Fifa 12 Q&A

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Ο Dave Rutter απαντάει σε όλες τις απορίες.

Η EA Sports ανέβασε αυτές τις ημέρες βίντεο στο YouTube στα οποία ο επικεφαλής του Fifa 12, Dave Rutter, δίνει απαντήσεις σε αρκετά ερωτήματα που του τίθενται σχετικά με τα όσα θα δούμε στην επόμενη έκδοση του δημοφιλούς εξομοιωτή ποδοσφαίρου. Στα βίντεο αυτά μπορείτε να παρακολουθήσετε πραγματικές ερωτήσεις οι οποίες τέθηκαν από τους παίκτες του Fifa 12. Δεν πρόκειται δηλαδή για… διαφημιστικό τρικ αλλά για κανονικό Q&A, κάτι που ο Rutter δείχνει να θέλει να καθιερώσει σε ετήσια βάση.

Σχετικά με το gameplay του Fifa


Το Fifa 11 ήταν πολύ καλό. Γιατί να πάρω το Fifa 12;
Γιατί το Fifa 12 έχει επαναστατικό gameplay, το Player Impact Engine, το Opposition dribbling και το Tactical Defending. Έχουμε εισάγει επίσης το Pro Player Intelligence, καλύτερη τεχνητή νοημοσύνη από την CPU και το EA Sports Football Club στο οποίο θα παίζετε online με φίλους.

Ποια είναι η μεγαλύτερη βελτίωση για φέτος;
Όσοι παίζετε καιρό θα ξεχωρίσετε το Tactical defending, εκεί όπου θα πρέπει να σκέφτεστε καλά τι θα κάνετε όταν αμύνεστε και πλησιάζετε τον αντίπαλο. Δεν θα έχουμε δηλαδή απλά μία πίεση ντουγκρού κι ότι γίνει. Το Player Impact engine επίσης δίνει ρευστότητα, ενώ η μεγαλύτερη προσθήκη είναι το EA Sports Football Club που ανακοινώσαμε στην E3. Δίνει μια διαφορετική εμπειρία. Αν έχεις σύλλογο που τον υποστηρίζεις τότε τον εισάγεις και με ότι κάνεις online συνεισφέρεις όχι μόνο στον level σου αλλά και στην ομάδα σου.

Τα γκολ από κεφαλιές θα συνεχίσουν να είναι εύκολα στο Fifa 12;
Όχι, το δουλέψαμε τόσο στους τερματοφύλακες όσο και στους αμυντικούς. Στο Tactical Defending υπάρχει καλύτερη μάχη για τις κεφαλιές, καθώς δεν αρκεί απλά να αμολύσεις έναν αμυντικό από πίσω για να πιάσει αμυντική κεφαλιά. Θα υπάρχουν δηλαδή και συγκρούσεις παικτών στον αέρα. Αλλά φυσικά πάνω απ’ όλα θα πρέπει ως συνήθως να προβλέψεις το που θα πάει η μπάλα.

Θα υπάρχουν γρήγορα πλάγια φέτος;
Ναι, σε κάποιες περιπτώσεις θα έχουμε γρήγορα πλάγια.

Είναι αλήθεια ότι φέτος θα μπορείτε να πετάξετε την μπάλα στο πλάγιο;
Αν ένας παίκτης είναι τραυματίας και πρέπει να βγει κι η μπάλα βγαίνει έξω, ο διαιτητής θα επιτρέπει να δοθεί η μπάλα στην ομάδα που έχασε την κατοχή.

Θα βελτιωθούν οι ντρίπλες;
Ναι, βασική αλλαγή φέτος είναι το precision dribbling που προσφέρει υψηλό έλεγχο της μπάλας. Όταν πλησιάζετε κοντά έναν αντίπαλο θα υπάρχουν μηχανισμοί κοντινού ελέγχου του μαρκαρίσματος. Π.χ. ο Messi θα ελέγχει την απόσταση και την γωνία του σώματος σωστά, ενώ θα βάζει και το σώμα του για να προστατέψει την μπάλα. Αντίστοιχα, με το tactical defending θα μπορείτε να τον ελέγξετε ώστε να μην εκμεταλλευτεί πλήρως τις ικανότητές του.

