- Ειδήσεις
- Retro
- Ερευνητές της Google έφτιαξαν AI-generated έκδοση του Doom χρησιμοποιώντας αλγόριθμο μέσω του Grim AI
Ερευνητές της Google έφτιαξαν AI-generated έκδοση του Doom χρησιμοποιώντας αλγόριθμο μέσω του Grim AI
Κωνσταντίνος Λάζος
Ερευνητές της Google έφτιαξαν AI-generated έκδοση του Doom χρησιμοποιώντας αλγόριθμο μέσω του Grim AI
Πληροφορίες
Τρέχει με 20 fps.
Ερευνητές της Google δημιούργησαν τώρα μια AI έκδοση του κλασικού Retro First-Person Shooter Doom αποκλειστικά μέσω ενός νευρωνικού δικτύου, βασισμένου σε βιντεοκλίπ από gameplay.
Πλάνα από το project δημοσιεύτηκαν αυτή την εβδομάδα με τίτλο "Τα μοντέλα διάδοσης είναι game engines σε πραγματικό χρόνο". Αυτό το project τεκμηριώνει πώς μια μικρή ομάδα της Google μπόρεσε να φτιάξει μια έκδοση του Doom. Εξακολουθεί (προς το παρόν) να πρέπει οι ερευνητές να παίξουν πρώτα το Doom, ώστε να παρέχουν τα βίντεο από το gameplay που στη συνέχεια τροφοδοτούνται στη GameNGen, τη game engine της ερευνητικής ομάδας, το οποίο "λειτουργεί αποκλειστικά μέσω ενός νευρωνικού μοντέλου". Πρόκειται για την ίδια πλέον συνηθισμένη ικανότητα του AI να μαθαίνει και στη συνέχεια να δημιουργεί στατικές εικόνες, βασισμένες στην εύρεση εικόνων. Η GameNGen στη συνέχεια παράγει διαδοχικά frames με βάση τις γνώσεις του από την "παρακολούθηση" αυτού του gameplay, τα οποία στη συνέχεια εξάγονται στα 20fps.
Το paper του project στο github λέει: "Μπορεί ένα νευρωνικό μοντέλο που λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο να προσομοιώσει ένα σύνθετο video game σε υψηλή ποιότητα; Σε αυτό το project δείχνουμε ότι η απάντηση είναι ναι. Παρόλο που δεν είναι μια ακριβής προσομοίωση, το νευρωνικό μοντέλο είναι σε θέση να κάνει game state updates, όπως να μετράει το health και τις σφαίρες, να δείχνει την επίθεση σε εχθρούς, την πρόκληση ζημιάς σε αντικείμενα, το άνοιγμα θυρών και τη διατήρηση της κατάστασης του video game. Το GameNGen απαντά σε ένα από τα σημαντικά ερωτήματα στον δρόμο προς ένα νέο παράδειγμα για τις game engines, ένα όπου τα video games δημιουργούνται αυτόματα, παρόμοια με τον τρόπο που εικόνες και βίντεο δημιουργούνται από νευρωνικά μοντέλα τα τελευταία χρόνια. Παραμένουν κρίσιμα ερωτήματα, όπως το πώς θα εκπαιδεύονται αυτές οι νευρωνικές game engines και πώς θα δημιουργούνται αποτελεσματικά τα video games εξ αρχής, συμπεριλαμβανομένου του πώς να αξιοποιούνται καλύτερα οι ανθρώπινες εισροές. Παρόλα αυτά, είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι για τις δυνατότητες αυτού του νέου παραδείγματος."
Κάντε κλικ εδώ για να μπείτε στη σελίδα του project στο github.
Διαβάστε για το πιο πρόσφατο update στα Doom και Doom 2 και συζητήστε για το Doom στο σχετικό forum topic.