Η Nintendo ήταν η πρώτη εταιρεία που χρέωσε 30% προμήθεια για...το NES
HotΗ Nintendo ήταν η πρώτη εταιρεία που χρέωσε 30% προμήθεια για...το NES
Πληροφορίες
Το 20% ήταν έξοδα του cartridge.
H αρχή της προμήθειας 30% που χρεώνονται οι developers για να χρησιμοποιήσουν το Google Play και το App Store για να εδράσουν τις δημιουργίες τους μας ταξιδεύει πίσω στα 80s.
Όπως αποκάλυψε το Bloomberg, το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εισήγαγε πρώτη η Nintendo με το NES, το οποίο ήταν η πρώτη κονσόλα που δεχόταν games τρίτων εταιρειών με την Namco για το Pac-Man και την Hudson Soft Co για το Bomberman να είναι οι πρώτες εταιρείες που προσέγγισαν την Nintendo για τη χρήση της κονσόλας της.
Οι τρείς εταιρείες συμφώνησαν για προμήθεια licensing 10% για την παρουσία τους στην πλατφόρμα της Nintendo, αλλά επειδή η Hudson Soft Co δεν είχε την δυνατότητα να κατασκευάζει τα δικά της cartridges χρεώθηκε άλλο ένα 20% από την Ιαπωνική εταιρεία για να της τα κατασκευάζει η ίδια. Πάντως ενώ το ποσοστό 30% ορίστηκε στιγμιαία, δέχθηκε και τις αντίστοιχες διακυμάνσεις ανά τα χρόνια και με την μεταβλητότητα των υλικών και των κοστών αυτών.
Ο τρόπος διάθεσης των games έχει αλλάξει αρκετά από την δεκαετία του 80’ αλλά η προμήθεια παραμένει και εκτός από τις Apple και Google και οι Nintendo, Sony, Valve και Microsoft χρεώνουν το συγκεκριμένο αντίτιμο. Άλλωστε ο Tim Sweeney, διευθύνων σύμβουλος της Epic δεν είναι η πρώτη φορά που αντιδρά σε παλαιωμένους τρόπους προμηθειών. Χαρακτηριστικά το Epic Games Store χρεώνει 12% προμήθεια συγκριτικά με το 30% που χρεώνει το Steam.
Στο άρθρο του Bloomberg εικάζεται ότι η διαμάχη μεταξύ Apple και Epic θα μπορούσε να οδηγήσει στην δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας για κινητά, αφού η τελευταία έχει δείξει ενδιαφέρον προς αυτή την κατεύθυνση και αν θα μπορεί να υπερκεράσει την προμήθεια της Apple αλλά και της Google.
Διαβάστε γιατί η Epic Games έκανε μήνυση στην Apple.
Συζητήστε για την διαμάχη της Epic Games με την Apple και την Google στο παρακάτω forum topic.