- Μόνιμες Στήλες
- Best Of
- Top 10 games που ακυρώθηκαν και θα θέλατε να δείτε
Top 10 games που ακυρώθηκαν και θα θέλατε να δείτε
HotTop 10 games που ακυρώθηκαν και θα θέλατε να δείτε
Πληροφορίες
Διαμάντια που χαθήκαν.
Τι κι αν ενθουσιαζόμαστε από τα teaser trailers και τα demos των video games; Η διαδικασία ανάπτυξης ενός τίτλου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και υπάρχουν φορές που κάποια εμπόδια απλά δεν μπορούν να ξεπεραστούν. Η ιστορία των video games μας έχει δείξει ότι ακόμα και εβδομάδες πριν την κυκλοφορία ενός game δεν θα πρέπει να θεωρείται τίποτα δεδομένο. Η ολοκληρωτική ακύρωση ενός τίτλου είναι πάντα πιθανή.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν στην ακύρωση ένος videogame. Η ακύρωση μπορεί να προκύψει από το κλείσιμο μιας εταιρίας παραγωγής, την απώλεια ενός license, τις συνεχόμενες επανεκκινήσεις του κύκλου ανάπτυξης ή ακόμα και από την αποχώρηση ενός πολύ σημαντικού ατόμου από το project. Όπως και να έχει, όσο πιο φιλόδοξο δείχνει το game, τόσο πιο ηχηρή γίνεται η διακοπή της ανάπτυξης του.
Στο σημερινό Top 10 θα ταξινομήσουμε τα video games των οποίων η κυκλοφορία ακυρώθηκε. Η διαμόρφωση της λίστας γίνεται βάσει της ενδεχόμενης απήχησης που θα είχαν αν δεν είχαν ακυρωθεί, σύμφωνα με τα στοιχεία που είχαν παρουσιάσει όσο βρίσκονταν υπό ανάπτυξη. Κάθε Best of δημιουργείται με βάση τις ψήφους σας στο forum topic Best Of και τις ψήφους των συντακτών. Για κάθε 5 ψήφους αναγνωστών έχουμε μία καταχώρηση στο Top 10, με maximum τις 25 ψήφους που δίνουν 5 καταχωρήσεις. Όλες οι απόψεις είναι υποκειμενικές, οπότε αν δεν βρήκατε κάποιο παιχνίδι σε ένα Top 10 τότε σημαίνει ότι αυτό δεν κατάφερε να μπει, έστω και οριακά.
Στη συγκεκριμένη λίστα δεν συμπεριλαμβάνονται video games που έχουν τεθεί σε προσωρινή πάυση, βρίσκονται σε εκτεταμένη ανάπτυξη ή ακυρώθηκαν αλλά μετά από κάποιο διάστημα κυκλοφόρησαν έστω και με άλλη μορφή.
Ακολουθούν αναλυτικά τα 10 games που ακυρώθηκαν και που μας έκαναν -και σας έκαναν- την μεγαλύτερη εντύπωση.
10) LMNO (Πιθανά format: PC, PS3, Xbox 360)
Developer: Electronic Arts, Steven Spielberg
Publisher: Electronic Arts
Πολλοί ενθουσιάστηκαν όταν το 2005 ο Steven Spielberg ακούστηκε ότι έχει υπογράψει συνεργασία με την EA για να σχεδιάσει τρία games. Το πιο εντυπωσιακό εξ αυτών ήταν το LMNO, ένα Adventure επιστημονικής φαντασίας, στο οποίο ένας πράκτορας συμμαχούσε με την Eve, μία χαρακτήρα που θύμιζε...εξωγήινη ύπαρξη. Το μόνο που καταφέραμε να δούμε είναι κάποια σκόρπια cinematics.
Το παιχνίδι ακυρώθηκε το 2010, αν και μαρτυρίες λένε ότι η EA είχε εγκαταλείψει το project ένα χρόνο πριν, χωρίς να μας ενημερώσει. Το gameplay του θα περιελάμβανε άφθονο parkour, κάτι που εκείνη την εποχή θα ήταν αν μη τι άλλο πρωτοποριακό. Μήπως θα είχαμε να κάνουμε με έναν τίτλο στο στυλ του Mirror's Edge που ακολούθησε το 2008; Ποτέ δεν θα μάθουμε τι συνέβη, εκτός κι αν ο Spielberg το ξαναπιάσει στα χέρια του ή αποφασίσει να το κάνει ταινία.
