Παραγωγός Final Fantasy 16: "Μην τα λέτε JRPG, είναι σκέτα RPG"

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Παραγωγός Final Fantasy 16: "Μην τα λέτε JRPG, είναι σκέτα RPG"

Παραγωγός Final Fantasy 16: "Μην τα λέτε JRPG, είναι σκέτα RPG"

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο όρος θεωρούνταν ότι κάνει διακρίσεις.

Ο Naoki Yoshida, παραγωγός του Final Fantasy 16, πήρε θέση για τον όρο "JRPG" που χρησιμοποιείται για τα Tactical RPGs που ξεκίνησαν από την Ιαπωνία απ' την δεκαετία του ΄80, κυρίως βέβαια με το Final Fantasy το 1987.

Ο όρος καθιερώθηκε στα δυτικά μέσα (γενικά στα περισσότερα μέσα εκτός Ασίας). Σε μια συνέντευξη στο Skill-Up, ο δημοσιογράφος ρώτησε τον Yoshida "Πως τα JRPG προόδευσαν σε σχέση με τα Action games" και επειδή ένιωσε άβολα με την φράση, ο localisation director, Koji Fox, απάντησε: "Κάτι που θέλω να πω όταν δημιουργούμε games, είναι ότι δεν σκεφτόμαστε ότι αναπτύσσουμε JRPG, απλά δημιουργούμε RPGs. Ο όρος JRPG χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τα δυτικά μέσα, παρά από χρήστες και μέσα της Ιαπωνίας".

Στη συνέχεια ο Yoshida εξήγησε ότι ο όρος JRPG αποτελούσε διάκριση όταν πρωτοεμφανίστηκε 15 χρόνια πριν. Ο Fox είπε: "Εξαρτάται ποιον θα ρωτήσεις, αλλά όταν ο όρος εμφανίστηκε 15 χρόνια πριν και όταν εμείς οι developers τον ακούσαμε για πρώτη φορά, ήταν ένας όρος διάκρισης. Ήταν σαν να κάνουν πλάκα μαζί μας που φτιάχνουμε αυτά τα games και για κάποιους developers ο όρος JRPG μπορεί να είναι κάτι που θα ενεργοποιήσει άσχημα συναισθήματα για το τι ήταν στο παρελθόν. Δεν ήταν κοπλιμέντο για πολλούς developers στην Ιαπωνία. Καταλαβαίνουμε ότι πρόσφατα, το JRPG έχει καλύτερη σημασία και χρησιμοποιείται ως θετικό, αλλά θυμόμαστε ακόμα την εποχή που χρησιμοποιήθηκε ως αρνητικό. Θυμάμαι ότι είδα κάτι πριν από 15 χρόνια, το οποίο ήταν βασικά ένας ορισμός του τι ήταν ένα JRPG έναντι ενός δυτικού RPG, και έβλεπα ότι το ανέφεραν κάτι σαν το Final Fantasy 7, που έχει αυτό το είδος γραφικών, αυτή τη διάρκεια ιστορίας και τμηματοποίηση αυτού που δημιουργούσαμε σε ένα κουτί "JRPG" και προσβληθήκαμε διότι δεν ενεργούμε έτσι όταν δημιουργούμε".

Η απάντηση του Yoshida προσθέτει επίσης πλαίσιο στην απόφαση να επιλέξει μάχη σε πραγματικό χρόνο αντί για turn-based, καθώς συζήτησε την αντίληψη της μάχης JRPG. «Ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο, μιλώντας με fans και τα μέσα ενημέρωσης για την εικόνα τους για το franchise, έδιναν πάντα την ίδια απάντηση: ότι βασίζεται στη σειρά, ότι είναι σαν anime, αυτοί οι έφηβοι που σώζουν τον κόσμο, «e;inai πολύ JRPG»», είπε ο Yoshida. "Αυτή ήταν η εικόνα για όλο το Final Fantasy. Αυτό απέτρεπε ορισμένους παίκτες γιατί πίστευαν ότι θα μπορούσε να είναι μόνο αυτό και αυτός ήταν ένας λόγος για να μην το παίξουν."

Τα σχόλια του Yoshida έχουν προκαλέσει συζήτηση μεταξύ των παικτών στα social media σχετικά με τη χρήση του όρου JRPG.

Ο reviewer Alex Donaldson, είπε ότι το JRPG μπορεί να θεωρηθεί «ένα υποσύνολο σχεδιαστικών και στιλιστικών χαρακτηριστικών που αναπτύχθηκαν στην Ιαπωνία τις δεκαετίες του '80 και του '90», αλλά συμφωνεί ότι ο όρος έχει χρησιμοποιηθεί υποτιμητικά. «Ίσως χρειαζόμαστε μια καλύτερη λέξη», είπε, προσθέτοντας «πιθανώς δεν είναι απολύτως κατάλληλο για τον σκοπό, ειδικά αν προκαλεί αυτού του είδους την αντίδραση στην Ιαπωνία».

Ο Dreambourn, παίκτης του Final Fantasy και Streamer είπε: "Πολλοί άνθρωποι που ξέρω αναγνωρίζουν ότι το JRPG ήταν ένας σύντομος όρος για "anime trash" κααι είναι φυσιολογικό ότι δεν θέλουν να κολλήσουν σε ένα επιβεβλημένο είδος. Θέλουν να ανταγωνιστούν το God of War, το Horizon και άλλες τεράστιες σειρές, τους καταλαβαίνω απόλυτα ότι ο όρος JRPG τους εμποδίζει να είναι μέρος αυτής της συζήτησης. Τους υπονομεύει».

Δείτε τι είπε ο Yoshida για το αν θα βγει Final Fantasy 16 στα PC μέσα στο πρώτο εξάμηνο.

Διαβάστε επίσης για την συλλεκτική έκδοση του Final Fantasy 16 και συζητήστε για τo Final Fantasy 16 στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or