Digital Dungeon Master: Developer συνεχίζει το Commodore 64 RPG που άφησε στη μέση
HotDigital Dungeon Master: Developer συνεχίζει το Commodore 64 RPG που άφησε στη μέση
Πληροφορίες
40 χρόνια μετά!
Ο YouTuber Mike Brixius αποφάσισε να συνεχίσει την ανάπτυξη του Digital Dungeon Master, ενός RPG για το Commodore 64 που άφησε στη μέση.
Ο ίδιος είχε ξεκινήσει την ανάπτυξη του RPG το 1984 εμπνευσμένος από το Telengard του 1982 και το Ultima 4. Πλέον μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες βρήκε ξανά τις δισκέτες μαζί με χειρόγραφες και εκτυπωμένες σημειώσεις που είχε αφήσει στην άκρη το 1989. Κάποιες από τις δισκέτες λειτουργούσαν ακόμα και κομμάτι από το υλικό παρουσιάστηκε στο YouTube. Ο Brixius δήλωσε: Έχω αποσπάσματα και κομμάτια από το project από πολλά στάδια της δημιουργίας του. Αλλά δεν δουλεύουν όλα μαζί όπως φαίνεται από τις δοκιμές μου λόγω του font corruption.
Από τον κώδικα BASIC άλλαξε σε Kick Assembler και αποφάσισε να ολοκληρώσει το Digital Dungeon Master εκπληρώνοντας το όραμα που είχε από όταν ήταν έφηβος: "Ως τώρα μπορείτε να τρέχετε στην επιφάνεια του κόσμου και να εξερευνήσετε τον μικρό χάρτη που υπάρχει. Αν σταθείτε στην σπηλιά του βουνού μπορείτε να πατήσετε Χ και να μπείτε στο dungeon. Στο dungeon μπορείτε να δείτε μόνο στα σημεία που δεν μπλοκάρεται το οπτικό σας πεδίο."
Πρώτο σχέδιο του Brixius είναι να ολοκληρώσει τον κώδικα του χάρτη: "Θα ξεκινήσω με την διόρθωση των χρωμάτων ώστε οι τοίχοι του dungeon να μην έχουν τα ίδια χρώματα με τον εξωτερικό χάρτη. Προς το παρόν αποθηκεύω 1 byte για κάθε χώρο σε ένα μοτίβο checkerboard. Υπάρχουν μόνο 4 σημεία, ένας τοίχος, μία πόρτα, μία μυστική πόρτα ή το απόλυτο τίποτα."
Συζητήστε για το Commodore 64 στο σχετικό forum topic.