9)Eight Days (PS3)
Developer: Sony London
Publisher: Sony
Στην E3 2005 η Sony παρουσίασε το τρέιλερ ενός Action Shooter που έδειχνε χαρακτήρα AAA τίτλου, ικανό να στηρίξει το PlayStation 3. Το παιχνίδι θα διαδραματιζόταν 8 ημέρες σε 8 διαφορετικές πολιτείες της Αμερικής, ξεκινώντας από την έρημο της Αριζόνα. Την ανάπτυξή του είχε αναλάβει η Sony London με μια ομάδα 63 ατόμων και σκόπευε να εισάγει εναλλαγή ημέρας και νύκτας σε πραγματικό χρόνο.
Οι χαρακτήρες του παιχνιδιού ήταν ένας "καλός" και ένας "κακός". Το story του κακού χαρακτήρα του ζητούσε να πάρει εκδίκηση ενάντια σε μια ομάδα μαφιόζων. Στην ιστορία του "καλού" χαρακτήρα, ένας ντετέκτιβ έψαχνε την ίδια συμμορία, με τη διαφορά ότι αποκαλυπτόταν βάση σεναρίου, ότι είχαν απαγέγει τον γιο του. Στο τέλος, οι δύο χαρακτήρες συναντιόντουσαν σε ένα σημείο του story και εν τέλει συνεργάζονταν. Το τρέιλερ αν μη τι άλλο ήταν εντυπωσιακό για την εποχή του.
Το παιχνίδι ακυρώθηκε τον Ιούνιο του 2008 γιατί σύμφωνα με την Sony οι developers της χρειαζόταν για την ολοκλήρωση άλλων games, ενώ το παιχνίδι δεν είχε multiplayer mode, κάτι που ο Shuhei Yoshida θεώρησε απαραίτητο την συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Τον Οκτώβριο του 2009 υπήρξαν αναφορές ότι είχε προσωρινά "παγώσει". Στον αντίποδα, ύστερα από έξι χρόνια, είναι προφανές ότι έχει ακυρωθεί και βρίσκεται απλά σε κάποια συρτάρια.
8) Gotham by Gaslight (Πιθανά format: PC, PS3, Xbox 360)
Developer: Day 1 Studios
Publisher: THQ
Η Day 1 Studios, η οποία βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του F.E.A.R. 3, ξεκίνησε το project Gotham by Gaslight το οποίο βασιζόταν στο ομώνυμο κόμικ. Οι developers δημοσίευσαν concept art και βίντεο στα οποία φαίνεται ότι το παιχνίδι διαδραματίζεται στην Βικτωριανή Αγγλία με στοιχεία steampunk. Μάλιστα, διακρίνονται υπέροχα physics στην κίνηση της μπέρτας του Batman, παρόλο που οι εικόνες προέρχοντα από πρωτότυπο.
Δεν υπήρχαν πληροφορίες για το σενάριο, αλλά η λογική λέει ότι θα βασιζόταν στην πλοκή του κόμικ. Η υποδοχή του κοινού και των media ήταν παραπάνω από θετική για το Gotham by Gaslight, δίνωντας έμφαση στα physics και το περιβάλλον. Παρόλα αυτά, η THQ καθώς πλησίαζε στην χρεοκοπία δεν κατάφερε να κλείσει τα δικαιώματα του Batman. Αυτό οδήγησε και στην ολοκληρωτική ακύρωση του παιχνιδιού, αν και ίχνη του μπορούν να βρεθούν στα DLC των Batman: Arkham Origins και Lego Batman 3: Beyond Gotham.
7)The Crossing (PC)
Developer: Arkane Studios
Publisher: Valve
Βρισκόταν σε development από την εταιρεία ανάπτυξης Arkane Studios και την Valve. Για τις ανάγκες του παιχνιδιού είχε χρησιμοποιηθεί η Source Engine. Περιελάμβανε Single-Player (ακόμη και Co-Op) αλλά και Multiplayer.
