο Uncharted 3, όπου οι κινήσεις των ηθοποιών αποτυπώνονται σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές με τρομερή λεπτομέρεια. Αυτό κάνει αντίστοιχα τις κινήσεις των χαρακτήρων του παιχνιδιού απόλυτα ρεαλιστικές.
Η χρήση και των δύο αυτών τεχνολογιών, θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα game του οποίου οι χαραχτήρες θα είναι εξομοιωτές του ανθρώπινου σώματος. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε περισσότερα gigabytes δεδομένων σε σύγκριση με το πρώτο L.A. Noire, το οποίο στην έκδοση για Xbox 360 καταλάμβανε τρία ολόκληρα DVD διπλής στρώσης.
Motion sensors
Εφόσον το gameplay του L.A. Noire απαιτεί προσεκτικό έλεγχο αντικειμένων που πιθανόν να κρύβουν κάποιο στοιχείο, θα μπορούσε η κίνηση των χεριών του χαρακτήρα να γίνεται μέσω των αισθητήρων Playstation Move και Microsoft Kinect, δίνοντας μια πιο πραγματική όψη στην ροή του παιχνιδιού. Επίσης, η οδήγηση των οχημάτων αλλά και η χρήση των όπλων, είναι κάτι που μπορεί να υποστηριχτεί από τους motion sensors χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Άλλωστε, αυτή τη δυνατότητα την έχουμε δει και σε αρκετούς ακόμη τίτλους με μεγάλη επιτυχία.
Όπλα και σύστημα μάχης
Ο ελάχιστος διαθέσιμος οπλισμός και το φτωχό σύστημα μάχης με τα όπλα που είδαμε στο L.A. Noire, μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί από ένα πιο εξελιγμένο μοντέλο, το οποίο συναντάμε σε έναν άλλο τίτλο της Rockstar Games, το Red Dead Redemption. Οι αποδόσεις των όπλων και οι τραυματισμοί των εχθρών θα πρέπει να γίνουν πιο πιστευτοί και ρεαλιστικοί. Δεν είναι δυνατόν να πυροβολούμε τον κακοποιό στα πόδια και αυτός να πεθαίνει ακαριαία.
Συνοψίζοντας
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που θα χαρούμε να δούμε στο επόμενο L.A. Noire. Στην πραγματικότητα ζητάμε να ενσωματωθούν ιδανικά χαρακτηριστικά από άλλα games μέσα στο gameplay του. Πάντα υπό την προϋπόθεση ότι ο νέος τίτλος δεν θα χάσει την ταυτότητα του.
Πριν από μερικές ημέρες, ο Brendan McNamara από την Team Bondi δήλωσε πως το επόμενο L.A. Noire δεν θα πάρει πέντε ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί (όπως συνέβη με τον προκάτοχο του) κι αυτό γιατί τα τεχνολογικά μέσα έχουν ήδη κατασκευαστεί. Δεν δόθηκαν άλλες πληροφορίες σχετικά με το sequel, αλλά αυτό βέβαια δεν μας κρατάει μακριά απ’ το να κάνουμε υποθέσεις για νέο σενάριο, αλλά και για τις νέες προσθήκες που πιθανόν να έχει.
Multiplayer mode
Ένα σημαντικό στοιχείο που λείπει από το L.A. Noire είναι το online mode. Οι εταιρίες ανάπτυξης αρκέστηκαν σε ένα και μοναδικό story mode το οποίο υποστηρίζεται από το Social Club, μια κοινότητα μέσω της οποίας μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια για κάποια ερώτηση που σας δυσκολεύει κατά την διάρκεια μιας ανάκρισης, αλλά και να δείτε την πρόοδο των φίλων σας. Χωρίς λοιπόν περαιτέρω δυνατότητες, το Social Club είναι ένα στοιχείο το οποίο περνάει σχεδόν απαρατήρητο.
Είτε σε μορφή co-op, είτε σε στυλ «κλέφτες και αστυνόμοι», το multiplayer mode είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον project με το οποίο η Rockstar πρέπει να ασχοληθεί. Βέβαια δεν περιμένουμε να έχει την ζήτηση και την αντοχή του Grand Theft Auto IV, αλλά όπως και να ‘χει θα δώσει ένα άλλο χρώμα στο gaming. Θα πρέπει όμως να εφαρμοστεί με ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να έχει να δώσει κίνητρο στους παίκτες να ασχοληθούν μαζί του. Δεν είναι λίγοι οι τίτλοι που το multiplayer mode τους έχει πατώσει λόγω κακού σχεδιασμού με αποτέλεσμα να κουράζει και να καταντάει βαρετό.