Θα μπορούμε να καλύψουμε την μπάλα διαφορετικά;
Ναι, θα υπάρχει precision dribbling ακόμα και στο κράτημα της μπάλας. Δεν θα κρατάτε δηλαδή απλά την μπάλα αλλά θα μπορείτε να ντριπλάρετε μαζί. Αυτό θα σας επιτρέπει να ξεφύγετε από την πίεση των αμυντικών και να περιμένετε για υποστήριξη από συμπαίκτες.

Έχουν βελτιωθεί τα σουτ;
Δεν αλλάξαμε τα σουτ, είναι ίδια με πέρυσι. Αλλά προσθέσαμε την ικανότητα για σουτ-βολέ πάνω στην κίνηση. Αν δηλαδή σας έρθει η μπάλα και υπολογίσετε σωστά την τροχιά της τότε μπορείτε να πιάσετε ένα δυνατό σουτ πάνω στην κίνηση. Θα υπάρχουν επίσης βολ-πλανέ και ψαλιδάκια.

Θα βελτιώσετε την αμυντική A.I.;
Ναι, την έχουμε βελτιώσει κυρίως με το Tactical Defending. Παλιά κάνατε μόνο Pressing και η A.I. είχε την ίδια ταχύτητα. Τώρα θα πρέπει να έχετε σωστό Positioning κι αν το timing είναι σωστό θα πρέπει να κλέψετε την μπάλα με προβολή. Αν χάσετε το timing τότε η A.I. θα σας δώσει έναν χρόνο επιστροφής τον οποίο θα μπορεί να εκμεταλλευθεί ο επιτιθέμενος. Άρα θα πρέπει να σκεφτείτε καλά τι θα κάνετε.

Τι εννοείτε όταν λέτε ότι θα έχετε πραγματικούς τραυματισμούς;
Με το  Player Impact Engine αντλουμε πληροφοριες για το τι συμβαινει στο γηπεδο. Αν γινει σύγκρουση τότε ξερουμε πως εγινε σε ποιο σημειο και απο ποια κατευθυνση, αλλά και πόσο σκληρό ήταν το χτύπημα. Ετσι μπορουμε να δουμε αν ο παικτης τραυματιστηκε. Αν δουμε π.χ. οτι ο παικτης κλωτσηθηκε στον αστράγαλ , ξερουμε με ακρίβεια ποσο κακος ειναι ο τραυματισμος κι αυτό θα αντικατοπτρίζεται στο παιχνιδι, στις αντιδρασεις του παικτη και στον σχολιασμο. Αν συμβει στο Career Mode στον παικτη σας τοτε θα υπαρχει και το αναλογο αντικτυπο στην καριερα σας.

Μήπως η Player Impact Engine είναι υπερβολική;
Οταν δειξαμε την physics engine θεωρούνταν και τότε κάτι το υπερβολικό. Με το Player Impact Engine μπορουμε να ξερουμε την ακριβη θεση της συγκρουσης και να ξεχωρισουμε τις μεγαλες απο τις μικρες συγκρουσεις. Αν ενας παικτης μολις χτυπήθηκε και δεν πεσει κατω, τότε δείχνουμε το πως επανακτά τις δυνάμεις του έως ότου μπορέσει και πάλι να συνεχίσει να τρέχει. Τώρα, σε σχέση με το να πέφτεις κάτω ή να μην πέφτεις, έχουμε όλες τις ενδιάμεσες καταστάσεις.

Με το precision dribbling οι παίκτες θα μπορούν να κάνουν περισσότερες ντρίπλες στο κέντρο του γηπέδου;
Στο Fifa 11 πολλοι παικτες παιζανε την μπαλα στα ακρα όσο μπορουσανε και βγάζανε σέντρες με σκοπό τα γκολ από κεφαλιές. Με το Fifa 12 έχουμε όλες τις πιθανότητες επίθεσης. Αν εισαι καλος ντριπλέρ τοτε μπορεις να νικησεις τον αντιπαλο και να ανοιξεις χωρους. Φυσικα εχουμε αφησει ενεργο το κλασικό μαρκαρισμα οπου πηγαινεις χυμα πανω στον παικτη (αντι για το Tactical Defending). Προφανώς σου δίνεται η ευκαιρία να αποτύχεις. Υπάρχουν όμως πολλοί τρόποι για να παίξεις το παιχνίδι. Συνεπώς μπορείτε να κάνετε αρκετές ντρίπλες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τις έχουμε υπερεκτιμήσει.