Το σενάριο λάμβανε χώρα σε ένα εναλλακτικό Παρίσι, κατά την διάρκεια της βιομηχανικής επανάστασης. Ξεκινούσε από τον 18ο αιώνα και έφτανε στο σήμερα, όλα αυτά σε μια εναλλακτική πραγματικότητα. Ο καπιταλισμός ενοχλούσε κάποιες ταξικές ομάδες, όπως για παράδειγμα τους κομμουνιστές, κάτι που οδηγούσε σε ταξικές συγκρούσεις.
Το single-player διέθετε Co-Op μηχανισμούς τύπου Dark Souls. Το multiplayer περιελάμβανε Deathmatch, Team Deathmatch και Capture the Flag. Το The Crossing είχε επίσης VIP (Elite) χαρακτήρες που δρούσαν ως NPC και σας βοηθούσαν. Όσο για τα όπλα, η alpha έκδοση περιείχε πιστόλια, μπούμερανγκ και rifles.
Το The Crossing αναπτύχθηκε μεταξύ 2007-2009 για PC. Ακυρώθηκε και επίσημα το 2009, ενώ η Arkane Studios ανέπτυξε αργότερα το Dishonored.
6) Fallout Online (PC)
Developer: Masthead Studios
Publisher: Αρχικά Interplay, μετέπειτα Bethesda
Ένα Fallout σε MMO μορφή αποτελούσε διακαή πόθο πολλών fans της σειράς. Αρχικά το development είχε αναλάβει η Masthead Studios, με publisher την Interplay, η οποία ωστόσο είχε δικαστική διαμάχη με την Bethesda για τα δικαιώματα του ονόματος. Το Fallout MMO διέθετε 170.000 τ.μ. κόσμο, με ξεχωριστές αρχικές περιοχές για κάθε φυλή. Τα puzzles ήταν ευρυματικά και τα quests είχαν ως σκοπό την συνεργασία παικτών.
Για το πολυαναμενόμενο MMOROG είχαν αναπτυχθεί το leveling, το character development, το crafting και τα skills, καθώς επίσης είχε γίνει ακόμη και beta testing σε αυτά. Η Interplay είχε ως σκοπό να δημιουργήσει πόλεις που θα ελέγχονταν από παίκτες (τις οποίες θα καταλάμβαναν προφανώς μέσω sieges), Guild centers και Social centers.
Τον Ιανουάριο του 2012 η Bethesda κέρδισε την δικαστική διαμάχη για τα πλήρη δικαιώματα του Fallout Online και "μπλόκαρε" έτσι το development, καταβάλοντας στην Interplay το ποσό των δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Έκτοτε ωστόσο υπάρχει σιγή ιχθύος. Αντί για το Fallout Online πάντως, είδαμε το 2014 από την Bethesda το The Elder Scrolls Online. Δυστυχώς μέχρι το 2012 δεν καταφέραμε να δούμε κάποιο τρέιλερ.
5) Star Wars 1313 (PC, PS4, Xbox One)
Developer/Publisher: LucasArts
Το Star Wars 1313 ήταν ένα Action-Adventure που ανακοινώθηκε στην Ε3 2012 και βρισκόταν υπό ανάπτυξη από την LucasArts μέχρι και την 1η Μαρτίου του 2013. Τότ, η The Walt Disney Company ανακοίνωσε ότι θα κλείσει την LucasArts και θα διακόψει όλα τα projects πάνω στα οποία δουλεύει, συμπεριλαμβανομένου και του Star Wars 1313. Αντιπρόσωποι της Disney δήλωσαν ότι το παιχνίδι μπορεί να αναγεννηθεί μέσω παραχώρησης του license σε εξωτερικές εταιρίες παραγωγής. Παρά την δήλωση αυτή, η Disney δεν ανανέωσε το trademark στο τέλος του 2013, το οποίο πλέον θεωρείται εγκαταλελειμμένο.
Το σενάριο του Star Wars 1313 θα επικεντρωνόταν στον νεαρό κηνυγό επικηρυγμένων Boba Fett. Ο Boba Fett θα έπρεπε να διασχίσει τον υπόγειο κόσμο του πλανήτη Coruscant, γνωστό και ως Level 1313 με σκοπό να γίνει ένας ολοκληρωμένος κηνυγός επικηρυγμένων όπως ο πατέρας του. Η απόλυση όλων των εργαζομένων της LucasArts, εκτός από ελάχιστων που κρατήθηκαν για τις διαδικασίες των licenses, δηλώνει ότι ακόμα και να αναγεννηθεί το project, το Star Wars 1313 δεν θα είναι το ίδιο παχνίδι.