L.A. Today
Πώς θα σας φαινόταν η συνέχεια της σειράς να παίρνει μέρος στο σήμερα;
Να είχε δηλαδή πιο περίπλοκες και δύσκολες υποθέσεις, όπου για να λυθούν τα μυστήρια θα χρειάζεται η χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Εξετάσεις DNA, παρακολουθήσεις μέσω δορυφόρων και internet IP tracing, μπορεί να είναι μερικά από τα τεχνολογικά μέσα τα οποία θα μπορείτε να χειριστείτε. Όλα αυτά ίσως να φαίνονται γνώριμα σε όσους από εσάς παρακολουθείτε νέες αστυνομικές σειρές, όπως για παράδειγμα το CSI, αλλά δεν είναι κακό να το δούμε και στο sequel της σειράς.
Φανταστείτε μια υπόθεση όπου ο διευθύνων σύμβουλος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση, απόπειρα βιασμού και ομηρία μιας 32χρονης καμαριέρας και εσείς ως υπηρέτης της δικαιοσύνης θα πρέπει να αναλύσετε λεπτομερώς τα στοιχεία και να τον οδηγήσετε στην φυλακή. Ακούγεται ενδιαφέρον, δεν νομίζετε;
Ανατροπές στην εξέλιξη
Δυστυχώς οι ιστορίες των υποθέσεων του L.A. Noire δεν δέχονται αλλαγές, κάτι που κάνει αρκετά μονότονο τον τρόπο παιχνιδιού. Αντιθέτως, στο Heavy Rain είδαμε την εξέλιξη του σεναρίου να αλλάζει συνεχώς, ανάλογα με τις αποφάσεις σας, κάνοντας το story μοναδικό στο είδος του, με αποτέλεσμα ο τίτλος να έχει αντοχή στο χρόνο. Αυτή η δυνατότητα πρέπει να προστεθεί στο gameplay του επόμενου L.A Noire ώστε να δοθεί στον χρήστη το έναυσμα να ασχοληθεί μαζί του ξανά και ξανά.
Body Motion Capture
Η εκπληκτική τεχνολογία καταγραφής των εκφράσεων των ηθοποιών και η ενσωμάτωσή τους στα πρόσωπα των χαρακτήρων, είναι αδιαμφισβήτητα ότι καλύτερο έχει παρουσιαστεί ποτέ από video game. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με την καταγραφή των κινήσεων του υπόλοιπου σώματος των χαρακτήρων, κάτι το οποίο θα δούμε στο Uncharted 3, όπου οι κινήσεις των ηθοποιών αποτυπώνονται σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές με τρομερή λεπτομέρεια. Αυτό κάνει αντίστοιχα τις κινήσεις των χαρακτήρων του παιχνιδιού απόλυτα ρεαλιστικές.
Η χρήση και των δύο αυτών τεχνολογιών, θα έχει σαν αποτέλεσμα ένα game του οποίου οι χαραχτήρες θα είναι εξομοιωτές του ανθρώπινου σώματος. Βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε περισσότερα gigabytes δεδομένων σε σύγκριση με το πρώτο L.A. Noire, το οποίο στην έκδοση για Xbox 360 καταλάμβανε τρία ολόκληρα DVD διπλής στρώσης.
Motion sensors
Εφόσον το gameplay του L.A. Noire απαιτεί προσεκτικό έλεγχο αντικειμένων που πιθανόν να κρύβουν κάποιο στοιχείο, θα μπορούσε η κίνηση των χεριών του χαρακτήρα να γίνεται μέσω των αισθητήρων Playstation Move και Microsoft Kinect, δίνοντας μια πιο πραγματική όψη στην ροή του παιχνιδιού. Επίσης, η οδήγηση των οχημάτων αλλά και η χρήση των όπλων, είναι κάτι που μπορεί να υποστηριχτεί από τους motion sensors χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Άλλωστε, αυτή τη δυνατότητα την έχουμε δει και σε αρκετούς ακόμη τίτλους με μεγάλη επιτυχία.
Όπλα και σύστημα μάχης
Ο ελάχιστος διαθέσιμος οπλισμός και το φτωχό σύστημα μάχης με τα όπλα που είδαμε στο L.A. Noire, μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί από ένα πιο εξελιγμένο μοντέλο, το οποίο συναντάμε σε έναν άλλο τίτλο της Rockstar Games, το Red Dead Redemption. Οι αποδόσεις των όπλων και οι τραυματισμοί των εχθρών θα πρέπει να γίνουν πιο πιστευτοί και ρεαλιστικοί. Δεν είναι δυνατόν να πυροβολούμε τον κακοποιό στα πόδια και αυτός να πεθαίνει ακαριαία.
Συνοψίζοντας
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που θα χαρούμε να δούμε στο επόμενο L.A. Noire. Στην πραγματικότητα ζητάμε να ενσωματωθούν ιδανικά χαρακτηριστικά από άλλα games μέσα στο gameplay του. Πάντα υπό την προϋπόθεση ότι ο νέος τίτλος δεν θα χάσει την ταυτότητα του.
Comments