EA Sports Football Club


Πρέπει να παίζω με την ομάδα που υποστηρίζω για να πάρω πόντους;
Ναι, θα πρεπει να παιξεις με την ομαδα σου. Η επιτυχια ή η αποτυχία της ομάδας που θα επιλεξεις εξαρτάται από το πόσο καλός είσαι εσύ και όσοι άλλοι έχουν επιλέξει την ομάδα αυτή και φυσικά ανάλογα με το πόσο συχνά παίζεις. Έτσι δεν συνεισφέρετε μόνο στην προσωπική σας επιτυχία αλλά και στην επιτυχία της ομάδας σας. Εξαρτάται λοιπόν από την ομάδα που υποστηρίζεις και όχι με το ποιον παίζεις.

Ποια είναι τα εβδομαδιαία challenges και τι είδους ιστορίες θα διαδραματίζονται;
Εχουμε αρκετά σχέδια για το συγκεκριμένο θέμα, απλά θα μιλησω συνοπτικα. Έστω για παράδειγμα ότι η Blackpool χάνει 2-1 με την Manchester United. Σας δίνεται εντολή με την Blackpool (που δεν την έχετε δηλώσει ως αγαπημένη) να ανατρέψετε το σκορ. Αν τα καταφερετε αποκτατε xp και συνεισφερετε στην ομαδα σας, εστω κι αν η αγαπημένη ομάδα που έχετε δηλώσει είναι η Manchester United.

Πως θα παιζω με τους φιλους μου οταν εγώ έχω Xbox κι αυτοί PS3;
Ξερουμε οτι πολλοι παιζουν σε διαφορετικες πλατφορμες. Αυτο που θελαμε λοιπον ειναι να δημιουργησουμε συλλογους που δεν θα υπαρχουν μονο στην κονσολα σας αλλα και εξω απο αυτην. Αν μπείτε στο EASportsFootball.com οταν κυκλοφορήσει και επίσημα, τότε μέσω αυτού θα βλεπετε οχι μονο την προοδο εσας και των φιλων σας αλλα και την προοδο στις κονσολες τους. Φυσικα ολο αυτο θα γίνεται μόνο μεσω του site και όχι μέσω της κονσόλας σας.


Οπτικά χαρακτηριστικά


Θα ειναι το κοινό πιο ρεαλιστικό φέτος;
Εχουμε δουλεψει πανω στον σχεδιασμό των οπαδών. Δεν τους έχουμε αποδώσει ούτε με μικρή λεπτομέρεια αλλά ούτε και υπερ-ρεαλιστικά. Κάναμε δουλειά περισσότερο στο ντύσιμό τους. Απλά θα ήθελα να πω ότι φέτος εστιάσαμε περισσότερο στο gameplay και οχι τοσο στο κοινο. Λυπάμαι που το λέω, το σκεφτομαστε και αυτό, απλα δεν ειναι υψηλά στην λίστα των προτιμήσεών μας.

Θα υπάρξουν νέοι πανηγυρισμοί;
Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για τους πανηγυρισμούς ακόμα. Δεν θα είναι ούτε αυτοί στις πρώτες μας προτεραιότητες. Περισσότερο νοιαζόμαστε για τα physics, το precision dribbling, την αμυνα, την A.I. της CPU και πολλά άλλα ακόμη.

Θα είναι τα μενού καλύτερα φέτος;
Εστιάσαμε αρκετά φέτος στην αίσθηση των μενού από την ώρα που θα βάλετε το δισκάκι μέχρι να το βγάλετε, ώστε να αισθάνεστε ότι παίζετε κάτι καινούργιο. Από κάθετα τα μενού έγιναν οριζόντια, είναι ταχύτερα και πιο δυναμικά. Η παρουσίαση είναι πολύ καλύτερη και δίνει την αίσθηση μιας τηλεοπτικής κάλυψης.

Θα διορθώσετε τα μαλλιά του Wayne Rooney στο Fifa 12;
Αυτό δεν το ειχα δει μεχρι τωρα, το εμαθα το Σαββατοκύριακο. Θα το εξετάσω προσεχώς με μεγαλο ενδιαφέρον.