4) Prey 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Developer/Publisher: Bethesda Softworks
Το sequel του Prey αναπτυσσόταν από την Bethesda με τον τίτλο Prey 2 και θα κυκλοφορούσε και στη κονσόλα της Sony, παρά την απουσία του πρώτου από αυτήν. Πρόκειται για ένα First Person Shooter στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικάνος αστυνομικός Killian Samuels. Ο Samuels βρίσκεται σε μια επιβατική πτήση που προσκρούει στην Sphere, γεγονός που απαθανατίζεται και στο πρώτο παιχνίδι της σειράς. Μετά από μια σύντομη μάχη με εξωγήινους, χάνει τις αισθήσεις του και γίνεται γνωστό ότι αρκετά χρόνια μετά, ο Samuels είναι κυνηγός επικυρηγμένων. Έχοντας απώλεια μνήμης, πιστεύει ότι είναι ο μόνος άνθρωπος πάνω στον πλανήτη Exodus μέχρι που συναντάει τον Domasi "Tommy" Tawodi, πρωταγωνιστή του πρώτου Prey.
Το Prey 2 ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2011 ως τίτλος υπό ανάπτυξη από την Human Head Studios, η οποία ανέπτυξε και το Prey. Τον Μάρτιο του 2012 και μετά από τις πρώτες φήμες περί ακύρωσης, η Bethesda δήλωσε ότι το Prey 2 δεν θα ακυρωθεί, αλλά ούτε θα βγει μέσα στο 2012 καθώς η τελευταία χρονία ανάπτυξης δεν ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα της. Τρεις μήνες αργότερα το Prey 2 κατέβηκε κι από την ιστιοσελίδα προϊόντων της Bethesda με τον εκπρόσωπο της να δηλώνει ότι προτιμουν να δείχνουν τα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν άμεσα.
Φήμες ακολούθησαν ότι άρχισαν να εμπλέκονται άλλες εταιρίες παραγωγής για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του τίτλου, με την Arkane Studios να παίρνει τα ηνία με στόχο κυκλοφορίας μέσα στο 2016. Τον Αύγουστο του 2013 ο αντιπρόεδρος της Bethesda, Pete Hines αρνήθηκε τις φήμες, παρά την διαρροή κάποιων e-mails που δήλωναν ότι η ανάπτυξη συνεχιζόταν κανονικά. Τελικά τον Οκτώβριο του 2014 ο Pete Hines δήλωσε ότι το Prey 2 έχει ακυρωθεί επίσημα καθώς δεν φαινόταν να υπάρχει κάποιος τρόπος να σημειώσει επιτυχία σύμφωνα με την πορεία που είχε ακολουθήσει η ανάπτυξη του.
3) Final Fantasy: Fortress
Developer: Grin
Publisher: Square Enix
Έχουμε συνηθίσει την σειρά Final Fantasy ως JRPG, ωστόσο πως θα την αντιμετωπίζατε αν είχε χαρακτήρα ενός...καθαρά real-time Action RPG; Κάτι τέτοιο αναλογίστηκε η Square Enix, όταν ανέθεσε στην εταιρεία ανάπτυξης Grin να δημιουργήσει το Fortress, ένα spin-off του Final Fantasy XII. Ο λόγος ακύρωσής του ήταν ότι η Square Enix δεν ενέκρινε το Σκανδιναβικό art style του παιχνιδιού, καθώς επίσης δεν πλήρωσε την Grin για αρκετούς μήνες.
Το development είχε ξεκινήσει στο Β' εξάμηνο του 2008, με στόχο κυκλοφορία για PC, PS3 και Xbox 360. Το σύστημα μάχης και το feeling του υποτίθεται ότι θα έμοιαζε με αυτό του Skyrim που τότε δεν είχε ακόμη κυκλοφορήσει στην αγορά. Στο ρόστερ χαρακτήρων υπήρχε η Ashe του FF XII, ενώ οι εχθροί σας θα ήταν εισβολείς της χώρας σας που θα έρχονταν κατά κύριο λόγο απ' τη θάλασσα με πλοία. Το παιχνίδι θα περιελάμβανε επικά boss fights, καθώς είχε διαρρεύσει μάχη με ένα τέρας τύπου Malboro απ' τη σειρά Final Fantasy, στο οποίο θα έπρεπε να σκαρφαλώσετε στη ράχη του και να το αρχίσετε στα combos. Το project παρουσίασε αρκετό ενδιαφέρον και είναι κρίμα που δεν το είδαμε να υλοποιείται. Όσο κι αν η Square Enix δεν αγάπησε το feeling του ,για πολλούς από εμάς θα παρουσίαζε ενδιαφέρον.
2) StarCraft: Ghost (GameCube, Xbox, PS2)
Developers: Blizzard Entertainment - Nihilistic Software - Swingin’ Ape Studios
Publisher: Blizzard
Το StarCraft: Ghost είναι ένα Action Stealth που βρίσκόταν υπό ανάπτυξη από την Blizzard και ήταν μέρος της ομώνυμης σειράς StarCraft. Η πρώτη ανακοίνωση ήρθε τον Σεπτέμβριο του 2002, με τη Nihilistic Software να αναλαμβάνει πρώτη την ανάπτυξή του. Πολλαπλές καθυστερήσεις στην ανάπτυξή του οδήγησαν τη Blizzard σε αλλαγες ημερομηνιών κυκλοφορίας και τελικά στην παράδωση του project το 2004 στην Swingin’ Ape Studios. Η πρώτη έκδοση που έπεσε θύμα των συνεχώμενων καθυστερήσεων ήταν αυτή του GameCube, η οποία και ακυρώθηκε επίσημα το 2005.
To gameplay του StarCraft: Ghost δεν έχει σχέση με τα άλλα παιχνίδια της σειράς. Πρωταγωνίστρια είναι η Nova η οποία χρησιμοποιεί stealth τακτικές και gadgets από κάμερα προοπτικής τρίτου προσώπου, σε συνδυασμό με μια πληθώρα όπλων. Η Nova είναι γυμνασμένη, ευκίνητη και μπορεί να σκαρφαλώνει σε αντικείμενα όπως και να κρέμεται από αυτά. Το StarCraft: Ghost περιείχε και multiplayer mode το οποίο σας έδινε τη δυνατότητα να ζήσετε από άλλη οπτική γωνία τις μάχες που χαρακτηρίζουν τη σειρά, ενώ ταυτόχρονα αποστασιοποιείται από το gameplay του single player.
Το 2006 η Blizzard δήλωσε ότι το StarCraft: Ghost θα τεθεί σε αναμονή καθώς θέλει να εξερευνήσει τις προοπτικές τον κονσολών της έβδομης γενιάς. Από εκείνη την απόφαση και μετά υπάρχουν αντίθετες δημόσιες τοποθετήσεις από το προσωπικό της Blizzard για το αν θα κυκλοφορήσει τελικά ή όχι. Πάντως, η Nova έχει κάνει την εμφάνιση της στο StarCraft II: Wings of Liberty του 2010, αλλά και στο expansion του, το StarCraft II: Heart of the Swarm του 2013. Ακόμα, έχει κυκλοφορήσει μυθιστόρημα με τον τίτλο StarCraft Ghost: Nova. Τελικά η απάντηση ήρθε τον Σεπτέμβριο του 2014, όταν ο Mike Morhaime της Blizzard δήλωσε σε συνέντευξη για την ακύρωση του Titan, ότι έχει ακύρωθει επίσημα και το StarCraft: Ghost.
1) Silent Hills (PS4)
Developer: Kojima Productions
Publisher: Konami
Δεν υπήρξε ποτέ πιο ηχηρή ακύρωση ενός video game κι όχι μόνο επειδή είναι και η πιο πρόσφατη. Κι αυτό γιατί τα είχε όλα! Video game δημοφιλούς σειράς που τα τελευταία χρόνια έχει χάση την αίγλη της; Ναι, το Silent Hill. Σκηνοθετημένο από έναν από τους καλύτερους storytellers στην ιστορία των video games; Ναι, τον Hideo Kojima. Με τη συμμετοχή κορυφαίων προσώπων από τον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης; Ναι, τον σκηνοθέτη Guillermo del Toro και τον ηθοποιό Norman Reedus. Με απτά στοιχεία από την αρχή για την πορεία της ανάπτυξης του; Ναι, το επικό P.T. (Playable Teaser).