Fifa Wishlist
Ιδιαίτερη εντύπωση έκαναν και οι απαιτήσεις των χρηστών του Fifa για νέα χαρακτηριστικά που θα ήθελαν να δουν στο Fifa 12.


Ποιες νέες ομάδες, πρωταθλήματα και γήπεδα θα υπάρχουν στο παιχνίδι;
Δυστυχως δεν μπορούμε να πούμε κάτι ακόμα. Αν έχουμε κάποια καλά νέα θα τα πούμε μέχρι την Gamescom ή στην ίδια την Gamescom (σ.σ. 17-21/8/2011 στην Γερμανία).

Ποιοι θα είναι οι Άγγλοι σχολιαστές;
Δεν εχουμε επιβεβαιωσει ακομα τους σχολιαστες. Μολις εχω νεα θα σας τους πω.

Οι servers θα είναι πιο αξιόπιστοι;
Ελπίζω. Πιστεύω ότι οι servers μας ειναι αξιοπιστοι. Ειχαμε 1.3 δισσεκατομμύρια λεπτα gameplay με το Fifa 12. Όταν πάτε να παίξετε αγώνα Head-to-head τότε η σύνδεση είναι απευθείας μεταξύ υπολογιστών/κονσολών. Άρα αν εκεί έχετε πρόβλημα τότε θα πρεπει να κοιταξετε το firewall ή τις ρυθμισεις router. Για το ομαδικό παιχνίδι που διεξάγεται online κάνουμε διαρκώς πολύ δουλεια για να το βελτιωσουμε.

Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα "Be The Ref" mode;
Οχι φέτος. Είναι κάτι που σκεφτόμαστε και μπορεί να κάνουμε στο μέλλον. Δεν θα υπάρξει πάντως στο Fifa 12.

Γίνεται τα μεγάλα ντέρμπι να έχουν περισσότερα tacklings, κάρτες και αντιπαραθέσεις παικτών;
Εχουμε δουλεψει στο να χτισουμε μεγαλυτερη ατμοσφαιρα και θα το νιωσετε ειδικά από τον σχολιασμό. Πιστευουμε στο Fair Play όμως και δεν θελουμε να παμε το θέμα σε τοσο φυσική πιίση. Αλλα αν δεν σας αρεσει μια ομαδα τότε παιξτε σκληρα μαζί της, αυτό εσείς το καθορίζετε.

Πόσες ομάδες θα έχουν ρεαλιστικά πρόσωπα;
Θα είναι οι ίδιες με πέρυσι. Κατανοούμε ότι όλοι θέλετε να έχετε head capturing, απλά καταναλωνουμε πολυ χρονο έτσι. Αν εχω στα χερια μου λίστα νέων ομάδων τότε θα την μάθετε σύντομα.

Οι παίκτες θα βγαίνουν έξω με φορεία όταν τραυματίζονται;
Δεν το κάνουμε προς το παρόν γιατί αν γίνεται τραυματισμός θα πρέπει να γίνει αλλαγή. Το ξαναλέω ότι δίνουμε προτεραιότητα σε πιο επείγοντα πράγματα. Όταν χρειαστεί θα το επανεξετάσουμε.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χαρακτηριστικό με τίτλο "Fan Factor" όπου η ατμοσφαιρα οπαδών θα επηρεαζει την αποδοση;
Ειναι καλο αλλα δεν θα πρεπει αυτό να ελεγχει το gameplay γιατι ετσι θα ειναι αδικο. Θέλουμε να εξαρτάται από την δική σας ικανότητα κι όχι από κάτι άλλο που διεξάγεται εκτός αγωνιστικού χώρου.

Θα βάλετε βουτιές στο Fifa 12;
Με ρωτάνε συχνά για το συγκεκριμένο. Δεν θέλω να το κάνουν αυτό οι παίκτες, γιατί θεωρείται κλεψιά. Φανταστείτε να χάσετε ένα σημαντικό αγώνα στα Fifa Interactive World Cup Finals επειδή κάποιος έπεσε επίτηδες. Σκεφτείτε ότι οι παίκτες κάνουν quit όταν χάνουν, πόσο μάλλον αν χάσουν από κλέψιμο. Πάντως καλή ιδέα, είναι κάτι το οποίο σκεφτόμαστε συχνά.


Το Fifa 12 θα κυκλοφορήσει για PC, κονσόλες και φορητά στις 30 Σεπτεμβρίου 2011.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or