Ένα τμήμα παιχνιδιού με το όνομα Playable Teaser (!) κατάφερε να κερδίσει βραβεία για καλύτερο Horror της χρονιάς και να κατέβει σε πάνω από ένα εκατομμύριο κονσόλες. Μετά την απόσυρση του από το PS Store κατάφερε να πουλήσει στο eBay κονσόλες PS4 που το είχαν κατεβάσει για πάνω από 1000$. Παρά τα πολλά βασικά στοιχεία της σειράς Silent Hill που εμφανίζονται στο P.T., ο Kojima δήλωσε πως το P.T. λειτουργεί μόνο ως teaser και δεν θα έχει σχέση με το τελικό προϊόν.
Η ανακοίνωση του Silent Hills έγινε τον Αύγουστο του 2014 στη Gamescom μέσω του P.T., το οποίο στον τερματισμό του εμφάνιζε το λογότυπο του Silent Hills. Ο Kojima ξεκίνησε να δουλεύει πάνω σε αυτό από το 2012 χρησιμοποιώντας την Fox Engine. Τον Μάρτιο του 2015 διέρρευσαν φήμες για κόντρα ανάμεσα στο Kojima με τους συνεργάτες του και την Konami. Οι φήμες έλεγαν ότι μετά την ολοκλήρωση του Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ο Kojima θα αποχωρήσει από την Konami. Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν με το χειρότερο τρόπο τον επόμενο μήνα όταν η Konami δήλωσε επίσημα στις 27 Απριλίου ότι το Silent Hills ακυρώνεται ενώ δύο ημέρες αργότερα αφαίρεσε και το P.T. από το PS Store. Όσοι τυχεροί το έχουν στο PS4 τους καλό θα είναι να μην το σβήσουν, διότι τέτοιες κονσόλες πωλούνται αδρά στο Ebay.
Άξια αναφοράς:
- Castlevania: Ressurection
- Donkey Kong Racing
- Faith and a .45
- Fez II
- Mega Man Legends 3
- Maverick Hunter
- Pirates Of The Caribbean: Armada Of The Damned
- Road Rash (EA)
- Sadness
- Star Fox 2
- Star Wars: Battlefront 3
- Stargate Worlds
- Thrill Kill
- World of Darkness
Επόμενο Best Of
Αυτά ήταν τα 10 games που ακυρώθηκαν και θα θέλαμε να δούμε περισσότερο. Η επιλογή έγινε με βάση τις ψήφους σας στο Forum και την γνώμη των συντακτών του GameWorld. Εσείς ποιο game ανυπομονούσατε να παίξετε και τελικά δεν τα καταφέρατε επειδή ακυρώθηκε; Περιμένουμε τις απόψεις σας στα σχόλια! Κάθε Top 10 που διαβάζετε προκύπτει μετά από ψηφοφορία αναγνωστών και συντακτών που διεξάγεται πάντοτε μέσω του αντίστοιχου forum topic.
Στο επόμενο Best Of καλείστε να ψηφίσετε για τα 10 καλύτερα 3D Platform. Ποιο είναι το αγαπημένο σας 3D Platform όλων των εποχών; Ψηφίστε στο αντίστοιχο forum topic.
Πείτε μας την άποψή σας για το σημερινό Top 10 των καλύτερων games που ακυρώθηκαν στα σχόλια. Ελπίζουμε να αλλάξει κάτι για πολλά από τα παραπάνω games και τελικά να τα δούμε να υλοποιούνται.
Comments
Μετατέθηκαν στα άξια αναφοράς: Donkey Kong Racing, Mega Man Legends 3 και Sadness.
Προστέθηκαν στα άξια αναφοράς: Faith and a .45, Pirates Of The Caribbean: Armada Of The Damned και Star Wars: Battlefront 3.
Υ.Γ. Παιδιά το Homefront: The Revolution ( έτσι λέγεται αν δεν κάνω λάθος ) τι απέγινε??? Θα κυκλοφορήσει τελικά? Γιατί η εταιρία ανάπτυξής του είχε σταματήσει να εργάζεται στο παιχνίδι λόγω οικονομικών προβλημάτων!
Απ'όσο γνωρίζω, θα βγει το 2016.